Zajedno s velikom ruskom gimnastičarkom Larisom Latyninom, slavni plivač postao je novi predstavnik odjeće za putovanja Louis Vuittona jer dijele iste ideale
M. Phelps postao zaštitno lice putničke linije Louis Vuittona
Novu kampanju Louis Vuittona "Core Values", o liniji odjeće za putovanja, predstavljat će Michael Phelps i bivša sovjetska gimnastičarka Larisa Latynina. Ove dvije velike sportske zvijezde izabrali su jer dijele ista uvjerenja kao i kuća Vuitton - važnost prenošenja vlastite strasti drugima, piše Vogue. Putovanje je više od destinacije, vjeruju u Vuittonu. Ono je hrabrost, inspiracija, san, život. Ovo putovanje je o čovjeku koji je stao iza svojih ideala u koja vjeruje, čovjeku čije pobjede ali i porazi ostavljaju trag u svijetu, o čovjeku čije su riječi dotakle milijarde i još uvijek odzvanjaju.
Upravo u skladu s tim sloganom biraju i svoja zaštitna lica. Latynina (77) je do Phelpsovih ovogodišnjih olimpijskih odličja bila najtrofejnija olimpijka s 18 medalja u gimnastici. Phelps sada ima 22.
Njihov slogan glasi: Dva nevjerojatna putovanja. Samo jedan put do njega. Larisa Latynina i Michael Phelps. Gimnastičarka i plivačka legenda. Prije njih, zaštitna lica ove kampanje bili su Muhammad Ali, Angelina Jolie te Keith Richards i Bono.
Pogledajte kako je izgledala prijašnja kampanja s Muhammedom Alijem za Louis Vuitton te posljednju retro reviju za jesen/zimu 2012., mušku reviju za ovogodišnju zimsku sezonu te sportsku eleganciju inspiriranu putovanjima za pre proljeće/ljeto 2013.