Citroën je pripremio zvjezdanu ponudu za Citroën C3, C3 Aircross, novi C4 Cactus, C-Elysée, C4 Picasso i Grand C4 Picasso tijekom Zagreb Auto Showa
Citroën zvjezdana ponuda na Zagreb Auto Showu
Citroën je pripremio zvjezdanu ponudu za Citroën C3, C3 Aircross, novi C4 Cactus, C-Elysée, C4 Picasso i Grand C4 Picasso tijekom Zagreb Auto Showa. Navedeni modeli u ponudi su s bonusom do 12.000 kn za sve fizičke osobe i male tvrtke, te policom automobilske odgovornosti na poklon. Tijekom Zagreb Auto Showa sve fizičke osobe mogu ostvariti dodatni popust na Citroen C3 ( 2.000 kn ), C3 Aircross (2.500 kn), Novi C4 Cactus (2.500 kn), C4 Picasso i Grand C4 Picasso (3.500 kn) i C-Elysee (12.000 kn).
Kupci imaju mogućnost kupiti Citroën C3, C3 Aircross, novi C4 Cactus, C4 Picasso i Grand C4 Picasso putem financijskog leasinga uz Citroen Financiranje, a prema modelu 1/3. Kupci plaćaju 1. ratu na početku financiranja, 2. ratu u 2019. i 3. ratu u 2020., a uz 0 % kamatnu stopu. Uz ovu ponudu kupci dodatno na poklon dobivaju policu obveznog i kasko osiguranja.
Novi C4 Cactus, hrvatska premijera na Zagreb Auto Showu, u ponudi je i na financiranje putem kredita na 3 % kamate, a sve fizičke osobe dobivaju na poklon produženo jamstvo 5g/80.000 km.
Sve fizičke osobe pri kupnji Citroën C3, C3 Aircross, C-Elysee, novi C4 Cactus, C4 Picasso i Grand C4 Picasso na poklon dobivaju članstvo u klubu vjernosti CITROËN ZAUVIJEK koji nudi niz pogodnosti s kojima omogućuje povoljnije održavanje u mreži ovlaštenih servisa.
Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve