Obavijesti

Lifestyle

Komentari 1

Nova dekada: Koje nas promjene čekaju u svijetu kozmetike?

Nova dekada: Koje nas promjene čekaju u svijetu kozmetike?
1

Industrija ljepote ulaskom u novu dekadu najavljuje trendove koji će uvesti niz velikih promjena u ponudi: ekologija, takozvana "plava" kozmetika, bezvremenska ljepota, personalizirani pristup i gadgeti.

Ljepota nema veze s godinama, mantra je koju ističe sve više kozmetičkih kuća. Općenito kozmetiku sve manje svrstavaju u dob, već se referiraju na stanje kože, bila ona masna, suha, aknasta ili nešto četvrto. Ovaj trend posljedica je promjena u društvu koji nalaže raznolikost i ljepotu u svim oblicima. Slavi se jedinstvenost, a upravo to je povuklo pitanje ljepote, koja se, poručuju nam kozmetički slogani, krije u svakom od nas. Bez obzira na izgled, preference, ukus i način života. A prvenstveno – dob.

Fenty puderi

Donedavno su brendovi uglavnom imali skromnu paletu nijansi, no sada se sve više traži gotovo personalizirani pristup, što znači da će linije koje imaju malo tonova pudera biti okarakterizirani kao zastarjeli i staromodni.

Pristup se mijenja i na području njege kože. Sve više kuća uključuje posebnu kozmetiku za stanje menopauze i disbalansa, dok je donedavno fokus bio najviše na kožu djevojaka i mlađih žena.

Only Curls

Ekologija postaje sve važnija, a to se najviše očituje u pakiranjima koja su na bazi recikliranog papira i višenamjenskih posudica. Velike kompanije traže razne načine kako bi poradile na smanjenju potrošnje vode u procesu proizvodnje.

Jedna od kolekcija posvećena tome je Waterless za kosu, koju će predstaviti Procter & Gamble.

Earth to Face beauty brand

Novonastali izraz "Blue beauty" referira se na kozmetiku kojoj je cilj očuvanje mora i oceana, te se smatra novom generacijom takozvane čiste kozmetike. Dekada u koju smo ušli bit će ključna za ekološke aspekte brojnih kompanija u svijetu, pa tako i onih koje se brinu o našoj ljepoti.

Jedna od riječi koja se ističe prošle godine na Google pretraživaču je i – mikrobiom. To je zajednički naziv za mikroorganizme koji žive u nama i na našoj koži, a ima čak oko 100 trilijuna.

Fresh beauty

Mintel Group, londonska istraživačka kompanija, objavila je kako je upravo mikrobiom, odnosno interes za mikroorganizmima koji žive na nama, danas glavni pokretač britanskog tržišta čistača lica. Naglasak je pritom na čišćenje kože koje postaje sve bitniji aspekt rituala ljepote jer čista koža uvjet je za zdravu kožu.

Laboratoriji kozmetičkih kuća sve se više okreću upravo istraživanju mikrobioma, kako bi doskočili ovom novom trendu i zadovoljili zahtjeve sve perfidnijih korisnika.

Naime, Dendy Engelman, dermatologinja koja radi za Elizabeth Arden, tvrdi da formule bazirane na rješavanju problema mikrobioma mogu utjecati na sva stanja kože, od pojave bore i hidratacije do akni.

Stacked Skincare Anti-Pollution cream

Zrak je sve zagađeniji u čitavom svijetu, a posljedica toga je sve veća potražnja za kozmetikom koja stvara zaštitni sloj, ima nezaobilazan visoki zaštitni faktor te ujedno smanjuje posljedice smoga na kašu kožu.

Sve je to povezano sa čišćenjem lica, kao jednim od bazičnih rituala ujutro i navečer. Naime, samo čisto lice može ući u noćnu fazu obnove. 

Hiper-personalni pristup postaje sve traženiji, a jedan od načina kako formulu učiniti po mjeri korisnika su DNK testovi. Rezultati su tek početak, jer od toga kreće izrada personalizirane kreme i make-up proizvoda. Sve više kompanija istražuje kako realizirati i taj, super-osoban dio kozmetologije.

HiMirror

U toj sferi su i gadgeti koji nam otkrivaju kakva je naša koža, a jedan od njih je HiMirror koji analizira kožu putem fotografije te sprema podatke i prati sve buduće promjene. Sisley je proizveo Hair Ritual Analyser, gadget za kućnu upotrebu koji pruža dijagnozu tjemena i lasi.

Tržište formula na bazi konoplje bit će sve zanimljivije i raznolikije, a priča se nastavlja na holistički pristup u njezi kože koji je postao hit u kozmetici posljednjih godina. Osjećaj smirenja i wellnessa uvukao se u svijet ljepote te nam se postavlja kao okvir za naše svakodnevne rituale.

Hair Rituel Analyser Sisley

Tema o porijeklu, sastavu i formulama kreme postaje sve glasnija. Nedavno popularizirana takozvana čista kozmetika postaje hit, no nejasno je što točno ona znači. Je li to ekološka, organska, jednostavna…

Naravno da su se mnogi brendovi prikačili na taj trend, često bez osnove i opravdanja. Ove dekade kompanije će morati prigrliti transparentan pristup prema korisnicima i točno ih informirati o svojim proizvodima.

Love Beauty and Planet

Minimalizam u njezi kože pojavio se čak i u slavnoj korejskoj kozmetici, koji propagira slavni ritual od 10-tak koraka. Naime, sve manje proizvoda u jednom danu pojavljuje se kao trend i posljedica popularizacije ekološkog pristupa. Tu je riječ o oslobađanju kože od previše sastojaka, krema i slojeva, a posljedično i smanjenom korištenju vode u svakodnevici.

Honest beauty

Generacija Z prihvatit će nove rutine ljepote sve ranije, tumači dermatologica Justine Kluk, te će u ranoj dobi postati svjesni važnosti njege kože. Sve to isporučit će brendovi koji će brinuti o ekologiji, održivosti i što jednostavnijim ritualima, napominje dr. Kluk.

Osim na području njege, promjene se dešavaju i u svijetu šminke. Naime, posljednjih godina prodaja klasičnog make-upa pada, a raste potražnja za detaljima kao što su sitne sjajne čestice, male naljepnice i općenito detalji inspirirani slavnim serijama kao što je Euphoria.

MensXP Mud

Sve je veće tržište muške kozmetike te sve više brendova kreira pakiranja i formule isključivo za muškarce. Tu su ne samo kreme za hidrataciju i bore, već i one tonirane koje ujednačavaju ten.

Ulazak u novu dekadu pod utjecajem je promjena, a ekološka osviještenost, transparentno poslovanje, raznolikost i jednostavnost rituala označit će razdoblje pred nama.

POGLEDAJTE VIDEO SERIJAL 'ZENZACIJA' S IVANOM ŠARIĆEM:

Pokretanje videa...

08:55
Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 1
Kristijan Iličić: Na Maliju sam ležao 50 sati pokriven u jednom čamcu, skrivao se od terorista
EKSKLUZIVAN INTERVJU ZA 24SATA

Kristijan Iličić: Na Maliju sam ležao 50 sati pokriven u jednom čamcu, skrivao se od terorista

Poznati travel influencer prvi je Hrvat koji je proputovao svih 197. država svijeta. Šri Lanka mu je bila posljednja na listi, otkriva nam u koju se zemlju ne bi vraćao, koja mu je najdraža, ali i kako je sve krenulo