Obavijesti

Native sadržaj

Komentari 0

Facebook - zašto je ova društvena mreža tako neophodna?

Powered by Tele2

Facebook - zašto je ova društvena mreža tako neophodna?
7

Dva bilijuna ljudi koristi Facebook na mjesečnoj bazi kako bi se povezali s obitelji i prijateljima, ali i kako bi otkrili neke novosti. Upravo zato je u svakom biznisu jako važno imati Facebook stranicu

Danas se može reći da je Facebook postao svojevrsni ''Google'' jer ako nekome nešto preporučite, velike su šanse da će ta osoba odmah potražiti stranicu brenda na Facebooku, kako bi vidjela komentare i iskustva drugih te što to brend ima za ponuditi. Osim što vam služi kao odličan alat u povezivanju s potencijalnim korisnicima vašeg proizvoda ili usluga, pruža i vama uvid u to što je trenutno popularno te koje su želje vaših korisnika.

Zato, ako niste sigurni otkud početi, kako bi vaša stranica trebala izgledati ili kako promovirati istu, ovaj tutorial je prava stvar za vas!

Za početak, morate imati vlastiti profil na Facebooku kako biste napravili stranicu za vaš brand. U prvom koraku odabirete kategoriju kojoj pripada stranica koju želite promovirati. Mi smo u ovom koraku odabrali ''Maria's caffe'' kao kafić koji želimo promovirati. Nakon što ste to napravili i kliknuli ''Započni'', odaberite sliku profila te nakon nje naslovnu fotografiju. Imajte na umu da će stranica izgledati profesionalnije ako su fotografije visoke kvalitete. Također, poželjno je da se negdje nalazi logo vašeg brenda.

Nakon toga, ispunite opis stranice koji može sadržavati maksimalno 155 znakova. U njemu objasnite što vaš brend predstavlja i koja je njegova osnovna svrha. U drugim poljima možete dodati radno vrijeme, adresu i slično. Poželjno je da osmislite i korisničko ime jer je tako stranicu lakše naći putem pretraživanja. Osim toga, stranice s korisničkim imenom mogu kreirati prilagođene internetske adrese putem kojih ih drugi mogu brzo posjetiti i poslati im poruku.

Osnove ste obavili i sada možete krenuti s prvom objavom. U objavama izbjegavajte gramatičke greške te duge tekstove jer će rijetko tko odvojiti vrijeme kako bi to pročitao. Također, osim teksta, poželjno je da objave sadržavaju i vaše fotografije te videozapise. Osim što su zanimljivi, dat će dojam autentičnosti i na taj način ćete se lakše povezati s korisnicima.

Raspored objavljivanja je odlična stvar za bilo koga tko nema vremena sjediti za laptopom. Nakon što ste kreirali objavu, pored ''Objavi'' kliknite na strelicu koja će vam ponuditi da zakažete vrijeme objave. Tako možete unaprijed odrediti vrijeme i datum kada će se post objaviti na vašoj stranici.

S desne strane vaše naslovne stranice nalazi se polje ''Promoviraj'', klikom na njega otvaraju vam se tri opcije koje možete koristiti kako bi proširili svoje poslovanje. Mi smo u ovom koraku odabrali ''promovirajte svoju stranicu''.

Kao što vidite, cijeli proces je prilično jednostavan. Ono što vi trebate napraviti je odabrati iznos u eurima koji će biti potrošen u svrhu promoviranja vaše stranice drugim korisnicima na Facebooku, a proces plaćanja se odvija preko vaše bankovne kartice.

Sadržaj oglasa, publiku, proračun i njegovo trajanje određujete prema vašim željama. Zato morate jako dobro znati koja je ciljana publika vašeg brenda, je li riječ o mlađoj, starijoj ili srednjoj populaciji ili su to svi uzrasti.

Kako bi imali uvid u to koje objave najbolje prolaze, Facebook je osigurao dio koji se zove ''Analitika'', koji vam prikazuje koliki broj ljudi vaše objave dosežu, koliko je osoba posjetilo vašu stranicu i koliko ih je istu ''lajkalo'', kako kotiraju vaši videozapisi, fotografije i slično.

Sada kad ste vidjeli da cijeli proces ne predstavlja nikakav problem, možete istraživati i ostale mogućnosti marketinga na Facebooku, koje itekako mogu poboljšati vaše poslovanje.

Powered by Tele2

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0
VIDEO

Evo zašto kupci ostaju u trgovinama duže od planiranog
MANIPULACIJA?

Evo zašto kupci ostaju u trgovinama duže od planiranog

Jeste li znali da u trgovinama postoji pravilo izlaganja proizvoda kako bi kupci što duže ostali u njoj ili da se u web-trgovinama može pratiti na koja sve mjesta posjetitelj klika? Pogledajte koje sve tehnike koriste veliki igrači

Radi li vaš šef ove stvari ili ipak niste te sreće?
PREVELIKA OČEKIVANJA?

Radi li vaš šef ove stvari ili ipak niste te sreće?

Ako moral zaposlenika nije na prvom mjestu, tvrtka može biti u velikom problemu. Brojna istraživanja pokazala su kako su pozitivne radne sredine puno produktivnije od onih koje to nisu
Ovih 5 znakova govore da je došao trenutak za razlaz
PRIMIJETITE IH

Ovih 5 znakova govore da je došao trenutak za razlaz

Ulazite li u poslovnu suradnju ili partnerstvo s drugom osobom, dobro je prepoznati određene znakove koji mogu ukazati da to neće dobro funkcionirati. Prepoznajte ih i na vrijeme izbjegnite moguće probleme