Vlasnici kućnih ljubimaca postaju sve educiraniji o prehrambenim potrebama svojih kućnih ljubimaca i sve više će se okretati zdravoj i prirodnoj prehrani ljubimaca
Za ljubimce nema krize! Kakvi trendovi nas očekuju u 2013.?
Kućni ljubimci jači su od gospodarske krize, kako u Hrvatskoj tako i u svijetu. Pokazuje to broj kućnih ljubimaca u domaćinstvima, ali i potrošnja na hranu i opremu za ljubimce ne opada, naprotiv iz godine u godinu sve više raste.
Prema predviđanjima američkog Udruženja proizvođača opreme za kućne ljubimce taj trend nastavit će se nastaviti. Portal About. com napravio je anketu u kojoj poznati proizvođači analiziraju što nas, kada je industrija kućnih ljubimaca u pitanju očekuje tijekom 2013.
Neki od svjetskih trendova sve prisutniji su u Hrvatskoj, a u godini koja je pred nama mogli bi doživjeti svoj procvat.
Zdrava hrana za kućne ljubimce
Vlasnici kućnih ljubimaca postaju sve educiraniji o prehrambenim potrebama svojih kućnih ljubimaca i sve više će se okretati zdravoj i prirodnoj j prehrani svojih ljubimaca uključujući i sirove namirnice kao alternativu komercijalnoj hrani. Među vlasnicima postati će sve popularnije zdrave poslastice i hrana bez glutena.
Usluge uređivanja
Makeover ljubimca koji je u suradnji s Eukanubom organizirao portal 24sata.hr pokazao je ogroman interes za uslugama uređivanja pasa, a prema predviđanjima svjetskih stručnjaka taj trend nastavit će se tijekom 2013. Povećat će se potražnja za uslugama uređivanja mačaka, a vlasnici će sve više kupovati prirodne preparate za njegu kućnih ljubimaca
Osiguranje kućnih ljubimaca
Osiguranje kućnih ljubimaca u Hrvatskoj tijekom ove godine doživjet će značajniji rast, a isto će se dogoditi na globalnoj razini. Svjesni sve skupljih troškova liječenja vlasnici će ljubimcima uplaćivati police zdravstvenog osiguranja.
Neke tvrtke u SAD-u svim zaposlenicima koji imaju ljubimca nude besplatno osiguranje, a očekuje se da će tu praksu nagrađivanja prihvatiti sve više tvrtki.
Društvene mreže i web portali
Tijekom 2013. društvene mreže imati će značajnu ulogu na industriju hrane i opreme za kućne ljubimce. Naime, potrošači sve više traže nove platforme za informiranje o proizvodima, ali i za kupnju istih.
Uz društvene mreže specijalizirane za kućne ljubimce profitirati će portali i web shopovi koji prodaju opremu za ljubimce. Očekuje se 'boom' specijaliziranih aplikacija za pametne telefone.
Želite li biti u toku i znati što se događa u svijetu ljubimaca pozivamo se da redovito pratite rubriku ljubimci .
Ako želite psa ili macu predlažemo da posjetite našu rubriku Udomi me i udomite kućnog ljubimca.