Obavijesti

Promo sadržaj

Da bismo poslovali dobro, trebamo činiti dobro!

Da bismo poslovali dobro, trebamo činiti dobro!
2

Zagrebačka banka predstavila inicijativu Bankarstvo s društvenim utjecajem

Zagrebačka banka pokrenula je Bankarstvo s društvenim utjecajem (engl. Social Impact Banking), inicijativu na razini Grupe UniCredit čiji je cilj identificirati, poticati i financirati projekte i poduzetnike koji imaju potencijal za ostvariti pozitivan društveni utjecaj. 

Riječ je o više detaljno osmišljenih aktivnosti kojima Zagrebačka banka čini još jedan korak u području društvene odgovornosti. U okviru Bankarstva s društvenim utjecajem posvetit ćemo se kreditiranju mikro- i malih poduzetnika, financirati društveno odgovorna poduzeća te pružati besplatne financijske edukacije građanima i poduzetnicima kako bismo im omogućili što bolji uspjeh u konkurentskom okruženju.  

Poslovanje Zagrebačke banke već je tradicionalno usmjereno na društveni i gospodarski napredak okruženja u kojem poslujemo. Ove aktivnosti za nas nisu novost, ali nov je način na koji im pristupamo. Naš je cilj na jednom mjestu objediniti financiranje mikropoduzetnika te partnerstvo s institucijama i organizacijama koje ih okupljaju i podupiru. Želimo omogućiti jednostavno financiranje pod povoljnim uvjetima, uz savjetovanje i vođenje kroz cijeli proces poslovanja. Posebnu pozornost posvetit ćemo poduzetnicima koji otvaraju nova poduzeća, usvajaju nove tehnologije te pridonose regionalnom razvoju. Poduprijet ćemo i poduzetnike koji se u svojem  poslovanju sustavno i planirano brinu o članovima društva kojima je pomoć najpotrebnija“, poručio je Miljenko Živaljić, predsjednik Uprave Zagrebačke banke.  

Bankarstvo s društvenim utjecajem čine tri glavna područja: 

Mikrokrediti

Mikrokrediti predstavljaju financiranje mikro- i malih poduzetnika bez obzira na njihov organizacijski oblik, koji imaju do deset zaposlenih i kojima prihodi i imovina ne premašuju 15 milijuna kuna. Posebnu pozornost usmjerit ćemo na poduzetnike početnike, na projekte koji generiraju nova radna mjesta, žene u poduzetništvu, inovatore te poduzetnike u slabije razvijenim područjima. 
Mikrokrediti su već godinama u ponudi Zagrebačke banke, a samo ove godine Banka je plasirala gotovo 500 mikrokredita našim klijentima. Od sljedeće godine Banka će poduzetnicima ponuditi i novu liniju mikrokredita pod nazivom EaSI, za koje će garantnu shemu osigurati Europski investicijski fond, a koja će biti posebno prilagođena potrebama mikropoduzetnika u dijelu cijene i instrumenata kreditne zaštite. 


Financiranje s društvenim utjecajem

To područje podrazumijeva financiranje projekata koji, osim pozitivnog financijskog rezultata, za cilj imaju i mjerljiv pozitivan društveni utjecaj. Područja kojima se planiramo posvetiti u okviru financiranja s društvenim utjecajem odnose se na zaštitu zdravlja, socijalnu skrb, obrazovanje, socijalno stanovanje, socijalni turizam i poljoprivredu, ali obuhvaćaju i bilo koji drugi projekt, neovisno o sektoru, koji ima za cilj zapošljavanje osoba koje su uobičajeno teže zapošljive ili čak  isključene s tržišta rada.
Potporu projektima pružat ćemo kreditima pod povoljnijim uvjetima, ali i savjetovanjem te povezivanjem s relevantnim partnerima. Također, promovirat ćemo ih u okviru te inicijative i tako im osigurati veću vidljivost i prepoznatljivost na tržištu.

Financijska edukacija

U sklopu Bankarstva s društvenim utjecajem Zagrebačka banka organizirat će besplatne edukacije na temu financijske pismenosti za građane i poduzetnike koje su kreirane posebno za tu namjenu. 

Time nastavljamo dosadašnju praksu organizacije financijskih edukacija koje je samo u ovoj godini pohađalo više od 400 polaznika – građana i poduzetnika. Promocijom važnosti financijske pismenosti stvaramo financijski odgovornije građane koji razumiju rizike kojima se izlažu u financijskom poslovanju i bolje upravljaju svojim osobnim financijama. 

Edukacije smo pripremili za poduzetnike, primarno za poduzetnike početnike ili osobe koje se tek spremaju postati poduzetnici. Na edukativnim radionicama moći će naučiti kako izraditi poslovni plan, predstaviti osnovne financijske termine i naučiti čitati osnovne financijske izvještaje. 

Također, edukacije iz financijske pismenosti ponudit ćemo i mladima u završnim razredima srednjih škola koji će se tek prvi put susreti s vlastitim novcem, zarađenom prvom plaćom, kreditnim karticama i odgovornostima koje sve to nosi. Posebnu pozornost posvetit ćemo i edukaciji potencijalno ugroženih društvenih skupina kojima je potrebna potpora pri uključivanju u društvo, kao što su osobe s invaliditetom. 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve