Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
0 komentara

Vježbe za bolji seks: Prvo slijedi 'leptir' pa eksplozija

Šetnja, vožnja biciklom, plivanje i trčanje poboljšat će cirkulaciju i spolno zdravlje partnera, pogotovo muškarca te ojačati i povećati izdržljivost u seksu

Fotolia
Foto: Fotolia
0 komentara

Najnovije studije provedene u SAD-u i Velikoj Britaniji otkrivaju da se partneri sve rjeđe seksaju. Zbog stresa i umora nakon napornog dana na poslu većina će se radije opustiti u ugodnom i nezahtjevnom maženju nego seks-akciji. Želite li povećati svoj seksualni apetit i samu izdržljivost najsigurniji način jest kroz fizičku aktivnost. Studije provedene na muškarcima u srednjim godinama pokazale su da vježbanje od sat vremena tri puta na tjedan znatno poboljšava uživanje i izdržljivost u seksu, uključujući i lakše postizanje orgazma.
Kod žena u 40-ima bavljenje fizičkom aktivnošću očituje se kroz češće spolne odnose te snažniji doživljaj samog čina. Već šetnja, plivanje, vožnja biciklom ili trčanje rezultirat će većom snagom i pojačanom željom za seksom. Idealno je prakticirati ih tri puta na tjedan po 30 minuta. Ove kardiovaskularne vježbe aktiviraju mišiće cijeloga tijela, jačaju srce i čuvaju zdravlje arterija. Budući da poboljšavaju i cirkulaciju, te vježbe ugrijat će tijelo i potaknuti na akciju. Zbog istog razloga seksualnu disfunkciju muškarca čuvat će na odstojanju. No uzmite u obzir godine, slabost i kroničnu bolest te porazgovarajte s liječnikom je li to za vas najsigurniji način vježbanja.

LEPTIR ISTEZANJE ZA BOLJU FLEKSIBILNOST NOGU
Sjedite na pod i spojite tabane, jedan od drugi. Rukama pridržavajte gležnjeve i podižite noge gore-dolje. Noge nastojte držati što šire kako bi bolje istegli unutarnji dio bedara. To će poboljšati fleksibilnost nogu.

KEGEL VJEŽBE ZA VEĆU KONTROLU I DOŽIVLJAJ ŽENE
Kegel vježbe jačaju sve unutarnje mišiće zdjelice. Potpuno su bezopasne, a mogu se raditi svugdje. Stisnite mišiće zdjelice (kao dok pokušavate zaustaviti urin) i pri tom izdahnite. Za početak: 10-20 stiskanja.

POZA MAČKE JAČA MIŠIĆE TRBUHA I ISTEŽE LEĐA
Na podu ste četveronoške, koljena ispod kukova, ruke ravno ispod ramena. Na udah istegnite tijelo prema van i prema gore. Isprsite se. Na izdah se povlačite prema unutra i jako zgrbite leđa da tvore savršen luk.

SUPERMAN POZA JAČA ZA SEKS VAŽAN DONJI DIO LEĐA
Četveronoške se spustite na pod, koljena su ispod kukova, a ruke ispod ramena. U isto vrijeme podižite lijevu ruku i desnu nogu do visine kralježnice, zadržite, istegnite pa promijenite nogu i ruku. Ponovite pet puta.

JAČANJE MIŠIĆA ZDJELICE PODIZANJEM STRAŽNJICE
Lezite leđima na pod, noge savijte u koljenu i malo ih razmaknite. Ruke položite na pod i nemojte ih dizati. Dignite stražnjicu pridržavajući se rukama, zadržite 10 s i izdahnite dok se spuštate. Ponovite 4-5 puta na dan.

Možda vas zanima i ovo:
Naši partneri pišu
Message