Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
11 komentara

Capelli: Imate brend, ali možda bi ga mogli bolje predstaviti

Imotska krajina je prva u kontinentalnom dijelu koja se osnažila i odlučila udružiti potencijale devet jedinica lokalne samouprave grada Imotskog i općina te osnovala jedinstvenu Turističku zajednicu Imota

U Imotskom predstavljena strategija razvoja turizma Imotske krajine do 2025. godine
Foto: Ivo Cagalj/PIXSELL
11 komentara

Predstavljanju Strategije razvoja turizma Imotske krajine u ponedjeljak je u Imotskom uz brojne domaćine i uzvanike nazočio i Ministar turizma Gari Cappelli, direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Kristijan Staničić, Damir Krešić i Ivo Kunst sa Instituta za turizam te župan Blaženko Boban sa suradnicima.

Imotska krajina je prva u kontinentalnom dijelu koja se osnažila i odlučila udružiti potencijale devet jedinica lokalne samouprave grada Imotskog i općina te osnovala jedinstvenu Turističku zajednicu Imota, radi boljeg promoviranja turističke ponude.

- Imate brend, ali vjerojatno postoji još mogućnosti da ga kvalitetnije predstavite. Upravljajte destinacijama, jer zajedništvo više resursa može imati dobar kvaliteta. Održivost, odgovornost i čovjek su tri glavna resursa. Ovo je nešto na čemu čete trebati dugoročno raditi. Jako je važno kontinuirano i kvalitetno upravljanje destinacijama - poručio je Imoćanima ministar Cappelli istaknuvši Imotski dobrim primjerom kako se treba udruživati s ciljem bolje ponude i iskoristivosti turističkih resursa. Na predstavljanju turističke strategije za Imotsku krajinu istaknuto je kako na ovom prostoru već sada ima preko dvjesto objekata koji zadovoljavaju visoke standarde i u kojima  turisti borave od svibnja do listopada uživajući u svim blagodatima ne samo sunca i blizine mora već prirode i autohtone hrane ovog kraja.

- Kroz ovu strategiju moramo zajednički raditi kako bi što manje točaka nedostataka bilo, a što više percipirali prednosti koje ovo područje ima i u pogledu cjelovitog turizma, razvoju gospodarstva Imotske krajine pa ako hoćete i demografske obnove ovog područja. Ja se nadam da će ova strategija biti aktivna strategija koja će biti obvezujuća za sve od lokalne, županijske do državne razine - istaknuo je župan Boban.

- Nakon ITB u Berlinu možemo biti svi skupa zadovoljni sa trenutnim stanjem bookinga. On se intenzivirao i za očekivati je da ćemo na kraju godine koja će biti zahtjevna što smo govorili pripremajući ovogodišnje aktivnosti još krajem prošle godine. Dakle, bit će zahtjevna ali vjerujem da ćemo na kraju svi skupa uspješno odraditi cijelu turističku godinu - istaknuo je Staničić upitan kako su prognoze za ovu turističku sezonu u Hrvatskoj.

Možda vas zanima i ovo:
Naši partneri pišu
Message