Naši su natjecatelji ušli među najbolje i imaju velike šanse da osvoje glavnu nagradu, a koliki je bio interes u Hrvatskoj – govori brojka od 135 prijavljenih timova
Navijaj za hrvatski tim u finalu Freshhh natjecanja
Veliko finale Freshhh natjecanja, u kojem se ove godine ukupno 2210 tročlanih timova iz 70 zemalja natjecalo u borbi za glavnu nagradu – posao u MOL Grupi i 25.000 eura, održava se u četvrtak, 28. svibnja u Budimpešti. U finalu je ostalo ukupno pet timova, a od njih je jedan i hrvatski. Finale je, naravno, moguće pratiti online.
Naši su natjecatelji ušli među najbolje i imaju velike šanse da osvoje glavnu nagradu, a koliki je bio interes u Hrvatskoj – govori brojka od 135 prijavljenih timova. Jedine zemlje koje su prijavile više timova su mnogoljudni Pakistan i Indija. Natjecanje se odvija u računalnoj simulaciji naftnog poslovanja, tako da samo vještina i poslovna strategija otvaraju put ka pobjedi. Tijekom posljednjih deset godina u Freshhh-u je sudjelovalo više od dvadeset tisuća studenata.
- Moja najveća motivacija je mogućnost posla u MOL Grupi, a najzanimljiviji dio je bilo upravljanje mrežom benzinskih postaja – kaže Josip Končurat, jedan od hrvatskih natjecatelja.
Njegov kolega, Mihael Matošević, još je konkretniji.
- Drugi dio igre, u kojem smo postali manageri svog posla, bio je najzanimljiviji jer smo se izravno sukobili sa potrebama tržišta i ostalim igračima. Očekujem da će finale biti intenzivno.
Hrvatski tim je, po svojim rezultatima, najuspješniji od pet timova koji su ušli u finale Freshhh-a i ima odlične šanse za pobjedu.
Freshh nije jedini MOL-ov program koji online aplikacijama i igrama privlači mlade ljude da uđu u sustav stipendija i zapošljavanja. Tu su još i Growww te Uppp.
- MOL-ov Groww program daje diplomcima jedinstvenu šansu da počnu svoju karijeru u globalnoj kompaniji i steknu radno iskustvo kroz treninge i stvarne zadaće. Na taj smo način zaposlili više od 1500 diplomaca, a 83% od nih je ostalo s nama – kaže Zdravka Demeter Bubalo, podpredsjednica za ljudske resurse cijele MOL Grupe.
Jedan od najčešćih ulaza u Groww (http://molgroup.info/growww) program je smartphone app 'SpingMe', namijenjen upravo 'Generaciji Y'. Koristeći tu aplikaciju, mladi mogu postaviti svoje vlastite ciljeve razvoja i dobijati zadatke koji iz njih proizlaze.
Uppp program (www.uppp.info) je još zahtjevniji – tijekom tog natjecanja, pokrenutog prošle godine, sudionici su rješavali prave probleme koji nastaju na naftnim poljima u Pakistanu. Namijenjeno je prvenstveno tehničarima, a prvo je finale održano u prosincu.
Bitka za Pantovčak može početi: Evo tko su kandidati za izbore, a i tko nije uspio skupiti potpise...
Evo što se događa iza pozornice na Breninim koncertima, o lomu se oglasio i Boba Živojinović...
VIDEO Fotograf Lepe Brene: 'Nisam ja pao na nju i slomio joj nogu. Bio sam na drugom kraju'