
Katie Sturino osjećala je ogorčenje nakon što je naručila hrpu odjeće online koja bi trebala biti njene veličine, ali nije u nju stala. U ime svih žena apelira na proizvođače da ponude veću skalu konfekcijskih brojeva
Odjeća bi trebala biti napravljena za ljude svih oblika i veličina - a ne samo za mali segment društva ili neki ideal koji je prosječnom čovjeku teško ostvariti, smatra sve više žena.
Pogledajte video o kolekciji odjeće za rad od kuće:
Sturino vjeruje da je brojnim ženama teško kad pokušavaju pronaći odjeću koja im odgovara, jer većina tvrtki proizvode odjeću samo u uskom rasponu veličina koji se nameće kao 'normala', a osim toga uopće se ne drže svih istih mjernih skala te je gotovo nemoguće znati svoj stvarni konfekcijski broj.
To je jedna od poruka koju osnivačica modnog bloga 12ish Style, Katie Sturino, šalje robnim markama u ime drugih žena.
Tako je stvorila pokret #MakeMySize.
Sturini je ponestalo strpljenja kada je naručila čitavu gomilu odjeće s interneta u svojoj navodnoj veličini, no većina joj nije odgovarala.
To je bio trenutak kad je njena kampanja postala stvarnost.
Ako Sturino ima toliko problema s pronalaženjem nečega lijepog za odjenuti u New Yorku, zaključila je da je to slučaj i u drugim dijelovima svijeta, pogotovo mjestima puno manjima od njenog.