Školski programi su pretrpani bespotrebnim informacijama, pa onda i one činjenice koje djeca zaista trebaju zapamtiti nikako ne dolaze do izražaja
Dokad će naši učenici 'bubati' napamet fakte i definicije?
'Bubanje' napamet bespotrebnih definicija i činjenica je problem hrvatskog školstva, kažu mnogi profesori i roditelji.
Nitko ne osporava da učenici moraju razvijati osnovnu vještinu pamćenja. Lijepo je vidjeti djecu koja znaju izrecitirati pjesmu napamet. To je nešto što je korisno za mozak i razvoj. Međutim svi se dobro sjećamo da smo u školi učili fakte i godine koje smo već sljedećeg dana zaboravili. Često to kratkoročno znanje nije našlo primjenu. Doduše, neki su tome prirodno skloni pa izrastu u dobre natjecatelje na kvizovima, međutim takvi su rijetki kao i oni koji lijepo pjevaju.
Često se može čuti da mnoga djeca koja su završila srednje škole ne znaju učiti i ne razumiju ono o čemu uče, čitaju, govore i ne povezuju te informaciju u smislenu cjelinu. Kako riješiti taj problem? Može li Kurikulum biti spasonosno rješenje za pretrpanost i manjak angažmana učenika? Je li škola jednostavno dosadna u usporedbi s svime što okružuje djecu - igre, filmovi, mediji, društvene mreže itd... Može li se uopće škola s time natjecati?
Više na Forumu.
https://www.24sata.hr/forum/dokad-ce-nasi-ucenici-bubati-napamet-fakte-i-definicije-6