Infoekrani osjetljivi na dodir zavedeni su kao uređenje krajobraza, a koštali su HAC 516.000 kuna bez PDV-a. Nisu bili nužni za gradnju Slavonike, piše Večernji list
HAC
Dva stupa od 500.000 kuna su pravdali uređenjem pejzaža
Hrvatske autoceste platile su 516.000 kuna plus PDV za dva info ekrana na autocesti Đakovo - Sredanci van javnog natječaja iako nisu bili nužni za puštanje u promet tog dijela Slavonike. Večernji list ima dokaz kako je osječka tvrtka Werkos 2007. zatražila suglasnost za dodatne radove. Predmet je zaveden pod krajobrazom uređenja trase. Tako su ekrani osjetljivi na dodir priznati kao izvantroškovnički radovi. Ipak, predsjednik uprave HAC-a Mario Crnjak dao je suglasnost i poskupio gradnju Slavonike za pola milijuna kuna.
Odaberi temu koju želiš pratiti
Primaj sve nove vijesti o temi i budi u tijeku