Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
24 komentara

Afera 'nervozni poštar': Što napraviti kad vam oštete paket

Jučer ste vidjeli što se ponekad događa s paketima koje pošaljete preko Hrvatske pošte ili ih tek čekate. Istražili smo što možete napraviti dođe li do vaše adrese oštećen paket.

Foto: Facebook/Pixsell/24sata
24 komentara

Upravo sam preuzela paket od Hrvatske pošte, pisalo je lomljivo na njemu. Dobila sam ga u komadićima, požalila nam se jedna čitateljica.

- Kupci mi se žale da sam im poslao razbijen proizvod koji onda ja moram platiti - iskustvo je drugog čitatelja.

SNIMKA IZ NOVOG ZAGREBA Pazi, lomljivo! Radnik koji baca pakete dobio izvanredan otkaz

Hrvatska pošta jučer je zahvalila korisnicima koji su objavili snimku nesavjesnog postupanja s pošiljkama te najavili kako će dotični djelatnik dobiti izvanredni otkaz.

POGLEDAJTE VIDEO:

Nakon što se jučer na Facebook stranici 'Parkiram kao idiot' pojavila snimka djelatnika Hrvatske pošte kako baca pakete u kombi na Novoj cesti u Zagrebu i pritom uopće ne pati je li nešto lomljivo ili ne, istražili smo što možete napraviti dođe li do vaše adrese oštećen paket.

Hrvatska pošta može vam nadoknaditi štetu ako im pošaljete primjedbu putem e-maila na info@posta.hr ili pozivom na broj 072/303-304.

Nadalje, nakon što oštećeni pošalje prigovor, Služba za korisnike će ispitati sve okolnosti događaja. Ako se utvrdi odgovornost Hrvatske pošte, primatelju će biti nadoknađena eventualna šteta. Nadoknada štete zakonski je propisana i ovisi o vrsti usluge koja je korištena prilikom slanja, a cjenik Hrvatske pošte pogledajte OVDJE.

Foto: Slavko Midzor/PIXSELL

Hrvatska pošta odgovorna je za pakete sve do trenutka primanja, uz moguću iznimku međunarodnih pošiljki.

- Osim naknade, Hrvatska pošta isplatit će i iznos naplaćene cijene poštanske usluge, pri čemu se ne vraća onaj dio cijene poštanske usluge koji je naplaćen za označenu vrijednost na pošiljkama s označenom vrijednosti. Osim iznosa naknade štete i vraćanja poštarine, pošiljatelju ili drugoj ovlaštenoj osobi isplaćuju se i zakonske zatezne kamate, računajući od dana podnošenja zahtjeva za naknadom štete - poručuju iz Pošte.

Poštari ne dostave paket već samo u sandučić ubace listić da je paket u pošti

Foto: Patrik Macek/PIXSELL - Poslala sam nedavno paket kćeri u Zagreb. Platila sam dostavu na kućnu adresu. Paket je putovao predugo, već smo se zabrinuli da je izgubljen. Kako moja kćer radi u vrijeme kad se paketi dostavljaju napiše na vratima da paket ostave kod prve susjede. I to tako godinama funkcionira. Međutim ovaj put je našla na vratima obavijest da dođe u poštu po paket. Kad je došla morala je platit ležarinu za isti. Žalosno - požalila nam se čitateljica.

- Redovno unazad godinu dana mi poštar ostavlja obavijest da dođem po poštu, jer nitko nije bio doma, jednom me pozdravio čak, izlazim van jer čujem da se zaustavlja u tom trenutku već trga papirić i ne bi čak ni u ruke dao, nego stavlja u sandučić - komentar je druge čitateljice.

Osim oštećenih paketa, građani se žale da poštari ne dostavljaju takve pakete, nego da samo u poštanski sandučić ubacuju listiće da je paket u obližnjoj pošti.

- Mali paketi često zbog svojih dimenzija ne mogu stati u poštanski kovčežić. U tom slučaju poštari te pošiljke i ne iznose, već odmah isprintaju obavijesti i nju ubacuju u kovčežić - objašnjenje je Hrvatske pošte.

Tema: Hrvatska

Možda vas zanima i ovo:
Message