Sedam posto žena svog potencijalnog partnera vidi kao čistu desetku, dok će se njih čak 25 posto zadovoljiti s čistim prosjekom, peticom. Muškarcima je izgled puno važniji
Zavedite ih znanstveno: Žene ne biraju 'gospodina savršenog'
Sociolozi s Oxforda su prateći jednu web stranicu za pronalaženje partnera došli do zanimljivog otkrića da muškarci koji na takvim stranicama sebe predstavljaju kao 'prosječne' imaju najveći uspjeh.
Istraživanje sociologa s Oxforda je pokazalo da je za muškarce prosjek zapravo poželjan; tako muškarci koji sebe ocijene peticom ili šesticom (od deset mogućih) dobiju najviše poruka od suprotnog spola, mnogo više od onih koji se ocjene kao 'čiste desetke'. Ženama pak broj poruka u inboxu raste baš kako raste i njihova ocjena.
Najbolje tako prolaze one koje si daju - čistu desetku. Istraživanje je obuhvatilo deset godina sakupljane podatke (poruke) s jedne stranice za lakše pronalaženje partnera.
- Ovo je prvi put da smo mogli napraviti ovakvo istraživanje - rekla je profesorica sociologije Taha Yasseri s Oxford Internet Instituta koja je radila kao voditeljica ovog istraživanja. Dodala je i kako su ona i kolege znali da za žene 'savršen izgled nije ključan', ali da su tek sada to uspjeli i dokazati.
- Ukratko, ako muškarac za sebe misli da je 'savršena desetka', vjerojatno je da na ovakvoj stranici i neće biti baš popularan - objašnjava Yasseri i dodaje da razlog tome vidi u činjenici što će mnoge žene misliti da je tip koji je 'desetka' njima nedostižan.
- Većina će žena misliti da je taj muškarac 'presavršen' i njima nedostižan, pa će radije tražiti nekoga tko je njima bliži, tko izgleda više kao one - kaže Yasseri.
Tako samo sedam posto žena svog potencijalnog partnera vidi kao čistu desetku, dok će se njih čak 25 posto zadovoljiti doslovno s prosjekom, peticom. Kako god, potvrđeno je da su i 'online muškarci' mnogo fokusiraniji na izgled nego žene.
Analiza poruka web stranice pokazala je i da se žene sve rjeđe 'usude' prve započeti razgovor sa suprotnim spolom.
- Promatrajući deset godina online ponašanja muškaraca i žena shvatili smo koliko smo još tradicionalni - rekla je sudionica istraživanja Rachel Lloyd u otvorenoj raspravi koja se vodila na Facebook stranici Oxforda.
- Muškarci još više vole kad oni naprave prvi korak, pa makar i iza monitora, a ženama koje se na to odvaže popularnost i zanimanje za njih opada za 15 posto.
Lloyd je objasnila i kako nijedan spol ne želi da se njihovi potencijalni partneri previše usredotoče na opisivanje fizičkog, ali je atletska građa ipak svima poželjna pa je uz altruizam gotovo svima bila pri samom vrhu.
Prije deset godina je bilo za šest posto izglednije da će muškarac poslati prvu poruku, a taj se postotak do danas popeo na 29 posto.
Oxfordsko je istraživanje pokazalo i da muškarci koji su dulje vrijeme sami neće previše pažnje davati religiji, obrazovanju ili imovinskom stanju potencijalne partnerice.
Žene su pak, bez obzira na to koliko su vremena provele same mnogo kritičnije, pa kod potencijalnog partnera uzimaju u obzir sve, uključujući i njegovu dob.
TOTALNI JOOMBOOS: Najveći Youtube spektakl u Europi!
21.10. Arena Zagreb postaje središte Youtube scene! Dovodimo najjačeg svjetskog youtubera KSI-a i više od 50 najpopularnijih regionalnih Youtube zvijezda.
Kupi karte na totalni.joomboos.hr prije nego što poraste cijena!