Iza kvalitetne turističke ponude i pozitivnih rezultata stoji mukotrpni rad privatnih iznajmljivača apartmana i vila kao i turističkih agencija
Boljke privatnih iznajmljivača i kako im doskočiti
Lakoubirači novca – to bi mogao biti naziv kojim većina van turističkog sektora u svakodnevnom govoru naziva privatne iznajmljivače apartmana i vila, kao i turističke agencije koje posreduju u rezervaciji smještaja. Međutim, stvarnost je drugačija. Kada se zakopa malo ispod površine, lako se vidi da iza kvalitetne turističke ponude i pozitivnih rezultata stoji mukotrpni rad.
Last minute otkazi rezervacija, slaba popunjenost izvan srca sezone, rastuća konkurencija i ostali mnogobrojni problemi privatnih iznajmljivača
Privatni iznajmljivači pri prezentaciji smještajne ponude i u „borbi za gosta“ susreću se s brojim problemima. Neki od njih su: porast konkurencije, poplave svjetskih portala za oglašavanje i svakodnevno rastući broj domaćih agencija, last minute otkazi rezervacija, slaba popunjenost u predsezoni i u postsezoni te sve čudniji zahtjevi gostiju. Jesu li dva mjeseca visoke sezone dovoljna za povrat investiranog i pristojnu zaradu za život?
Kako se izboriti za svoje mjesto na tržištu i osigurati visoku popunjenost i kvalitetne goste
Direktor turističke agencije Vip Holiday Booker , Darijo Šarić, dao nam je svoje viđenje situacije na tržištu i očekivanja za nadolazeću sezonu: „Veća popunjenosti i produženje sezone na proljetne i jesenske mjesece znači više posla i veću korist za sve strane, ne samo za nas kao posrednika ili za vlasnike vila i apartmana, već za gospodarstvo općenito.“
Vip Holiday Booker selektira smještajne kapacitete po kvaliteti, opremljenosti i po recenzijama dosadašnjih gostiju te tako odabrane smještajne kapacitete plasira u internetski prostor. Zanimljivom ponudom i originalnom prezentacijom targetiramo zapadnoeuropska tržišta, posebno Njemačku i Austriju te skandinavske zemlje. Rezultati su za sada obećavajući. To su tržišta iz kojih dolaze kvalitetni gosti, koji znaju što žele i spremni su platiti za kvalitetnu uslugu.
Orijentirani smo na ponudu luksuznih vila, malih obiteljskih hotela i privatnih apartmana s 4 i 5 zvjezdica. Radimo u okvirima koji nam dopuštaju da se maksimalno posvetimo optimizaciji i prezentaciji svakog objekta ponaosob, kako na našim internetskim stranicama tako i na svjetskim portalima s kojima surađujemo. Poslovanje smo postavili tako da automatiziramo poslovne procese tamo gdje je to moguće, a da maksimalni naglasak stavimo na osobni kontakt s gostima i budemo uvijek na usluzi i gostima i iznajmljivačima.
Dosadašnje iskustvo i rad pokazali su nam da detaljna i kvalitetna prezentacija u internetskom prostoru, uz ulaganja u oglašavanje olakšava dolazak do gosta. Privatnim iznajmljivačima preporučujemo ulaganje u profesionalne fotografije i suradnju s agencijama koje daju rezultate, a ne obećanja
Mister Dzirlo Čang Šlang – najprodavaniji čaj za reduciranje tjelesne težine
Hit Mister Dzirla Čang Šlang, najprodavaniji čaj za reduciranje težine na svijetu (89 milijuna kupaca, od toga milijun I dvjesto tisuća u hrvatskoj I sa tradicijom 42 godine prisustva), na zahtjev mnogobrojnih kupaca ponovno je dostupan na hrvatskom tržIštu!Za ovaj praznik rada budi spremniji no ikad: Uz the meat grill kutije
Upalite svoje roštilje i pripremite se za najukusniju grill sezonu ikada! Prvi maj je tu, a sve je spremno da ga proslavite s najfinijim mesom iz neodoljivih mix&grill kutija by the Meat.Ostalo je još nekoliko dana da podržite inicijativu 'Genijalce potakni, svijet pomakni'
Tvrtka Intersnack Adria time osnažuje potencijale darovite djece i potiče njihov doprinos stvaranju boljeg društva u cjelini