Oko 33 posto mladih ljudi zabrinuto je za privatnost i zaštitu podataka na društvenim mrežama, a mnogima su i puno dosadnije nego na početku korištenja
Ljudi imaju sve manje interesa za korištenje društvenih mreža
Jednom od četvero mladih ljudi dosadile su društvene mreže, uključujući Facebook i Twitter, otkriva studija. Oko 24 posto mladih od 18 do 29 godina priznaje da koristi društvene mreže manje nego kad su se prvi put prijavili, dok njih 31 posto ne vidi više čar u njima. Međutim, 37 posto mladih društvene mreže koristi još i više, napominju britanski stručnjaci.
Glavni razlog zašto popularnost društvenih mreža opada jest on line privatnost, otkriva istraživačka kompanija Gartner. Oko 33 posto ispitanika zabrinuto je za privatnost i zaštitu podataka na internetu. Kod tinejdžera taj je podatak nešto niži i iznosi oko 22 posto. Zabrinutost korisnika oko privatnosti zahtijevat će trajnu pozornost zaposlenika društvenih mreža.
Bit će potrebne inovacije kojima će se korisnici više zaštititi, ističe britanski istraživač Brain Blau. Lekciju treba naučiti od tvrtke Facebook koja svakodnevno testira granice tolerancije kod potrošača u potrazi za više prihoda, smatra stručnjakinja Charlotte Patrick.
U Velikoj Britaniji, SAD-u i Japanu, oko 40 posto ispitanika koristi društvene mreže više nego kad su se tek uključili, a 40 posto njih koriste ih isto kao i na početku dok ih 20 posto koristi manje.