Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

Dječak (14) u šoku: Na vojnika sam ljutit, ne spavam zbog boli

Napadaču prijeti izbacivanje iz vojske i zatvorska kazna do pet godina. Obitelji se ispričao i ministar obrane Damir Krstičević te najavio da će netko od njih posjetiti dječaka

Komentari 277 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Avatar Đo Đo
    Đo Đo

    Kao prvo,ne opravdavam čin vlasnika čamca,ali ovaj 14-godišnjak bi trebao znati ako je imalo normalan da se na/u privatno vlasništvo ne ulazi (boravi),a po izjavi vlasnika čamca vidi se da su i prije ti dječaci boravili u njegovom vlasništvu i ...prikaži još! uništavali isto,i sumnjam da su se ti "dječaci",kad je vlasnik došao,ispričali za svoj čin, poznavajući tu dob (čast iznimkama),100% su i oni njemu uputili koju "lijepu" riječ.

    56 Nedjelja, 08.09.2019. u 18:29
    • Default avatar - Tarantula007

      Tarantula007: Slazem se s tobom neopravdavam cin vlasnika trebao ih je potjerati...ko kaze da mu nisu nesto krali iz camca ?

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 18:44
    • Avatar giustizia

      giustizia: mozda si i u pravu, ali ici letvom dijeliti pravdu !?!? na kraju krajeva, pozoves policiju pa nek im roditelji plate stetu (ako su je nacinili na camcu, makar sumnjam da jesu). p.s. da mom djetetu prebije ruku letvom, zapamtio ...prikaži još! bi sto je ucinio a nebitno iz kojeg razloga . . . uzela bi mu kucu, imanje, posao . . . sve ... pa bi drugi put razmislio kad bi isao letvom lomiti glave i ruke djeci.

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 18:44
    • Default avatar - carraro

      carraro: a kako znate da ih je napal sa letvom kad nema druge strane priče,možda je pal pa slomil ruku

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 18:48
    • Avatar zelenatrava

      zelenatrava: Kako se igra u tudem camcu?

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 18:53
    • Default avatar - user_204031

      user_204031: @giustizia.. pa kad si tako mocna javi se majci djeteta i pomozi joj da se obogati, a i ti imas pravo na nagradu. A sto se malog tice, znamo kako se 14-godisnjaci "igraju" sa tudjom imovinom. Mali je sad sav ...prikaži još! ponosan jer su ga neki generali zvali, cak on ocjenjuje jel to ispravno ili ne sto su se javili.. kao on zna. I jos najavljuje ponovni dolazak.. nadam se da ce gospodin iz vojske za sljedeci posjet i demoliranje pripremiti jednu tanku sibu.

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 18:55
    • Avatar giustizia

      giustizia: Uopce se ne radi o bogacenju ostecenog, vec o kazni za pocinitelja. Nigdje nije receno da kuca (imanje) pocinitelja kaznenog djela vrijede neke ko zna kakve novce. radi se o kaznjavanju. p.s. svaki pravni savjet kosta, a pogotovo zastupanje nekog.

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 19:01
    • Avatar giustizia

      giustizia: Ma ok za ameriku, oni su poznati po dijeljenju pravde "ko jaci". . . . ali su isto tako poznati da kad ih uhvate dobri odvjetnici, da im oderu kozu s ledja.

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 19:07
    • Avatar zelenatrava

      zelenatrava: Pocinitelj napada ce odgovarati no sto je s neovlastenim ulaskom na njegovu imovinu, zanima me u ovom slucaju da li odgovara samo jedan? Zapravo uopce ne znam jeli zakonom zabranjeno uci na tudu barku? Recimo da mi padne na pamet ...prikaži još! sutra se ici tako negdje osuncati, sto kaze zakon?

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 19:09
    • Default avatar - babo8668

      babo8668: Giustizia ti si jedna od onih koji uvijek brane svoje dijete, cije dijete nije nikad krivo i svi su drugi losi samo tvoje dijete nije...jel tak? Tvoj komentar da bi zapamtio sto je ucinio NEBITNO IZ KOJEG RAZLOGA govori jako puno o tebi

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 19:12
    • Avatar giustizia

      giustizia: Ako ti netko udje u dvoriste, koje je tvoja imovina, i tu u dvoristu sjedne . . . ides ga naprasit letvom i (ili) sacmaricom ? Zar smo dosegli te nivoe negostoljubivosti? Ili ces pitat, dobri ljudi, sta se radi? ...prikaži još! Od kud vi u mojem dvoristu? Jeste za kavu, casu vode . . . ne? Ja se sjecam da je nekad za vrijeme YU tako bilo . . . . . ne znam sad..... da li je u pitanju strah, frustriranost, stres, mozda ptsp ili neka druga neuroloska bolest . . . vrag ce ga znat....

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 19:15
    • Avatar Pinochetov helikopter

      Pinochetov helikopter: guistizia ako bi moje dijete islo razbijat tudju imovinu te da mu vlasnik te imovine polomi ruku, ja bi mu drugu ruku polomio jer nema sta unistavat TUDJU imovinu

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 19:16
    • Default avatar - hogar gadni

      hogar gadni: Guziusta...al mi nismo ameri,uzet ces nekome kucu i sve,ali jednom ces naletit na budalu koji ce tebi uzet zivot zbog toga..

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 19:16
    • Avatar giustizia

      giustizia: @babo - ako moje dijete ucini nesto za sto bi ga trebalo kazniti, onda cemo ja i suprug razmotriti djelo i ako treba, moje ce dijete biti primjereno kaznjeno (a o tome cemo odluciti mi roditelji kao sto rekoh), ili ...prikaži još! eventualno sud (ukoliko se radi o takovoj pogresci).... Sigurno ga nece ici kaznjavati ludjak sa letvom u rukama...

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 19:17
    • Avatar MrRacoon

      MrRacoon: Pa onda nek ti se dijete igra u dvoristu pa odlucujte,ako se igra na tudoj imovini nije bas vise samo na vama da odlucujete tako da ta logika nema smisla.

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 19:20
    • Avatar giustizia

      giustizia: @pinoche - pa ako si ga tako odgojio da unistava tudju imovinu . . .to ide tebi na "cast". Moja djeca, sad vec odrasli ljudi, nisu nikad u zivotu niciju imovinu unistavali. A ovaj decko, kojem je lik polomio ruku, ...prikaži još! navodno je samo sa drustvom sjedio u njegovom camcu. Je, ovaj veli da su mu nesto unistili, ali kakva je steta se ne navodi . . . .Oostavljeno smece u camcu, ili sve porazbijano ? Uglavnom, ako treba tu je policija i sud, a ne ludjaci sa letvama u ruci !

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 19:20
    • Default avatar - babo8668

      babo8668: Giustizia vidis ti ni ne razmatras dijelo i sta je bilo nego si rekla da bi ovaj zapamtio sta ti je prebio dijete NEBITNO sta je tvoje dijete ucinilo a vidis ja bi svom malom polomio i drugu ruku kao ...prikaži još! i pinochetov helikopter pa bi si zapamtio i naucio pameti jednom za sva vremena..

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 19:26
    • Avatar MrRacoon

      MrRacoon: To je problem modernog drustva,ja u zivotu nisam cuo da je roditelj rekao da je njegovo dijete glupo.Svi za svoju djecu misle da su lumeni,nevinasca itd...Mislim pretjerano je sigurno uzimati stvari u svoje ruke,ali bar je naucio postovati tude stvari nadam se.

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 19:29
    • Avatar Kim Jong il_1

      Kim Jong il_1: giu, ja sam "navodno" čuo da ih je čovjek već više puta upozoravao da se ne mogu "igrati" na njegovom čamcu, a oni su ga uporno provocirali, što se vidi i sada kada mali kaže nakon što je već dobio ...prikaži još! batine "opet ću ići tamo", čovjek je pukao i napravio to što je napravio, a možda ostane bez posla i dobije zatvor. Da li bi ti bilo čudno da maloga nakon toga nađe opet na svome čamcu, ne potegne za nečim žešćim od letve?

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 19:30
    • Avatar giustizia

      giustizia: @Kim, da ima malo pameti (taj "vojnik") umjesto za letvom, bi potegao (ili je trebao) za mobitelom i snimio te "bandite" koji mu unistavaju imovinu, pa umjesto da on treba platiti (a platiti ce), roditelji tih klinaca biplatili njemu ( ...prikaži još! ( a mozda bi netko od roditelja i tim klincima flisnuo koju odgojnu, ali, to je vec njihova stvar).

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 19:35
    • Avatar maxeta

      maxeta: @giustizia..momak nakon cjele ove hajke po novinama kaže da će opet ići tamo ?? nakon što mu je slomio podlakticu letvom ?? govori li ti što ta izjava o odgoju i razmišljanju toga djeteta ??..niti mu je to prvi niti ...prikaži još! i zadnji put..ne opravdavam upotrebu sile, ali razumijem kad nekome pukne film..što ako je već upozoravao roditelje djece ??

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 19:37
    • Avatar giustizia

      giustizia: dajte savjetujte tog ludjaka da ih snimi kako mu cine stetu (ako opet dodju) i neka trazi odstetu od roditelja (ili sudskim putem) . . . ima na to pravo, ali nema pravo fizicki zlostavljati djecu.

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 19:39
    • Default avatar - Zagor te-nej

      Zagor te-nej: Neopravdavam letvarenje al ponekad je batina iz raja izašla....

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 19:49
    • Avatar hefest

      hefest: Zelenatrava@ Pomorski zakon, a vezano je i za riječna plovila, je potpuno jasan, pa ti nebi savjetovao da se sunčaš na čamcima i brodovima koji nisu u tvome vlasništvu. Što bi ti napravio nekome da legne u tvoj automobil da ...prikaži još! malo odspava? Pustio bi ga da se naspava, ili........giustizia@ Ne opravdavam čin tog vojnika, ali....... To sigurno nije jahta od par milijuna kuna,, nego vjerovatno čamac od par tisuća. Zamisli si da ti netko u više navrata ošteti tvoje vlasništvo i svaki put je šteta npr. u iznosu od 700-800kn. Policija će ti reći da neće pokretati postupak jer ne prelazi 1000 kn i da ih pribatno tužiš .......i onda ti tako naprave štetu npr. 5 puta (vjerujem da je bilo i više), ispada da su napravi ukupno 3500 do 4000 kn. Osim toga na jedno članku je komentirao jedan iz Otočca, pa je spomenuo da zna za taj slučaj i za te "dobrice". Između ostalog je spomenuo i uništavanje imovine grada Otočca. Da li je kriv taj vojnik? Je, ali bi trebalo razumiti mu je vjerovatno bilo dosta već svega. To je maleni gradić gdje se gotovo svi poznaju i vjerujem da je opominjao roditelje što njihove "dobrice" rade njegovom vlasništvu. Naravno da će se sad ti delikventi prikazati kao žrtve, a i njihovi roditelji, a tog vojnika će razapeti po medijima jer će plasirati samo jednu stranu priče.

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 19:54
    • Avatar zelenatrava

      zelenatrava: Dakle ako se ja ne smijem npr suncati na tudoj barci po pomorskom zakonu, onda mozemo ocekivati da ce maloljetnici i njihovi roditelji tkd. dobiti kaznu?

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 19:58
    • Default avatar - Zagor te-nej

      Zagor te-nej: Gustizia, i dobro ja kod tebe dođem sjednem u dvorište a ti pitaš od kud ti u mom dvorištu a ja ti odgovorim idi u 3 pm... I ti opet finjaka a ja opet te posaljem u 3 pm i ...prikaži još! onda me ti zamoliš da napustim tvoje dvorište a ja kažem e neću, a ti ćeš što... Ponuditi me a) pivom, b) ručkom i pivom, c) potjerati me letvom, d) razno.... Ajd da čujem taj tvoj pametni odgovor

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 19:59
    • Default avatar - babo8668

      babo8668: Zelena trava ahahhaa jedino tako mozes objasnit nekome valjda 😂😂

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 20:09
    • Avatar giustizia

      giustizia: vidim da vi svi skupa imate neke ideje uzimanja pravde u svoje ruke, a ja vam velim jos jedan put (i zadnji), pozovite organe reda ako vam netko ostecuje privatnu imovinu. jel to toliko tesko za prihvatiti ? p.s. a ...prikaži još! a ako mislite da policija nece stici na vrijeme da pohvata izgrednike, snimite ih ili ih imobiliziraajte sami (p.s.p.s. ako vojnik od 42 godine nije mogao imobilizirat dijete od 14 godina, dok ne dodje policija, onda neka mijenja zanimanje, da ne placate nesposobne)

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 20:15
    • Avatar zelenatrava

      zelenatrava: Kim jong reci nam prije nego te blokiraju

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 20:16
    • Default avatar - ravno1

      ravno1: Giustizia . Kasnije kažetedajte: "... savjetujte tog ludjaka ...". Jeste li razmišljali o tome da ste zapravo Vi luđakinja a uz to ste i neodgojeni i nekulturni?

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 20:18
    • Avatar zelenatrava

      zelenatrava: Giustizia ti stvarno vjerujes da ces nesto postici kad pozoves maloljetniku policiju? Pa jeli vidis slucaj punoljetnika koji je prije nekoliko mjeseci pretukao covjeka na Bracu pa je sada opet pocinio napad u kaficu? Koliko je on dobio prvi put? ...prikaži još! Koliko ce dobiti drugi put? Kada ti maloljetnik radi problem preostaje ti razgovor s roditeljem, kako ti kazes da bi kao roditelj adekvatno kaznila dijete, sto ako neko kazni dijete tako sto mu zabrani tv 1 dan. Sto je dijete naucilo. Da se izbjegnu slicne situacije i uzimanje pravde u ruke, maloljetnici i roditelji bi trebali dobivati stvarne kazne od drzave i centra za socijalnu skrb, a ne neke smijurije gdje ce djeca jedino nauciti da se iz svega moze izvuci

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 20:22
    • Avatar zelenatrava

      zelenatrava: Komentator nazalost potpuna nemoc prema maloljetnicima je razlog zasto se ljudi solidaliziraju s vojnikom. Preblagi zakoni takodjer. Stvarno nije trebao uciniti to sto je napravio, ali ja osobno osjecam uzas i nemoc kada zamislim sto da meni netko od 15, ...prikaži još! 20, 25 godina, ulazi u dvoriste, auto, barku, kako bi to rjesila i koji bi me zakon zastitio? Mislim da je to u pozadini svega.

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 20:27
    • Avatar zelenatrava

      zelenatrava: Komentator u clanku pise da su se igrali, ne pise kako, igra moze biti drustvena poput karti, covjece ne ljuti se, no igra moze biti i destruktivna. Da bi se izbjegla naklapanja, trebalo je malo vise detalja i druga strana price.

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 20:30
    • Default avatar - ravno1

      ravno1: zelenatrava - Veliki su rpoblem takozvani novinari koji neznaju da u Ustavu piše da informacija mora biti: Istinita, CJELOVITA, pravovremena itd. Isti se problem dogodio prije nekoliko dana sa iskazom navodno silovane od Škare, sa izvještavanjem takozvanih novinara nakon slučaja ...prikaži još! Škalamera u Rijeci gdje je KOS-ovac Arsić sve izmislio a Škalameru takozvani policajci, takozvani suci i takozvani državni odvjetnici zatvorili itd. To su sve novinari diletanti.

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 21:06
    • Avatar pješak

      pješak: Vidim da nitko ovdje ne zna pravu istinu! To nisu nikakvi nevini dječaci koji su se nevino igrali u čamcu. To su derani koji su sustavno i namjerno činili štetu svuda di su došli. I to više puta istu štetu ...prikaži još! na istom mjestu. Evo link jednog lokalnog portala koji nešto više zna. https://www.lika-online.com/slijedi-li-vojniku-i-m-izbacivanje-iz-vojne-sluzbe/

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 21:11
    • Default avatar - TIHA VODA

      TIHA VODA: Giustizia se zalaže za pravo nasilnika . Budući da danas živi u kapitalističkoj državi (Italiji) , zanimalo bi me kako se tamo gleda na ometanje tuđe imovine? Naravno da nisam za bilo kakvo nasilje , no Giustizia (kao zaštitnica nevinih- ...prikaži još! vinih- a to su bili Hrvati u vrijeme brutalne velikosrpske agresije na Hrvatsku), mogla bi nam prezentirati svoje gledište na tu epizodu nasilja.

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 21:47
    • Default avatar - mkc

      mkc: #giustizia, mali nije baš mali, veći je od mame. Zanima me kakvu igru su oni to igrali. Zanimljivo je i da je ostao zadnji jer je morao pokupiti novčanik i mobitel. Od kad klinci nose novčanike? Staviš lovu (ako imaš) u džep i ideš.

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 21:50
    • Default avatar - zeljkopž

      zeljkopž: Eto, svi su u krivu bolesn. Samo đusta i drug joj jedini u pravu.

      Odgovori Ponedjeljak, 09.09.2019. u 00:22
    • Avatar Pucali ste na krive

      Pucali ste na krive: Samo nasilje; pola bi mlatilo klinca, pola vojnika. Samo nasilje Hrvati moji. Za ("dom") uvijek u stanju pripravnosti. Zato mlatimo se Hrvati moji, do zadnjeg stanovnika.

      Odgovori Ponedjeljak, 09.09.2019. u 09:14
    • Default avatar - Vjevegrica

      Vjevegrica: kaj je mali "trica"? mislim pitam zato kaj se giustizia toliko nabrijala na obranu :D

      Odgovori Ponedjeljak, 09.09.2019. u 12:29
    • Default avatar - zeljkopž

      zeljkopž: Eto, to je velk prroblem u RH. Zabranjena je zaštita privatnog vlasništva. Npr. netko tii provali u kuću ili stan pa odluči tu živjet. Protuzakonito je silom ga tjerat van Ako ga ozljediš bit češ kazneno gonjen. Ako pozoveš policiju ...prikaži još! ju oni mogu samo evidentirat stanje pa provalnk, koji je odlučio tu živit ostaje dok ga ne izbaci sud. Slično ovaj slučaj. Dovoljno drzak provalnik upadne na nečje imanje ili brod ne smiješ mu fizički nšta.

      Odgovori Ponedjeljak, 09.09.2019. u 12:43
    • Avatar Pucali ste na krive

      Pucali ste na krive: HR Vojnik. Je. Slomio. Ruku. 14 godišnjaku. Profesionalni vojnik je napao 14 godišnjaka!!! ALO LJUDI O ČEMU VI PRIČATE?! Pa vi majke mi, boga, oca, sina i duha svetoga niste više nitko normalna. Raspravljate o zaštiti svojeg imanja, i namjerno ...prikaži još! ili nenamjerno izbjegavate srž problema da je PROFESIONALNI VOJNIK napao 14 GODIŠNJAKA! Da li se vi smatrate normalnim osobama?

      Odgovori Ponedjeljak, 09.09.2019. u 14:09
    • Default avatar - hogar gadni

      hogar gadni: bezobrazni,aj da sacekamo sve informacije pa onda raspravljamo,meni tu nesto jaako smrdi..

      Odgovori Ponedjeljak, 09.09.2019. u 14:23
    • Avatar Pinochetov helikopter

      Pinochetov helikopter: Bezobrazni, tako bi i ja polomio svakome ruke da mi upadne na posjed i unistava imovinu. Sta je nastao problem sta brani svoju imovinu? Hoces da ja tebe dodjem pljackat pa da me jos ponudis kolacima?

      Odgovori Ponedjeljak, 09.09.2019. u 14:33
    • Default avatar - mkc

      mkc: @ZdraviSomethingNešto, piše u drugim novinama da su klinci par puta potopili taj čamac. Gospodinu je očito pukao film kad ih je ponovno zatekao tamo. Sad će zasluženo popušiti otkaz. Vidiš i tebi sad polako puca film. Također piše da je ...prikaži još! zamahnuo prema guzici kad je ovaj bježao a mali podmetnuo ruku. Nasilje nitko ne odobrava ali ljudi se pitaju s obzirom na njegov stav "i opet ću se igrati tamo" jel mali stvarno nevinašce ili budući problem. Uglavnom raspredamo bez veze s obzirom da imamo priču samo njegove mame, a svi znamo kako to ide. Malo uljepšaš priču mami, malo mami mašta proradi... Ne možeš mami reči pljugali smo travu na čamcu pa nas je striček ulovil. Uglavnom mali je naučio da kad ideš raditi pi.da.ije nemoj nositi novčanik sa sobom a gospodin da živce drži pod kontrolom.

      Odgovori Ponedjeljak, 09.09.2019. u 15:08
    • Avatar Pucali ste na krive

      Pucali ste na krive: mkc -> Prvi normalna komentar. Nema tu opravdanja, tu se sigurno dogodila pizdarija s obje strane. A svaka strana ima svoje sankcije, mali za to što radi pizdarije po tuđoj imovini (ljudi molim vas, jako se dobro zna kako se ...prikaži još! takvo ponašanje sankcionira) i vojnik jer nasrće na maloljetnika (koji je budimo realni, zakonom zaštićen kao lički medvjed), a on nema apsolutno nikakvog opravdanja udarat maloljetnika, pa makar imao svako pravo. Malog za vrat pa pred roditelje doma.

      Odgovori Ponedjeljak, 09.09.2019. u 15:58
    • Avatar Pinochetov helikopter

      Pinochetov helikopter: Mali ako sad nije naucio onda mu nije dosta.

      Odgovori Ponedjeljak, 09.09.2019. u 16:21
    • Avatar zelenatrava

      zelenatrava: Kakvu lekciju. Ovim je poslana kriva poruka svim mladim momcima koji citaju. On je maloljetan pa ga stiti zakon. Napadac dobije otkaz, a on ispriku ministra. Ali kad si punoljetan, nije najpametnije izazivati problem, pa prijavljivati nisam ja on je ...prikaži još! mene. Cesto ce napadac biti nezaposlen i nece imati sto izgubiti, moze se ici osvecivati, a umjesto isprike odrasli dobiju gorak okus u ustima kada napadac ne dobije primjerenu kaznu.

      Odgovori Ponedjeljak, 09.09.2019. u 18:03
    • Avatar Pucali ste na krive

      Pucali ste na krive: Ako 100 ljudi skače s mosta moram i ja? Ako 100 ljudi poziva na linč moram i ja? Neće ići prijatelju. Pa da se vratimo na početak, gospodin je PROFESIONALNI vojnik, što znači da je treniran, učen i discipliniran da ...prikaži još! drži hladnu glavu u svakakvim situacijama. Očito je pokazao da ne može držat hladnu glavu u prisutnosti par maloljetnih delinkvenata, kako njegovi nadređeni mogu očekivat isto u ratnoj zoni za što dobiva plaču? Kao što rekoh, zna se kako se discipliniraju maloljetnici i zna se kako će se njega disciplinirat. U cijeloj ovoj situaciji nema pobjednika.

      Odgovori Utorak, 10.09.2019. u 08:55
    • Avatar giustizia

      giustizia: @BZR - odlican komentar, bravo

      Odgovori Utorak, 10.09.2019. u 09:16
    • Default avatar - ravno1

      ravno1: BZR - Vi kažete: "... zna se kako se discipliniraju maloljetnici ...". Stječe se dojam da ste došli sa nekog drugog planeta i da Vam baš nije jasno kako to funkcionira u praksi? Predlažem Vam da se malo raspitate.

      Odgovori Srijeda, 11.09.2019. u 21:40
    • Avatar maxeta

      maxeta: ..BZR, a jesi pun teorije, a znaš da teorija i praksa ne idu zajedno..olabavi malo..pa nisu vojnici roboti..i taj čovjek ima prošlost..koju mi ne znamo,ni ti..kani se ratnih američkih filmova i scena nesalomljivosti i postojanosti vojnika..Hoolywood..

      Odgovori Četvrtak, 12.09.2019. u 19:58
    • Avatar Pucali ste na krive

      Pucali ste na krive: maxeta -> ili težimo boljem ili lijeno odbijamo biti najbolje što možemo. Ukratko, ili težiš bit čovjek ili težiš biti ovca.

      Odgovori Petak, 13.09.2019. u 09:47
    • Default avatar - zeljkopž

      zeljkopž: b.z.r. a što si ti dok se tolko žestoko boriš da piromani moraju smjet bez kazne i ograničenja potpaljivat požare? Čovjek ili ovc. ? Daj to pitaj ljude kojima su u požarima izgorila imanja, čiji su životi bili ugroženi iitd.

      Odgovori Petak, 13.09.2019. u 11:28
    • Avatar Pucali ste na krive

      Pucali ste na krive: željec primitivec -> jesu te gazde nahranile? Kako je na selu? Kako kravica?

      Odgovori Petak, 13.09.2019. u 11:53
    • Default avatar - zeljkopž

      zeljkopž: b.z.r. .... kažeš da s na selu ii uzgajaš kravicu? Oprosti al ne vjerujem da si ti ikad u životu išta radio. Tu se skupa sa svojma boriš za pravo piromana da nesmetano i bez kazne potpaljuju požare. Boriš se ...prikaži još! za pravo provalnika da slobodno i bez kazne provaljuju u tuđe ii uništavaju tuđu imovnu. Naravno kad ne znaš što je rad i kolko je teško zaradit nešto, već sve dobivaš na pladnju.

      Odgovori Petak, 13.09.2019. u 12:03
    • Avatar Pucali ste na krive

      Pucali ste na krive: Željec primitivec -> Ma da slažem se da jogurt nema kičmu, ali kakve to ima veze kada zupčanik sa 8 zubi ne može trčat 100 metara na olimpijadi.

      Odgovori Petak, 13.09.2019. u 12:13
  • Default avatar - kristina8
    kristina8

    Da roditelji malog delikventa drze pod nadzorom a ne da skace po tudjoj imovini, do incidenta ne bi ni doslo

    3 Nedjelja, 08.09.2019. u 18:26
  • Default avatar - hogar gadni
    hogar gadni

    Zamisli..i klinac kaze da ce se i dalje ic igrat na to mjesto! Tko je tu lud?

    9 Nedjelja, 08.09.2019. u 18:43
    • Avatar Pinochetov helikopter

      Pinochetov helikopter: ludi su oni komentatori koji ne vide nista sporno u klincu

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 18:49
    • Avatar Pinochetov helikopter

      Pinochetov helikopter: a jos ga i podrzavaju

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 18:49
    • Default avatar - hogar gadni

      hogar gadni: Nazalost...

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 18:55
    • Avatar verdax

      verdax: Nek mi netko objasni, jel su ta djeca samo sjedila u čamcu ili ga i grebali, trgali, razbijali ili što već?

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 19:56
    • Avatar Pinochetov helikopter

      Pinochetov helikopter: Tko im daje pravo da borave na tudjoj imovini??

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 19:57
    • Default avatar - hogar gadni

      hogar gadni: Verdax,evo ja cu ti objasnit,a sad ak ces ti shvatit...liko kaze da su mu ucestalo radili stetu na camcu..."kaze",a sa druge strane klinac govori da ce opet ic na camac?

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 20:05
    • Default avatar - ravno1

      ravno1: Mali kriminalac je obećao da će i dalje raditi isto. Vojnik će dobiti otkaz. Ministar se izvinjava. Da li je ministar shvatio što se zapravo dogodilo? Tko je tu lud? Mene je sram što takvi likovi vode ovu prelijepu državu.

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 20:06
    • Default avatar - markon32

      markon32: Ministar se izvinjava jer time dobija bodove. Predizborna kampanja uvijek traje. J... se njemu i za vojnika i za delikventovu slomljenu ruku. Njemu je do glasova i novog mandata. Zato i laju bez da provjere sve cinjenice

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 20:54
    • Avatar alice111

      alice111: nitko vas ne čuje, koment neće ništa promjeniti! Ne podržavam ni dječaka niti vojnika, no kazna je drastična s obzirom na neka druga gora kaznena djela!

      Odgovori Ponedjeljak, 09.09.2019. u 07:54
  • Default avatar - 100putapitas
    100putapitas

    Nesto u ovom svemu ne stima. Zasto bi netko napao djete ako se djete samo igra. Il’ je bolesna osoba, il djecak laze???

    16 Nedjelja, 08.09.2019. u 18:30
    • Avatar prijeiposlje

      prijeiposlje: Pa bar se to vidi iz aviona .... da dite laze a mama ga odrzava kako bi izvukla koju kunicu

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 18:32
    • Avatar Pinochetov helikopter

      Pinochetov helikopter: lik, pa radili su mu sranja na brodu i sta je trebao??? prestanite biti naivni

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 18:39
    • Avatar kompa25

      kompa25: Razbiti mu glavu letvom?

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 19:27
    • Avatar kompa25

      kompa25: Ej... klinac i profesionalni vojnik...

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 19:28
    • Avatar prijeiposlje

      prijeiposlje: Znaci ako je klinac moze radit sta god zeli ? To ga je i dovelo do letve

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 19:43
    • Avatar kompa25

      kompa25: Naravno da ne smije... kao što mu nitko, pa ni vojnik, ne smije slomit ruku ni zbog čega... za sve postoje procedure, više ili manje efikasne... tu ne spadaju lomljenje ruku pa ni od strane kaznenog sustava.

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 19:52
    • Default avatar - Zagor te-nej

      Zagor te-nej: Ako je klinac može raditi što hoće a ako je profesionalni vojnik onda mu nesmije ništa...... Tako nekako lupeta ovaj jedan komentator...

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 19:53
    • Avatar Pinochetov helikopter

      Pinochetov helikopter: To sta je prof. vojnik ne znaci da je pripadnik ATJ luckog. Ne vjezbaju svi vojnici kao ATJ lucko.

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 20:00
    • Avatar prijeiposlje

      prijeiposlje: kompa sustav kao i jos neki su sigurno zakazali pa nesretnom vojniku nije preostalo nista drugo nego da uzme stvar u svoje ruke. Pinco mpr desantne pješadije imaju puno goru obuku od specijalnih policija. Takoder imaju i puno veca sestva ...prikaži još! kao i bolju opremu od policije

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 20:40
    • Avatar kompa25

      kompa25: Zagore lupetaš... nigdje nisam rekao da klinac može raditi što hoće ali za njegovo kažnjavanje odgovoran je sustav... kao i za odgovornost i kažnjavanje ovog agresivnog vojnika... što sad da i otac klinca uzme pravdu u svoje ruke i nekog ...prikaži još! upuca?.. nismo u nekom plemenskom sustavu... bubnjeva mu Darkwooda...

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 21:23
    • Avatar kompa25

      kompa25: Prije i poslije... nema nitko pravo uzimati provoditi "pravdu" u svoje ruke... i još se ne vidi gdje je točno u tom slučaju sustav zakazao... ono što znamo da je lik rastjerao klince koji su mu još uvijek navodno oštetili ...prikaži još! brod i pri tome jednom skoro razbio glavu da nije postavio ruku... gdje ti vidiš grešku sustava? ... poznaješ klinca?

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 21:27
    • Avatar ryba

      ryba: Ne smije tući nikoga...dijete posebice. Ako se ne može kontrolirati nije za rad u OS, a to što mlati kkince okolo posebno kazniti...

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 23:07
    • Avatar Pinochetov helikopter

      Pinochetov helikopter: ryba. odakle da u mraku zna da je to klinac pod br. 1, a to sta si u sustavu OSRH, ne znaci da moras svoju imovinu dati na raspolaganje nekakvim klosarima koji ce ju unistavat. mislim daj razmisli, covjek je ...prikaži još! branio svoju imovinu.

      Odgovori Ponedjeljak, 09.09.2019. u 00:20
    • Default avatar - zeljkopž

      zeljkopž: ryba i što sad? Imaš par delikenata koji ti konstantno razbijaju imovinu. Ne žele se maknut na tvoje molbe, a možda t i prijete da će te prebit. Kako b ti reagirao? O mentalitetu tog "dječaka" dovoljno govori da će ...prikaži još! se opet ić "igrat" na čamac tog čovjeka. Čime onda taj čovjek može uvjerit, otjerat te delkvente da se ne "igraju" na njegovom čamcu i dozvole mu da ga koristi?

      Odgovori Ponedjeljak, 09.09.2019. u 00:36
    • Avatar kompa25

      kompa25: Pino... po mraku u 18 sati... zašto lažeš?

      Odgovori Ponedjeljak, 09.09.2019. u 06:26
    • Avatar nnjmkd

      nnjmkd: Dječak laže.

      Odgovori Ponedjeljak, 09.09.2019. u 08:06
  • Default avatar - winstone
    winstone

    Pazi ovo "morh će poslati nekog da posjeti maloljetnog" vandala. Umjesto da roditeljima pošalju socijalnu službu i male vandale spreme u popravni dom, oni će im poslati delegaciju za ispriku? I kada mali vandali opet naprave isto onda će se ...prikaži još! svi po medijima iščuđavati ko pura dreku?

    1 Nedjelja, 08.09.2019. u 18:40
    • Default avatar - zadar_76

      zadar_76: To ni meni nije jasno! Ministar najavljuje posjet obitelji maloljetnog delikventa! Potpuno su poludjeli! Mali ima sreće. U Americi se imovina ne štiti letvom. Dobro je prošao. Više neće polomljenu ručicu pružati prema tuđem. No,no....

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 20:48
  • Default avatar - hexxis
    hexxis

    Mislim fakat je idiotski to sve...no jedna stvar je jasna....decki su se igrali u tudjem camcu....pa to je necija imovina, doduse nema vrata...i kaj sad? Covjek je slomio ruki klincu (da se razumijemo ja bi popizdio da netko mojem klincu ...prikaži još! u slomi ruku). No to je ipak neka vrsta provale ili? Negdje drugdje bi se i pucalo zbog takve pizdarije. Mislim da je ovo teenejdjerska idiotarija koja je mogla zavrsit i gore. Na kraju krajeva 14 godisnjaci se ponasaju tako kako se ponasaju. Fali li odgoja, nemam pojma.

    1 Nedjelja, 08.09.2019. u 18:36
    • Default avatar - zeljkopž

      zeljkopž: I nakon slomljene ruke to dijete, tnejđer kaže da će se pet ić "igrat" tamo, na tuđi čamac. Ponešto govori o njemu, zar ne?

      Odgovori Ponedjeljak, 09.09.2019. u 00:26
  • Avatar kuku meni73
    kuku meni73

    Da nađem na barki klince koji sjede i razgovaraju još bi ih i provozao ali da mi prave štetu bila bi neka druga priča.

    3 Nedjelja, 08.09.2019. u 18:41
    • Avatar quadrolg

      quadrolg: Bravo najbolji komentar do sad.

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 20:01
    • Default avatar - mcrnicki

      mcrnicki: kuku meni73: pa ovdje je očigledno bila "neka druga priča"

      Odgovori Ponedjeljak, 09.09.2019. u 08:03
    • Avatar kuku meni73

      kuku meni73: mcrnicki to je za pretpostaviti ali se vjerovatno taj dio prešućuje. Teško mi je za povjerovati da je netko napao klince bez razloga ali u današnjem društvu je svašta moguće. Nekada su postojale omladinske radne akcije u kojima su mladi ...prikaži još! stjecali osjećaj stvaranja zajedničke imovine za razliku od današnjeg vremena kada se stvaraju skupine i klanovi mladih koji imaju želju i potrebu za rušenjem i uništavanjem te javne imovine. Osvrnimo se oko sebe i vidjeti ćemo hrpu izšaranih fasada, razbijenih klupica i spaljenih kontejnera.

      Odgovori Ponedjeljak, 09.09.2019. u 17:26
  • Default avatar - izsvemira
    izsvemira

    treba cut drugu stranu price. takoder ovdje ima posla i za socijalne radnike jel roditelji ocito nisu odgojili djete kako treba.

    Nedjelja, 08.09.2019. u 18:40
  • Default avatar - ZgZoki
    ZgZoki

    desilo se mom frendu u crikvi. Isti takvi klinci su mu navalili na Jet Ski kupljen te sezone nov. Sea Doo od preko 110 000 kuna. Uredno sparkiran i usidren. Namjerno su ga ljuljali sa namjerom da ga potope sto ...prikaži još! o su u konacnici i uspjeli. Vidili su ih lokalci i nisu djecurliji rekli niti rijec. Ko ga hebe nije moj - princip. Napravili su mu enormnu stetu jer mu je nov motor morao ici na generalku, a sve instalacije mu prvo nisu promijenili, al do kraja sezone su pocela velika sranja zbog soli koja je usla u instalacije. Na kraju su mu i to promijenili. Naravno sve na trosak vlasnika. Mjesec dana je bio na servisu i na kraju sve to nije licilo na nista. Prodao je to cudo na kraju sezone jer ga vise nije mogao gledat. Da bi peh bio veci sljedecem vlasniku je pukao keramicki dosjed negdje kod izlaza motora i podrobio motor - opet totalka. Sve zbog ovakvih klinaca. Zakljucak izvedite sami sto bi bilo da ste vi kojim slucajem vlasnik.

    25 Nedjelja, 08.09.2019. u 19:02
    • Default avatar - bogs

      bogs: Je li i njihova mama rekla da je sinu nastradala rukica dok je uništavao tuđu imovinu.

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 19:07
    • Avatar casiedevito

      casiedevito: postoji sud i prijava, kazna, a ne izbiti nekome ruku

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 19:41
    • Default avatar - bogs

      bogs: Naravno. Vlasniku broda ide kaznena prijava i postupak.

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 19:46
    • Default avatar - ZgZoki

      ZgZoki: sud prijava i kazna za maloljetnike?

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 19:51
    • Avatar casiedevito

      casiedevito: staratelj će odgovarati za nastalu štetu da, nitko nema pravo uzimati zakon u svoje ruke

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 19:54
    • Avatar verdax

      verdax: Uozbilji se, pa ovo je Hrvatska, sud će se nasmijati vlasniku čamca i reći da mu tako i treba kad mu je dosadno u životu i nije mu dosta što ima kruha i vode za jesti nego hoće i čamac imati.

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 20:00
    • Default avatar - bogs

      bogs: ZgZoki da. Zakon o sudovima za mladež predviđa kazne za mlađe maloljetnike. Može to biti nadzor pojačani, a može i upućivanje u odgojnu ustanovu što ovdje sigurno neće biti slučaj.

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 20:07
    • Avatar casiedevito

      casiedevito: ne možemo se igrati suca, porote, odvjetnika i tužitelja i nekome presuditi sami, gdje bi došli kada bi svi uzeli zakon u svoje ruke

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 20:18
    • Default avatar - bogs

      bogs: Nitko ne kaže da možemo. Oba su napravila sr. i oba nek odgovaraju.

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 20:22
    • Default avatar - ZgZoki

      ZgZoki: da se zakon provodi na svim razinama u ovoj drzavi, do takve pojave da neko nekom polomi ruku, ne bi ni doslo. upravo o tome se radi. kad je covjek ocajan zato jer i ptice na grani znaju kako ce ...prikaži još! se sve zavrsiti na stetu vlasnika, onda nas ne moze ni cuditi vlasnikova reakcija. mene ne cudi. frend nije cak ni izganjao ko su bili klinci jer su ih prvo stitili lokalci, drugo znao je kako ce se to zavrsiti.

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 20:29
    • Avatar casiedevito

      casiedevito: ali ako napraviš tj provedeš zakon sam i nekoga izmlatiš onda moraš odgovarati i biti propisno sankcioniran. ne postoji opravdanje. zakon mora postojati.

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 20:31
    • Default avatar - bogs

      bogs: Gledaj lik nije svoj. Meni je jasno da je on mislio klepnuti malog po ruci i da nije očekivao senzaciju, ali čim pukne kost to je teška ozljeda. Danas nekoga plesneš, ovaj padne, i umre. Te stvari koliko god se ...prikaži još! e tebi čine banalne i bezopasne, jednostavno se ne rade jer postoji rizik da eskaliraju. Shvaćam frustraciju, ali ne postoji opravdanje.

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 20:32
    • Default avatar - ZgZoki

      ZgZoki: slazem se da mora. objasnjavam kako se provodi i zbog cega ljudi izgube zivce.

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 20:33
    • Default avatar - bogs

      bogs: Provesti zakon nije mlaćenje, jer zakon ne predviđa takvu kaznu za maloljetnika. Odgojne mjere koje se predviđaju imaju konstruktivnu svrhu, a slomit nekome ruku to sigurno nije.

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 20:33
    • Avatar casiedevito

      casiedevito: Točno, a on je još vojnik, dakle snažniji je nego prosječan čovjek i mora znati da njegov udarac nekoga na mjestu može usmrtiti. Slažem se svakako da bi se zakoni morali provoditi, i suđenja biti brža nema tu napretka. Za ...prikaži još! ovakvo suđenje je dosta jedno ročište i obje strane se kazne.

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 20:36
    • Default avatar - bogs

      bogs: Sea Doo od preko 110 000 kuna je sigurno imao kasko osiguranje. Prijatelj je trebao prijaviti počinitelja, dignuti privatnu tužbu za izgubljenu dobit, a putem osiguranja sanirati nastalu štetu.

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 20:37
    • Default avatar - ZgZoki

      ZgZoki: svako od nas ima tocku di mu se zamraci. zato i postoji stanje smanjene ubrojivosti. nikad ne znas di je cija tocka i zato te roditelji odgajaju da ne radis sranja koja te potencijalno mogu dovesti u opasnost. kad napunis ...prikaži još! odredjene godine shvatis to i sam pa ne radis pizdarije pred likom koji te moze pojest za dorucak.

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 20:38
    • Default avatar - bogs

      bogs: Jasno. Ali samo psihički nestabilni dosežu tu točku kad im se mulac popne na brod. Posebno vojnik, koji bi trebao biti psihički stabilan.

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 20:40
    • Default avatar - bogs

      bogs: Prije nekoliko mjeseci sam čitada da kad CIA regrutira ljude, koristi magnetnu rezonancu od minimalno 3 tesle, pa promatra reakcije moždane na razne podražaje. Znači, nije dovoljno da zadržiš sabran izgled pri razgovoru, provjeravaju kako ti mozak reagira. Sad zamisli ...prikaži još! ovoga, kako bi prošao.

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 20:42
    • Default avatar - ZgZoki

      ZgZoki: vojnici su najmanje psihicki stabilni. izlozeni svakodnevnom stresu kad odu u NATO mislije po svijetu. imam poznanika koji je pol vojne karijere u afganistanu. takvi vojnici svake godine imaju psiholosku provjeru. bas se pitam da li i kod nas tak ...prikaži još! nes rade. ali ako i ima provjeru, pitanje je da li sa raznoraznim testovima bas mozes znati kaj je nekom stvarno u glavi.

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 20:44
    • Default avatar - bogs

      bogs: A čuj ovi naši njegovih godina ne idu u misije, već idu na posao gdje ručaju i bave se tjelovježbom, tako da nema ni tu opravdanja. U Afganistanu su plaćenici koji su a priori malo lošije kalibrirani, jer ne možeš ...prikaži još! biti normalan i ići tamo.

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 20:47
    • Default avatar - bogs

      bogs: To su druge situacije.

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 20:47
    • Default avatar - bogs

      bogs: I ne primjenjuju takve testove za plaćenika u Afganistanu, već za značajne figure.

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 20:47
    • Default avatar - zozef63

      zozef63: Mene samo čude ovi generali i političarii koji umjesto da zaštite svog vojnika,saslušaju ga i tek onda reagiraju kad ustanove činjenice oni odmah prijete otkazom i zatvorom.Tko će im ići u vojsku ako se budu tako ponašali.

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 22:15
    • Default avatar - bogs

      bogs: Pa ne mogu oni štititi nešto ovoliko očito neoprostivo. Slomio je maloljetniku ruku, šta se tu ima štititi? Ne postoji opravdanje za to. Vojnici bi trebali biti uzorni. A ovakvi ni ne smiju biti u vojsci.

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 23:20
  • Avatar n1n00b
    n1n00b

    Ljudi ne odobravam nasilje nit postupak doticnog vojnika...ali ova danasnja mladez je bahata i bezobrazna plus ponasaju se s tudjim stvarima kao da su njihova i unistavaju sve pred sobom i onda kad se ovako nesto dogodi....opet kazem ne odobravam ...prikaži još! nasilje ni najmanje onda su to sve zlatna mamina i tatina dijeca....tko zna sto su oni coviku svega rekli...svaka prica ima dvije strane...ali do ovoga nije smijelo doci...do napada naravno...

    1 Nedjelja, 08.09.2019. u 18:31
    • Avatar ivek987

      ivek987: Uvijek su klinci od 15-ak godina bili bahati i bezobrazni i uvijek će i biti, ne radi se samo o današnjoj mladeži

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 19:23
  • Default avatar - busidoo
    busidoo

    Danas se igram u tuđem čamcu, sutra u tuđem autu a prekosutra u tuđoj kući. Dječak je do 12g, poslije je adolescent svjestan svojih postupaka, radnji i poslijedica.

    10 Nedjelja, 08.09.2019. u 18:29
    • Avatar Pinochetov helikopter

      Pinochetov helikopter: odvratno kako neki takvo ponasanje odobravaju te im je normalno da se tudja imovina ostecuje.

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 18:40
    • Avatar zelenatrava

      zelenatrava: Vojnik je napao decka i za to ce odgovarati, no sto je s njegovim ulaskom i ulaskom ostalih na barku koja je u tudem vlasnistvu?

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 18:57
    • Default avatar - barba1

      barba1: Busidoo, prvo je pubertet a onda adoloscent.

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 19:23
    • Default avatar - bogs

      bogs: Mađi je punoljetnik koji je u trenutku počinjenja djela navršio 14. Mjesto mu je na policiji i CZSS, zajedno s majkom kao zakonskom zastupnicom.

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 19:33
    • Avatar casiedevito

      casiedevito: ne postoji opravdanje za premlatiti dijete, postoje institucije kojima se prijavi divljanje

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 19:41
    • Default avatar - bogs

      bogs: Točno.

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 19:45
    • Avatar zelenatrava

      zelenatrava: Istina, i on ce za to odgovarati. Hoce li neko jos odgovarati osim njega za stvari koje su dovele do toga?

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 19:45
    • Default avatar - bogs

      bogs: Lik koji je udario malog će dobiti kaznenu prijavu i postupak na radnom mjestu, a mali bi trebao dobiti prijavu i nadzor centra.

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 19:47
    • Avatar casiedevito

      casiedevito: ovaj će dobiti kaznenu prijavu i nadam se zatvorsku kaznu višegišnju a mali će dobiti nadzor CZSS i to je to, tako treba biti.

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 19:56
    • Default avatar - bogs

      bogs: Slažem se, makar, poznavajući naše pravosuđe, mislim da se lik izvući.

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 20:05
  • Default avatar - bogs
    bogs

    Prvo tvoj sin nema rukicu, već ruku. On je davno bio nedonošće. Sad je mlađi maloljetnik, stariji od 14 godina. Nadam se da će ga netko prijaviti za provalu, pa neka mu sudac izrekne stegovne mjere u vidu pojačanog nadzora. ...prikaži još! Imala bi ti meni CZSS, da se utvrdi zašto tvoj sin baulja po tuđim brodovima, i govori da će to napraviti ponovno i da nije napravio ništa loše.

    2 Nedjelja, 08.09.2019. u 19:06
  • Default avatar - iinvidico
    iinvidico

    Po obicaju cuje se samo jedna strane price...inace nitko normalan ne bi smio dijete tuci letvom,ali ne vjerujtm da je vojnik pukao bezveze...

    Nedjelja, 08.09.2019. u 18:37
  • Default avatar - Eva Maras
    Eva Maras

    Što je to jadno dijete o kojem se nitko ne brine, tražilo na tuđem posjedu i u tuđem čamcu, a kako sam kaže igrao se i prije i opet će( neznam kakve su to igre u tuđem čamcu) jer nije ...prikaži još! mu to prvi puta. Sljedeći put mu treba slomiti nogu da više ne dolazi.

    Nedjelja, 08.09.2019. u 18:52
  • Default avatar - Kika227
    Kika227

    Kako je naucio jadan mali sta mora reci za javnost,ima strahove,bolove,ostat ce mu trajne posljedice,psihicke naravno....Strasno,samo da se izvuce sto vise para tuzbama,jadna ti majka kakvi ste ljudi,fuj,fuj,fuj...

    Nedjelja, 08.09.2019. u 19:01
  • Avatar Kim Jong il_1
    Kim Jong il_1

    Mali će godinu, dvije biti puno veći problem od ovoga vojnika, onda će biti tko je zakazao, socijalna služba, policija, bla,bla,bla

    Nedjelja, 08.09.2019. u 19:21
  • Default avatar - Kuhača
    Kuhača

    Dali je ko kontaktirao vojnika,mozda ministar da cuje svojeg vojnika.... napadate covjeka....ko je ko...? Da se zna..

    2 Nedjelja, 08.09.2019. u 18:55
    • Avatar ryba

      ryba: Da li je ozlijedio dijete? Jest. Da li je bila možda samoobrana? Hja, nije.

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 23:12
    • Default avatar - Kuhača

      Kuhača: Dal su mozda bile lijepe rijeci,jezik je gori od deset letvi,zapravo u cijem camcu....treba ustanoviti situaciju ,iz ovih nekih komentara za par godina bio bi gori i od ovog vojnika s letvom....treba odgoj tude se postuje i tu se nema sto raditi...

      Odgovori Ponedjeljak, 09.09.2019. u 09:35
  • Default avatar - Jakov Projic
    Jakov Projic

    Nepravdama nasilje u nikakvom obliku ali triba čuti istranu vojnika moje mišljenje je da triba dobro ispitat sve sudionike a onda donit odluku

    Nedjelja, 08.09.2019. u 19:57
  • Default avatar - FIĆERATI
    FIĆERATI

    Ulazak u tuđi čamac je isto kao ulazak u tuđi stan tako da ........................

    Nedjelja, 08.09.2019. u 19:03
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    ti si ljutit na vojnika, a što misliš da li je vojnik ljutit na tebe. čovjeku si vjerojatno upropastio život..

    1 Nedjelja, 08.09.2019. u 19:24
    • Default avatar - Kuhača

      Kuhača: Normalno,niti je taj vojnik prvi ,a ni zadnji da mu vjerojatno zbog slampavosti odgovornih u sistemu bude unistena egzistencija na taj nacin i zivot...zamisli ministar svojeg vojnika bez imalo razmisljanja i kontakta s njime prileze smrkavcu kojeg sad treba uciti ...prikaži još! ponasanju ,a ne manipuliranju!

      Odgovori Nedjelja, 08.09.2019. u 21:19
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message