Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Djevojka izgubila vid jer je pila kontracepcijske pilule

Gina Matheson (25), nakon što je osam godina uzimala kontracepcijske pilue, izgubila je vid. Sve je počelo s nesnosnim glavoboljama

24sata/ilustracija
Foto: 24sata/ilustracija
0 komentara

Glavobolje su bile kao da mi glava gori, a s vremenom mi se i vid počeo magliti, priča Gina kojoj su doktori rekli da je sljepoća povezana s uzimanjem pilula. Do tada nikad nije imala nikakvih nuspojava. Gina je tako dobila kontrareakciju na pilulu odnosno riječ je o pritisku na optičke živce u mozgu koji dovode do gubitka vida, piše Daily Mail. Na prvom pregledu rekli su joj da ima samo jaku migrenu. Kad je otputovala u Hong Kong, već drugi dan je ostala bez vida.
- Odmah sam se vratila kući potpuno shrvana. Nisam ništa vidjela, a letila sam avionom - kaže Gina koja je prestala uzimati pilule, ali vid joj se nije vratio. Još jedino na desno oko djelomično vidi. Doktori se nadaju da je ova sljepoća privremena i da bi nakon punkcije za dva tjedna trebalo sve biti u redu.
- Neke vrste tableta uzrokuju interkranijalnu hipertenziju i kontracepcijska pilula je jedna od njih - rekli su liječnici.

Možda vas zanima i ovo:
Message