Obavijesti

Native sadržaj

Komentari 13

Kafići 'Razvod braka', 'Daj dam', 'Kod šogora', 'Haj-nehaj'

Powered by Tele2

Kafići 'Razvod braka', 'Daj dam', 'Kod šogora', 'Haj-nehaj'

Ponekad je najteži dio pokretanja biznisa smišljanje njegova imena. U tekstu vam donosimo pet koraka pomoću kojih ćete lakše odabrati upečatljivo ime za tvrtku koje će privući pažnju klijenata

Odradili ste sve komplicirane korake prije pokretanja biznisa - istražili ste tržište, smislili poslovni plan, pronašli prostor. Na kraju ste zapeli na naizgled jednostavnom koraku - imenu tvrtke. Odabir imena nije lagan zadatak i može se zakomplicirati, kao i odabir imena djeteta. Kafić "Razvod braka", pečenjara "Izgubljeno jagnje" ili kafić uz crkvu "Miro", u koji svećenik na kraju svake mise nesvjesno uputi vjernike samo su neki od primjera upečatljivih imena, no jesu li dobar izbor? Donosimo vam 5 koraka koji će vam pomoći da dođete do savršenog imena.

1. Držite se osnova

Prije nego što počnete smišljati konkretne nazive, najprije ustanovite na kojim se temeljima i načelima zasniva biznis. U obzir uzmite misiju i viziju kompanije koje ste odredili u poslovnom planu, a zatim napišite listu sa smjernicama koja može sadržavati pitanja kao što su:

  • Koju poruku želite poslati imenom svog biznisa?
  • Koji su vam osnovni prioriteti kod imena - želite li da se izgovara lako, da je unikatno, da je izravno povezano s uslugama koje nudite?
  • Kako želite da se ljudi osjećaju kada pročitaju naziv?
  • Kakve nazive imaju konkurentske tvrtke? Što vam se ne sviđa kod njih?

Ime bi trebalo biti jednostavno jer će ga ljudi na taj način zapamtiti. Ako smislite prekomplicirano ime, ljudi će sami smisliti praktičniji "nadimak", a to neće biti unutar vaše kontrole. Neke od najpopularnijih svjetskih kompanija nose vrlo jednostavne nazive - Apple, Tesla, Google, Windows.

2. Izdvojite vrijeme za razmišljanje

Nakon što ste odredili smjernice, vrijeme je za kreativno razmišljanje. U ovom je koraku važno da ste što kreativniji i slobodni u razmišljanju. Najbolji je način za smišljanje takvih ideja u interakciji s nekim drugim, pomoću tzv. brain storminga. Taj proces možete započeti tako da najprije napravite popis pojmova koji vam prvi padnu napamet. Te pojmove zatim možete raspodijeliti u liste ili kategorije, a za svaki pojam možete napisati i asocijacije. Sada biste već preciznije mogli znati što želite ili, još korisnije - što ne želite.

3. Pravite pauze prije konačne odluke

Sada već imate neke ideje i prijedloge pa je vrijeme da ih dublje analizirate. Prođite listu i pronađite pojmove koji su vrlo slični te označite pojmove koji vas privlače. To napravite u nekoliko različitih navrata jer je poželjno da ideje "odstoje" neko vrijeme, odnosno da im se vratite "čiste glave" i "svježeg pogleda". Kreativci dobro poznaju ovakvu praksu, kada se nakon pauza vratite prijedlozima, odmah ćete znati što želite. 

4. Provjerite dostupnost imena

Prije nego što službeno prijavite ime, provjerite je li već zauzeto, koje mu je značenje i uz što ga se veže. Također ne zaboravite provjeriti dostupnost potencijalne internetske domene jer ne želite komplikacije nakon što je ime već službeno registrirano. Provjera šireg konteksta imena pomogla bi i vlasnicima lanca azijske hrane Pho King u SAD-u. Engleski izgovor ovog naziva zvuči nevino, no po korejskom i ispravnom izgovoru "pho" se čita "fa" i time se dobiva vrlo nezgodna engleska riječ.

5. Registrirajte ga

Svi prethodni koraci odnosili su se na kreativno razmišljanje i dobro je da se tada još ne opterećujete zakonskim pravilima. Njih provjerite na kraju, a bit ćete i službeno upozoreni prilikom registracije u slučaju da ih kršite. Odabrano ime potrebno je registrirati u sudskom registru, pomoću kojeg i sami možete provjeriti koja su imena zauzeta. Ime tvrtke trgovačkog društva mora biti na hrvatskom jeziku i latiničnom pismu ili na službenom jeziku jedne od država članica Europske unije i latiničnom pismu, a mogu se koristiti i arapski brojevi.

Poduzetništvo nije lako, ali treba biti ustrajan jer sreća prati hrabre. Na putu do uspjeha važna je svaka podrška. Tele2 pokućni internet osigurava BEZBROJ GB interneta i Huawei Wi-Fi router uz koji pristup internetu imate bilo kad i bilo gdje.

Powered by Tele2

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 13
VIDEO

Evo zašto kupci ostaju u trgovinama duže od planiranog
MANIPULACIJA?

Evo zašto kupci ostaju u trgovinama duže od planiranog

Jeste li znali da u trgovinama postoji pravilo izlaganja proizvoda kako bi kupci što duže ostali u njoj ili da se u web-trgovinama može pratiti na koja sve mjesta posjetitelj klika? Pogledajte koje sve tehnike koriste veliki igrači

Radi li vaš šef ove stvari ili ipak niste te sreće?
PREVELIKA OČEKIVANJA?

Radi li vaš šef ove stvari ili ipak niste te sreće?

Ako moral zaposlenika nije na prvom mjestu, tvrtka može biti u velikom problemu. Brojna istraživanja pokazala su kako su pozitivne radne sredine puno produktivnije od onih koje to nisu
Ovih 5 znakova govore da je došao trenutak za razlaz
PRIMIJETITE IH

Ovih 5 znakova govore da je došao trenutak za razlaz

Ulazite li u poslovnu suradnju ili partnerstvo s drugom osobom, dobro je prepoznati određene znakove koji mogu ukazati da to neće dobro funkcionirati. Prepoznajte ih i na vrijeme izbjegnite moguće probleme