Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
29 komentara

24sata za radnike i poslodavce pokreću novu online platformu

Online platforma Poslodavac 3.0 ponudit će poslodavcima trajan prostor za predstavljanje njihovih praksi na jednostavan i pristupačan način, stručan i aktualan sadržaj na području digitalizacije poslovanja...

Zagreb: Konferencija "Poslodavac 3.0" u Plaza event centru
Foto: Robert Anic/PIXSELL
29 komentara

U City Plaza Zagreb centru danas je započela konferencija Poslodavac 3.0., u organizaciji 24sata. Konferenciju je otvorila Ana Dasović, dugogodišnja novinarka i urednica 24sata.

- Posljednjih godina u Hrvatskoj svjedočimo ogromnom broju radno sposobnih, mladih i onih malo starijih, ali u najboljem naponu radne snage, kako jednostavno odlaze. I to ne samo zato što im razvijenije zemlje pružaju bolju plaću, već i zato što im tamošnji poslodavci pružaju bolje radne, a time velikim dijelom i životne uvjete - rekla je na početku i dodala kako se poslovno okruženje u Hrvatskoj ipak počelo mijenjati i popravljati.

Zagreb: Konferencija "Poslodavac 3.0" u Plaza event centru | Autor: Borna Filic/PIXSELL Foto: Borna Filic/PIXSELL

Poslodavci su naime postali svjesni važnosti zaposlenika i koliko je bitno da zaposlenici imaju sigurnost radnog mjesta.

POGLEDAJTE VIDEO: 

- Mi u 24sata, itekako smo svjesni ovih promjena i stoga smo odlučili otvoriti platformu koja ce poslužiti vama, poslodavcima, ali i svim zaposlenicima i onima koji ce se možda pridružiti i vašim radnim timovima. Poslodavac 3.0 je upravo to, platforma za predstavljanje poslodavaca koji žele poručiti da se na njih može računati u budućnosti - naglasila je Dasović.

Zagreb: Konferencija "Poslodavac 3.0" u Plaza event centru | Autor: Robert Anic/PIXSELL Foto: Robert Anic/PIXSELL

Online platforma Poslodavac 3.0 ponudit će poslodavcima trajan prostor za predstavljanje njihovih praksi na jednostavan i pristupačan način, stručan i aktualan sadržaj na području digitalizacije poslovanja, ljudskih potencijala, poticanje inicijative, programa i drugih aktivnosti tvrtki koje pozitivno utječu na kvalitetu rada - rekla je Dasović pa riječ prepustila Borisu Trupčeviću, direktoru Styrije za Hrvatsku.

Zagreb: Konferencija "Poslodavac 3.0" u Plaza event centru | Autor: Borna Filic/PIXSELL Foto: Borna Filic/PIXSELL

- Vjerujem da su mnogi od vas bili na intervju za posao gdje je bilo da posloprimac traži poslodavca, a ne obrnuto. Pogotovo oni najbolji. Stvari su se promijenile. Trebamo omogućiti radnicima obrazovanje u njihov napredak, a ne se bojati da ćemo ulagati u zaposlenike nakon čega će oni otići. Trebamo misliti što ako ništa ne ulažemo u njih, a oni ostanu. Mi smo jako pažljivo birali zaposlenike i imamo fantastične rezultate. Čak 15 posto prihoda dolazi zbog ideja naših zaposlenika - rekao je Trupčević te izrazio nadu da će svatko ponijeti nekoliko ideja s ove konferencije jer je ova tema izuzetno važna kako za poslodavce tako i posloprimce, velike, ali i male tvrtke. 

- Riječ je o digitalnoj platformi, portalu koji će obrađivati teme tržišta rada, poslodavaca, zaposlenika, praćeno konferencijama i u budućnosti, priznanjima i nagradama najboljim poslodavcima, ali ne samo među velikim kompanijama nego i za srednja, mala i mikro poduzeća za koja smatramo da je vrlo važno da se uključe u međusobno natjecanje i nadmetanje - istaknuo je. 

Naglasio je kako je u Hrvatskoj do prije nekoliko godina prevladavala vrlo tužna i depresivna situacija vrlo visoke nezaposlenosti dok se danas to potpuno preokrenulo, posebno u odnosu moći između poslodavca i posloprimca. 

- Sada je puno veća moć u rukama radnika koji mogu puno više i birati. Nekada prije su poslodavci birali radnike koji su bili u poziciji da se natječu za neko radno mjesto, a danas je vrlo često situacija da se tvrtke vrlo svjesno i promišljeno natječu za radnike - rekao je Trupčević dodavši kako je ta golema promjena također praćena i trendom iseljavanja. 

- Činjenica je da je više stotina tisuća ljudi, nažalost, mladih i u pravilu vrlo visoko kvalificiranih, napustilo ovu zemlju jer negdje drugdje imaju, ne samo bolje uvjete u smislu plaće nego i ostale radne uvjete ili prilike za napredovanje - dodao je. 

S njime se slaže i Irena Weber, zamjenica glavnog izvršnog direktora i glavna operativna direktorica Fortenova grupe, bivšeg Agrokora. 

- Stanje na tržištu rada u Hrvatskoj je u fazi promjene kojoj nismo svjedočili prije. Prije par godina je bio ogroman broj nezaposlenih i bilo je teško naći posao. U vrlo kratkom vremenu smo došli u situaciju u kojoj poslodavcima uistinu ozbiljno nedostaje radne snage. U našoj grupi je riječ o dosta ozbiljnom broju, osobito u samoj sezoni, ali mi smo se na vrijeme organizirali i pripremili za ovu sezonu, već krajem prošle ljetne sezone. Ova situacija je dobra s pozicije radnika jer veća potražnja za radnicima utječe pozitivno na visinu plaća i benefite koje su poslodavci spremni pružiti i apsolutno pozdravljam to. Ali s druge strane to stavlja pred poslodavce veliki izazov prilagodbe jer za taj neplanirani veći trošak treba naći prostor u računima dobiti i gubitka svih kompanija. Svi se mi borimo na svoj način s tim, ali to je neminovni rezultat na tržištu radne snage - istaknula je. 

Cilj ove platforme, naglasio je Trupčević, osvijestiti sva ta pitanja, kako bi zajedničkim naporom svih dizali standarde rada u Hrvatskoj. 

- Veseli me veliki odaziv partnera koji se žele uključiti u ovu platformu, što govori da postoji jedna visoka razina svjesnosti o tome koliko je ova tema važna i da na njoj radimo svi zajedno. Svako društvo i država zasniva se na ekonomiji, a svjesni smo koliko Hrvatska ekonomski zaostaje za ostatkom Europe  i problema odljeva onih najboljih. I to jedino možemo promijeniti na način da se ovom temom počne cijelo društvo počne puno ozbiljnije baviti jer jedino u zdravorastućoj ekonomiji svi dijelovi društva imaju nekakvu perspektivu - istaknuo je Trupčević.

POGLEDAJTE VIDEO: 

Također, je najavio 'Poslodavac 5' u kojem će se prezentirati uspješne male i srednje poslodavce u praksi.
 

Zagreb: Konferencija "Poslodavac 3.0" u Plaza event centru | Autor: Robert Anic/PIXSELL Foto: Robert Anic/PIXSELL

Na prvom panelu naziva "Što poslodavci mogu meni ponuditi" sudionici su Marina Morić, direktorica ljudskih resursa u A1, Nikolina Čehulić Dizdar, predstavnica hrvatske udruge poslodavaca i članica uprave Plive, Nenad Bakić, poduzetnik, predvodnik STEM-a u Hrvatskoj, osnivač portala MojPosao i Grupe SELECTIO, Davor Bruketa, kreativni direktor agencije BRUKETA&ŽINIĆ&GREY te Ana Đidara, direktorica ljudskih resursa Hrvatske poštanske banke. Raspravu će moderirati glavni urednik Expressa Igor Alborghetti.

Zagreb: Konferencija "Poslodavac 3.0" u Plaza event centru | Autor: Robert Anic/PIXSELL Foto: Robert Anic/PIXSELL

Ana Đidara je istaknula da je dobro što mladi imaju veće želje i da traže više jer tako potiču bolje radne uvjete. 

- Dobro je za organizaciju da mladi imaju veća potraživanja, jer se tako i mi moramo mijenjati na bolje. Pokušavamo spojiti  sigurnost, ali i poticati kreativnost kroz mentorstvo kao moderni momenti - rekla je Đidara te nadodala da banka još uvijek ima neke tradicionalne uvjete rada.

- U banci je teško imati fleksibilno radno vrijeme ili mjesto rada pa pokušavamo preko slobodnih dana ili plaća kompenzirati bolje uvjete rada jer su upravo ti ljudi od kojim mi živimo, a klijentu je ugodno vidjeti dobrog raspoloženog radnika - istaknula je.

Marina Morić iz A1 je kazala da danas na radnom mjestu imamo različitu dob zaposlenika što predstavlja izazov za poslodavce. 

- Imamo pet generacija koje zajedno rade i toga moramo biti svjesni jer su različite reakcije i drugačije se pristupa. Mlađa generacija je sklonija mijenjati radna mjesta. Mlađi više traže prednosti i atraktivnosti u poslovima. Izbor nefinancijskih benefita treba biti pomno izabran i ono što nudite to morate moći i ispuniti - rekla je.

Nikolina Čehulić Dizdar iz Udruge poslodavaca objasnila je da među mladima sve manje razlike ima između poslovnog i privatnog života.

- Dolaze nam generacije bez granica. Oni žele živjeti ispunjeni život. Mladi povezuju privatni i poslovni život i tu ima sve manje granica. Bitno je pružati mentorstvo i razne projekte. Treba imati pristup čovjeku, ali ponuditi i tehničku platformu. Osobni mi je bilo bitno brzo krenuti u prasku i raditi s kreativnim ljudima. I uvijek se nešto može radnicima ponuditi i moramo pratiti trendove - objasnila je.

Nenad Bakić je kazao da je njega uvijek bilo strah radnika u smislu hoće li im moći na vrijeme isplatiti plaće te je ustvrdio da se radnicima mora pružiti razvojna dimenzija.

- U Varteksu je bilo jako teško ući jer je to firma koja je 20 godina propadala te je bila razvaljena. Moj prvi počeci su upravo s ljudskim resursima. Mene je uvijek bilo strah zaposlenika i ja sam od straha prodao stan kako bi na vrijeme isplatio plaće. Moj je argument je bio razvojna dimenzija koju dobiješ kao zaposlenik jer kad investiraš u sebe povećavaš svoj kapital - kazao je.

Davor Bruketa je rekao da je bitno doći do prvog kvalitetnog radnika te onda za dalje bude puno lakše, ali i da se radnicima mora prikazati koju će budućnost imati u zanimanju.

- Mi pronalazimo ljude po osobnih kontakata jer smo manja tvrtka pa je tako lakše. Bitno je istaknuti financijsku kompenzaciju, ali i zanimljivost posla koju nudite. Treba se istaknuti i budućnost zaposlenika u toj branši što nudite. Bitno je doći do prvog kvalitetnog čovjeka pa je onda puno lakše . Rad kod kuće nije najsretnije rješenje jer je teško odrediti radno vrijeme pa se kod nas to baš i ne prakticira - rekao je.

PREDAVANJE NENADA BAKIĆA

Poduzetnik Nenad Bakić održao je predavanje u kojem je iznio glavnu tezu kako u današnje vrijeme dobri poslodavci zapravo postaju svojevrsni partneri zaposlenicima. 

Zagreb: Nenad Bakić održao predavanje na konferenciji Poslodavac 3.0 | Autor: Borna Filic/PIXSELL Foto: Borna Filic/PIXSELL - Suvremeni sustav odabira i razvoja kompetencija zapravo osnažuje pozicije zaposlenika. Kod zaposlenika je potrebno razvijati brojne kompetencije koje će ih obogatiti i na kraju učiniti nadmoćnijima nad poslodavcima - istaknuo je Bakić i dodao: 

"Vrlo je bitna i inteligencija ljudi, možda nije politički korektno, ali inteligentniji ljudi mogu vrlo brzo napredovati u poslu. Prije je bilo važno koja znanja imaš i koje imaš diplome. Mi smo svi štrebali u školi, imali smo zatvoren korpus znanja, a danas težimo modernijom obrazovanju. Bitna je temeljna pismenost, ali tu uključujemo širok spektar te pismenosti: financijska pismenost, poslovna pismenost, informatička pismenost, ali i kulturna i društvena pismenost. Moramo znati da ono što je aktualno danas to sigurno neće biti za pet, šest ili više godina. sad radnika trebamo gledati kao funkcionalnog čovjeka, a ne samo kao radnu snagu. Trebamo ljudima omogućiti da budu što duže ažurni i aktualni. Da bi bio uspješan u svom poslu moraš biti u korak s digitalizacijom. Moraš biti puno ažurniji. Na umu se mora imati da zaposlenik zna da ljudski kapital postaje sve vrjedniji. Prije je zaposlenik bio ograničen u onome što je radio, dok je danas sve otvoreniji i slobodniji u svom poslu. Radnici postaju poduzetniji, sve sposobniji kapitalizirati svoju investiciju". 

Naglasio je i kako u sustavu u kojem je velika pozornost usmjerena na opće kompetencije, pametni zaposlenici su oni koji će razumjeti da im se isplati ostati uz poslodavca koji će uspjeti osigurati jaču tržišnu ulogu i poziciju. 

Zagreb: Nenad Bakić održao predavanje na konferenciji Poslodavac 3.0 | Autor: Borna Filic/PIXSELL Foto: Borna Filic/PIXSELL PANEL 2 - Digitalizirali smo se i ostali živi

Drugu panel raspravu moderirao je Karlo Stojčević, a sudionici su: Mario Bebić, Izvršni direktor Ureda za upravljanje ljudskim resursima Hrvatske Pošte, Gordana Frgačić, direktorica ljudskih resursa PEVECA, Zoran Turković, Član uprave i direktor digitalnih medija u 24sata te Martina Rizman Matić, Senior communication consultant Colić, Laco & Partneri.

Zagreb: Panel "Digitalizirali smo se i ostali živi" na konferenciji Poslodavac 3.0 | Autor: Robert Anic/PIXSELL Foto: Robert Anic/PIXSELL Razgovarali su i debatirali o digitalizaciji velikih sustava, no naglasak je pritom bio na solucijama, a ne na istaknutim problemima. 

- Čuli smo da će do 2020. godine čak 50 posto poslova nestati ako se ne transformiraju znanja i utjecaj na poslovanje. Tržište tjera tvrtke na digitalnu transformaciju, mnoge se ni ne bi digitalizirale da kupac ili korisnik nema neka drugačija očekivanja - ustvrdio je na početku Stojčević. 

Gordana Frgačić iz Peveca naglasila je kako je digitalizacija proces koji još nije gotov ni u kojem segmentu, pogotovo, kako je naglasila, u Pevecu, no vodstvo te tvrtke radi sve kako bi se proces ubrzao. 

Zagreb: Panel "Digitalizirali smo se i ostali živi" na konferenciji Poslodavac 3.0 | Autor: Robert Anic/PIXSELL Foto: Robert Anic/PIXSELL - Mi u Pevecu smo na licu mjesta stvarali nove odjele i nova radna mjesta. Jedan od načina zadržavanja zaposlenika je da im date priliku da se razvijaju i stječu nova znanja, kod nas oni dobivaju dodanu vrijednost. Morate kombinirati internu i eksternu komunikaciju. Osim sve digitalne komunikacije, ne smije se zaboraviti ta 'face to face' komunikacija. S obzirom na našu povijest, bilo nam je jako važno zaposlenicima objasniti što i kako radimo. Drugu godinu zaredom, četiri člana Uprave, obilaze sve naše prodajne centre s kolegicom iz ljudskih resursa. Inicijativa je došla s njihove zajedničke strane, jako su posvećeni tome, bilježe sve, slušaju naše zaposlenike - naglasila je Frgačić i dodala da je u Pevecu bilo otpora promjenama. 

Mario Bebić iz Hrvatske pošte rekao je kako se Hrvatska pošta, da bi se prilagodila modernom pristupu rada, mora digitalizirati. Uz to, kaže, puno treba ulagati u korporativnu kulturu i edukaciju. Kod procesa digitalne transformacije, smatra, ako ne postoji otpor, znači da se zapravo rade beznačajne promjene. 

- Na nama je odgovornost da ljude pripremimo i odredimo rok kada to počinje. Kroz internu komunikaciju ipak dobivamo educirane zaposlenike. Promjene nisu loše, ali očekivan je otpor, pogotovo u javnim kompanijama. Digitalizacija je sudbina koja će nas tjerati da budemo efikasniji - istaknuo je Bebić dodavši kako je ovo izuzetno dobra platforma koja pomaže poslodavcima u razmjeni različitih iskustava i da doznaju kako to rade najbolji.

- Dobar poslodavac je onaj koji prvenstveno vodi računa o svojim djelatnicima, ali i o biznisu te se mijenja i priprema svoje radnike za različite promjene. Sustav lojalnosti je nešto što mora sam razviti i prepoznati jer danas je sve teže nalaziti kadrove i pokušati ih privoljeti da ostanu lojalni kompaniji - istaknuo je Bebić.

Zoran Turković, direktor digitalnih medija u 24sata rekao je kako je digitalna transformacija nešto na čemu se u 24sata intenzivno radi posljednjih pet godina. 

Zagreb: Panel "Digitalizirali smo se i ostali živi" na konferenciji Poslodavac 3.0 | Autor: Robert Anic/PIXSELL Foto: Robert Anic/PIXSELL - Tome ne dolazi kraj, sve se tako brzo mijenja, stalno moramo raditi na novim stvarima. Ne mogu reći da postoji zaposlenik koji nije digitalan. To ne znači da svi imaju potpuni fokus na digitalne projekte, ali digitalna transformacija je zahvatila zaista cijelu kompaniju - rekao je Turković. Dotaknuo se i edukacije zaposlenika te rekao kako se u 24sata ona odvija na kritičkom rješavanju problema i kolaboraciji.  

- Najlošije što možemo napraviti za svoje zaposlenike je da ih ne tjeramo na digitalizaciju, odnosno promjenu - zaključio je Turković. 

Martina Rizman Matić s tim se složila te naglasila da je za uspješnu digitalnu transformaciju nužno da je prvi iskuse upravo ljudi u kompaniji. 

- U digitalnoj transformaciji ljude vole shvatiti kako će njima ta promjena olakšati posao. Ima odjela za koje je bitno da se riješe gomile repetitivnih zadataka. Bitno je komunicirati što digitalna transformacija znači za svakog zaposlenika. Kao i u bilo kojoj strategiji, mora postojati viši cilj čemu kompanija teži i što želi postići na tržištu, pogotovo u današnje vrijeme - rekla je Rizman Matić. 

JEDAN NA JEDAN

U razgovoru s našim Igorom Alborghettijem sudjelovala je Irena Weber, zamjenica glavnog izvršnog direktora i glavna operativna direktorica Fortenova grupe koja je istaknula da je za motivaciju radnika izrazito bitno da su oni svjesni da se njihov rad i trud cijeni te da probleme s radnicima pokušavaju riješiti sudjelovanjem na raznim sajmovima za poslodavce, ali i stranom radnom snagom. 

Zagreb: Predavanje Irene Webwen na konferenciji Poslodavac 3.0 | Autor: Robert Anic/PIXSELL Foto: Robert Anic/PIXSELL

- Naš koncern zapošljava preko 50.000 zaposlenih od čega 26.000 u Hrvatskoj. Upravljati tako velikim brojem ljudi je jako zahtjevan posao i moramo imati vrlo razvijenu strategiju upravljanja. Uvijek se nešto novo dogodi i dan zna biti vrlo zahtjevan, ali očito da najbolje funkcioniram pod stresom. Mi poslujemo tradicionalno, maloprodajna prodaja, a sezonski nam treba više radnika na primorju. Radne snage nema pa smo inicirali s ministarstvom povećanje kvota za uvoz radne snage. Također, smo počeli sudjelovati na sajmovima poslodavaca tako da smo se otpočetka počeli brinuti o radnoj snazi. Država je srećom prepoznala naše probleme s radnom snagom pa je i porezna reforma omogućila povećanje plaća. Smatram da su naše kompanije mamac za zapošljavanje, ali treba se pobrinuti za organizaciju radnog okruženja. Nije bitna samo plaća, već cijelo okruženje tog radnog mjesta jer naši zaposlenici gledaju svoje tvrtke kao dio svoje obitelji. Trudimo se svi biti blizu naših zaposlenika jer ako radnici osjete da se cijeni njihov rad to je onda psihološki izrazito uspješno. Mi želimo biti predvodnik digitalne revolucije, a smatram da imamo snage za to - kazala je.

Tomislav Vuić, predsjednik uprave HPB-a je održao kratko predavanje na temu zašto se zaposliti u HPB-u, koje su prednosti, ali i nedostaci državnog vlasništva te kakav je to poslodavac budućnosti.

Zagreb: Tomislav Vujić održao predavanje na konferenciji Poslodavac 3.0 | Autor: Borna Filic/PIXSELL Foto: Borna Filic/PIXSELL

- Jedina smo banka u državnom vlasništvu, za to ima razloga za, ali i protiv. Ako želimo utjecati na poslovanje u Hrvatskoj trebamo biti, barem još dva, tri puta veći nego sada. Naše strateške smjernice su razvoj digitalnih kanala, ali i unaprjeđenje i optimizacija mreže, proizvoda i usluge. Bankarska industrija još je uvijek snažna, ali gubi značaj jer je još uvijek troma i nesklona promjenama. Također, zbog vlasničke strukture teško se probija barijera bonusa prema rezultatima rada. Ipak, poticajna sredina je ona koja stalno traži načina da potiče zaposlenike na bolji radi, ostvarivanja rezultata, ali i kreativnost. Ono što se može ponuditi su: profesionalno usavršavanje, razne beneficije, putovanja, izleti i slično. Ono što bih naglasio je sloboda, sami smo sebi jedina prepreka - rekao je Vuić.

PANEL 3 - Sretni i na poslu 

Na trećem panelu sudionici su dr. sc. Sanja Musić Milanović, epidemiologinja, voditeljica Službe za promicanje zdravlja Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo i voditeljica projekta „Živjeti zdravo“,  Boris Vukić, psiholog, suosnivač Adizes South Eeast Europe (ASEE) i Senior Associate Adizes Institute USA, Vladimira Senčar Perkov - direktorica Ljudskih resursa INA-e, Martina Kessler, viša HR savjetnica tvrtke Selectio i voditeljica projekta Certifikat Poslodavac Partner. 

Zagreb: Panel "Sretni i na poslu" tijekom konferencije Poslodavac 3.0 | Autor: Robert Anic/PIXSELL Foto: Robert Anic/PIXSELL

Martina Kessler je kazala da se na radnike treba gledati kao partnere i stvoriti radnu atmosferu u kojem će produktivnost biti najviša.  

- Posebno ističemo brigu za zaposlenike i uvidjeli smo pozitivne rezultate Poslodavac partner projekta. Radnike se smatra partnerima i stavlja ih se u poziciju da mogu suodlučivati, a tako se osjećaju korisno. Za poslovanje je izrazito važna radna atmosfera. Tamo gdje je loša radna atmosfera rastu dani bolovanja što uzrokuje loše rezultate za kompanije. Bitno je razlikovati tipove stresa. Uzbuđenje ili zdravo natjecanje je u redu dok strest pod kojim se ljudi loše osjećaju treba izbjegavati - rekla je Kessler.

Sanja Musić Milanović je pojasnila da je stres unutar pet vodećih bolesti, a vrlo malo se o tome zna. Također, ustvrdila je da zdravi ljudi ne brinu dovoljno o svom zdravlju već pomoć tražimo tek kada se razbolimo. 

Zagreb: Panel "Sretni i na poslu" tijekom konferencije Poslodavac 3.0 | Autor: Borna Filic/PIXSELL Foto: Borna Filic/PIXSELL

- Tvrtke su najzainteresiranije za mentalno zdravlje radnika te prevenciju ovisnosti. Treba stvoriti uvjete da je šef autoritet putem kompetencije, a ne izazivanjem straha. Također, obitelj treba biti na prvom mjestu i na radnom mjestu. Prepoznavanje potreba pojedinca je stvar na kojoj trebamo intenzivno raditi. Oko 90% ljudi obolijeva od pet vodećih bolesti, a zanimljivo je da kod svih prethodi stres. Ne bih rekla da se stres prepoznaje kao veliki problem kod ljudi, a vidimo da predstavlja veliki rizik za zdravlje ljudi. Ljudi čekaju tjelesne simptome jer se te stvari kod stresa ranije ne prepoznaju. Živjeti zdravo je prvi nacionalni projekt koji smo gradili 12 godina, a smisao cijelog projekta je očuvanje zdravlja. No o zdravlju ne promišljamo sve dok se ne razbolimo, jednostavno narušavamo zdravlje i ne brinemo o njemu dok smo potpuno zdravi. Isto tako pokušavamo osigurati poligone i tako omogućiti djeci da se od početka počnu baviti tjelesnom aktivnošću. Imajmo na umu da je samo zdrav pojedinac sretan, a sretan radnik može uprihoditi za tvrtku. Za to mogu služiti i male stvari poput kutka za vježbanje ili jednostavnog plakata za 10-minutno vježbanje. Ako radnicima pružimo podršku ih čini puno sretnijima i produktivnijima - pojasnila je dr. Musić Milanović.

Boris Vukić je u izlaganju naglasak stavio na participativno poslovanje koje je poslovanje budućnosti. 

Zagreb: Panel "Sretni i na poslu" tijekom konferencije Poslodavac 3.0 | Autor: Borna Filic/PIXSELL Foto: Borna Filic/PIXSELL

- Idealno poslovno okruženje ne postoji, kao ni idealni planet, svijet, ali to nije razlog da tome težimo. Poštenje i povjerenje u kompaniji se ne može uvesti tako što se kaže već do toga mora doći procesima. Normala u poslovanju je participativno poslovanje. Tu možemo uključiti unutarnje nagrađivanje. Kompanije ne mogu biti vođene tako da jedan čovjek upravlja cijelom kompanijom već uključivanjem svih sudionika tih kompanija - rekao je Vukić. 

Vladimira Senčar Perkov je naglasila da za produktivno poslovanje je izrazito bitan balans između poslovnog i privatnog života, ali i različitost stavova i promišljanja među zaposlenicima.

- Kako pomiriti sve faktore u kompaniji, to je najveći izazov svih nas. Mi smo u INI započeli pilot projekte: fleksibilno radno vrijeme, kao i rad kod kuće jednom tjedno. Sve to mora pratiti IT tehnologija jer inače ne može uspjeti. Izrazito je bitan balans između privatnog i poslovnog života. Osim toga trebamo radnicima ponuditi razne edukacije i pokazati da nije samo plaća ono što poslodavac nudi. Bogatstvo kompanije je različitost stavova i razmišljanja  i tu se može svakom zaposleniku individualno pristupiti i na taj način se potiče kreativnost, inovativnost, ali i velika motiviranost radnika. Nije bitno radno mjesto već ljudi koji rade na tom radnom mjestu - kazala je Senčar Perkov.

Foto: Robert Anić/PIXSELL

Trećim panelom završila je konferencija Poslodavac 3.0 

- Pričati o ovakvim stvarima je izrazito bitno jer one moraju doći do ljudi koji smatraju da se ništa ne zbiva i da je naše tržište otvoreno samo prema Irskoj i Njemačkoj. I dalje ćemo poticati ovakve teme - zaključila je Ana Dasović.  

Tema: Poslodavac 3.0

Možda vas zanima i ovo:
Message