Obavijesti

Promo sadržaj

Alkaloid AD Skopje pozitivno poslovao od siječnja do rujna

Alkaloid AD Skopje pozitivno poslovao od siječnja do rujna
4

U razdoblju od siječnja do rujna 2017. godine, Alkaloid je zabilježio rast konsolidirane prodaje od 8%, 9% rasta u konsolidiranoj neto dobiti te prodaju u Velikoj Britaniji u iznosu od 2,8 milijuna eura

Alkaloid AD Skopje postigao je pozitivne financijske rezultate u razdoblju od siječnja do rujna 2017., što pokazuje nerevidirani samostalni i nerevidirani konsolidirani Račun dobiti i gubitka.

U razdoblju od siječnja do rujna, ukupna konsolidirana prodaja dosegla je 107,9 milijuna eura što je povećanje od 8% u usporedbi s istim razdobljem prošle godine. Konsolidirana prodaja na domaćem tržištu povećana je za 6%, dok je ukupni konsolidirani izvoz društva povećan za 9%. Od ukupne konsolidirane prodaje, 39% ostvareno je na domaćem, a 61% na stranim tržištima. Analiza prema regijama pokazuje da je 32% prodaje ostvareno u zemlje jugoistočne Europe, Rusija i ZND čine 7%, zapadna Europa (EU i EFTA) čine 21%, dok se na ostala tržišta odnosi ukupno 1% ukupne konsolidirane prodaje. Primjetan rast zabilježen je u Velikoj Britaniji i Mađarskoj. U Velikoj Britaniji prodaja je dosegla 2,8 milijuna eura i time porasla 15 puta u usporedbi s istim razdobljem lani, dok je u Mađarskoj prodaja iznosila 0,4 milijuna eura što je 10 puta više od istog razdoblja lani. Rast prodaje također je zabilježen na tržištima u Hrvatskoj (9%), Rumunjskoj (69%), Sloveniji (13%), Rusiji (5%), Ukrajini (36%), Crnoj Gori (10%) itd.

Analiza ukupne konsolidirane prodaje po grupama proizvoda pokazuje da se najbolje prodaju proizvodi iz segmenta farmaceutike – 84%, pri čemu se 21% odnosi na OTC proizvode, 17% na kardiovaskularne proizvode, 13% na antibiotike, 13% na neurološke proizvode itd. Segment kemija – kozmetika - botanika čini 16% ukupne konsolidirane prodaje od čega se na kemiju odnosi 3%, na kozmetiku 10% i botaniku 3%. 

Konsolidirana zarada prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA), koja je dosegla 16,5 milijuna eura, bilježi rast od 11%, dok neto konsolidirana dobit iznosi 9 milijuna eura što predstavlja rast od 9%.

Ukupne investicije u dugotrajnu imovinu za razdoblje od siječnja do rujna 2017. godine iznose 8,4 milijuna eura.                 
 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve
Grupa UniCredit prelazi na Mastercard Touch Card™ kartice prilagođene slijepim osobama
PROMO

Grupa UniCredit prelazi na Mastercard Touch Card™ kartice prilagođene slijepim osobama

Paneuropska banka čija je članica i Zagrebačka banka prva je bankarska grupa koja je lansirala ovu karticu za sve svoje proizvode na 12 tržišta