Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
0 komentara

Zdravi fast food u kojem svi uživaju bez debljanja

Legerra, koja znači lagana, može se napraviti prema istoj recepturi kao i klasična pizza, samo se tijesto u sredini zamijeni povrćem po želji

Fotolia
Foto: Fotolia
0 komentara

Iako pizza i dijeta nikako ne idu zajedno, nutricionisti su se dosjetili leggeri, pizzi koja ima samo 500 kalorija - upola manje nego obična. Za takvo otkriće zaslužni su stručnjaci Weight Watchersa, popularne dijete koja se temelji na zbrajanju bodova svakoga jela. Smanjivši količinu tijesta u sredini pizze, ispunili su je salatom, a punomasni sir zamijenili njegovom bezmasnom, laganijom  inačicom.
- Oko 50 grama tijesta iz sredine zamijenjeno je špinatom i rajčicom. Tako sam htio postići recepturu koja će obilovati okusima, ali bez suvišnih kalorija, u kojoj će svi moći uživati bez straha od debljanja - objašnjava Antonio Romani, tvorac pizze leggere, inspirirane talijanskim specijalitetom fresellom - prepečenim kruhom koji se poslužuje s rajčicom, maslinovim uljem, kaparima i bosiljkom.
Integralno brašno je bogato vlaknima zbog kojih se produljuje osjećaj sitosti, pa je bijelo brašno najbolje izostaviti u pripremi tijesta za pizzu. Najveći broj kalorija koje pizza sadrži dolazi upravo od punomasnog sira pa je i on na “crnoj listi” namirnica za nadjev. Kobasice i salame najbolje je zamijeniti piletinom, povrćem i škampima a osim obilja povrća za kraj - malo kopra i bosiljka.

>>Legerra, koja prevedena s talijanskog znači lagana, može se napraviti prema istoj recepturi kao i klasična, samo se tijesto u sredini zamijeni povrćem prema želji. Pizza ima više vrsta, tako Gustosa ima nadjev od kuhane šunke, šampinjona, čili papričica  i majčine dušice, a Vitabella se pravi sa šparogama, paprikom, povrćem s roštilja i origanom.   
>>Nemasna šunka, gljive, šparoge, patlidžani, brokula, čili papričice, špinat, masline, artičoke, ananas, tuna, piletina i plodovi mora... samo su neki od zdravih sastojaka za nadjev. S umakom od rajčice ne treba štedjeti, već ga obilno staviti na tijesto. Umak od rajčice odličan je izvor likopena, vrlo važnog antioksidansa koji može djelovati preventivno na nastanak raznih kroničnih bolesti i raznih oblika karcinoma, pokazuje američko istraživanje.
>>Zdrava pizza sadrži tijesto od integralnog brašna, koje je bogato antioksidansima, a doda li se nemasni sir ili mozzarella, pizza će sadržavati i kalcij koji učinkovito štiti od osteoporoze. Tijesto za integralnu pizzu može se zamijesiti kombinirajući polovicu integralnog i polovicu običnog, pšenično brašno.

Možda vas zanima i ovo:
Naši partneri pišu
Message