Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
4 komentara

Treniranje pod vedrim nebom je bolje od teretane

Već samo pet minuta treniranja na otvorenome poboljšava raspoloženje i jača samopouzdanje, a ne vodi monotoniji kao, npr. trening u teretani

Fotolia
Foto: Fotolia
4 komentara

Prosječnih sat vremena treniranja u teretani, što uključuje pola sata kardiotreninga (trčanje i hodanje) lakšeg intenziteta i 30 minuta rada s utezima, istopit će oko 400 kalorija, ističe britanska vodeća fitness stručnjakinja Nicki Waterman. Iako su odlični za održavanje dobre kondicije i oblikovanog tijela, treninzi u teretani lako postaju monotoni. Zato preporučuje što češće vježbanje u prirodi ili bavljenje aktivnostima koje troše isti broj kalorija, a ne zasićuju brzo. - Idealno je vrijeme za rolanje.
Osim što ćete za sat i dvadeset minuta potrošiti isti broj kalorija kao da ste sat vremena vježbali u teretani, trenirat ćete ravnotežu i stabilnost - savjetuje N. Waterman. Osim što sprečava monotoniju, trening u prirodi dobar je i za psihu. Već pet minuta vježbanja vani trenutačno poboljšava raspoloženje i samopouzdanje, pokazuju istraživanja.
 
>> Čak i ljudima koji pate od depresije, nervoze ili drugih mentalnih smetnji liječnici bi što više trebali preporučivati boravak i vježbanje u prirodi, ističu znanstvenici. Istraživanja su pokazala znatno poboljšanje raspoloženja i samouvjerenosti, posebno u ljudi koji su trenirali u divljini ili blizini rijeke, jezera ili mora.

>> Znanstvena činjenica koja navodi da je već pet minuta u prirodi dovoljno da se postigne pozitivan efekt vrlo je ohrabrujuća i motivirajuća. Uz to, vježbanje na otvorenom je besplatno, kaže britanska znanstvenica, dr. Jo Barton.

AKTIVNOSTI KOJE TROŠE KALORIJE
JEDNAKO KAO UMJERENI FITNESS TRENING:

1. badminton - 50 minuta igranja badmintona jedan na jedan
2. vrtlarenje - sat vremena energičnoga kopanja, štihanja i uređivanja vrta
3. plesanje - već 50 minuta živahnog plesanja slobodnim stilom
4. plivanje - sat vremena plivanja različitim stilovima odlično oblikuje sve mišiće tijela
5. tenis u parovima - odlično topi kalorije, a izvrsna je zabava za cijelo društvo
6. seks - sat i 45 minuta energične zabave u krevetu zabavnije je nego trčanje na traci

Možda vas zanima i ovo:
Naši partneri pišu
Message