Muilenburg je u videu koji je objavio na Twitteru, izrazio suosjećanje s obitelji i prijateljima žrtava te najavio kako će detalji biti objavljeni u završnim izvještajima koje će izdati vlasti
Direktor Boeinga se ispričao: Žao nam je zbog poginulih...
Dennis Muilenburg, direktor Boeinga kazao je kako je prema preliminarnim izvještajima o padu aviona u Etiopiji jasno kako je zakazao sustav za sprečavanje zatajenja rada motora, nazvan MCAS. Isti problem bio je kriv i za pad indonezijskog aviona u listopadu prošle godine.
Muilenburg je u videu koji je objavio na Twitteru, izrazio suosjećanje s obitelji i prijateljima žrtava te najavio kako će detalji biti objavljeni u završnim izvještajima koje će izdati vlasti. Istaknuo je kako znaju u čemu je problem te ga znaju i ispraviti.
Američko ministarstvo pravosuđa istražuje Boeingove razvojne procese, te se također fokusiralo na MCAS. Američki i europski regulatori znali su najmanje dvije godine prije pada indonezijskog aviona da uobičajena metoda kontrole kuta nosa aviona 737 MAX možda ne funkcionira u uvjetima sličnim onima u dvije nedavne katastrofe, objavio je Reuters.
Boeingov avion koji se najbrže prodaje 737 MAX, s narudžbama vrijednim više od 500 milijardi dolara, prizemljen je po nalogu Federalne zrakoplovne uprave (FAA) i drugih regulatornih agencija, premda je zrakoplovnim tvrtkama dopušteno da lete u njima bez putnika kako bi premjestili avione na druge aerodrome.
Trajanje i kvaliteta obuke koju su Boeing i zrakoplovne tvrtke osigurali pilotima 737 MAX jedno je od pitanja koja se istražuju, dok istražitelji širom svijeta nastoje utvrditi uzroke pada dva aviona 737 MAX unutar pet mjeseci.