Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

Dobio opomenu pred otkaz jer je kritizirao izlet u Vukovar

Temeljem izvješća kolege, utvrđeno je da je Marko Šolić svoj tekst pisao za vrijeme radnoga vremena koje je provodio u autobusu u pratnji s učenicima, kaže ravnateljica

Komentari 406 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Default avatar - marko mlatić
    marko mlatić

    Povijest pišu pobjednici, tako je oduvijk i tako će biti dovijeka. Zločina je bilo u svakom ratu jer nitko nemože kontrolirati svakog pojedinca. Nepobitna činjenica da Hrvati nisu nikad u povijesti ubili niti jednog Srbina u Srbiji, a mnogi Srbi ...prikaži još! iz Srbije ubili su na tisuće Hrvata u Hrvatskoj, kome milo kome krivo ovo je istina.

    18 Utorak, 11.06.2019. u 19:42
    • Avatar nogofil

      nogofil: Ni to nije točno, jer u I. svjetskom ratu Hrvati u odori Austro-Ugarske vojske ubili su i te koliko Srba u njihovoj zemlji Srbiji.

      Odgovori Utorak, 11.06.2019. u 20:01
    • Default avatar - marko mlatić

      marko mlatić: To se ne konta, jer pod imenom Hrvatske nikad, Da je bilo kako ti kažeš danas bi Hrvatska graničila s Bugarskom, jer smrdi su kukavice koje su uvijek spašavali saveznici.

      Odgovori Utorak, 11.06.2019. u 20:16
    • Default avatar - wolfl

      wolfl: A koliko su Turaka ubili Srbi u svojoj zemlji Srbiji? Ajde ne kaki

      Odgovori Utorak, 11.06.2019. u 20:17
    • Avatar djordje70

      djordje70: Zato su ih poubijali po hrvatskij i bih..

      Odgovori Utorak, 11.06.2019. u 21:13
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Najbolje bi bilo jos da smo vas cvijecem gadjali dok ste vi rusili balvane, ubijali susjede, slagali sacekuse legitimnoj Hrvatskoj policiji itd itd. Uz to ste eto krenuli tenkovima osloboditi Vukovar od njegovih stanovnika... ma mi smo stvarno odvratni, kako ...prikaži još! nismo samo razumjeli vase dobre namjere... :)

      Odgovori Utorak, 11.06.2019. u 21:31
    • Default avatar - Branimir-888

      Branimir-888: djorde dragi ja koliko znam i pratim velikosrpsku politiku Hrvati su već tri puta do temelja poubijali srbe od AU preko WWII i Domovinskog rata, svaki put po jedno pola miljuna do miljun srba i sve to u posljednjih 100 ...prikaži još! godina, a srba danas više nego Hrvata.... ne ide mi matematika baš najbolje ali dobro se regenerira taj narod. Usput jesi čuo za Briševo, mjesto gdje su pobijeni svi Hrvati u ovom sada ratu i koje je do temelja uništeno, naravno od strane srba i danas tamo ne živi nijedan Hrvat. Navedi mi jedno srpsko mjesto koje je uništeno do temelja i gdje danas ne živi ni jedan srbin?

      Odgovori Utorak, 11.06.2019. u 21:53
    • Avatar djordje70

      djordje70: Smaras dragi...tom ironijom neces sakriti istinu..norac praljak glavas ....

      Odgovori Utorak, 11.06.2019. u 22:00
    • Default avatar - Branimir-888

      Branimir-888: aha, činjenice su ironija.... BRIŠEVO.... budi ironičan i navedei potpuno uništeno srpsko mjesto u kojem su pobijeni svi civili

      Odgovori Utorak, 11.06.2019. u 22:09
    • Avatar CarminaBurana

      CarminaBurana: povijest bi trebali pisati povjesnicari...toliko o toj povijesti jer ju pise svaka shusha

      Odgovori Utorak, 11.06.2019. u 22:13
    • Default avatar - roki007

      roki007: Tako je i to im treba nabit na nos

      Odgovori Utorak, 11.06.2019. u 23:45
    • Default avatar - histria0@yahoo.com

      histria0@yahoo.com: Odmetnuto hrvatsko pleme u Raškoj nitko nije ubijao jer samo bježe. Hrvati ih dva puta spašavali od zatiranja. Prije 140 g. kada se Rašani prozvaju srbima postali su zlo Balkna. Žele a ne mogu da zavladaju ovim prostorima. Hrvati su ...prikaži još! im velika prepreka. Zato se služe zločinačkom politikom, laganjem i posrbljavanjem.

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 00:52
    • Avatar nogofil

      nogofil: Naročito zlo su nanijeli Hrvatima kad su im usprkos tajnom Londonskom ugovoru od 1915. spasili Dalmaciju. Ali za takvo priznanje potrebno je uz znanje povijesti i ljudsko poštenje.

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 09:34
    • Avatar nogofil

      nogofil: Mlatiš praznu slamu mlatiću. Mi kao imamo čistu savjest. Mi kao nismo protjerali Nijemce iz Slavonije, Talijane iz Istre, Primorja i Dalmacije, a preostale starce i starice srpske nacionalnosti nakon Oluje poubijali, tisuće srpskih kuća zapalili. To je tako kad ...prikaži još! d u tuđem oku vidiš trun, a u svojem niti balvan. Nije to opravdanje velikosrpske politike (koja doista postoji) tek želim govoriti objektivno i pošteno, pa u tu namjeru bi se , valjda, pošteno uklopila i priča o našoj politici prema Bosni.

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 11:23
    • Default avatar - marko mlatić

      marko mlatić: Vi ste napravili genocid u vojvodini ubili ste 350.000. Njemaca-folks-dojčara a 200.000. potjerali. Talijane su istjerali Istarski i dalmatinski partizani, bijedo šugava kako možeš toliko lagati srbima je more strano i u našem oslobodilačkom-Domovinskom ratu srbi su imali modernu ratnu ...prikaži još! flotu, a dalmatinci su ih istjerali izS Jadrana s lovačkim puškama i malim drvenim brodovima. Smradu srpski partizana je iz Dalmacije najviše bilo u borbi na Sutjesci gdje sumnogi poginuli, kao i na Neretvu, jadan je oni koga srbi "oslobode" taj živ ne ostane, od 1941-1945 u Licki je napravljen genocid na Hrvatima u Gračacu, Srbu, Udbini. Korenici, Vrhovinama... gje je poubijan svukupni Hrvatski živalj.

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 11:37
    • Default avatar - histria0@yahoo.com

      histria0@yahoo.com: nogofil: netko drugi mlati praznu slamu. 600.000 Nijemaca i Mađara masovnim ubojstvima i progonom protjerali su titini srbokomunisti i četnici. Također, punjenje jama i fojbi u Istri odgovorni su opet tito i njegovi koljači. Zašto? Da srboslvija ima malo manjina. ...prikaži još! oslvija ima malo manjina. Poslije pokolja u Blajburgu sljedeći plan Hrvate dokrajčiti, prognati. Tako plan 1991 g. stvranje velike srbije. Međutim, 1995 g. u Oluji velikosrbi dobiše po zubima da još nisu "svesni" što ih strefilo. Istina izlazi na svjetlo dana. Istinu otkrivaju skrivani dokumenti sa Blajburga koje su pisali srbokomunisti pretežno ćirilicom.

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 15:35
    • Default avatar - mima35

      mima35: Ono što je bitno i jedino istinito da se rat vodio na teritoriju RH. U istom trenutku nitko iz Hrvatske nije klao po Novom Sadu. Stoga je važno istaknuti činjenicu i istinu da su na teritorij RH došle snage tada ...prikaži još! već druge države i ubijali ljude. U svakom ratu vojnik ubija, no geografske činjenice su neosporne i zna se točno tko je i gdje i na čijem teritoriju vodio rat. Točka i gotovo.

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 19:02
    • Default avatar - komentator323632873

      komentator323632873: Ovaj Marko Mlatić je tipičan primjer bolesnog nacionalista zatrovanog mržnjom, iz svakog komentara mu izvire taj desničarski primitivizam.

      Odgovori Petak, 14.06.2019. u 13:49
    • Default avatar - histria0@yahoo.com

      histria0@yahoo.com: komentator323632873: masakr i genocidi u Blajburgu, Hudoj jami, Jazovki, 560 masovnih grobnica, slovenske šume pretvorene u hrvatsko groblje.................Vukovar, Škabrnja, Sajmište......................... je djelo "zdravih levičara". Dugo skrivani ljevičarski dokumenti pisani pretežno ćirilicom i internet ljevičare razotkriva do kraja. ...prikaži još! e razotkriva do kraja.

      Odgovori Petak, 14.06.2019. u 19:02
  • Default avatar - zadar_76
    zadar_76

    Hrvati su se 1991. god. na referendumu izjasnili (cca 84% birača je izašlo na referendum) i to njih 94% za neovisnu i samostalnu RH!!!! Srbija uz pomoć JNA i dijela domicilnog stanovništva vrši izravnu agresiju na Republiku Hrvatsku. Nema obostrane ...prikaži još! krivnje!!! Prestanite lagati o 'ugroženim' Srbima koji su tako potlačeni uspjeli ubiti duplo više pripadnika većinskog naroda od broja njihovih žrtava. U svakom ratu ima nedužnih žrtava ali prva žrtva Domovinskog rata je Hrvat Josip Jović.

    15 Utorak, 11.06.2019. u 19:52
    • Avatar djordje70

      djordje70: I sta hoces da kazes.da ovaj profesor nije napisao istinu,znas i sam da je istina...

      Odgovori Utorak, 11.06.2019. u 21:14
    • Default avatar - Mare44444444

      Mare44444444: Naravno profesor je napiso dosta istinoto nebi vise smjeli djecu ucit za mrznju prema srbima jer bezveze se stvara mrznja razumijem da neki ljudi ne vole srbe jer su im razorili domove ubili voljeme ljude to mogu razumjet ali za ...prikaži još! a ostale ljude imam pitanje zasto takvu mrznu nemate prema njemcima koji su bilu puno gori ubili cetverostruko vise nevinih ljudi to mi nije nikako jasno

      Odgovori Utorak, 11.06.2019. u 21:22
    • Avatar NKNK

      NKNK: Prva žrtva domovinskog rata nije Josip Jović nego policajac Goran Alavanja. Ali hrvatskoj politici nikako to ne paše pa je smrt Alavanje kao Srbina gurnuta pod tepih, a Josipa Jovića prikazana kao prva... Ali kako je netko gore napisao, istinu ...prikaži još! pišu pobjednici pa mora biti istina bez obzira dali je ili nije.

      Odgovori Utorak, 11.06.2019. u 21:22
    • Default avatar - ljutko05

      ljutko05: Đorđe, srpsku istinu., '90 prije rata na srpskim mitizima vikali "Virovitica, Karlovac, Karlobag" da je to sve smrdija

      Odgovori Utorak, 11.06.2019. u 21:33
    • Avatar djordje70

      djordje70: Najbolje je kada sve to zajedno sa agresijom na bih ,praljkovim i drugim logorima , pljackom..nazovete domovinski rat..vrh...bice i ona zec curica ubijena za domovinu, i oci vadjene u lori za domovinu,glavas ubijao civile pucajuci u potiljak za domovinu...na kraju ...prikaži još! u i domovina ispala takva kakva je danas. Vrh...kao i domovinski napad hitlera na rusiju..

      Odgovori Utorak, 11.06.2019. u 21:45
    • Avatar tomislav10

      tomislav10: Sve to stoji ali je nebitno. Njemu su dali opomenu jer je pisao status ma facebooku a nije pazio na djecu što je kretenizam. U busu paziti na djecu? Ak mu hoćete dati opomenu napišite pravi razlog a ne ne se glupirati..

      Odgovori Utorak, 11.06.2019. u 22:26
    • Avatar umjereni pacifist

      umjereni pacifist: đorđe u pravu si koliko i ovdje svi prisutni. rat je kurva i ovom profesoru da je bilo omogućeno mislim a bi puno bolje mogao razjasniti ratnu i poslije ratnu situaciju.država hrvatska potpisala je da odustaje od potraživanja ratne štete ...prikaži još! od srbije počinjene granatiranjem i razaranjem iz prostog razloga.- srbija nas nije napala poslije 15.01.1992. naime tek tada smo postali DRŽAVA sve do tog datuma bio je građanski rat. svjestan sam da neke struje na neistinama skupljaju bodove ali makar djeca bi trebala znati istinu. jer mi stariji o tome manje-više znamo sve. i da... prvi hrvatski poginuli redarstvenik bio je goran alavanja.

      Odgovori Utorak, 11.06.2019. u 22:33
    • Avatar ordinary_voice

      ordinary_voice: a ti iz bežigrada ravno u minken ili sl

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 01:39
    • Default avatar - Oliphant

      Oliphant: 1. Hrvatska nije imala prava na referendum o samostalnosti po Ustavu SFRJ kao ni bilo koja druga republika, pa je taj referendum bio separatistički akt koji je i inicirao sukob. 2. Srbija nije izvršila agresiju na Hrvatsku, već je Hrvatska ...prikaži još! izvršila agresiju na BiH (što je i sud u Hagu utvrdio), pritom JNA je prestala da postoji 1992. godine. 3. Srbi jesu ugroženi u Hrvatskoj jer kod vas vlada plemenska atmosfera linča i srbofobije iako je 25 godina prošlo od završetka rata, a Srba ima 5% u Hrvatskoj. 4. Ugroženi su i Hrvati jer zbog primitivizma koji kod vas vlada svaki dan hiljade mladih odlaze da se nikad ne vrate i jer više ne možete da krivite Beograd za katastrofalno ekonomsko stanje i kleptokratiju koja kod vaših političara vlada i za koje bezubi Hrvati glasaju čim ovi kažu nešto protiv Srba ili pohvale ustaše.

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 08:53
    • Avatar Syrian

      Syrian: Oliphante Hrvatska je za Srbiju svemirski brod, sa svim svojim problemima. O usporedbi dvije zemlje je suvišno i pisat jer smo u svemu, ali ama baš svemu (duplo) bolji od vas.

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 09:14
    • Avatar umjereni pacifist

      umjereni pacifist: referendum o izlasku iz federacije je inicirao sukob koji se započela koja strana? i iz kojih razloga? koncem osamdesetih kao i danas su se provlačile karte velike srbije i jasno označene granice buduće "jugoslavije"s kojim pravom i iz kojih interesa.sukob ...prikaži još! su inicirale barikade koje su postavljene po točno zamišljenim granicama. oliphant- i srbija će u europu za neko vrijeme pa se nemoj čuditi što ti sin ode na autobus za irsku raditi za 2300 eura. to je 2000 više nego dobije u svojoj zemlji. ovo raseljavanje je najbolja stvar koja se mogla dogoditi za hrvatske radnike. tržište rada s viškom radnika zamre. sada u nedostatku radne snage blagajnice ne rade za 400 eura nego za 700. kada će plaće biti približne kao vani-nostalgija će neke vratiti i dovesti neke nove.

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 09:28
    • Avatar Syrian

      Syrian: Hrvatska je po Ustavu iz 1974. imala pravo na nezavisnost i čitav svijet je priznao našu nezavisnost uključujući i Srbiju. Prema tome, sve jasno.

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 09:29
    • Avatar umjereni pacifist

      umjereni pacifist: to je priznao i milošević. ali s obzirom na interese velikosrpstva slovencima je dozvolio izlazak a hrvatima samo pola hrvatske jer je druga polovica naravno srpska.

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 09:43
    • Avatar Syrian

      Syrian: Da, prvo su pokušali silom zadržati i Sloveniju unutra pa su je pustili jer su ih Slovenci natamburali. Znači ako smije Slovenija, smije i Hrvatska. Sami sebe pobijaju vlastitim argumentima.

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 12:03
  • Avatar elmatador_1
    elmatador_1

    zanima me koja je to druga strana priče o klanju ranjenika na Ovčari ? neka me netko prosvijetli, slobodno

    7 Utorak, 11.06.2019. u 20:07
    • Default avatar - dkos

      dkos: o čemu ti pišeš, jel znaš tko je radio u jasenovcu?? koje su to ustaše mlatile srpsku djecu??? gdje živiš u drugom svjetskom ratu ili u nekoj srpskoj buni...

      Odgovori Utorak, 11.06.2019. u 20:22
    • Avatar noobcamper

      noobcamper: Gorane evo i ja te to pitam...jer te žrtve ne postoje. Po tebi je u NDH živjelo 10 milijuna Srba

      Odgovori Utorak, 11.06.2019. u 20:43
    • Avatar djordje70

      djordje70: Glupaci fala bogu postoje.

      Odgovori Utorak, 11.06.2019. u 21:33
    • Avatar ryba

      ryba: A prva strana priče o Kiru, zločinima HOS-a, uostalom, o razlozoma angažiranja lokalnog stanovništva s balvanima, ustašoidima koji su devedesetih došli iz vana i počeli gnojiti, o namjernom žrtvovanju Vukovara...dobro je rekao čovjek...nema druge strane priče, dapače, prve.

      Odgovori Utorak, 11.06.2019. u 21:34
    • Default avatar - makimaki

      makimaki: Vidi trolla na ikavici. Dobra

      Odgovori Utorak, 11.06.2019. u 21:48
    • Avatar umjereni pacifist

      umjereni pacifist: riba- ovo o namjernom žrtvovanju vukovara ćeš moći pročitati u ratnog dnevniku starog jastreba. tuđmanovci mu izbili bubrege jer je bio dosadan u traženju pomoći koja nije nikada stigla.razapeli ga na stup srama zbog tamo neke pronevjeri i krađe novca ...prikaži još! što naravno nije istina jer iza svega stoji politika.

      Odgovori Utorak, 11.06.2019. u 22:46
    • Avatar ordinary_voice

      ordinary_voice: lemandatar_1/2, ne može tebe osvijetliti a pogotovo prosvijetliti ni alpfa centauri, a i drkos ti može društvo biti u tmini patetičnih malenih života

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 01:53
  • Default avatar - Prekrasni
    Prekrasni

    Po ovom čovjeku balvan revolucija ima opravdan razlog...što reći? I to predaje našoj djeci? I da, profesore, na barikadama su stajali dobrovoljci koje je regrutirao Šešelj, ili domicijelno stanovništvo po njihovim instrukcijama.

    19 Utorak, 11.06.2019. u 19:34
    • Avatar Antiu

      Antiu: Objasni što je čovjek krivo rekao.

      Odgovori Utorak, 11.06.2019. u 20:24
    • Avatar superman1978

      superman1978: A sta je s Vukovarom koji je uzalud ocekivao pomoc??? Zar ti tu ni malo nista nije sporno??? Jbte stvarno ovi prostori su osudjeni na konstantna ratovanja,bas kako je covjek i napisao

      Odgovori Utorak, 11.06.2019. u 20:33
    • Avatar gordi

      gordi: A ko je mogao pomoc? Cime? Odakle nam tenkovi? Odakle nam išta? Protiv 3. Najjače vojske u svijetu smo se borili

      Odgovori Utorak, 11.06.2019. u 20:42
    • Default avatar - Prekrasni

      Prekrasni: gordi, ne kuže, da išta kuže nebi postavljali ovakva glupa pitanja. Da bih odgovorio ovom Antiu morao bih tipkati do 2 ujutro, a neće mi se, gledam utakmicu.

      Odgovori Utorak, 11.06.2019. u 20:55
    • Avatar Antiu

      Antiu: Pa nisu imali tenkove kada su ih u jeku rata prodali Iraku.

      Odgovori Utorak, 11.06.2019. u 20:55
    • Avatar abas

      abas: "Protiv 3. najjače vojske u svijetu" buahahahahahaha 😂😂😂 Dajte mi recite je li vama svijet od Austrije do Grčke i od Italije do Rumunjske? Ima li u tom vašem "svijetu" Rusije, Kine, SAD-a, Israela, Njemačke, Engleske, Španjolske, Francuske, Indije, Pakistana, ...prikaži još! , Irana itd...?? To su jake vojske. A mi... Borili smo se protiv nečeg u čemu smo bili zajedno ( voljom ili ne), borili smo se za krive ideale krivih ljudi, borili smo se da izađemo iz "tame komunizma" u blagostanje demokracije, borili smo se protiv četnika kojima je klanje hobi, borili smo se protiv mudžahedina kojima je to isto zabava, borili smo se protiv svega što se našlo na nišanu. I na kraju borili smo se protiv vlastitih prijatelja iz vojske. Sada sve ovo "smo" zamijeni za "su". Ja metka ispalio nisam jer mi je falilo 5 godina. Kapa dolje svima koji jesu. Naklon do poda. Međutim, crni humor u svemu tome je da oni koji su dali svoj život za boljitak- danas bi vjerojatno plakali. Ima jako puno onih koji su dali svoje zdravlje - i sada plaču. A ima još više onih koji su maknuli rep u druge države Europe a danas su "branitelji". Vjerujem, kad bi se o tome raspravljalo oči u oči, da bi se našlo dosta toga oko čega bi se svi mi složili. Komentari su "prepristrani".

      Odgovori Utorak, 11.06.2019. u 21:06
    • Avatar superman1978

      superman1978: Gordi,ajd dobro ako mislis da se vukovar morao predat srbima,al kako opravdavas to da su predali i ljude skupa s gradom??? Tvoj nacin gledanja na sve to,ne razlikuje se puno od agresorskog. Mozda zato to nisu ni spomenuli djeci

      Odgovori Utorak, 11.06.2019. u 21:37
    • Avatar SinkoJanko

      SinkoJanko: Veli on njemu "fax mi ujutro pošalji "

      Odgovori Utorak, 11.06.2019. u 23:11
    • Avatar Orahova1

      Orahova1: Superman ti moraš kao prvo shvatiti u kakvoj je poziciji tada bila Hrvatska,prvo svega je imala embargo i nije imala pravo na naoružanje koje nam je un točnije budimir loncar koji i danas zahvaljujuci nekim strujama u Hrvatskoj ima utjecaj ...prikaži još! u politici,a dok su njegovi istomisljenici razoruzali Hrvatsku i naoruzanje predali tadasnjoj jna koja je to isto naoružanje prosljedila cetnicima,malo da procitas ne bi ti bilo na odmet a ne tu da valjas gluposti.

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 04:10
    • Avatar superman1978

      superman1978: Orahova eto vidis zasto je covjek napisao to pismo i koliko se razlikuje misljenje od pojedinca do pojedinca. Ono sto je tebi glupost meni je izdajnicki cin hrv vrha i naravno da mi je bitno da se to zna i ...prikaži još! da mi djete vidi sta je zapravo rat!!! Ne pise nepotrebno u pismu da se novi narastaji pripremaju za nove oruzane sukobe a i kod srba je identicna situacija! Eto zato je bitna istina i razlog pisanja tog pisma

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 05:26
    • Avatar Orahova1

      Orahova1: A pa onda prvo ponovo pogledajte svoj prvi komentar,na koji način je Hrvatska u to vrijeme mogla da pomogne Vukovarske koji je bio opkoljen jednom od najjačih vojske u Europi što se tiče naoružanja u to vrijeme,tako da moraš znati ...prikaži još! da je Hrvatska u to vrijeme bila tako reći goloruka ja znam jer sam bio sudionik toga vremena i išao sam na prve linije bez puške iz početka tako da mi neki tamo koji u to vrijeme nisu bili ni rođeni ne mogu prikazati povijest na svoj način kako oni žele.

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 06:26
    • Avatar Antiu

      Antiu: Hrvatska nije bila goloruka. Arkan je Tuđmanu nabavio desetine šlepera punih kalašnjikova.

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 06:41
    • Avatar Orahova1

      Orahova1: Antiu ostavi se te vaše mitomanije po kojoj ste poznati,Hrvatska 1991 nije imala ništa od teže naoružanja,a jako malo smo imali i pješačkom znam jer sam bio sudionik,a tu vašu mitomanije piši po kuriru a ne ovdje već sam ti ...prikaži još! rekao,kod vas 100% ponovljena laž postaje istina.

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 06:56
    • Avatar Antiu

      Antiu: Je li? Danas hvala bogu postoji internet a i živio sam u to vrijeme. Jesi se kad zapitao zašto je Arkan onako naglo pušten iz zatvora kada su ga bili uhvatili na Baniji?

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 07:49
    • Avatar superman1978

      superman1978: Ljudi su se mogli povuc iz vukovara

      Odgovori Četvrtak, 13.06.2019. u 13:06
    • Avatar Orahova1

      Orahova1: Superman@pa nisi baš upoznat sa strategijom ratovanja,da su se kojim slučajem ljudi povukli iz Vukovara to bi dali inicijativu tadašnjoj jna i četnika da krenu dublje prema zapadnim dijelovima Hrvatske,sad znajući kako je Hrvatska tada bila nenaoružana mislim da jna ...prikaži još! i čelnici imali većih problema i tek onda bi imali problema a odrazilo bi se ja način slično kao leptir efekt,onako Vukovar je svima tada u Hrvatskoj Vojsci bio neka vrsta inspiracije i kad bi se bilo tko što zapitao onda bi pomislili a kako je tek onda onima u Vukovaru.

      Odgovori Četvrtak, 13.06.2019. u 13:40
    • Avatar superman1978

      superman1978: E moj orahova. Jadna li ti je taj narod cija ga vlast prepusti golorukog smrtnom neprijatelju. Civili su srbima bili samo izgovor da se dovuku iz srbije vamo a sad ti tu prodajes istu demagogiju. Sramota te moze bit jer ...prikaži još! imas uopce ikako opravdanje da predajes civile neprijatelju u ruke! Hvala bogu pa ljudi danas znaju pravu istinu

      Odgovori Četvrtak, 13.06.2019. u 15:28
    • Avatar abas

      abas: Orahova- ljudi kao ljudi (civili) su se trebali povući iz Vukovara. Dapače! A i trebala je vojna pomoć - za koju su neki bili preumorni razgovarati, pa je tako VU "slučajno" žrtvovan za snimke i slike te sveopće žaljenje svijeta ...prikaži još! i igranje na kartu pomoći. nemoj... Previše ne ljudi progovorilo koji su tamo bili na ratištu...

      Odgovori Četvrtak, 13.06.2019. u 15:37
    • Avatar Antiu

      Antiu: Ujutro mi pošaljite fax, hahaha...sad sam pospan.

      Odgovori Četvrtak, 13.06.2019. u 16:28
  • Avatar Bezobraznik
    Bezobraznik

    Samo opomenu, nažalost

    4 Utorak, 11.06.2019. u 19:20
    • Avatar djordje70

      djordje70: Zato sto je pisao u radno vrijeme na drustvenim mrezama.a ne zbog istine.to mu ne negiraju.znaci da je napisao u slobodno vrime no problemo.

      Odgovori Utorak, 11.06.2019. u 21:29
    • Avatar Demetra

      Demetra: Momentalni otkaz bi on meni dobio. Oa nek ide predavat u Irsku...ili još bolje u majčicu mu Smrdiju.

      Odgovori Utorak, 11.06.2019. u 22:06
    • Avatar MilanGoz

      MilanGoz: Pa u pravu je nastavnik nigdje nisam vidio da se spominju zlocini hosa i paravojni koje su klale i mucile Srbe civile po Hrvatskoj

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 07:09
    • Avatar EL ROI

      EL ROI: Ajmo traktoristi, sta ste se uvatili hr portala. Vasa istina nikog ne zanima, potukli smo vas ko zeceve. Meni osobno zao sto vas nismo vise potukli a mogli smo, puuuuno vise. Ali jbg kako izgleda do sada, bit ce jos ...prikaži još! prilika ali tada vas necmo zalit jer nema koristi, opet cete pricat mitomanije kao i sada. ;)

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 10:29
  • Default avatar - toma789
    toma789

    Hrvatska nije započela rat. Sve što se događalo tijekom rata protiv okupatora dogodilo se da se spase hrvatski građani i treba biti za pohvalu.

    17 Utorak, 11.06.2019. u 19:59
    • Avatar Za vas Ljudina

      Za vas Ljudina: Hrvatska nije zapocela rat ali ga je isprovocirala.Raspad Jugoslavije je reziran u bankarskim centrima Europe i Amerike koja je ucinila sve da Mi narodi Jugoslavije postanemo obicna marva koja ce da sluzi bogatom zapadu.Pitam te sad sto imamo sad u ...prikaži još! Hrvatskoj koja nit je suverena nit nezavisna.

      Odgovori Utorak, 11.06.2019. u 21:31
    • Avatar djordje70

      djordje70: Ljudino za istinu evo ti opomena..

      Odgovori Utorak, 11.06.2019. u 21:48
    • Default avatar - makimaki

      makimaki: Isprovocirala? Najjaci argument dosad.

      Odgovori Utorak, 11.06.2019. u 21:50
    • Avatar umjereni pacifist

      umjereni pacifist: ljudina --hrvatska nije započela rat niti ga je isprovocirala. po ustavu sfrj, svaka od šest republika ima pravo na samo opredjeljenje. to pravo su iskoristile slovenija a potom hrvatska. milošević koji je imao blagoslov jna, zabranio je odcjepljenje uz napomenu ...prikaži još! nu da će hrvati napustiti jugoslaviju i biti van jugo granice virovitica-karlovac-karlobag ukoliko na tome inzistiraju i odmah je civilno stanovništvo krenulo u blokadu zamišljenuh granica.

      Odgovori Utorak, 11.06.2019. u 22:57
    • Avatar umjereni pacifist

      umjereni pacifist: naravno da su srbi pustili slovence da izađu iz federacije jer oduzimanjem pola hrvatske srbija koja bi imala crnu goru i nedefiniranu makedoniju.-doživljava nedosanjani san o velikoj srbiji.

      Odgovori Utorak, 11.06.2019. u 23:00
    • Avatar Za vas Ljudina

      Za vas Ljudina: Umjereni pacifist. Rep. Hrvatska je u SFRJ činila cca 20% stanovnistva kao i teritorije a ulaskom u EU cini 1% stanovistva i 0,5%teritorije,te gubi svaki vid nezavisnosti.

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 01:37
    • Avatar Orahova1

      Orahova1: Čuj ovoga Hrvatska isprovocirala rat,a ono mitingovanjw šešelja i sličnih po Hrvatskoj i protjerivanje Hrvata i to je isprovocirala,možeš to drugima pričati ali meni i onima koji su bili sudionici domovinskog rata sigurno ne provokatora jedni,sigurno su i ljudi u ...prikaži još! Sarajevu i Srebrenici Vukovaru isprovocirali pa ih se moralo pobiti i napraviti genocid i ti ljudi su isprovocirali rat,etnički ocistitisvu jednu BiH teritoriju i napraviti neviđene masakre i genocid i to je sprovocirano jeli???kako vas nije sram toga se trebate pitati???

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 04:03
    • Avatar umjereni pacifist

      umjereni pacifist: ljudina-postotak je irelevantan. i srbija će uči u europu. bit će "neovisna" sa jednakim postotkom stanovništva u europi, međutim postotci nisu bitni. u uniju svi ulazimo da bi imali zajedničko tržište i bili uspješniji ako imamo konkurentni proizvod. nažalost tu ...prikaži još! u smo svi na gubitku osim slovenije koja drži do svoje proizvodnje i proizvodi su cijenjeni.

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 06:36
    • Avatar umjereni pacifist

      umjereni pacifist: orahova- međunarodno pravo govori da svaki sukob unutar države bilo kojih razmjera nije agresija već građanski rat.dakle mi smo imali građanski rat do 15.01.1992.god.nažalost. tek nakon priznanja državnosti svaki napad i prijelaz preko granice se smatra agresijom. sa tobom se ...prikaži još! se slažem na formulaciji etničkog čišćenja i genocida prema bosni,međutim srbija za taj grijeh neće snositi posljedice.kažnjeni su oduzimanjem kosova ali vućko taji istinu i svojima prodaje priče za malu djecu.

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 06:49
    • Avatar Orahova1

      Orahova1: Umjereni pacifist@mozes ti njih suočiti s bilo kojim i kakvim činjenicama oni jednostavno mrze Hrvatsku i naći će bilo kakvu ispriku da pljuju po njoj,a to on pokazuje svoje svrstavaju na stranu agresora kad kaže da je Hrvatska koja nije ...prikaži još! imala sredstva da se brani "isprovocirala rat"po tome vidiš gdje se on svrstava, a ne vidi mitingovanje po Kosovo još 1987 pa smjenjivanje legalno izabrane vlasti u Vojvodini od strane seseljevih radikala,pa četničko mitingovanje po Hrvatskoj prvo 1989 pa i 1990 i huškanje srpskog življa na tim prostorima on to ništa ne vidi nego jednostavno osuđuje Hrvatsku da je isprovocirala rat,te plan Z4 koji je isto tako odbijen pa i vanjske granice da ostanu iste a republičke da bude svako za sebe sve.je to odbijena od strane Miloševića i njihove politike ali on jednostavno optužuje Hrvatsku,za njega je najvjerojatnije i vucic upravu sa onim govorom u Glini 1995.

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 06:50
    • Avatar Orahova1

      Orahova1: Ili onaj govor seseljevih u Kinu o ulozi jna kakvu je ulogu imala.

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 06:51
    • Avatar umjereni pacifist

      umjereni pacifist: nadaleko i u svijetu je poznata jugo mašinerija sa svojim tajnim službama,blokadom i cenzurom medija. ako si voljan otvori srpski "kurir" i na svaki istup vučića pročitaj komentare. kao da su svi pisani jednom rukom. to nije slučajno.

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 07:00
    • Avatar Orahova1

      Orahova1: Ovakve kao njega jednostavno treba ignorirati,oni nastoje da Hrvatsku koja je bila napadnuta postave na u taj položaj da se mora braniti to je njima u cilju,to im sigurno neće poći za rukom,a i koliko se da vidjeti da im ...prikaži još! i javnost u tome pomaže samo im to neće poći za rukom jer cijeli svijet je vidio što su oni radili i zato ih ima i najviše osuđenih u Haagu.

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 07:04
    • Avatar Orahova1

      Orahova1: Umjereni pacifist@ne moramo mi ići na kurir i ostale njihove portale oni i na "hr portalima"tako pišu uz odobrenje nazovi antifašističkoj,to antifašističkoj nije ni vidjelo njihov antifašizam se svodi na to pljuvanjem po Hrvatskoj i nazivaju slučajno državom itd itd,njima ...prikaži još! je vucic neka vrsta duhovnog vode.

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 07:09
    • Avatar Za vas Ljudina

      Za vas Ljudina: Hrvatska se nakon drugog svjetskog rata nikad nije odrekla fašizma.U emigraciju je otisao sav šljam koji je nastavio da djeluje destruktivno prema Jugoslaviji i zemlji svih njenih naroda.Smrću Tita stvaraju se uvjeti za buđenje svih nacionalističkih pokreta što koristi ustaska ...prikaži još! a migracija na celu sa Gojkom Suskom i počinje ono sto svi znamo.

      Odgovori Četvrtak, 13.06.2019. u 12:37
    • Avatar umjereni pacifist

      umjereni pacifist: naravno. počinje ono što svi znamo.

      Odgovori Četvrtak, 13.06.2019. u 22:29
  • Default avatar - Andrija-
    Andrija-

    Majstore, ako ti se to ne sviđa i ko ti se "diže želudac", a ti lijepo daj otkaz i idi radi negdje gdje će ti odgovarati. Nitko te ne drži i ne prisiljava.

    6 Utorak, 11.06.2019. u 20:34
    • Avatar djordje70

      djordje70: A posto tebi smeta istina,da odes ti negdi drugdi ako ti se ne svidja?

      Odgovori Utorak, 11.06.2019. u 21:20
    • Default avatar - Andrija-

      Andrija-: Meni se ne diže želudac, čisto mi je dobro tu gdje jesam. Da mi nije dobro i da mi smeta i da mi se "diže želudaci i povraća" ja bih dao otkaz i otišao gdje mi se ne povraća. Što ...prikaži još! se istine tiče, on meni sigurno ne može objašvanjvati istinu, ja sam bio tada tamo osobno, za razliku od njega.

      Odgovori Utorak, 11.06.2019. u 21:43
    • Avatar djordje70

      djordje70: Ne dize ti se zeludac al si se propeo na zadnje noge...

      Odgovori Utorak, 11.06.2019. u 22:02
    • Avatar stiven

      stiven: Đorđe,a ti basaš,po tebi sasvim vidljivo da si još daleko od istine,tj.zaostao

      Odgovori Utorak, 11.06.2019. u 22:06
    • Avatar djordje70

      djordje70: Di si bio osobno.u Lori di su vadili oci ili u onom vlaku napadu na televizore i krevete?

      Odgovori Utorak, 11.06.2019. u 22:07
    • Avatar Syrian

      Syrian: Lik je Srbin nek ide u majčicu predavat i dobro.

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 09:17
  • Default avatar - wolfl
    wolfl

    Srbi su izgubili rat. To je činjenica pa kom pravo kom krivo. O njihovim žrtvam se vodi računa kao i o ustaškim nakon 2 svj.rata. Tako je to u povijesti da uzročnici ratova uvijek najviše izgube. Nekad Njemačka danas Srbija.

    3 Utorak, 11.06.2019. u 20:16
    • Default avatar - Oliphant

      Oliphant: Srbija nije učestvovala u građanskom ratu u Hrvatskoj, što je i sud u Hagu utvrdio. Sud u Hagu je utvrdio i da je Hrvatska izvršila agresiju na BiH i taj rat je Hrvatska izgubila, pa nešto ne vidim da se ...prikaži još! kod vas i dalje ne priča o Herceg-Bosni i hrvatskim žrtvama odande. Hrvatski separatisti su izazvali rat u SR Hrvatskoj nakon miga sa Zapada, krenuli da ponovo koriste ustašku ikonografiju pa je normalno da su se Srbi Krajišnici organizovali da se brane.

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 08:43
    • Avatar Syrian

      Syrian: Srbija je izvršila agresiju na RH. Nema tu nikakvog građanskog rata. Onda je i agresija Njemačke na Češku građanski rat. To što su se hrvatski Srbi pobunili protiv RH ne znači da je to građanski rat, oni su bili instrument ...prikaži još! nt velikosrpske politike. Zapad nije dao mig Hrvatskoj za nezavisnost, upravo suprotno, sve vodeće zapadne sile su bile na strani Jugosrba. Time je naša izborena nezavisnost još veća.

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 09:16
    • Default avatar - hadred18

      hadred18: Nije sudjelovala Srbija, Vukovar se sam zapalio, ispast će da su još srbi vodili oslobodilački rat, koliko je bilo četničkih koljača pa to nisu istine, borovo selo je i dalje leglo četništva, u Vukovaru i dalje rade ratni zločinci i ...prikaži još! silovatelji. Kom pravo kom krivo, mi smo rat dobili tako da me ne zanima što neko o tome misli.

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 09:48
  • Default avatar - dcaka
    dcaka

    Potpuno opravdano. Trebao je dobiti direktan otkaz.

    Utorak, 11.06.2019. u 20:41
  • Avatar Plehan
    Plehan

    On je zaslužio otkaz,a ne opomenu.

    1 Utorak, 11.06.2019. u 19:35
  • Avatar Jaguar_Paw
    Jaguar_Paw

    Svatko sebi daje pravo komentirati i davati svoje mišljenje iako ga nitko ništa ne pita. To su nam dovele ove brojne konvencije o ljudskim pravima, gdje svi koriste svoja prava ali nemaju obavezu. Npr. ljudi koji su preživjeli rat, znaju ...prikaži još! da su ih mrtvi branitelji zadužili, mi znamo kome dugujemo slobodu koju smo stekli. Upravo i taj propali informatičar koristi svoje slobode i prava, blateći ljude koji su se borili. Mislim da nema nitko pravo tko nije bio tamo, tih dana, komentirati bilo što. Isto tako kad je bio dan sjećanja u Vukovaru jednom prilikom, na kojem sam prisustvovao, počeli su pisati mediji i ljudi u komentarima kako je bilo dvije kolone a uopće nisu bili tamo. Informatičar priča o hrvatskoj vojsci u bosni, igra se vojnog statega i pravnika, samo mi nije jasno kakve veze to ima s Vukovarom. HOS je problem, a niti jedan pripadnik HOS-a nije osuđen za ratni zločin, jedino zbog čega su krivi što su branili svoju vlastitu državu i još pri tome, neki od njih su ostali živ, i sad bi mi trebali se stidjeti pobjedničke vojske, prekaljenih ratnika i boraca za slobodu? Drugi narodi na temelju mitova grade spomenike i svoju povijest, mi blatimo temelje ove države - domovinski rat. Svakom bi poručio, kome god nije dobro, tko se stalno nešto žali, neka uzme svoje stvari i neka ode. Uvijek je bilo onih koji su podvili rep kad je bilo najteže, ali je uvijek bilo i nas koji smo ostali kad nas je naša država najviše trebala. Živjela Hrvatska

    4 Utorak, 11.06.2019. u 20:30
    • Default avatar - zadar_76

      zadar_76: Profesor je pobornik one antologijske rečenice iz filma 'Balkanski špijun' :" Izvini se Đuri što te tukao!"😀.... Ono...oprostite nam što smo branili SVOJE kuće i nismo dobrovoljno stavili glave pod vaš nož!

      Odgovori Utorak, 11.06.2019. u 20:39
    • Avatar Potjeh.

      Potjeh.: Izuzetan komentar. Ja bih samo nadodao da "našeg" informatičara povijesti treba na sličan način secirati, pa onda iskomentirati i dati sud. Mislim da bi cijela situacija bila puno jasnija i zapravo očekivana. Jer na ovakav perfidan i podmukao način podmetnuti ...prikaži još! takvu notornu bljuvotinu može samo onaj ili njemu sličan koji je 90 godina stajao na balvanima i vršio teror i agresiju u tuđoj zemlji.

      Odgovori Utorak, 11.06.2019. u 22:50
    • Default avatar - Prekrasni

      Prekrasni: E tako, bravo jaguare!

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 07:21
    • Avatar Hakiro Okada

      Hakiro Okada: Odličan i istinit komentar.

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 17:55
  • Avatar ludizoki
    ludizoki

    I to plaća Hrvatska da joj djecu uči!Sramotno!!!!

    Utorak, 11.06.2019. u 20:46
  • Default avatar - belaj bager
    belaj bager

    Učitelj informatike bi se igrao profesora povijesti

    Utorak, 11.06.2019. u 21:24
  • Default avatar - rdg
    rdg

    Zar je ovakvim uciteljima mjesto u obrazovanju???

    6 Utorak, 11.06.2019. u 19:58
  • Avatar ivanunited
    ivanunited

    On kao takav dio hrvatskog obrazovnog sustava,ne postoji reforma koja nama može pomoć...

    Utorak, 11.06.2019. u 20:49
  • Avatar Gledaj grb
    Gledaj grb

    a sad da vidimo roditelje čija djeca pohađaju imenovanu školu!!!!!!!!!! sad me zanima njihovo daljnje postupanje.

    5 Utorak, 11.06.2019. u 19:36
    • Default avatar - laptopxp

      laptopxp: Da, baš me zanima kako bi reagirali da škola ostane bez kvalitetnog nastavnika informatike zbog ravnateljice koja nema hrabrosti niti napisati zašto mu je dala opomenu...jer zna da ne može i ne smije, kritičko razmišljanje nije razlog za kaznu, naprotiv...A ...prikaži još! i ova opomena će, ako se žali, biti poništena...

      Odgovori Utorak, 11.06.2019. u 19:50
    • Avatar ak47

      ak47: laptop - Pokriva li to "kritičko mišljenje" procesuiranje zločinaca i silovatelja koji se mirno šeću Vukovarom ili je ograničeno samo na pljuvanje žrtve Vukovara?

      Odgovori Utorak, 11.06.2019. u 20:19
    • Default avatar - dogma11

      dogma11: mi roditelji ćemo mi nagradu dati a ravnateljicu protjerati iz škole

      Odgovori Utorak, 11.06.2019. u 20:28
    • Avatar ryba

      ryba: @ak47 vidiš i to spada u njegove dvojbe...nisi se zapitao ZAŠTO je tako? Postoji li neki dogovor sa suprotnom stranom?

      Odgovori Utorak, 11.06.2019. u 21:39
    • Avatar Moslavec

      Moslavec: Ak47- ne šeću zloćinci mirno samo po Vukovaru, šeću i po toplicama. Vjerojatno je svim zloćincima zajednićko da vole šetat.

      Odgovori Utorak, 11.06.2019. u 22:25
  • Avatar Lima-ZG
    Lima-ZG

    Eto sta nam dijecu uci! Uzas...

    16 Utorak, 11.06.2019. u 20:40
    • Avatar Noone_1

      Noone_1: nauči pisati... Nevjerojatno da najnepismeniji uvijek žele biti najglasniji.

      Odgovori Utorak, 11.06.2019. u 21:20
    • Avatar Lima-ZG

      Lima-ZG: Noone a kaj je tvoj problem?

      Odgovori Utorak, 11.06.2019. u 21:29
    • Avatar Species 8472

      Species 8472: Tvoja nepismenost, a dovoljno si licemjeran da kritiziraš nastavnika. U hrvatskom jeziku pravilno se piše "djecu", koriste se dijakritički znakovi, a prije veznika "a" se piše zarez.

      Odgovori Utorak, 11.06.2019. u 22:48
    • Avatar Antiu

      Antiu: Spec, to kamenjarima nije važno. Bitno je da se da glas za zločinačku i stavi ruka na srce.

      Odgovori Utorak, 11.06.2019. u 23:09
    • Avatar Orahova1

      Orahova1: Vidi ovih "strucnjaka" nepismenih govore nekom drugom o pismenosti!prvo svega nauči nešto prije nego nekoga drugog počneš ispravljati...

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 04:17
    • Avatar Species 8472

      Species 8472: @Orahova1, natrag u pećinu i pokrij se ušima!

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 10:29
    • Avatar Orahova1

      Orahova1: Species peciva je tvoja sudbina,obri bradu i operi se prije nego što izađes vani među svjet.

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 11:21
    • Avatar Species 8472

      Species 8472: Sama demonstriraš koliko si pismena. A žalosno je što to ne vidiš, IQ jedva zamjetan...

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 13:20
    • Avatar Orahova1

      Orahova1: Vidi tko priča o IQ.

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 17:14
    • Avatar Species 8472

      Species 8472: Onaj koji je iznad tebe cca 80 IQ poena. Vidim da me slijediš po portalu. Da se nisi zaljubila u moćniji intelekt možda?

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 17:56
    • Avatar Orahova1

      Orahova1: 80 IQ is below average probate 130 IQ.

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 18:41
    • Avatar Species 8472

      Species 8472: Znaš li ti uopće čitati? Očito ne. Rekao sam da sam iznad tebe 80 poena, što bi značilo da si ti na 70. A ja sam osobno službeno i vještačen na 150. Tamo se hvališ nekakvom diplomom iz Škotske, a ...prikaži još! 2 dvoznamenkasta broja ne znaš zbrojit. Rekao bi Veljko: "Kako to?".

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 18:50
    • Avatar Species 8472

      Species 8472: Onda, prestajemo s vrijeđanjem? BTW, ti ta koja je počela s vrijeđanjem. CITIRAM: "Vidi ovih "strucnjaka" nepismenih govore nekom drugom o pismenosti!prvo svega nauči nešto prije nego nekoga drugog počneš ispravljati..." To si napisala u momentu kada sam ja apsolutno ...prikaži još! sve pravopisne greške točno čovjeku objasnio. Znači, vrijeđaš i napadaš bez razloga.

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 19:03
    • Avatar Orahova1

      Orahova1: Ne ja nisam ta nego taj a Orahova je mjesto što me veze,i ne nije orahova kod Novske nego druga orahova.

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 21:23
    • Avatar Orahova1

      Orahova1: A što se tiče vrijeđanja i ti si druge počeo isto,samo govorim moramo uvažavati mišljenja drugih ljudi ma koliko se ne slagali s njima bez "prejudice".

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 21:26
    • Default avatar - komentator323632873

      komentator323632873: Nepismenost je jedna od glavnih karakteristika najvećih "domoljuba" i desničara, što su više desno to im je slabija pismenost. Ne znam zašto im je toliki problem naučiti osnove pravopisa hrvatskog jezika, svaki domoljub bi to trebao znati. Zanimljivo je to u svakom slučaju.

      Odgovori Petak, 14.06.2019. u 13:55
  • Default avatar - Tak imam te rad
    Tak imam te rad

    Otkaz...sto ce taj nauciti buduce generacije.!! Zato i je tako u hr i mnogi hrvati su u nekakvum nedoumicama, osjecaju krivnje...jer takvi stalno namecu nesto svoje i doslovce psiholoski ratuju. A mi hrvati nasjedamo na to i onda proriv svojih ljudi! Strasno.

    10 Utorak, 11.06.2019. u 19:59
    • Avatar Antiu

      Antiu: Otkaz za što?? Zato što je rekao istinu?? Ljudima je dosta hadezenjarskih laži. Zatrovali u ovaj narod.

      Odgovori Utorak, 11.06.2019. u 20:21
    • Default avatar - Tak imam te rad

      Tak imam te rad: Jbt kakve hdz ima veze s Vukovarom i izletom!!! Okani me se s takvim razmisljanjem...nasao si se u mom komentaru!!????

      Odgovori Utorak, 11.06.2019. u 21:20
    • Avatar Antiu

      Antiu: Tak imam te, mislio sam da se s tobom može raspravljati na nekom nivou. Kakve veze ima HDZ???A kakve nema?? Pa HDZ je to sve i izmislio.

      Odgovori Utorak, 11.06.2019. u 22:33
    • Default avatar - Tak imam te rad

      Tak imam te rad: Antiu...ja znam zašto je tebi hdz kriv, TO jer je ta stranka 90-te na čelu s Franjom Tuđmanom htjela samostalnu hr, ali u veliko si u krivu, jer se 90% HRVATSKOG NARODA izjasnilo za isto tj. da se maknemo iz ...prikaži još! iz SFRJ, koju su zapravo počeli voditi Srbi, tako da onog jedinstva ni J , a ni pravde s bilo koje strane nije bilo, samo se vuklo na jednu stranu, a zna se na koju, BEOGRAD i Srbija!!!!!!!!!! Znači ako si ti sada frustriran što je hr SAMOSTALNA, onda ti je 90% tvojih sugrađana kriva za to. Pa ako živiš u hr, onda bi ti preporučila , obzirom na tvoje razmišljanje da negdje drugdje pronađeš dom, jer ti tu nikako nemože biti dobro. Ako ti je dobro, onda ne se...i i poštivaj hr i njezine zakone i ljude, A POGOTOVO one koje su se borili za nju, KOJI su i tema u ovom članku !!!! To je sve od mene , jasno i glasno!!!!!!!!!!

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 15:36
    • Avatar Antiu

      Antiu: Svi koji ne misle kao vi, vrata su im otvorena, jel tako? To je rekla i putujuća predsjednica i onda je narod krenuo u masovan odlazak.

      Odgovori Četvrtak, 13.06.2019. u 09:50
    • Default avatar - Tak imam te rad

      Tak imam te rad: Ti iz krajnosti u krajnost...ne, netrebaš misliti kao ja, ali budi realan, pravedan i ako baš i nešto imaš ne vrijeđaj zato jer dobro znaš da baš nije tako, pa ako tu i živiš malo poštivanja ne škodi. Kao što ...prikaži još! o svi i koji i odu u Irsku, Njemačku..........poštivaju tu državu njezine ljude, zakone , praznike i ne pada im napamet da tako ružno komentiraju.

      Odgovori Četvrtak, 13.06.2019. u 11:56
    • Default avatar - Tak imam te rad

      Tak imam te rad: Predsjednica nije kriva za odlazak...neke stvari su se nakupljale godinama, prije i još svj. kriza 2009-2015, a od ulaska HR u EU, ljudi su imali, bez puno problema, mogućnost otići u druge zemlje i nažalost su otišli.

      Odgovori Četvrtak, 13.06.2019. u 11:59
    • Avatar Antiu

      Antiu: Da budem realan i pravedan? Pa kako?? Ako me država laže, krade i tlači na svakom koraku, a političari sve te novce ne ulažu u razvoj i daljnji boljitak društva, nego u svoje džepove, kako da volim takvu državu? Nepravda ...prikaži još! je iza svakog čoška, malog čovjeka se gazi. Privatnike se namjerno uništava i ne da im se da glavu podignu i malo prodišu. Na očigled otimaju nama, a oni se voze u skupim jahtama, autima, helikopterima i grade si velebne vile. Daj mi samo jedan primjer, samo jedan, gdje su oni napravili nešto dobro za narod.

      Odgovori Četvrtak, 13.06.2019. u 13:14
    • Avatar Antiu

      Antiu: Predsjednica je i sama rekla ako vam ovdje nije dobro, široko vam polje...i narod ju je poslušao.

      Odgovori Četvrtak, 13.06.2019. u 13:15
    • Default avatar - Tak imam te rad

      Tak imam te rad: U nekim stvarima si u pravu, potpuno...ali to nema veze sa člankom tj. Vukovarom i događajima u Vukovarom, onom drugom stranom što nastavnik piše i kako gleda TE DOGAĐAJE i na izlet . Ja komentiram točno članak i temu. Jedno ...prikaži još! o je stvarna životna situacija, problemi , a drugo je povijest. Povijest ima svaki narod, o njoj se piše, pjeva, stvaraju filmovi...i do povijesti se treba držati , poštovati...Nastvanik je našu povijest komentirao kako njemu odgovara i to javno, što nije nikako u redu i za mlade genreacije nikako, što će od njega naučiti. ??!!!!!!!

      Odgovori Četvrtak, 13.06.2019. u 13:40
  • Avatar GIRIGARI
    GIRIGARI

    Partizanska škola. Jedino je razlika što se ono događalo prije 70 godina kada nije bilo struje i vode a kamo li kamera i računala.

    Utorak, 11.06.2019. u 19:52
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    Da je tak nekaj provalil protiv NOB-a za Juge, mrak ni ga popapal. Sad ga stiti demokracija...

    4 Utorak, 11.06.2019. u 19:48
    • Default avatar - Grozni

      Grozni: vidim ti si protiv demokracije i za sustav kakav je bio za vreme juge?

      Odgovori Utorak, 11.06.2019. u 20:11
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Ne. Nisam. Ali oni koji najvise pljuju po Hr i placu za Jugom u toj Jugi bi dobili po piksi. Ovakvi kak ovaj profa, nacionalna manjina cije zene premlacuju starice i kradu na kilometre, LGBT... LGBT za vriheme Tita? Kaj ...prikaži još! god. Prevec su si svi zeli maha. Za hrvatske novce.

      Odgovori Utorak, 11.06.2019. u 22:01
    • Default avatar - Grozni

      Grozni: Ti koji su bili protiv sustava u Jugi su i protiv sustava HDZ posto se ne razlikuje od onog prijasnjeg samo to vecina ne vidi sa tobom na celu.

      Odgovori Srijeda, 12.06.2019. u 10:06
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Pa dobro, ak ti tak misliš. Nisi u pravu, al nek ti bude. Demokracija....

      Odgovori Četvrtak, 13.06.2019. u 17:39
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message