Obavijesti

Promo sadržaj

Croatia Osiguranje lansira novu mobilnu aplikaciju Moja Croatia

Croatia Osiguranje lansira novu mobilnu aplikaciju Moja Croatia
1

Kreirana po uzoru na najbolje svjetske prakse, nova Croatijina mobilna aplikacija donosi niz naprednih funkcionalnosti te iznimnu jednostavnost korištenja. Nova mobilna aplikacija Moja Croatia klijentima je dostupna za preuzimanje od 2. srpnja

Croatia osiguranje, digitalni lider na domaćem tržištu osiguranja, lansiralo je danas novu mobilnu aplikaciju Moja Croatia. Nova Croatijina aplikacija razvijena je s fokusom na jednostavnost, učinkovitost i brzinu korištenja. Svojim funkcionalnostima te modernim, atraktivnim i interaktivnim sučeljem, Moja Croatia podiže iskustvo klijenata u korištenju osiguranja na novu razinu.

Aplikacija Moja Croatia omogućava jednostavan pregled svih osiguranja i digitalnih zdravstvenih kartica na jednom mjestu. Plaćanje računa i obnova polica moguća je u samo par klikova. Brzo i jednostavno moguće je prijaviti štetu i pratiti njezin status rješavanja.

Aplikacija je dostupna za besplatno instaliranje na Android i iOS uređajima, a za prijavu u aplikaciju dovoljna je samo osobna iskaznica i email adresa. Cjelokupna registracija u aplikaciju, čijoj je pojednostavljenju posvećena posebna pozornost tijekom razvoja aplikacije, sada je moguća u minuti, bez dodatnih podataka, brojeva polica ili drugih dokumenata koje klijent najčešće nema pri ruci.

Na novoj Croatijinoj aplikaciji, osim digitalnih kartica zdravstvenih osiguranja, u cijelosti je dostupan i program vjernosti Dobra prilika čije se brojne pogodnosti i popusti mogu koristiti na preko 500 prodajnih mjesta Croatijinih partnera u cijeloj Hrvatskoj.

Davor Tomašković, predsjednik Uprave Croatia osiguranja naglasio je kako je nova, unaprijeđena mobilna aplikacija nastavak digitalizacije ukupnog poslovanja:

Vrhunske svjetske aplikacije danas se razvijaju na temeljitom razumijevanju ponašanja i psihologije naprednih korisnika te na brzini i intuitivnosti korisničkog sučelja. Sve smo to primijenili u dizajnu naše mobilne aplikacije koju danas s ponosom lansiramo na tržište. Naša je ideja pokazati tržištu da osiguranje može biti krajnje jednostavno i da se gotovo sve informacije s papira i plastike mogu zamijeniti digitalnim rješenjima. Sigurni smo da će i naši klijenti prepoznati prednosti nove Moje Croatije. U budućnosti, osiguranje vidimo kao izrazito digitalizirano, jednostavno i razumljivo za korisnike, stoga nastavljamo s razvojem naših digitalnih usluga kako bismo klijentima osigurali najbolje korisničko iskustvo.

Croatia osiguranje predvodnik je digitalizacije na domaćem tržištu osiguranja. Nakon značajnog ulaganja krajem 2019. godine u novi Core sustav koji iz temelja modernizira poslovanje i uslugu za klijenta, te lansiranja novih web stranica www.crosig.hr ovog proljeća, novom mobilnom aplikacijom Croatia osiguranje radi novi iskorak u digitalizaciji svojih usluga i osuvremenjivanju ukupne osigurateljne ponude na domaćem tržištu.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve