Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
9 komentara

Joga 'zateže' bolje od botoksa, a vrat pomlađuje lažni poljubac

Samo deset minuta jednostavnih vježbi na dan za tri tjedna vidljivo smanjuje bore i osvježava te, a podbratka se možete zauvijek riješiti uz tri jednostavne vježbe

Pixsell
Foto: Pixsell
9 komentara

Čvrsto protrljajte dlanove da se zagriju. Potom ih položite preko zatvorenih očiju. Istog trenutka opustit ćete mišiće područja oko očiju.

Joga za lice smanjuje napetost koja se najprije odražava u mišićima lica i izaziva bore. Iako je proces starenja neizbježan, i vježbe za lice mogu očuvati blistavo lice i svjež ten, a pritom ćete uštedjeti novac za skupe kozmetičke tretmane i preparate. Među zagovornicima ovog sustava vježbanja su Jennifer Aniston i Cindy Crawford, koje jogu za lice preporučuju kao jednostavan i bezbolan način održavanja mladolikog izgleda. Trenerica kojoj obje vjeruju je Annelise Hagen, začetnica sustava vježbanja koji osvaja sve one u potrazi za mladolikim izgledom. Hagen preporučuje vježbanje svakog dana tijekom tri tjedna kako bi rezultati bili vidljivi. 

To i nije takav problem - dnevni program traje desetak minuta, za vježbe vam ne treba oprema i možete ih izvoditi bilo gdje. Preporučljivo je kombinirati njegu lica s vježbanjem mišića lica. 

Kad navečer stavljate uobičajenu kremu za njegu lica, možete odvježbati i nekoliko preporučenih vježbi. Tako ćete istodobno i nahraniti kožu i aktvirati mišiće lica. Izvođenje vježbi za mišiće lica popravit će njihov tonus, a ujedno i poboljšati cirkulaciju te će lice izgledati svježe i mladoliko. 

Protiv stresa vježbanjem joge za lice

Zbog stresa se često mrštimo, a nesvjesno stišćemo i čeljust. Kad opustimo mišiće lica ciljanim vježbama, smanjujemo i nakupljenu napetost. Svjesnim opuštanjem mišića lica smanjujemo količinu stresa općenito u tijelu. Botoks paralizira mišiće kako se ne bismo mogli mrštiti, a joga za lice ih opušta.

Smijanjem protiv bora

Nasmiješite se i pritisnite jagodice prstiju u nabore između usnica i nosa. Aktivirajte mišiće, a jagodicama pritišćite kako biste pružili otpor. Ponovite od 20 do 30 puta.

Vježba za čvrste obraze

Zadržite zrak i napuhnite obraze. Potom premještajte zrak iz obraza u obraz, dok ne ostanete bez daha. Potom udahnite i izdahnite. Vježbu ponovite tri puta.

Uvlačenje obraza 

Nasmiješite se napućenih usana. Zadržavajući osmijeh, uvlačite obraze  u udubine lica. Ova će vam vježba pomoći zadržati obraze i područje oko usana čvrstima. 

Izgladite bore oko očiju

Jagodicama kažiprsta lagano pritisnite područje u ravnini donjih trepavica. Prstima potom lagano potežite kožu prema van. Tako zategnutu kožu zadržite 30-ak sekundi. 

Pogled u daljinu

Kako biste smanjili bore na čelu, raširite oči što više možete i nekoliko sekundi gledajte u točku ispred sebe. Pritom možete kružnim pokretima masirati čelo. 

Imitacija lica lava

Vježba rasteže mišiće lica čime se smanjuje napetost. Udahnite kroz nos, stisnite mišiće lica te kroz izdah isplazite jezik i pogledajte prema gore. Ponovite tri puta.

Pomladi vrat lažnim poljupcem

Vježbe od nekoliko minuta na dan pomoći će zategnuti vrat i pomladiti izgled.  

Genetika, hormonalna neravnoteža i nagla promjena u težini samo su neki od uzroka opuštanja kože vrata, no često gubitak težine i pravilna prehrana nisu dovoljne kako bi nestao. Da biste ga se riješili, ne morate “pod nož”, nego svakog dana radite jednostavne vježbe koje će u kratkom vremenu poboljšati tonus mišića. Podignite glavu prema stropu i osjetite istezanje u vratu. Napućite usne kao da ćete nekoga poljubiti. Potisnite napućene usne prema stropu, držite nekoliko sekundi i opustite. Ponovite 20 puta, a “poljubac” možete raditi i nekoliko puta na dan. I ne zaboravite - već će i uspravno držanje zategnuti kožu te pomoći jačati mišiće vrata, a osim toga izgledat ćete vitkije.

Tri brzinske vježbe za rješavanje podbratka 

  • Pogled preko ramena: Pogledajte prema stropu istežući vrat. Iz tog položaja okrenite glavu da pogledate preko jednog pa preko drugog ramena. Vratite prema stropu i spustite glavu.
  • Podignite usne prema nosu: Nagnite glavu unatrag koliko vam je ugodno. Donju usnu prebacite preko gornje kao da ćete taknuti nos. Zadržite nekoliko sekundi i potom opustite. 
  • Pogled gore, pogled dolje: Nagnite glavu unatrag i pogledajte prema stropu. Jezik čvrsto pritisnite na nepce i spustite bradu prema grudima tako da gledate u pod. Ponovite nekoliko puta.

Možda vas zanima i ovo:
Naši partneri pišu
Message