Na službenom predstavljanju inovativnog proizvoda, glavni direktor za znanost u BAT-u, dr. Chris Proctor, objasnio je kako rezultati novog proizvoda upućuju na manju štetnost u usporedbi s pušenjem cigareta
BAT od 2012. u proizvode nove generacije uložio 2,5 milijardi $
BAT je od 2012. uložio više od 2,5 milijarde dolara u razvoj proizvoda nove generacije.Od preuzimanja TDR-a, ulaganja British American Tobaccoa u Hrvatskoj do kraja godine dosegnut će 45 milijuna eura. Hrvatska je postala središte BAT-ove regije Adria, a sada nastavljamo s rastom proizvodnje, investicijama i zapošljavanjem u Hrvatskoj. Hrvatska je dobila priliku da bude jedno od prvih tržiša u regiji na kojima ćemo lansirati novi proizvod, rekao je Antal Bekefi, generalni direktor BAT-a za regiju Adria na predstavljanju svog novog inovativnog proizvoda.
Bekefi je dodao kako je lansiranje uređaja nove generacije dio nastojanja BAT-a da postane predvodnik u promjeni globalnog duhanskog biznisa s ciljem razvoja proizvoda smanjenog rizika.
Na službenom predstavljanju inovativnog proizvoda, glavni direktor za znanost u BAT-u, dr. Chris Proctor, objasnio je znanstvenu i tehnološku pozadinu novog uređaja.
- Investiranje u znanost i inovacije omogućuje BAT-u razvoj ponude proizvoda potencijalno manjeg rizika. U istraživanjima nam je prioritet bio ispitati pojedine štetne sastojke dima cigarete. Iako treba provesti dugoročnija istraživanja, rezulati novog proizvoda upućuju na potencijalno manju štetnost u usporedbi s pušenjem cigareta - rekao je Proctor.