Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Adria Luxury Summit: business zajednica impresionirana

Brojna svjetska istraživanja potvrđuju da industrija luksuza posljednjih godina raste brže nego ukupna privreda, a prema doživljenom sigurno je da tu Hrvatska može biti važan faktor

Foto: AMZ/Dražen Kokorić i Robert Gašpert

U Zagrebu je 12. rujna održan prvi Adria Luxury Summit, međunarodna premium B2B konferencija u organizaciji medijske kuće Adria Media Zagreb. Zahvaljujući gostovanju istaknutih domaćih i inozemnih stručnjaka te poslovnih ljudi iz različitih industrija – turizma, tržišta luksuznih nekretnina, vinskog biznisa, IT-a te industrije mode, ljepote i luksuznih pića, na ovom se jedinstvenom događaju umrežila zajednica uspješnih pojedinaca i business zajednice. Kroz panel razgovore i realna poslovna iskustva govornici su pružili uvid u svijet izuzetnih projekata, onih koji u Adria regiji donose trendove i u industriji luksuza.

Kao specijalna gošća iz New Yorka stigla je Tanya Golesic, CEO Jimmy Choo, koja je u ekskluzivnom intervjuu okupljenima govorila o tome zašto Hrvatsku, posjećuje i nekoliko puta godišnje, o tehnološkim promjenama koje je uvela otkad je na čelu ovog modnog brenda te navikama i zahtjevima (online) kupaca.

Foto: AMZ/Dražen Kokorić i Robert Gašpert

Tanya Golesic, CEO Jimmy Choo s predsjednikom Uprave AMZ-a Nebojšom Rosićem

Jimmy Choo ima svoju prepoznatljivu estetiku i kvalitetu, što potvrđuje kako je proizvod najvažniji, no tržište se mijenja, kao i zahtjevi kupaca. Za razliku od ranijih godina, kad smo uglavnom govorili o modnim trendovima, danas sve više govorimo o društvenim trendovima u kontekstu mode koji će postati dio etike brenda i razlog zašto će i nove, mlađe generacije investirati u određene brendove”, istaknula je Tanya Golesic napominjući kako uspjeha nema bez personaliziranog pristupa, ali prije svega bez strasti koja i nju uvijek vodi u svemu što radi.

Na Adria Luxuru Summitu razgovaralo se i o održivosti u svijetu mode, s obzirom na to da je tekstilna industrija drugi najveći zagađivač okoliša u svijetu. “Lani je proizvedeno 100 milijardi komada tekstilnih proizvoda, a od toga je 20 milijuna bačeno. Čak 90% tih materijala nije biorazgradivo. No stvari se mijenjaju, pa tako milenijalci danas jako gledaju na održivost i bojkotiraju brendove koji nisu društveno odgovorni”, istaknuto je na panelu “Paradoks održivosti modne industrije”. Također bi, zaključeno je, trebalo naučiti ljude da kupuju manje, tj. konzumerizam zamijeniti dijetom od stalnog kupovanja nove odjeće.

Kupci luksuznih nekretnina u Hrvatskoj uglavnom su stranci, najčešće iz zemalja EU. Oni prije svega traže dobru lokaciju, prvi red do mora, a na cijeni su i povijesne nekretnine koje imaju dušu. Problem je što takvih nekretnina u Hrvatskoj nema dovoljno, pa potencijalni kupci sve češće odlaze u druge zemlje u regiji”. Luksuzne goste privlače i hoteli s pričom, kao i oni smješteni na neobičnim lokacijama, primjerice u šumama ili vinogradima”, istaknuto je na panelu “Nova definicija luksuza”. 

Kako bismo privukli kupce koji traže više, u sklopu luksuznog objekta treba pružiti i vrhunski facility managmant, a u trendu je i gradnja vila u sklopu velikih resorta, što gostu omogućava privatnost uz hotelsku uslugu. O novoj definiciji luksuza, tome što Hrvatska ima i treba ponuditi gostima koji traže više, kao i o perspektivi vinskog biznisa u Hrvatskoj i njegovoj ulozi u kreiranju luksuzne ponude naša zemlja, rečeno je, ima što ponuditi svijetu, no trebalo bi se više okrenuti proizvodnji eko vina, jer je budućnost u organskom vinogradarstvu te stvaranju snažne prepoznatljivosti na tržištu.

Na Adria Luxury Summit iz Nizozemske je stigao i Jan Ewoud Vos, osnivač i vlasnik brenda niche parfema Puredistance, koji je održao i VIP radionicu izrade personaliziranih parfema.  

Foto: AMZ/Dražen Kokorić i Robert Gašpert

Jan Ewoud Vos, panelist Niche parfema - mirisa budućnosti

Adria Luxury Summit potvrdio je smjer gledanja na buduća poslovanja, razvoj brendova, imajući u vidu stalne promjene tržišta. Želja organizatora Adria Luxury Summita, medijske kuće Adria Media Zagreb, bila je stvoriti zajednicu uspješnih ljudi i projekata koji mogu pridonijeti širenju poslovanja, utjecati na širenje svijesti o važnosti projekata koji osnažuju industriju luksuza te, dakako, najaviti najnovije trendove o kojima će zasigurno biti riječi na idućem Adria Luxury Summitu.

Sve o Adria Luxury Summitu, potražite na https://story.hr/Promo/a118832/SVE-O-INDUSTRIJI-LUKSUZA-NA-JEDNOM-MJESTU-2.html

 


 

Tema: Promo sadržaj

Message