Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
23 komentara

Tajne ravnog trbuha slavnih: I nakon 40-e izgledaju savršeno

One imaju savršeno isklesane trbušne mišiće, neke su i višestruko rodile, ali trud i zdrava prehrana kod njih nisu stvar izbora. Jennifer Lopez jako pazi što jede, a Halle Berry vježba pet dana u tjednu

Foto: PA/PIXSELL
23 komentara

Nakon 40-e može biti puno teže riješiti se masnih naslaga na trbuhu. No, nije nemoguće - a to dokazuju brojne slavne žene starije od 40 godina, koje u tim godinama, čini se bez problema, uspijevaju ostati u formi. Neki od najboljih holivudskih fitnes trenera i dijetetičara su za časopis portal Prevention ispričali kako pomažu slavnim klijenticama da zadrže ravan trbuh, poboljšaju zdravlje i izgledaju tako dobro.

Evo što što kažu dame i stručnjaci, koji su najbolji režimi prehrane i vježbe da i nakon 40.e možete nositi kratke topiće.

POGLEDAJTE VIDEO:

Cher (72)

I u 72. godini života Cher je dokaz da redovito vježbanje tijelo održava u formi - a nedavno je pjevačica za časopis Hello! rekla vježba svaki radni dan, pet dana u tjednu.

Profimedia | Autor: Profimedia Foto: Profimedia

Iako ćete možda shvatiti da nakon što ste prešli 40. u više nemate energije kao prije, slavni fitness trener Tadeo Arnold napominje da je striktno pridržavanje rasporeda vježbanja ključno - pogotovo onda kad više nismo u 'cvijetu mladosti' - jer dosljednost s godinama postaje samo još važnija. A u nekim nam godinama, kako kaže Arnold, ostaju dvije opcije, zakazati si termin s vježbanjem ili termin kod liječnika. 

Jennifer Lopez (49)

Na trbušnim mišićima, utegnutosti i obloj stražnjici Jennifer Lopez pozavidjeli bi joj i mnogi fitness fanatici. 

Prije par godina Lopez je za People objasnila kako se drži pomno isplanirane prehranu koja uključuje puno zdravih grickalica, voća i povrća. Nedavno je na Instagramu objavila i da slijedi desetodnevnu dijetu bez ugljikohidrata i šećera.

Versace Spring/Summer 2020 collection during fashion week in Milan | Autor: ALESSANDRO GAROFALO/REUTERS/PIXSELL/REUTERS/PIXSELL Foto: ALESSANDRO GAROFALO/REUTERS/PIXSELL/REUTERS/PIXSELL

Iako je teško dugoročno održavati dijetu s niskim udjelom ugljikohidrata, Arnold kaže da svi mogu slijediti njene zdrave navike.

- Baš kao kad ste bili mali, pobrinite se da dnevno pojedete tri obroka, a uz njih će vam zdrave grickalice pomoći da budete siti cijeli dan. Rezultat će biti gubitak masnoće na pravim mjestima - kaže trener.

SVI TO MOGU I 5 minuta trčanja dnevno čini veliku razliku - pročitajte zašto!

Halle Berry (52)

I ona ravan trbuh duguje vježbanju, i to ne bilo kakvom. Berry naime s trenerom vježba pet dana u tjednu, i to između satova joge, boksa, kardio vježbi i treninga snage. I njezin raspored spavanja pomaže joj da održi 'ubojiti' izgled. Halle Berry svoj uspjeh tako pripisuje devet sati sna svaku noć, kako je još 2011. rekla za People.

Foto: Dreamstime

Da biste zadržali zdravu razinu kortizola i omogućili tijelu da normalno sagorijeva masnoće, Arnold kaže da je od presudne važnosti spavanje od šest do osam sati svake noći.

- Vrijeme kad je tijelo u čvrstom snu je i vrijeme kad sagorijeva najviše masti - objasnio je. 

MALE PROMJENE - ZDRAVIJI ŽIVOT Uvijek ste gladni? Zbog ovih 8 razloga ne možete suzbiti glad

Tyra Banks (45)

Model Tyra Banks (45) rekla je za Glamour UK da je obožavateljica dijeta s niskim udjelom takozvanih FODMAP ugljikohidrata kojih inače ima samo u nekim 'težim' namirnicama. Zato Banks iz svoje prehrane nastoji izbaciti hranu koja napuhuje kao što su npr. češnjaka, cvjetača, šparoge ili mahunarke.

- Uvijek se posavjetujte s dijetetičarom ili liječnikom prije nego što započnete neku novu dijetu. Dijeta s niskim udjelom FODMAP-a namijenjena je ljudima kojima je teško probaviti određene ugljikohidrate, ali nije za svakoga. Ako vas hrana često napuhuje i izaziva plinove, porazgovarajte s liječnikom jer to može biti i znak nekog pravog problema - kaže nutricionistica dr. Amy Shapiro.

Umjesto rigorozne dijete ona savjetuje izbjegavanje teške hrane u danima kad vam 'treba' ravan trbuh i nikako ne biste podnijeli napuhivanje ili plinove, jer takva hrana može uzrokovati i proširenje trbuha.

Kako bi vam trbuh tada bio ravan, ona preporučuje da jedete slatki krumpir, bjelančevine i lagane namirnice poput špinata, krastavca i celera, jer uklanjaju višak vode iz tijela.

Jennifer Aniston (49)

Kontroliranje porcija se može činiti kao najstariji dijetalni trik, ali Jennifer Aniston se kune u učinkovitost takvog režima prehrane. Ona je naime pobornica tzv. 'Zona dijete', u kojoj se dnevno jedu tri umjerena obroka plus dvije užine u danu. 

REUTERS/PIXSELL | Autor: Reuters/PIXSELL Foto: Reuters/PIXSELL

Komentar stručnjaka:

Treneri slavnih, a među njima i Erald Maglar, vide smisao u takvom režimu prehrane. Maglar tako kaže da takva prehrana u kojoj se porcije mjere može pomoći u sprečavanju debljanja oko struka.

- Naša su tijela po prirodi osmišljena da se bore protiv gladi. Zbog toga se sva hrana koja se ne pretvara u energiju ili ne izbaci pohranjuje kao mast - zaključio je.

Gwen Stefani (49)

Moglo bi se reći da Gwen Stefani (49) izgleda isto, ili čak i bolje nego prije skoro dva desetljeća kad smo je viđali pjevačicu grupe No Doubt. Tajna njenog stasa je, kako je rekla za Shape, u TRX traci, popularnom fitness rekvizitu s kojim se mogu izvoditi vježbe za cijelo tijelo.

Gwen Stefani's Just a Girl Event - Las Vegas | Autor: Raoul Gatchalian/Press Association/PIXSELL Foto: Raoul Gatchalian/Press Association/PIXSELL

Maglar kaže da vježbanje sa TRX trakom može pomoći da izgubimo neželjene masnoće sa trbuha, jer može oblikovati razne skupine mišića. Dodaje i kako je pametno raditi trening cijelog tijela s kardio vježbama kako bi smanjili udio masnoća u tijelu općenito, ali i na trbuhu. 

POGLEDAJTE NOVI SERIJAL 'ZENZACIJA' S IVANOM ŠARIĆEM:

Možda vas zanima i ovo:
Naši partneri pišu
Message