Sveta Nedelja s ponosom nosi titulu najboljega grada u gospodarstvu. Trenutačno je na našem području oko 1500 poslovnih subjekata, što većih, što manjih, i najveća smo poslovna zona u Hrvatskoj
Neki obrti na našem području traju od čak 1945. godine, rekao je Dario Zurovec, gradonačelnik Svete Nedelje, na Biznis akademiji koja je održana u Društvenom domu Strmec. Istaknuo je i da je dobar posao najbolja reklama, ali da samo jako rijetki mogu opstati bez digitalizacije.
Osma radionica Biznis akademije za vlasnike obrta i malih biznisa vrijedna je oko 2500 kuna, no zahvaljujući idejnom začetniku projekta Tele2, za obrtnike iz Svete Nedelje bila je besplatna. U Društvenom domu okupilo se 40-ak obrtnika i malih poduzetnika, a predavanje su, kao i na prijašnjim radionicama, vodili stručnjaci za digitalni marketing i prodaju: docent dr. sc. Vatroslav Škare s Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu te Sanja Novak, mag. oec.
Kako digitalni marketing i prodaja mogu poboljšati poslovanje, koji su to alati koji pomažu pri provođenju digitalnog marketinga, kako iskoristiti Google i Facebook za privlačenje kupaca, što je sve potrebno da biste imali web shop... samo su neke od tema kroz koje se prolazilo na radionici. Obrtnici i mali poduzetnici zadovoljni su s predavanjem jer na jednostavan način opisuje kako početi s poslovanjem na internetu, ali i proširuje znanje onima koji ga već imaju.
- Povratne informacije o radionicama su jako dobre, a polaznici su sve više zainteresirani za ovu temu. Dobivamo visoke ocjene, što znači da polaznicima pružamo ono što im uistinu treba i pomažemo im da iskoriste digitalni marketing u svom biznisu - rekao je profesor Škare.
Tele2 je organizirao nagradnu igru za polaznike radionice Biznis akademije. Najsretniji je bio Karlo Lacković koji je osvojio pokućni internet s BEZBROJ GB.
- Digitalizacija omogućuje da dođemo do krajnjih korisnika. Bez toga više nije moguće raditi - kazao je Karlo Lacković, predsjednik Judo kluba Sakura i glavni trener.