U Litvi je nedavno otvoreno prvih 15 Lidlovih trgovina, a Real grupa stoji iza cjelovite kampanje Lidla u Litvi, u kojoj glavnu ulogu ima legendarni košarkaš Arvydas Sabonis.
Legenda Sabonis zvijezda kampanje za otvaranje Lidla
Marketinška agencija Real grupa još je jednom dokazala da hrvatske kreativne agencije itekako imaju što ponuditi inozemnim kompanijama. U Litvi je nedavno otvoreno prvih 15 Lidlovih trgovina, a Real grupa stoji iza cjelovite kampanje Lidla u Litvi, u kojoj glavnu ulogu ima legendarni košarkaš Arvydas Sabonis. Kreativni i marketinški stručnjaci iz Real grupe od jeseni 2015. intenzivno su radili na izradi kampanje „Great shopping, great prices“.
Nakon odličnih rezultata na hrvatskom i portugalskom tržištu, full service agencija Real grupa dobila je priliku raditi i za Lidl u Litvi i to na pripremnoj kampanji za dolazak Lidla na litavsko tržište. Real grupa je osmislila i izradila cjelovitu kampanju koja prati dolazak Lidla na litavsko tržište – od kreativnog koncepta, snimanja i izrade video spotova, fotografiranja pa sve do materijala za prodajno mjesto. Na kampanji su radili stručnjaci iz Real grupe, a sve uz vodstvo kreativnog direktora Mare Pitarevića.
Priprema kampanje „Great shopping, great prices“ trajala je od jeseni 2015. godine, a u skladu je s Lidlovom filozofijom poslovanja u kojoj nudi odlične proizvode po odličnim cijenama. Kako bi ovu ideju ilustrirali na što zanimljiviji način, Real je za glavnog zaštitno lice kampanje odabrao Arvydasa Sabonisa - legendarnog košarkaškog igrača, predsjednika litavskog košarkaškog saveza, 5 puta zaredom najboljeg europskog košarkaša - čovjeka za kojega možemo reći da je prema svim kriterijima great. Kampanja u tzv. teaser fazi prikazuje Sabonisa na tipičnim mjestima širom Litve kako poziva sugrađane da mu se pridruže, dok u ostatku kampanje Sabonis postaje „dobri duh” Lidla, netko tko je blizak kupcima i pomaže im, kako u kupnji u trgovini, tako i u svakodnevnom životu, na roštilju, na plaži, kod kuće. Samo snimanje odvijalo se diljem Litve – na moru, u selima i u glavnim gradovima, kako bi se prikazalo sve krajeve Litve do kojih će Lidl doprijeti šireći svoju prodajnu mrežu.
„Kampanja koja je iza nas veliki je uspjeh Real grupe. U ovaj posao ušli smo s velikim iskustvom rada na hrvatskom i portugalskom tržištu, ali Litva je bila specifična jer smo pripremali kampanju za dolazak Lidla
na litavsko tržište. Sabonis je bio odličan i discipliniran suradnik kao što i priliči vrhunskom sportašu koji je uzor generacijama i genaracijama mladih. Možemo reći da imamo velikog prijatelja u Litvi, a Lidl ima veliku kampanju u toj baltičkoj zemlji. Posebno nas je razveselilo što je Sabonis s neskrivenim simpatijama govorio o Draženu Petroviću i drugim hrvatskim košarkašima.“ – rekao nam je Maro Pitarević, kreativni direktor u Real grupi.
Real grupa je full service agencija unutar koje posluju tvrtke Studio Nexus, Real Media Portugal i PlanArt. Čini ju tim od više 50 stalno zaposlenih profesionalaca koji uspješno koordiniraju poslove na čak sedam različitih tržišta, s uredima u Zagrebu, Lisabonu, Vilniusu i Budimpešti. Real grupa posjeduje dugogodišnje iskustvo i stručnost rukovođenja, izrade medijskih strategija, planiranja i zakupa medijskog prostora, marketinga, kreiranja strategija razvoja, izrade kreativnih rješenja, odnosa s javnošću te planiranja i organizacije evenata.
Magični datum 12. 12. je simbol savršenstva: Evo kako utječe na svaki horoskopski znak
Dnevni horoskop za petak 13. prosinca: Rak će shvatiti da se zaljubio, Lav je pod pritiskom
Turska tjestenina postala pravi je hit: Donosimo vam recept