Ponekad greške nastaju jer je previše ljudi uključeno u proces ili zbog loše komunikacije, ali što god bilo u pitanju - je li moguće da nitko ne provjerava finalni proizvod? Izgleda da je moguće...
Vrhunac dizajnerskih propusta: Jesu li vama jasne ove poruke?
Dizajn nekada može biti ono što sasvim običan proizvod podigne na neku višu razinu, a nekada jednostavno nikome nije jasno 'što je pjesnik htio reći'.
Pogledajte galeriju dizajnerskih propusta:
1. Ovaj oglas je trebao vizualno dočarati koliko tigar naraste u 10 godina. Umjesto toga, izgleda kao da je pojeo svoju 'vlasnicu'...
2. Izgleda da ovdje nikad nećete dobiti pomoć, na kojem god katu bili...
3. Oglas za fotografiranje maturalnih promocija... Ili nešto puno mračnije?
4. Pijemo kavicu i lagano se 'bockamo' u oči... Da, to baš svi žele.
5. Nije pametno loviti ljude ako nisi oprezan. Jasan primjer koliko su bitni rečenični znakovi, u ovom slučaju zarezi.
6. Kažu da će umjetna inteligencija biti kraj čovječanstvu. PayPal nije obaviješten.
7. Tko je ovo smislio hitno treba 'pomoć'.
8. Tko je mislio da je ovo dobra ideja?
9. Članak je o ženama u kojem piše da su bolji vozači od muškaraca i onda stave fotografiju žene koja se veseli što je na zadnjem sjedalu. Kako se ovo dogodilo?
10. Ali stvarno, strogo je zabranjen kriminal od 8 ujutro do 6 popodne. Ostatak dana, svakom po volji...
11. Kažu da je bicikliranje zdravo. Stvarno? - pita Bored Panda.
12. Netko je opako zeznuo stvar...
13. Jako lijepa poruka novim naraštajima...