Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
2 komentara

Zakoni ljepote: Mladi u svakoj dobi uz pravi trening i vježbu

Čak i uz “vojsku” kozmetičara i kirurga ljepotice se pridržavaju pravila vježbanja. Lady Gaga kombinira kardiotrening i vježbe snage, dok se Helen Mirren isteže

PIXSELL
Foto: PIXSELL
2 komentara

Iako su prednosti 20-ih brz metabolizam te odlično reagiranje tijela na vježbu, te godine nerijetko su “obogaćene” alkoholom i brzom hranom, što šteti tijelu. Da bi se umanjila, treneri preporučuju triput na tjedan po sat vremena kombinirati kardiotrening s vježbama snage (npr., 30 min trčanja i 30 min vježbi s utezima) te još triput na tjedan odraditi po 45 min kardiotreninga (trčanje, rolanje...). Svaka dob ima svoje prednosti i nedostatke, no najdjelotvorniji je recept za svaku dob redovita tjelovježba i zdrava prehrana. Ta su dva preduvjeta “svetinja” i za slavne ljepotice poput Halle Berry i Madonne, koje se, čak i uz “vojsku” masera, kozmetičara i estetskih kirurga, strogo pridržavaju tih pravila.

I Lady Gaga zna kombinirati vježbe

Djevojkama u dvadesetima često nedostaje željeza, što vodi umoru, stresu i inerciji. Zato je jelovnik važno obogatiti namirnicama poput mesa, riba, peradi, žitarica i kuhanih grahorica. Važnosti redovite tjelovježbe svjesna je i Lady GaGa, koja se, kako bi sačuvala zdravlje i top-formu, strogo pridržava kombinacije kardiotreninga i vježbi snage.  

Mišići se počinju gubiti

U 30-ima mišićnu masu često nadjačava potkožno masno tkivo te se usporava metabolizam. Stoga je najvažnija redovita tjelovježba, također kombinacija kardiotreninga i vježbi snage. Uz to, važni su redoviti zdravi obroci, bogati voćem i povrćem, te unos važnih vitamina i minerala (osobito tijekom i nakon trudnoće).

Halle Berry čuva seksi liniju ribom

Uz hormonalne promjene, koje oslabljuju kosti i izazivaju promjene raspoloženja, u 40-ima se nastavlja usporavanje metabolizma i povećava sklonost debljanju. Uz prehranu bogatu kalcijem i omega-3 kiselinama preporučljivo je triput na tjedan po sat vremena vježbati s utezima te pet dana u tjednu po 45 minuta vježbati aerobno (trčanje, bicikl...). 

Madonna vježba s utezima

Gubljenje mišića, gustoće kostiju i snage najučinkovitije će usporiti treninzi snage (vježbe s utezima). Stoga se u 50-ima važno koncentrirati na treninge prikladnim opterećenjem. Manji, a češći obroci te puno antioksidansa pomoći će očuvanju zdravlja i mladolikosti.    

Istezanje je recept Helen Mirren

U ovoj su dobi česti problemi s kostima i srcem. Aerobno vježbanje poput brzoga hodanja, plivanja i vožnje bicikla očuvat će srce i pluća te ojačati snagu i otpornost. Važne su i umjerene vježbe jačanja mišića te posebno istezanje koje prevenira ozljede i priprema tijelo za energičnije vježbe.  

Možda vas zanima i ovo:
Naši partneri pišu
Message