Obavijesti

Promo sadržaj

10 godina suradnje Lidla i Caritasa Zagrebačke nadbiskupije

10 godina suradnje Lidla i Caritasa Zagrebačke nadbiskupije
3

Lidl Hrvatska od 2009. socijalnoj samoposluzi donirao 10 milijuna kuna u proizvodima

Uoči dana siromaštva, 17. listopada, trgovački lanac Lidl Hrvatska i Caritas Zagrebačke nadbiskupije obilježili su 10 godina uspješne suradnje, tijekom koje je Lidl Hrvatska donirao robu u vrijednosti 10 milijuna kuna Caritasovoj socijalnoj samoposluzi u Gajnicama. Riječ je o prvoj socijalnoj nsamoposluzi u Hrvatskoj, koja trenutno pruža pomoć za 3302 korisnika. Okupljenima su se na tiskovnoj
konferenciji obratili ravnateljica Caritasa Zagrebačke nadbiskupije časna sestra Jelena Lončar, voditeljica nSektora korporativnih komunikacija Lidla Hrvatska Marina Dijaković, pročelnica zagrebačkog Gradskog ureda za socijalnu zaštitu i osobe s invaliditetom Romana Galić te korisnica pomoći Marija Paleček.

Lidl Hrvatska ovom je prilikom Caritasu uručio dodatnu donaciju od 150.000,00 kuna. Desetogodišnja suradnja Lidla Hrvatska i Caritasa Zagrebačke nadbiskupije počela je upravo na Međunarodni dan borbe protiv siromaštva i socijalne isključenosti 2009. godine. Od tada do danas ostvareni su brojni zajednički uspješni projekti na području djelovanja Zagrebačke nadbiskupije (Zagreb, Zagrebačka, Karlovačka i Krapinsko Zagorska županija), a Socijalna košarica – podjela pomoći u naravi u Gajnicama, poznata i kao socijalna samoposluga, je najdugovječniji među njima. Caritas u socijalnoj samoposluzi priprema pakete prehrambenih i
neprehrambenih potrepština kojima pomaže beskućnicima, umirovljenicima, samohranim roditeljima, hrvatskim braniteljima, osobama s invaliditetom, azilantima, žrtvama obiteljskog nasilja, trudnicama i roditeljima s područja Grada Zagreba. 

Na tjednoj bazi podijeli se 150 paketa, a osim dohodovnog cenzusa, važan kriterij je i da korisnik već ne ostvaruje pravo na pučku kuhinju i obiteljski paket Grada Zagreba. U Hrvatskoj danas postoji 33 socijalne samoposluge, a sve su otvorene po uzoru na ovu, prvu, Caritasovu samoposlugu.

Izuzetno smo ponosni na 10 godina dugu i izuzetno uspješnu suradnju te sve projekte koji su iza nas. Nastavljamo pomagati našim partnerima iz Caritasa Zagrebačke nadbiskupije u njihovoj plemenitoj misiji pomaganja bližnjima. Nadamo se da će i naša današnja donacija unaprijediti i olakšati rad Caritasove socijalne samoposluge.“ – rekla je Marina Dijaković, voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Lidla Hrvatska.

Ravnateljica Caritasa sestra Jelena Lončar je poručila: „Otvorenje prve socijalne samoposluge, upravo ovdje u Gajnicama prije 10 godina, bilo je od velike važnosti za brojne Caritasove korisnike. 10 godina suradnje s vjernim partnerom Lidl Hrvatska svoj značaj ima na dvije razine; kroz kontinuiranu pomoć potrebitima te kroz poticaj razvoju i otvaranju brojnih drugih socijalnih samoposluga diljem Hrvatske. Zahvalni smo za ovu suradnju koja je sasvim sigurno doprinijela ublažavanju siromaštva na ovim područjima te unosi radost u brojne domove i obitelji. Nadamo se nastavku suradnje i promišljanju novih načina pomoći onima u potrebi.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve