Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

Pet činjenica zašto je dobar razvod bolji od lošeg braka...

Mnogi će kao razlog za ostajanje u nesretnom braku navesti dobrobit djece, no stručnjaci tvrde kako to često nosi više štete nego koristi i šalje im krivu poruku

Komentari 170 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Avatar triangle
    triangle

    Moj brat se rastao,mali mu je imao oko pet godina,plakao je više nego dijete kad se selio,jer ga neće biti više tu u svakom trenutku,ali kak se kaže bolje bolan kraj nego bol bez kraja,jer to je bilo mučenje i ...prikaži još! za njih i dijete.Sad svo troje imaju krasan život,kvalitetnije žive odvojeno nego kad su bili u istom stanu,mali je sretan i normalan,ima novu obitelj i sretne roditelje

    14 Petak, 27.03.2015. u 12:17
    • Avatar tigric@77

      tigric@77: tako i moj kum (frend) nije išlo jednostavno...i ja sam isto za to bolje se rastati nego biti u lošem braku pate svi a najviše klinci...rastava je zadnji korak trba probati sve da se brak očuva ali ponekad jednostavno bez ...prikaži još! obzira na trud nejde i gotovo...kraj je najbolje riješenje

      Odgovori Petak, 27.03.2015. u 12:22
    • Avatar plava_brale

      plava_brale: ja sam se također Rastavila i mogu reći da je puno bolje za djecu. nema više svađa, normalno komuniciramo, doduše ja bih voljela da se oko sina vise angažira. nikad ali baš nikad malome nisam ni jednu ruznu riječ rekla ...prikaži još! a o njegovom ocu . iako sam puno ružnih stvari pretrpila moj stav je bio da svako dijete ima pravo na oba roditelja i toga se držim. ako šta imamo za raspravit to ćemo obavit na samo, maleni jedino što treba znat da ga mama i tata puno vole i to je to

      Odgovori Petak, 27.03.2015. u 14:28
    • Avatar tigric@77

      tigric@77: predivno napisano...i sretno znam da ste posložili sve kockice kako treba i to je i najbitnije..ja sam u braku i isto tako smatram da je najvažnije da djete zna da ga mama i tata vole i to je cijela mudrost ...prikaži još! ...sve ostalo se posloži na svoje mjesto kad su partneri ok

      Odgovori Petak, 27.03.2015. u 14:40
    • Default avatar - milivoj

      milivoj: Ja sam za to da ljude u braku uvijek treba hrabriti i biti im oslonac, a ne jama i ponor u koji će upasti zbog mojeg vlastitog mišljenja o nečemu. A kada bi se djecu pitalo i nakon rastave za ...prikaži još! što su ona, znamo kakav je odgovor. Stoga o tome što je bolje za njih, znamo i mi sami. Jer kao što nema idealnih roditelja, nema ni idealnih očuha i mačeha. Stoga nije ni to sretno riješenje kakvo biste voljeli vidjeti.

      Odgovori Petak, 27.03.2015. u 21:41
    • Avatar iPsy

      iPsy: Hahaha triangle sad smo obje fasovale :))

      Odgovori Subota, 28.03.2015. u 11:11
    • Avatar triangl

      triangl: Znala sam da budem,još je dugo i trajalo

      Odgovori Subota, 28.03.2015. u 13:01
    • Avatar plava_brale

      plava_brale: milivoj ništa nije crno bijelo niti se ljudi rastaju jer im je dosadilo. npr u mom slučaju došlo je do fizičkog nasilja. stoga gledano iz vlastitog iskustva odlučila spasiti dijete da ne gleda ono što sam ja. vraćajući se unatrag ...prikaži još! ag 20 godina da se mene pitalo ja bih radije da su mi se roditelji rastavili ( Ja i sestra smo plakale staroj da se razvede od oca) tako da ne drži ti taj komentar ne drži vodu

      Odgovori Subota, 28.03.2015. u 14:10
    • Avatar triangl

      triangl: @plava,odi na posljednji komentar na drugoj stranici i bit će ti sve puno jasnije

      Odgovori Subota, 28.03.2015. u 15:14
    • Default avatar - mima35

      mima35: definitivno manje stresa za sve ako nema svađe, no u mojoj obitelji imamo slučja da su se roditelji rastali, oboje našli nove partnere i djecu ostavili na brigu bakama i djedama, teti (meni) dok oni s novim partnerima grade obitelj. ...prikaži još! Tužno i jadno, otac nije djecu vidio pune dvije godine jer sad ima novu obitelj i malu bebu, a argument mu je da su ovi već veliki pa im nije potrebna tolika pažnja. Mene zanima zašto se brakovi raspadaju danas više nego prije, razumijem tamo gdje je prisutno nasilje.

      Odgovori Subota, 28.03.2015. u 19:37
    • Default avatar - milivoj

      milivoj: Nakon rastave ljudi zatome osjećaje, jer oni ostanu sa pravim bračnim drugom. I onda ostane samo razum. Možda se čini da je to krasan život, kvalitetniji ili neznam šta, ali djeca u tim brakovima su napunjena prazninama i provalijama. Kad ...prikaži još! tad račun dolazi na naplatu.

      Odgovori Subota, 28.03.2015. u 22:06
    • Avatar triangl

      triangl: Pročitaj si malo niže komentare kaj pišu djeca ,danas odrasli ljudi ,koji su molili roditelje da se rastanu.Misliš da je njima to bolje onda?

      Odgovori Subota, 28.03.2015. u 23:08
    • Default avatar - milivoj

      milivoj: Triangle, ja tebi ne govorim nešto što ja želim da se dogodi, nego nešto što se događa htjeli mi to ili ne. Sve što činiš ti svojem bračnom drugu ili on tebi vraća se na tvojoj djeci. Tad ćeš shvatiti ...prikaži još! tu bol i patnju, kad bude boljelo tvoje najmilije. Nemojte ljudi bez Boga. Budite hrabri i čvrsti u očuvanju obitelji. Nekad pognite glavu i učinite kako se kaže. Isplati se. Bog sve vidi, a vrijeme govori što je bilo ok. I vrijeme je nešto što treba proči kako bi se dvije osobe u potpunosti uskladile. A do tad moraju biti trzavice. Jer ja imam šogora koji se rastao. Mama živi sa drugim. Ali djeca i dalje kada crtaju njega izostavljaju, a pravog tatu stavljaju u tu sliku. I priželjkuju da se njih dvoje pomire. Jer život nije predviđen da bude savršen. Moji roditelji su se svađali, ali nisu se rastali. I ja se ponosim njima. Jer su sačuvali obitelj na okupu. E to je hrabrost.

      Odgovori Nedjelja, 29.03.2015. u 09:20
    • Avatar triangle

      triangle: Trzavice kako ti kežeš,su jedno ,a konstantne svađe,deranje,ponižavanje,izostanak iz doma,ljubavnici,udarci,život u strahu i nesreći su sasvim nešto drugo.Iskreno,ne poznajem nikog,a znam puno ljudi,koji su se rastali zbog trzavica,nego su bili nesretni.Ti ako ti se živi tako,samo daj,život je jedan,treba pokušat ...prikaži još! spasit obitelj,to nije sporno,ali ako ne ide onda ne ide

      Odgovori Nedjelja, 29.03.2015. u 11:36
    • Avatar plava_brale

      plava_brale: milivoj imaš li ti ženu i djecu?

      Odgovori Nedjelja, 29.03.2015. u 15:08
  • Default avatar - studenticaa
    studenticaa

    ja cak mislim da su djeca razvedenih NORMALNIH roditelja sretnija, jer im svaki roditelj kad je s njim posvecuje 100 postotnu paznju.. dok djeca roditelja u braku cesto znaju bit zanemarena zbog posla, svakodnevnih briga....

    2 Petak, 27.03.2015. u 12:30
    • Avatar triangle

      triangle: Kao i u svim stvarima tako i u ovome-nema pravila.Ili si dobar roditelj ili nisi nevezano za tvoje bračno stanje

      Odgovori Petak, 27.03.2015. u 12:34
    • Avatar tigric@77

      tigric@77: znam kaj hoćeš reći ali ne bi generalizirala kao ni stavljala epitet normalnih, kako je i trokutić rekla nema pravila...ili je ili nije OK ...rad, rad i samo rad na sebi da budeš bolji to moraš željeti iz dubine svog ♥

      Odgovori Petak, 27.03.2015. u 12:40
  • Default avatar - vana 3
    vana 3

    Zašto ne bolje razvod nego loš brak!

    1 Petak, 27.03.2015. u 12:11
  • Avatar Deleted user
    Deleted user

    Bolje razvod nego da djeca slušaju kako se roditelji svađaju, ili uopće ne razgovaraju po tjedan dana i kad progovore opet svađa....želiš ih zaštititi od toga a ne možeš jer nisu ni gluhi ni slijepi i svi žive u grču ...prikaži još! što je slijedeće...ja sam prije razvoda vagala što bi bilo bolje, da li da šutim i trpim još zbog djece ili da sve okončam i odlučila sam se za ovo prvo...bilo je teško u početku, djeca su se osjećala rastrgana između nas na dvije adrese, ali s vremenom je sve sjelo na svoje mjesto i iako razdvojeni svi smo, svatko na svoj način mirniji...

    3 Petak, 27.03.2015. u 14:08
  • Avatar mr_ Juzbasic
    mr_ Juzbasic

    Sve to ovisi o ljudima...Nekome je los brak bolji nego da bude sam...Nekome ni dobar brak nije dobar jer hoce biti sam. Nema tu pravila.

    Petak, 27.03.2015. u 13:03
  • Default avatar - tea5555
    tea5555

    Najbolji su mi ovi koji se vade na djecu, daj se saberite, pa nisu djeca bas takve mimoze da ce im to biti kraj zivota ako se roditelji rastanu, hoce ako ce jedna strana ili obje stalno pljuvati po mami, ...prikaži još! tati, manipulirati, ucjenjivati i slicno. Ali djetetu je bolje da ima roditelje koji se ne svadaju pa makar bili rastavljeni! Tako da zivjeti u nesretnom braku ili prisiljavati drugu stranu na to zbog djeteta steti svima, posebno djetetu!

    Petak, 27.03.2015. u 13:07
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    slažem se po svim točkama...

    3 Petak, 27.03.2015. u 12:21
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    Ne tako davno napisala sam kako je naš rođak došao kod svoje kćerke,unuk je sjedio na terasi i plakao.Djed je pitao zbog plačeš,iako ima tri godine,odgovorio je mama i tata se opet svađaju.Što je najtužnije maleni je rekao djedu,ako ja ...prikaži još! tatu udarim,neće se više ustati.P.S:Suprug moje nećakinje posesivno je ljubomoran.

    1 Petak, 27.03.2015. u 13:13
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    svakako sretan razvod nego los brak...

    Petak, 27.03.2015. u 16:37
  • Default avatar - silvermoon300
    silvermoon300

    a ako nema svadje a ni velike ljubavi,sta je onda dobro za djecu?

    43 Petak, 27.03.2015. u 12:10
    • Avatar tigric@77

      tigric@77: baš nema tu sreće za nikog

      Odgovori Petak, 27.03.2015. u 12:22
    • Default avatar - PutZaNigdje

      PutZaNigdje: Dok god ne ide preko djetetovih leđa, sve je oke za djecu. Barem ja tako mislim.

      Odgovori Petak, 27.03.2015. u 12:26
    • Default avatar - silvermoon300

      silvermoon300: Mislim da su dica najbitnija i da ne smiju placat nicije greske.

      Odgovori Petak, 27.03.2015. u 12:27
    • Avatar tigric@77

      tigric@77: dobro mislite oboje :)

      Odgovori Petak, 27.03.2015. u 12:28
    • Default avatar - PutZaNigdje

      PutZaNigdje: Upravo tako, ja smatram da je najbitnije da dijete ima ljubav,pažnju i razumjevanje bilo u braku bilo u odvojenom životu. A to kako si roditelji kasnije urede život,manje bitno.

      Odgovori Petak, 27.03.2015. u 12:29
    • Avatar tigric@77

      tigric@77: e da samo kaj nisu ni svi ljudi (roditelji) isti ...samim time kaj si pristao biti roditelj imaš odgovornost za cijeli život i djete mora biti na 1. mjestu

      Odgovori Petak, 27.03.2015. u 12:34
    • Default avatar - silvermoon300

      silvermoon300: slazem se,djeca su jedino sta iza nas ostaje.

      Odgovori Petak, 27.03.2015. u 12:52
    • Avatar tigric@77

      tigric@77: jedino sve drugo je prolazno....

      Odgovori Petak, 27.03.2015. u 12:56
    • Default avatar - silvermoon300

      silvermoon300: Onda ako je ljubav malo zamrla a sve ostalo funkcionira mislim da se mora ostat skupa.

      Odgovori Petak, 27.03.2015. u 12:58
    • Avatar kokaza5

      kokaza5: Bez ljubavi je samo mučenje. Nisi sretan ,zar ne? Odgovor ti se nameće jasno.

      Odgovori Petak, 27.03.2015. u 13:01
    • Default avatar - silvermoon300

      silvermoon300: Kokaza kod tebe je sve crno bijelo?

      Odgovori Petak, 27.03.2015. u 13:05
    • Avatar tigric@77

      tigric@77: ne zamre ljubav...prava iskrena ljubav ne umire nikad...strast i emotivna povezanost e tome treba posvetiti pažnju i onda nema problema...svi sretni :) uostalom odnosi / veze...brak, emotivni prijatelji, prijatelji, ljubavnici) svi ti odnosi su super dok međusobno ima ljubavi i ...prikaži još! razumjevanja a sve drugo je laganje samom sebi..a ako imaš i malo samopoštovanja otići ćeš iz lošeg odnosa to je tako naravno da je žrtva velika, ljudi vole komplicirati i nalaziti razloge da bi ostali u lošem odnosu, a to je katastrofa za sve ...lijenost, navika i najgore od svega ravnodušnost e to su preduvjeti za život na statusu Q ..mislim da tako ne želi nitko živjeti iskreno

      Odgovori Petak, 27.03.2015. u 13:09
    • Default avatar - tea5555

      tea5555: To je onda ravnodušnost i navika, užas..

      Odgovori Petak, 27.03.2015. u 13:10
    • Default avatar - silvermoon300

      silvermoon300: Dobro nije zamrla ljubav vec strast,tko ti garantira da i sa drugom osobom strast nece zamrit kroz neko vrime?

      Odgovori Petak, 27.03.2015. u 13:13
    • Avatar tigric@77

      tigric@77: srebrni..nema garancije za ništa...sjeti se i razmisli kaj voliš kod osobe s kojom si i vidim da ti je stalo (znači da voliš ) još uvijek...i povežite se još više i bolje nego prije jer naravno da je najlake se ...prikaži još! razići..ako sve štima a nema više strasti pa jednostavno znaš di je ključ Vašeg "problema"...u principu igrajte se kao prije ...sretno

      Odgovori Petak, 27.03.2015. u 13:16
    • Default avatar - silvermoon300

      silvermoon300: Tigric ne radi se ovdje o meni vec opcenito,moj brak stima i stimat ce.ali govorim opcenito koliko se ljudi razvede i upadne u jos goru vezu a dica ispastaju.

      Odgovori Petak, 27.03.2015. u 13:19
    • Default avatar - silvermoon300

      silvermoon300: A ne postoji brak u kojem nema turbulencija,tko rece da mu je savrseno taj laze.

      Odgovori Petak, 27.03.2015. u 13:20
    • Avatar tigric@77

      tigric@77: drago mi j esrebrni....čitaj moj komentar općenito a ne kao upućen tebi...i da naravno da u svakom odnosu koji traje duže od 2 tjedna ima turbulenciaj to je normalno..a laganje je opće poznato tako je jednostavno lakše, lažeš sebe pa ...prikaži još! a tako i druge tako funkcionira ovaj svijet zato i ima toliko shita

      Odgovori Petak, 27.03.2015. u 13:27
    • Avatar tigric@77

      tigric@77: tako je tea to sam i ja napisala nema gore

      Odgovori Petak, 27.03.2015. u 13:28
    • Default avatar - silvermoon300

      silvermoon300: Sve pet tigric u vecini se slazemo.

      Odgovori Petak, 27.03.2015. u 13:30
    • Avatar Thunderica

      Thunderica: Klučna riječ u braku je -Mi smo se uvijek DOBRO S-LAGALI :)

      Odgovori Petak, 27.03.2015. u 13:30
    • Avatar tigric@77

      tigric@77: pa to i je ljepota odnosa međusobno izmjenjivanje, misli, ideja ,tekućina .....a dosadno bi bilo da se u svemu slažemo stalno i uvijek to je umjetno i u tom odnosu nekaj debelo ne štima

      Odgovori Petak, 27.03.2015. u 13:32
    • Default avatar - silvermoon300

      silvermoon300: Ma sta ti je tunderice,svima u braku cvatu ruze i tece med i mlijeko

      Odgovori Petak, 27.03.2015. u 13:32
    • Avatar tigric@77

      tigric@77: heheh gromić kiss ;))) sitno prikrivanje istine ne škodi nikome ( ne mora baš znati koliko sam platila čizme na sniženjeu hahaha)

      Odgovori Petak, 27.03.2015. u 13:33
    • Avatar Thunderica

      Thunderica: silver ma u potocima :)

      Odgovori Petak, 27.03.2015. u 13:33
    • Default avatar - silvermoon300

      silvermoon300: Samo kad se zatvore vrata nastane muk

      Odgovori Petak, 27.03.2015. u 13:34
    • Avatar Thunderica

      Thunderica: tigrić...ili gdje je nestala kartica :-0

      Odgovori Petak, 27.03.2015. u 13:35
    • Avatar tigric@77

      tigric@77: srebrni tako je samo neka teče .....sretno svima... volite se, ljubit i budite sretni, tako će i Vaša djeca znati kaj je ljubav i znat će voljeti i oni ....najviše uče od onoga kaj vide i čuju :)

      Odgovori Petak, 27.03.2015. u 13:35
    • Avatar tigric@77

      tigric@77: MUK je gada vjerujem....ono slika bez tona ajme..ne mogu si to ni zamisliti....*ebo takav život od toga treba pobjeći glavom bez obzira..

      Odgovori Petak, 27.03.2015. u 13:36
    • Avatar Thunderica

      Thunderica: https://www.youtube.com/watch?v=yTCDVfMz15M...misliš silver ovako nekako ;)

      Odgovori Petak, 27.03.2015. u 13:37
    • Default avatar - silvermoon300

      silvermoon300: Tigric no sikiriki.najbitnije je da su dica sritna i mame zadovoljne

      Odgovori Petak, 27.03.2015. u 13:37
    • Avatar tigric@77

      tigric@77: haha eto gromić još jedan dobar primjer

      Odgovori Petak, 27.03.2015. u 13:37
    • Default avatar - silvermoon300

      silvermoon300: Muk je zafrkan jer nikad ne znas sta ko misli

      Odgovori Petak, 27.03.2015. u 13:38
    • Default avatar - silvermoon300

      silvermoon300: Pa i kad ono radis ako je muk ne znas na cemu si

      Odgovori Petak, 27.03.2015. u 13:39
    • Avatar tigric@77

      tigric@77: i tate naravno ☺

      Odgovori Petak, 27.03.2015. u 13:39
    • Avatar tigric@77

      tigric@77: svi smo mi vrlo slični i svi želimo isto voljeti i biti voljeni...https://www.youtube.com/watch?v=PIh07c_P4hc

      Odgovori Petak, 27.03.2015. u 13:40
    • Avatar tigric@77

      tigric@77: ONO hahahaahahahahha

      Odgovori Petak, 27.03.2015. u 13:41
    • Default avatar - silvermoon300

      silvermoon300: I na tome triba svaki dan radit

      Odgovori Petak, 27.03.2015. u 13:42
    • Default avatar - silvermoon300

      silvermoon300: Da.ono je jako bitna stvar vidis na spomen onoga odma refleksno osmjeh na lice dodje

      Odgovori Petak, 27.03.2015. u 13:43
    • Avatar Thunderica

      Thunderica: ONO? https://www.youtube.com/watch?v=rU3vCziy1FA :))

      Odgovori Petak, 27.03.2015. u 13:48
    • Default avatar - silvermoon300

      silvermoon300: E to to

      Odgovori Petak, 27.03.2015. u 13:50
    • Avatar tigric@77

      tigric@77: slažem se ...bez toga odnos nema smisla previše a kad sve štima dođe samo po sebi ( i hoćeš stalno) najljepši oblik zbližavanja dvoje ljudi ...mmmmmmmmm njami odmah se naježim cijela https://www.youtube.com/watch?v=raB8z_tXq7A

      Odgovori Petak, 27.03.2015. u 13:50
    • Default avatar - silvermoon300

      silvermoon300: Evo digla mi se sva kosa na glavi

      Odgovori Petak, 27.03.2015. u 13:51
  • Default avatar - volimtevolime
    volimtevolime

    Ako nema ljubavi, i vise se ne moze skupa funkcionirat definitivno se bolje razvesti na normalan nacin.

    6 Petak, 27.03.2015. u 14:00
    • Default avatar - lady red

      lady red: Draga samo ljubav nije dovoljna da bi brak opstao..a ni ona neće potrajati ako ne trudimo održavati je..najveći razlog razvoda je danas nedostatak volje da se uloži u odnos i velika sebičnost JA,JA,JA.I SAMO JA i moja sreća,što je ok.dok ...prikaži još! ta sreće ne ugrožava nečiju sreću. Ljubav nekima traje koliko i leptirići u trbuhu,kad nestanu traži se dalje..i tako u nedogled..Da ne govorim da se ulazi u brak s figo u džepu, ono pa uvijek se mogu rastati ako mi se ne bude svidjelo..a tu je gotovo uvijek razlog ulaska trbuh do zuba.

      Odgovori Petak, 27.03.2015. u 15:38
    • Default avatar - lady red

      lady red: Bilo koja vrsta zlostavljanja je druga priča i tu nema rasprave.

      Odgovori Petak, 27.03.2015. u 15:40
    • Default avatar - volimtevolime

      volimtevolime: Slazem se lady potpuno, al ako se ne moze vise funkcionirat skupa i ako se jedna strana ne trudi nikako, isto mislim da ne trebaju ostat skupa, naravno sve treba probat rijesit, pokusati, potrudit se, al nekad ako kednostavno ne ide onda ne ide.

      Odgovori Petak, 27.03.2015. u 15:46
    • Default avatar - lady red

      lady red: ne kažem ja da treba ostati skupa ako ne ide,samo govorim kako to najčešće izgleda...nepomirljive razlike..kao da prije nisu bile..

      Odgovori Petak, 27.03.2015. u 15:58
    • Default avatar - volimtevolime

      volimtevolime: Zato sto danas nema vise kompromisa, jedna mala greska i ljudi se rastaju, ne znaju sjesti i razgovarat i pokusat rijesit stvari...nazalost

      Odgovori Petak, 27.03.2015. u 16:17
    • Avatar SUSSIE_1

      SUSSIE_1: Lijepo rečeno lady... I ja mislim da je jaaaako puno brakova i obitelji ugroženo onim JA, JA i SAMO JA. A kad se stvori obitelj, onda bi i muž i žena trebali biti spremni na odgovornost, na kompromise, na davanje ...prikaži još! e ...U braku treba puno davati...ne može se samo uzimati

      Odgovori Subota, 28.03.2015. u 18:32
  • Avatar Thunderica
    Thunderica

    Dobar razvod ne postoji,pogotovo ako su tu i djeca.To je kao 'tehnička greška' na zrakoplovu,ili neuračunjivi pilot koji vozi putnike u smrt-nasilnici,pijanci,kockari,preljubnici... To je po meni nešto što se jednostavno nije smijelo a ni trebalo dogoditi..ali činjenica je da se ...prikaži još! događa.Ljudi se oporave nastave sa životima,neki se i ne oporave.Uglavnom u oba slučaja ostaje poraz,ma kakav razlog bio,razvod je uvijek poraz i nešto što te prati kroz cijeli život bez obzira što mi pričali...

    3 Petak, 27.03.2015. u 13:27
    • Default avatar - gogzi31

      gogzi31: znaci treba bit u losem braku bravo stvarno si primitivac rađe cu se rastat neko da se koljemo svaki dan i mrzimo jedan drugog a djeca ce vidjet oba roditelja pa nije kraj svijeta ako se razvedes!!! primitivizam

      Odgovori Petak, 27.03.2015. u 14:27
    • Avatar Thunderica

      Thunderica: Nigdje nisam napisla da ako ne ide ne treba okrenuti stranicu.Ponekad je nemoguće živjeti s nekim..navela sam i primjere.česti su slučajevi gdje je bar jedno malo 'puknuto'...Moj osvrt je bio na to da ne postoji dobar razvod.Ali ti to nisi ...prikaži još! shvatio..pa te unatoč tome ja ne nazivam glupim.

      Odgovori Petak, 27.03.2015. u 14:31
    • Default avatar - Guest_1

      Guest_1: ne slazem se !

      Odgovori Petak, 27.03.2015. u 17:03
  • Avatar kokaza5
    kokaza5

    Slažem se u potpunosti sa svim navedenim, naročito točkom 5. Da bismo odgajali sretnu djecu preduvjet je da smo mi osobno sretni. Sve probleme ako su oba roditelja zrela i ako im je najvažnije dijete, rješavat će u hodu, naći ...prikaži još! će načina da objasne djetetu i da na najadekvatniji način zajedno pomognu djetetu da se osjeća sigurnim.

    7 Petak, 27.03.2015. u 12:58
    • Default avatar - milivoj

      milivoj: Nije rješenje ni da djeca imaju idealan život. Bolje bi bilo da svi imaju realan život.

      Odgovori Nedjelja, 29.03.2015. u 09:45
    • Avatar kokaza5

      kokaza5: Ne postoji idealan život pa tako ni za djecu. U slučaju razvoda ništa nije idealno jer i za djecu je to trauma...samo pametni i zreli roditelji tu traumu mogu značajno umanjiti. To zahtijeva u fazi prilagodbe puno vremena i nježnosti ...prikaži još! posvetiti upravo djeci a ne svojim problemima.

      Odgovori Nedjelja, 29.03.2015. u 12:48
    • Default avatar - milivoj

      milivoj: Ali nekada je problem upravo to. Posvećivanje previše djeci, gdje postaju biti razmažena. Ili skrivanje iza djece od pravih problema.

      Odgovori Nedjelja, 29.03.2015. u 17:17
    • Avatar kokaza5

      kokaza5: E milivoj izgleda da baš nemaš roditeljskog iskustva a ni znanja iz dječje psihologije. Djeca su odraz nas, ne možeš dijete razmaziti, svašta drugog možeš: naučit ga nepristojnosti, nepoštovanju, neodgovornosti, itd. Ljubavlju ga zalijevaš da raste u stabilnu osobu, razumijevanjem ...prikaži još! ga učiš toleranciji i empatiji, svojom komunikacijom ga učiš da komunicira sa svijetom....Djeca su naše ogledalo, često ne volimo ono što vidimo u njemu...jer ponekad u njima vidimo svoje propuste i mane. Djeca su blago i sa tim završavam ovu svoju odu obožavanoj mi djeci.

      Odgovori Nedjelja, 29.03.2015. u 19:21
    • Default avatar - milivoj

      milivoj: Gle, ono što žene nikako da shvate, muški mozak razmišlja drugačije, ali ništa manje vrijednije, i stoga ovo moje i dalje stoji i nikada neće prestati važiti. Stoga računajte sa time. A hvala dragom Bogu što postoje žene koje daju ...prikaži još! jednu drugačiju dimenziju od muške. Ali niti jedna nije manje vrijedna. Jer i jedna i druga su vrlo važne. No neke žene to ne mogu podnijeti. Kao što neki muškarci ne mogu podnijeti žensko. Zato treba postojati granica i u jednom i u drugom smjeru.

      Odgovori Nedjelja, 29.03.2015. u 20:13
    • Avatar kokaza5

      kokaza5: Pričamo o djeci i kako im pomoći u slučaju razvoda. Ti to pretvori u drugu temu. U slučaju djece psihologija i pedagogija je egzaktna znanost i bez obzira na različitost mišljenja dva spola, potrebno je poslušati stručnjake i srce. Muški ...prikaži još! mozak ili ne, to je izrazito stresna situacija za dijete, o tome se sve zna pa je potrebno primjeniti stručne savjete...pusti ego, djeca su u pitanju.

      Odgovori Nedjelja, 29.03.2015. u 22:54
    • Default avatar - milivoj

      milivoj: Djeci se pomoći ne može u slučaju razvoda. Treba spriječiti razvod. Djecu se može samo lagati do te mjere da prestanu biti djeca i ošamariti ih nekim teorijama o ljubavi. Najbolja teorija ljubavi jest da su tata i mama skupa ...prikaži još! uz njih i u tom smjeru im pomoći što je više moguće od strane tih ljubavnih psihologa. Sve ostalo nema veze sa ljubavlju i time što ti pričaš (filozofiraš).

      Odgovori Ponedjeljak, 30.03.2015. u 08:44
  • Avatar popit ću ti krv
    popit ću ti krv

    aaaaaa prošla vremena ošo voz ko koga više trpi?

    Petak, 27.03.2015. u 18:24
  • Default avatar - JackyBlack
    JackyBlack

    Da su se bar moji roditelji rastali, mislim da bi sad bila puno sretnija osoba.

    Subota, 28.03.2015. u 00:50
  • Default avatar - KatarinaHrehorović
    KatarinaHrehorović

    svakako da je bolje otići nego ostati u braku punom svađa,nerazumjevanja i ostalih negativnih stvari....djeca najviše trpe ako slušaju svakodnevne svađe i prepirke oko sitnica i gluposti.....kada se ode djeci u početku bude malo neobično,ali se na kraju priviknu i ...prikaži još! prihvate situaciju takva kakva je....bolje oni shvate nego strana koja bude ostavljena...čak i ako se živi u sredini koja je ograničena i koja na razvod gleda kao na nešto najgora ne treba trpjeti ostati u takvom braku....život se živi radi sebe i djece,a ne radi nečijeg mišljenja....oni koji razvod osuđuju su možda i sami živjeli ili žive u braku koji je katastrofa ali se boje prvo sebi priznati činjenicu i onda u neku ruku budu ljubomorni što je netko imao petlje napustiti brak u kojem su nezdravi odnosi....

    Petak, 27.03.2015. u 14:08
  • Avatar iPsy
    iPsy

    Poštovani, Vaš komentar prekršio je pravilo broj 8 naših pravila komentiranja. Za ovaj prekršaj sankcija je lakša opomena. Trenutno imate 1 laku opomenu i 0 težih opomena u posljednjih tjedan dana. Ako sakupite tri, vaš korisnički račun bit će privremeno blokiran.

    Petak, 27.03.2015. u 12:24
  • Avatar gregorsamsa555
    gregorsamsa555

    Ima ih koji bas zbog djece ne zele rastavu, a sve drugo im se svede na "brak na papiru". Hladan odnos, gdje bar jedna strana ima ljubavnika/cu i tako guraju sve dok djeca ne porastu i malo se osamostale...

    Petak, 27.03.2015. u 13:47
  • Avatar Sheeena
    Sheeena

    Prošla taj problem i ja sam neko vrijeme mislila da je bolje za djecu..no tek kad smo otišli vidjela sam koliko sam griješila što nisam prije otišla..na kraju krajeva djeca će odrasti i otići a mi ostati u paklu sami ...prikaži još! i što smo onda učinili? Nemam opravdanja idemo dalje teško ili lako..

    2 Subota, 28.03.2015. u 12:29
    • Default avatar - milivoj

      milivoj: A tko ti ga je birao? Nekada se zaista zapitam WTF?

      Odgovori Nedjelja, 29.03.2015. u 09:46
    • Avatar Sheeena

      Sheeena: Znaš dragi milivoj muškarci i žene znaju biti fini i dragi sve dok ne dobiju što žele..kad dobiju što žele pokazuju svoju pravu ćud..čemu uopće takva zapitkivanja sa tvoje strane?ti nisi nikad griješio?imao vezu bezveze?upoznao neku koja se igrala sa ...prikaži još! tobom i iskorištavala?ako je odgovor NE onda si imao veliku sreću ili si još jako mlad i nemaš pojma kakvi se sve ljudi kreću između nas..Lp

      Odgovori Nedjelja, 29.03.2015. u 10:11
  • Default avatar - nebraska96
    nebraska96

    Čekaj malo, kako razvod može biti gora opcija ako je brak loš? Ako je brak loš zašto onda biti u njemu? Zbog krova nad glavom, auta, rodbine? Djece? Ako je nešto loše djeci u toj priči nema mjesta, bolje da ...prikaži još! i odrastaju sa jednim roditeljem ako je funkcionalan i normalan ili na dvije adrese ako su oboje roditelja takvi ali nisu mogli zajedno iz xy razloga nego da dijete upija obrazac trpljenja i žrtvovanja dok ne odraste i točka!

    Subota, 28.03.2015. u 11:30
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message