Zbog velikog broja upita vezanih uz već kupljenje karte, domaći avioprijevoznik uveo je novu telefonsku liniju. Prioritet rješavanja imaju putovanja koja su trebala početi najkasnije za 72 sata
Croatia Airlines uvela dodatnu telefonsku liniju za sve upite
Domaći avioprijevoznik Croatia Airlines izvijestila je kako su uveli dodatne telefonske linije preko kojih putnici, koji već imaju kupljene karte za tuzemne i inozemne letove, mogu riješiti svoja prava.
- U ovim izvanrednim okolnostima prioritet su putnici, a osobito oni koji su već kupili karte za domaće i međunarodne letove. Zbog toga je tvrtka, uz dosadašnje telefonske brojeve Kontakt centra 6676 555 i 072 – 500 505, otvorila i dodatni broj telefona 0800 – 7777 kako bi se svim putnicima u najkraćem mogućem roku izašlo u susret i regulirala sva njihova prava - stoji u njihovu priopćenju. Također, naveli su kako su mobilizirani i angažirali dodatne zaposlenike na poslovima prodaje i to na nekoliko lokacija unutar tvrtke.
- Zbog velikog broja telefonskih poziva, a s ciljem što veće operativne učinkovitosti, kompanija je u aktualnoj situaciji prisiljena prioritet dati putnicima čija putovanja trebaju početi najkasnije za 72 sata. Svi ostali korisnici usluga mole se za razumijevanje i strpljenje, a pritom treba naglasiti da će svaki putnik i svaka zrakoplovna karta biti obrađeni i to u skladu s prilagođenim pravilima, koje je tvrtka donijela zbog epidemije koronavirusa - navode u priopćenju. Posebno napominju da se putnici moraju javiti prije planiranog putovanja.
- To je osnovni preduvjet za reguliranje njihovih putničkih prava, što uključuje i dogovor oko organizacije putovanja u razdoblju nakon smirivanja epidemije. Croatia Airlines, kao društveno odgovorna kompanija, u znak dobre volje prema svojim putnicima i u ovim izvanrednim okolnostima uzrokovanim višom silom, donijela je prilagođena pravila koja se transparentno i ažurno objavljuju na internetskim stranicama www.croatiaairlines.hr. - stoji u njihovoj objavi.