Lifestyle

Komentari 33

Top savjeti za zdravu i sretnu vaginu, i što jesti za bolji seks

Top savjeti za zdravu i sretnu vaginu, i što jesti za bolji seks

Prakticirajti seks bi trebalo što češće, jer tako mišići ostaju u formi, a vaginalni zidovi fleksibilni. Također, važno je paziti i da se u organizam unose određeni vitamini i minerali

Što žene trebaju jesti za jači seksualni nagon?

- Ulje noćurka te pčelinji pelud i matična mliječ odlični su za pojačavanje seksualne želje, a tu su i neki vitamini i minerali jednako važni za bolji seksualni život te intimno zdravlje - tvrdi seksualna terapeutkinja Tracey Cox.

Nabrojala je još nekoliko stvari koje bi svaka žena trebala unositi u organizam, da bi razina bila optimalna, a time i seks bolji.

POGLEDAJTE VIDEO:

Cink

To je značajni mineral za seksualno ponašanje. Cink pomaže stvoriti enzime koji upravljaju okusom i mirisom, što je važno za seksualno uzbuđenje. jedite školjke, plodove mora, jaja, sir, piletinu, puretinu, leću, smeđu rižu.

Magnezij

On je zaslužan za održavanje ravnoteže spolnih hormona i pomaže seksualnoj izdržljivosti, osjetljivosti, uzbuđenju, a samim time i kod postizanja boljeg orgazma. Jedite zeleno lisnato povrće, orahe, sir, banane i žitarice.

Kalcij

Potreban je našem tijelu za živčani prijenos i kontrakciju mišića povezanih s orgazmom kod žena (i erekcijom kod muškaraca). Jedite mliječne proizvode, zeleno lisnato povrće, grah, suhe šljive, orašaste plodove i sušeno voće.

Arginin

To je aminokiselina dobivena iz proteinske hrane i nužna je za rast te za seksualni razvoj. Jedite sve namirnice životinjskog podrijetla, mliječne proizvode i kokice.

Vitamin C

Osim što jača imunitet, ovaj vitamin povećava seksualni nagon i jača spolne organe. Jedite više bobica, agruma, manga, krumpira, brokule.

Savjeti za zdravu i sretnu vaginu

POGLEDAJTE VIDEO SERIJAL 'ZENZACIJA' S IVANOM ŠARIĆEM:

Najčitaniji članci