Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
0 komentara

Pojačano ispadanje kose može se liječiti prehranom

Gubitak kose kod žena može biti izazvan prehranom ili hormonima, no prirodno je da se kosa s godinama lagano istanjuje i opada

Photos
Foto: Photos
0 komentara

Nakon tridesete godine svačija kosa posaje tanja i rjeđa, tvrdi njujorški dermatolog Michael Lorin Reed. Budući da s godinama kosa postaje tanja, ona teže izdržava vlastitu težinu, zbog čega se lomi. Iako ćelavost znatno češće pogađa muškarce, svakoj drugoj ženi barem je jednom u životu pojačano ispadala kosa. Tomu su često uzrok hormonalne promjene, primjerice, one do kojih dolazi tijekom trudnoće ili nakon poroda.
U tom slučaju izgubljena kosa ponovno naraste nakon uspostavljanja ravnoteže. Dijeta također može izazvati gubitak kose jer tijelo prehranom ne dobiva dovoljno bjelančevina i željeza. Stoga, želite li što dulje imati bujnu kosu, važno je pripaziti na uravnoteženu prehranu, bogatu vitaminima, mineralima i bjelančevinama. Kosu sklonu ispadanju trebalo bi i nježnije održavati, izbjegavati jako potezanje, “peglanje”, oblikovanje vrućim uvijačima i uplitanje u pletenice.
Osim što takvi agresivni postupci izazivaju lomljenje kose, oni i trajno oštećuju korijen, pa iz njega ne mogu izrasti nove vlasi.

>>> Vitamin C odlično je sredstvo protiv ispadanja kose. Jedite naranče, papriku, papaju, jagode, grejp, limun, špinat, brokulu, kiselo zelje i cvjetaču. Svježe iscjeđeni sok također je koristan.


>>> Vitamin B ublažava brojne simptome anemije, bolesti koja može biti uzrok ispadanju kose. Tim vitaminom, koji daje sjaj kosi, bogata je puretina, tuna, pivski kvasac, leća i banane

>>> Vitaminom A bogato je lisnato zeleno povrće poput špinata ili blitve, mrkve, kelja, jaja i dinja. Čest uzrok ispadanju kose su problemi sa štitnjačom kod kojih sjajno pomaže vitamin A

>>> Vitamin E zaustavlja gubitak kose, osobito ako je do njega došlo zbog probavnih tegoba. Ovim vitaminom bogati su orasi, kokos, rajčica, šparoga i kikiriki. Hladno prešana ulja, primjerice maslinovo i suncokretovo, također su na popisu.

>>> Bjelančevine, kojih najviše ima u mesu, ribi, jajima i mlječnim proizvodima, nužne su za zdravlje kose i noktiju. I vegetarijanci mogu imati zdravu kosu ako kombiniraju različite izvore bjelančevina, primjerice mahunarke i orašaste plodove.

Možda vas zanima i ovo:
Naši partneri pišu
Message