Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
1 komentara

Test - Kontroliranje stresa početak je novog života

Saznajte kako reagirate na stres, pravite li od muhe slona i uzrujavate se zbog stvari koje ne možete promijeniti dok život polako prolazi

fotolia
Foto: fotolia
1 komentara

1. U trgovini stojite u redu brze blagajne. Ispred sebe primjećujete nekog tko u košari ima više od pet artikala. Vi:
a) zovete poslovođu
b) ne zamarate se time
c) žalite se osobi koja stoji iza vas
2. Točno znate koje vas situacije izluđuju:
a) uvijek
b) nikad
c) ponekad
3. Količina stresa koju proživljavate u teškim situacijama potaknuta je:
a) vašim mislima i osjećajima
b) vašim ponašanjem
c) svime navedenim
4. Pripremate se za stresne situacije unaprijed vježbajući kako biste ih riješili:
a) uvijek
b) nikad
c) ponekad
5. Svaki dan odvojite vrijeme za vježbanje i zabavu:
a) nikad - nemate vremena
b) uvijek
c) samo vikendima
6. Šef vas izravno kritizira. Uzrujani ste i:
a) mislite da to zaslužujete
b) vičete na njega
c) priekate dok se ne smirite
7. Prijatelj vam u posljednji tren otkaže put. Vi:
a) ljutito poklopite slušalicu
b) pronađete nekoga drugog
c) izaete i zabavite se
8. Kad stvari krenu loše, pomislite:
a) “užas - ne mogu ja to”
b) “ovo je izazov za mene”
c) “odlazim odavde!”
ODGOVORI:
SljedeĆi odgovori vrijede 10 bodova
1B, 2A, 3C, 4A, 5B, 6C, 7B, 8B
Odgovori koji vrijede 7 bodova
1C, 2C, 3A, 4C, 5C, 6A, 7C, 8C
Sljedeći odgovori vrijede 0 bodova
1A, 2B, 3B, 4B, 5A, 6B, 7A, 8A
REZULTATI
0 - 20
Skloni ste gomilanju stresa dok ne dosegnete kritičnu točku. Pokušajte razgovarati o brigama i problemima koji vas muče prije nego što postanu preteški da se podnesu. Odvojite više vremena za opuštanje te pronađite načine za izbacivanje stresa poput vježbanja, trčanja ili čak “hrvanja” s jastukom. U nekoliko trenutaka oslobodit će vas stresa.
25 -55
Razgovarate o stresnim situacijama, ali često s onima koji vam baš i ne mogu pomoći. Pokušajte vizualizirati situacije koje bi za vas bile stresne i zamislite se kako ih rješavate. Izbjegavanje stresnih situacija samo donekle pomaže. Prihvatite projekte koji će vam povećati samopouzdanje.
60 - 80
Znate što kod vas uzrokuje stres i uspješno se nosite s problemima. Dobro procjenjujete sve što vam se događa u životu te uvijek znate reagirati na najbolji mogući način. Stres je nešto s čime se živi, a vi ste uvijek spremni za stresne situacije. Smatrate da ponekad može biti poticajan.




Možda vas zanima i ovo:
Naši partneri pišu
Message