Vizažistica Simona Antonović koja je na pariškom tjednu mode radila Vuittonovu i Givenchyjeve revije, kaže da su žene u šminkanju često pregrube prema sebi
Vizažistica Simona: Uživam žene pretvarati u ljepotice
Našminkati žene da budu lijepe meni je najlakše na svijetu. To je kao što nas dvije sada pijemo kavu - toliko beskrajno uživam u tome, to je moj zen, govori autorica prve make-up aplikacije za pametne telefone u svijetu i najpoznatija hrvatska vizažistica Simona Antonović (33). Taj jedinstven proizvod lansiran je prije nepunih mjesec dana, a već je premašio i najoptimističnija očekivanja.
- Programer mi je rekao da je 10 downloada na dan super, a već ih je prvi dan bilo 170 - oduševljeno govori Simona koja je htjela osmisliti kratke, jasne, praktične i svima prihvatljive video tutorijale za šminkanje, u kojima je vidljiv svaki detalj i taj lagani pokret ruke jer žene su, kaže, uglavnom pregrube prema sebi. A da je u tome uspjela, govori i podatak kako su dosad “skidani” u oko 110 zemalja svijeta. Članica tima Path McGrath, trenutačno najveće make-up zvijezde u svijetu, vlasnica make-up studija Simona u središtu Zagreba i stalna suradnica naših najpoznatijih celebrity tjednika i modnih časopisa, svoju je zavidnu karijeru započela u rodnom Čakovcu.
- Oduvijek volim modu i odrasla sam s modnim fotografom Marko Grubišićem. Sve je nekako počelo kroz igru. On me fotkao s dedinim fotićem u kuhinji njegovih roditelja. Sama sam se šminkala... prisjeća se ta marljiva mlada žena početaka te dodaje:
- U srednjoj smo školi već imali toliko izložbi, kalendara, organiziranih revija. Sjećam se da sam sa 16 godina šminkala Tamaru Roglić za reviju u jednom selu pokraj Čakovca, dizajner je bio Goran Čižmešija.
Nakon srednje škole uputila se u London gdje je godinu dana stjecala iskustvo. Kako je nakon rata počela jačati i hrvatska produkcija, Simona neplanirano ostaje u Zagrebu i za nju gotovo momentalno počinje jedna vrlo ozbiljna poslovna priča.
- Najprije sam našminkala Anu Grepo. Onda je došlo prvo snimanje za Cosmopolitan i Vesna Pisarović. Prvi sam editorijal također radila za Cosmo jer tada još nije bilo drugih, ajmo reći, modnih časopisa. I onda je dalje išlo sve redom - objašnjava.
Iako se jednako veseli svakom i najskromnijem snimanju, a s jednakom strašću šminka na najglamuroznijim svjetskim revijama i u intimi vlastita make-up studija, još se nije navikla na činjenicu da kod nas pojedini ljudi u poslovima i na projektima za čiji je uspjeh potreban kvalitetan make-up, ne smatraju šminkanje poslom nego hobijem u stilu - “šminkanje?! Ma to može svatko”.
Na pariškom Tjednu mode (kao dio tima Path McGrath) Simona je do sada odradila Lanvinovu, Givenchyjevu, Gallianovu i Vuittonovu reviju.
- To je ozbiljan biznis. Zna se točno što se svake sekunde radi. Postoji cijeli tim ljudi koji vas dočekuje, smješta, dovodi model na stolac, koji imaju popis asistenata. U backstageu stoje polaroidi make-upa koji su unaprijed osmislili Path i njezin asistent. On zatim na nekome demonstrira šminku i precizira s čime se radi, s kojim puderom, kojom olovkom... Kad završite model, ide se na provjeru kod Path. Ona odobrava svakoga. I kada se manekenke odjenu, toniraju se noge, ruke i uši, sve mora biti savršeno! - ilustrira pomalo stresne pariške revije.
Jednom bi voljela našminkati Kate Moss, Gwyneth Paltrow ili raditi film Sofije Coppole, a otvorena je i za svaku domaću suradnju ako su u pitanju novi, kreativni ljudi koji prije svega, vole to što rade.
Privatno je minimalist, a takav joj je i make-up. Ne tolerira olovku u oku bez maskare, previše počupane obrve i pogrešnu nijansu pudera. A svim ženama savjetuje da obvezno nabave uvijač za trepavice (i nauče ga koristiti!) te investiraju u dobar kist za rumenilo.
Rumenilo se nanosi tamo gdje se i prirodno ‘crvenimo’
Uz gornji rub trepavica cijelom dužinom, od unutarnjeg do vanjskog kuta, tamnosmeđom ili crnom olovkom povučemo tanku liniju koju zatim nježno utrljamo. Rezultat je prekrasna dubina oka. A rumenilo se stavlja tamo gdje se prirodno ‘crvenimo’ i ne smije biti smeđe - savjetuje Simona.
Žene najviše žele svladati nude look
Baza je besplatna, a ostale aplikacije plaćaju se pet kuna - objašnjava Simona te dodaje: “Do sada nam je najprodavaniji nude look. Ideja za novi projekt nastala je tijekom razgovora s prijateljicom iz djetinjstva koja je pretprošlo ljeto, nakon 17 godina u Australiji, ponovno posjetila Hrvatsku.
Preuzeto iz tjednika SuperMile - svake srijede besplatno ekskluzivno uz 24sata!