Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
0 komentara

Samo pet minuta vježbanja pelvisa pojačava orgazam

Čak i oni kojima je vježbanje dosad bilo mrsko imaju dobar razlog da prošeću do obližnje teretane jer više treniranja vodi do više seksa

Fotolia
Foto: Fotolia
0 komentara

Redovito vježbanje pojačava libido i povećava sposobnost postizanja višestrukih orgazama jer se tako oslobađa hormon DHEA, povezan s požudom, pokazala su brojna istraživanja. Pa čak i oni kojima je vježbanje dosad bilo mrsko imaju dobar razlog da prošeću do obližnje teretane jer više treniranja vodi do više seksa, a određene vježbe na tragu su pravog tantričkog uzbuđenja. - Pokušajte s vježbama pelvisa (zdjelice) koje će vam zategnuti guzu i povećati snagu orgazma - savjetuje fitness guru Nicki Waterman. Da biste pravilno izveli vježbu, potrebno je leći na leđa sa savijenim koljenima. Zatim podignite zdjelicu, zategnite mišiće stražnjice i na kraju se opet spustite na pod. Ponavljajte ove pokrete sve dok ne postignu ritmični kontinuitet “odskakivanja“. Svaki drugi dan ovoj seksi vježbi posvetite pet minuta. - Vježbanje pelvisa povećava seksualni apetit, pa se ne preporučuje izvođenje ove vježbe prije posla - napominje Waterman. Tijekom seksa u pozi u kojoj je žena gore Nicki savjetuje da je najbolje potpuno preuzeti inicijativu. Točnije, ne oslanjati se rukama na prsa muškarca, nego u trenucima strasti preseliti svu težinu na noge. Tako seks postaje idealna kardiovaskularna vježba za noge isprepletene požudom, strašću i bliskošću.


Lotos položaj pomaže intenzivnosti orgazma

Vježba u poziciji lotosa može povećati uživanje u seksu jer učvršćuje bedra, čini kralježnicu gipkijom i opskrbljuje protok krvi u cijelo područje zdjelice. Lotos položaj tako pomaže da se pojača doživljaj orgazma i osigurava da kukovi budu dovoljno fleksibilni za mijenjanje raznih poza u seksu. Sjednite na pod u toj poziciji i rukama se primite za stopala. Važno je da su leđa uspravna. Ako vam noge ne dodiruju pod, nemojte ih na silu gurati kako se ne biste ozlijedili. Nagnite se malo naprijed i duboko dišite.

Mišići zdjelice povećavaju užitak
Vježba za jačanje mišića zdjelice, ali i unutarnje strane bedara izuzetno je važna za zadovoljavajući seksualni život žene, tvrde seksolozi. Snažni mišići pelvisa povećavaju užitak tijekom seksa jer omogućuju ženi snažne kontrakcije tijekom odnosa, što povećava uzbuđenje i muškarcu. Prvi tjedan ovu vježbu izvodite u dva seta po 15-20 puta, savjetuju fitness treneri.

Početnički trbušni ples učvršćuje bokove i struk
Trbušni ples ne morate izvoditi kao profesionalna plesačica da bi imao efekt na kondiciju. Dovoljno je senzualno “njihanje” bokovima u dva razmaka po 15 minuta da bi vam se učvrstili bokovi, noge, struk i mišići zdjelice. Nakon što ste uhvatili ritam, na zabavan način možete uzbuditi dragog. Kako biste učvrstili ruke i grudi, idealna je vježba u kojoj ste na “sve četiri“. Oslanjajući se na ruke, gurajte tijelo prema naprijed, a nakon toga slijedi pomicanje nazad uz ravna leđa. Ponovite osam puta.

Možda vas zanima i ovo:
Naši partneri pišu
Message