Hladno pivo, Brkovi i Šank jučerašnjim su druženjem s dvjestotinjak fanova i prijatelja u zagrebačkom Dirty Old Shopu najavili veliki Tulum u Domu sportova
200 fanova Piva, Brkova i Šanka na kvartovskom tulumu
U opuštenijem tonu kultni zagrebački glazbeni dućan Dirty Old postao je mjesto susreta fanova s njihovim omiljenim bendovima. U gotovo dva sata druženja, bendovi su potvrdili da su ipak najbolji tulumi oni s frendovima, a pogotovo ako ih imate puno. U Tratinsku je stiglo oko 200 vjernih fanova koji su s ove tri zagrebačke grupe nazdravljali pivom, fotkali se, uzimali potpise na plakate i razne djelove tijela ili jednostavno družili se kao na pravom kvartovskom tulumu. Ulica ispred shopa u jednom trenu je bila toliko zakrčena da se i usporio promet Tratinskom.
Ulaznice za koncert u Domu sportova nestajale su velikom brzinom tijekom dva sata tuluma, tako je shop u dva navrata na kratko ostao bez karata, što najviše govori o velikom interesu publike za prvu zajedničku svrku Hladnog piva, Brkova i Šanka.
Ova tri zagrebačka benda nastupit će na prvoj postaji ovogodišnje Tulum turneje, u Domu sportova u subotu 15. listopada. Svezagrebački punk rock Tulum u do sada najžešćem izdanju kroz gotovo četiri sata programa donosi najglasniji koncert na kojem će grupe izvući najveće hitove karijera. Nakon Zagreba turneja se nastavlja 25. i 26. studenog u Rijeci i Splitu. Riječka dvorana Mladosti uz Pivo će čuti Urbana i Četvorku te Jonathan. Splitska Spaladium Arena dan kasnije ugostit će HP, Urbana,M.O.R.T. i Kišu metaka.
Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve