Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

Eutanazija u Belgiji: Čak troje bolesne djece odlučilo umrijeti

Eutanazija je dozvoljena samo ako pacijent ima neizlječivu bolest i ako ima strašne bolove za koje ne pomažu lijekovi. Psiholog mora konstatirati da je maloljetnik sposoban shvatiti odluku o umiranju

Komentari 57 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Default avatar - lukabalic
    lukabalic

    normalna i civilizirana zemlja

    4 Petak, 10.08.2018. u 19:21
  • Avatar KaticaSvalina
    KaticaSvalina

    Neko odlučuje o našem radjanju...Zašto mi nebi odlučivali o našoj smrti,naravno u vanrednim okolnostima...Jer što je život ako ne živimo!

    11 Petak, 10.08.2018. u 20:09
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: Vanrednih okolnosti je onoliko koliko je ljudi. Znaš li zbog čega je jedan Belgijanac dobio eutanaziju? Jer se ni nakon operacije promjene spola nije osjećao psihički bolje. Hoćemo li ukinuti psihijatre i ubiti svakog tko je zbog nečega nesretan?

      Odgovori Petak, 10.08.2018. u 21:03
    • Avatar KaticaSvalina

      KaticaSvalina: @dodir neba 07 Nelogična mi ta info... Nemislim da u zemljama gdje je odobrena eutanazija tek tako je primjene..Na kraju slucajevi kao sto si naveo mogu se sami"eutanizirati"..Zar ne može svako ko poželi skočit s nebodera,pod vlak,u rijeku..Ali to više ...prikaži još! nije tema...Psihički bolesnik sigurno po zakonu ne podliježe eutanaziji...

      Odgovori Petak, 10.08.2018. u 21:15
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: Žansko sam. Katice, na žalost, oni koji promoviraju eutanaziju, promovitraju je kao humano umiranje za ljude koji pate. Na žalost, malo ljudi shvaća da su korijeni toga mnogo kompliciraniji i da to nije iz dobra. Evo, ovdje sam pročitala informaciju, ...prikaži još! ali je bila i na drugim portalima: "Belgijanca eutanazirali nakon što promjena spola nije uspjela" https://www.24sata.hr/news/belgijanca-eutanazirali-nakon-sto-promjena-spola-nije-uspjela-334832

      Odgovori Petak, 10.08.2018. u 21:28
    • Avatar KaticaSvalina

      KaticaSvalina: Išla sam na odobravanje u ekstremnim slučajevima...Znaci bolesnici s neizljecivim bolestima uz konstantne velike bolove gdje više ni lijekovi ne pomažu.Život je unatoč svemu lijep i nedoBog nikome patnje da bi poželio eutanaziju...

      Odgovori Petak, 10.08.2018. u 21:43
    • Avatar marquez

      marquez: Kad pročitam kako se vlastita obitelj ophodila prema njemu a majku njegova smrt nije pogodila jer ih nikada nije povezivala neka veza (njene riječi)...onda nije ni čudo da nije više želio živjeti.

      Odgovori Petak, 10.08.2018. u 21:43
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: marquez: Postoji Netko koji nas voli više nego što volimo sami sebe, više od majke oca, rodbine, prijatelja... Netko tko nas voli više nego što smo spremni i povjerovati. Na žalost, mnogi radije žele umrijeti, nego Njega upoznati. A On ...prikaži još! svakoga čeka raširenih ruku. Baš svakoga. Znam mnogo osoba koje su bile u teškim depresijama, a danas su radosne i ispunjene osobe, zahvaljujući tome što su Mu dopustile da uđe u njihov život. Znam ljude koji su bili u terminalnoj fazi nraka, a danas su zdravi ljudi. Ne postoje neizlječive bolesti pred Njim, ako Mu dopustimo da nas liječi. Najgore su bolesti duha, ali i njih liječi Duh Sveti, ako Mu dopustimo.

      Odgovori Petak, 10.08.2018. u 21:55
    • Avatar marquez

      marquez: Čekao je da mu taj pokaže ljubav a dao mu je patnju od početka života. Nije mogao više čekati. Ne gnjavi, živi svoj život kako hoćeš a druge pusti na miru.

      Odgovori Petak, 10.08.2018. u 21:58
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: KaticaSvalina: Patnja može biti mnogo manja, ako je čovjek preda Bogu na neku dobru nakanu. Ljudi koji imaju duboku vjeru, spremni su podnijeti patnju. Čak i djeca. Npr. Franjo i Jacinta Marto.

      Odgovori Petak, 10.08.2018. u 22:06
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: marquez: Ne, Bog nije kriv za naše patnje, Bog ih je uzeo na križ i uništio zauvijek. Prave patnje sustižu u vječnosti one koji ne žele Boga. To je njihov odabir. Biraju umjetni završetak kratkotrajne patnje u ovom životu, kako ...prikaži još! bi dobili vječnu patnju u drugom. Nevjerojatno nelogično i glupo. Ali, to je čovjek i njegova od Boga dana slobodna volja. Ti bi pustio druge da trče prema provaliji koju ne vide i ne bi ih zaustavio i upozorio, jer se ne želiš petljati u njihov život? Pa, i to je tvoja slobodna volja. I tvoja savjest. Ja ne mogu samo tako gledati kako ljudi srljaju u vječnu propast.

      Odgovori Petak, 10.08.2018. u 22:12
    • Avatar KaticaSvalina

      KaticaSvalina: Ne vjerujem u Boga ni u zivot poslje života-sve nas pojedu crvicì/ako nas ne kremiraju/Niko me ne voli više od same sebe,eventualno majka.U patnji smo sami i niko ne može ni da zamisli kako nam je..Moj stav o životu-što ne ...prikaži još! znači da sam manji ili lošiji čovjrk od onih koji se pouzdaju u Boga..

      Odgovori Petak, 10.08.2018. u 22:15
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: KaticaSvalina: Ja te ne tjeram da u išta ili ikoga vjeruješ. Rekoh da ljudi imaju slobodnu volju. Moja je odgovornost upozoriti te i uputiti, a tvoja vlastita je donijeti odluku. Uglavnom, ja za tvoje odluke ne odgovaram, nakon pšto sam ...prikaži još! te upozorila. OK? Vjeruj ili ne vjeruj, tvoja stvar. Nitko nije rekao da si manji ili lošiji čovjek u očima svijeta. Čak niti u Božjim očima, jer On voli grješnike. Međutim, i On postupa prema našim odlukama, neće ti se nametati, ako ga ne želiš. Pustit će te da ideš kamo si odabrala. Tijelo jedu crvi, istina. A reci, jesi li sigurna da će tvoja svijest umrijeti, tvoja duša? Je li ona smrtna kao tijelo? LP i Bb!

      Odgovori Petak, 10.08.2018. u 22:29
  • Avatar be yourself
    be yourself

    Nemoš se zdrav borit a kamoli bolestan tako da podržavam ovo humano djelo.

    Petak, 10.08.2018. u 20:49
  • Default avatar - kurcoglu
    kurcoglu

    U nasoj katolickoj dzamahiriji mozemo samo sanjati o eutanaziji. Kad nemamo prava na dostojanstven zivot, zasto bi imali dostojanstvenu smrt? A i profiti farmaceutske industrije bi se malo smanjili kad ne bi bilo uzaludnih produzenja agonije neizljecivo bolesnih.

    1 Petak, 10.08.2018. u 22:20
  • Avatar Plazma
    Plazma

    Zivot svakog zivog bica je u njegovim rukama.Ako netko zeli umrijeti neka umre.A ako netko zeli nekog spasiti neka pokusa.U oba slucaja svi cemo biti na dobitku.

    Petak, 10.08.2018. u 21:47
  • Avatar ĐorđePatković
    ĐorđePatković

    ako se neko muči a neko pravi račune i biznis od toga nije ni to u redu

    Petak, 10.08.2018. u 20:03
  • Default avatar - LANA555
    LANA555

    To je ok ,a ne da se mući i pati .

    Petak, 10.08.2018. u 23:25
  • Avatar psilaju
    psilaju

    Podržavam!

    Subota, 11.08.2018. u 07:09
  • Default avatar - kardinall
    kardinall

    I u hrvatskoj postoji eutanazija samo na drugaciji nacin !

    Subota, 11.08.2018. u 08:33
  • Default avatar - roket
    roket

    Laka vam zemlja anđeli..

    Subota, 11.08.2018. u 04:10
  • Avatar Uragan_1
    Uragan_1

    Treba se aktivirati i potaknuti zakon da se i kod nas uvede pravo izbora na eutanaziju.

    Subota, 11.08.2018. u 00:48
  • Default avatar - Janawo
    Janawo

    Malo pogledajte dokumentarce o eutanaziji u Belgiji, nije istina da imaju pravo samo trajno i teško oboljeli. To više ne znaš tko što radi, eutaniziraju babu u staračkom domu koja je zdrava i vitalna, tinejdžerku jer je depresivna eto tako ...prikaži još! jer oni žele umrijeti. A sam čin bome sačuvaj,ja u tome nisam vidjela ništa humano i normalno nego samo ljudsku sebičnost i izopačenosti.Koja je kontravezna i ostavlja puno prostora manipulaciji. Ne znam što je bolesnije, sam čin ili snimanje istoga.

    2 Petak, 10.08.2018. u 21:12
    • Avatar tomislavk59

      tomislavk59: To je strasno.to se ne zna tko sto radi.

      Odgovori Petak, 10.08.2018. u 21:18
    • Avatar GOVORIM-istinu

      GOVORIM-istinu: Najviše će se eutanizirati starci, jer njihova rodbina ne može čekati godinama da im pripadne imovina, a zna se da će mnogi lječnici za dobru proviziju napisati mišljenje da im treba pomoći , jer im ionako nema spasa. Manipulacija će biti jako puno.

      Odgovori Utorak, 14.08.2018. u 10:43
  • Avatar dodir neba 07
    dodir neba 07

    Zanimljivo! Djeca nemaju pravo odluke o bezbroj životnih stvari, ali o smrti imaju? I vidim prema komentarima da ima i kod nas onih koji podržavaju ubijanje djece. i to je humano? Znači, u svijetu postoji samo nekoliko humanih država? A ...prikaži još! i Hitler je ubijao "humano", mentalno retardirane, i čistio rasu. Današnji "humanisti" ubijaju ih u abortusima. A mi koji smo protiv smo fašisti. Eh, kako predvidljivo...

    24 Petak, 10.08.2018. u 20:57
    • Default avatar - Mbb

      Mbb: Nisi ti fašista...ti si jednostavno glup!

      Odgovori Petak, 10.08.2018. u 22:26
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: Mbb: Hvala. Moguće da sam i jedno i drugo, ako ti tako kažeš. Jer ti si toletantan i antifašista, pa imaš pravo izraziti svoje mišljenje. I od mene netolerantne nikad nećeš pročitati da si glup, zatucan, zaostao i slične stvari. Nikad. Lp i Bb!

      Odgovori Petak, 10.08.2018. u 22:34
    • Default avatar - Mbb

      Mbb: LP i FO religtarud

      Odgovori Petak, 10.08.2018. u 22:40
    • Default avatar - PolicijaRH

      PolicijaRH: Čuj ovog s Hitlerom ide uspoređivati ovaj slučaj. Hitler je ubijao ljude protiv njihove volje i ti ljudi većinskim dijelom nisu bili neizlječivi bolesnici koji bi u bliskoj budućnosti umrli u teškim mukama. Samo zato što izraz "ubijanje djece" zvuči ...prikaži još! ružno ne znači da je to automatski nehumano bez obzira na okolnosti.

      Odgovori Petak, 10.08.2018. u 22:51
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: Piše se "religitard", zlato! Nemoj da te ja, intelektualno zaostala, moram učiti kako da me pravilno vrijeđaš! 😂

      Odgovori Petak, 10.08.2018. u 22:54
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: PolicijaRH: Mislim da je protiv volje velikog broja djece i obveza odlaska u školu, pa ipak, djeca o tome nemaju pravo odlučivati. A o vlastitoj smrti imaju. Ubojstvo je uvijek ubojstvo. Od začeća pa do smrti. Uvijek. Ma kako se ...prikaži još! humanim pokušalo prikazati. Zanimljivo, više vjerojatno nećemo gledati one scene iz filmova u kojima čovjek stoji na rubu zgrade i želi skočiti, a neki dobrotvor (policajac ili netko drugi) ga pokušava od toga odgovoriti. Izgleda da pomalo dolazimo do one faze kad će mu svi odozdol vikati: "Skoči! Skoči!". Ili, još bolje, policajac će mu reći: "Nemoj skočiti, napravit ćeš nered. Mi ćemo ti to učiniti po zakonu, brzo, čisto i bezbolno!" .... Kamo ode ovaj svijet...

      Odgovori Petak, 10.08.2018. u 23:19
    • Default avatar - ivo39

      ivo39: Dabogda i ti doša u tu situaciju !

      Odgovori Subota, 11.08.2018. u 00:14
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: ivo39: Siguran si da već nisam?

      Odgovori Subota, 11.08.2018. u 02:13
    • Default avatar - PolicijaRH

      PolicijaRH: @dodir - Očajan ti je primjer sa školom. Moji kriteriji su jasni ko dan: neizlječiva bolest, bespotrebna muka do skore smrti i tek na kraju suglasnost. Ne možeš se praviti da sam rekao da je jedino suglasnost bitna. Ubojstvo je ...prikaži još! uvijek ubojstvo - ok. To ne znači da je ubojstvo uvijek pogrešno. Ne znam za tebe, ali po meni postoje iznimke, npr. ubojstvo u samoobrani gdje bi se većina vjerojatno složila da je to opravdano, iako to jest ustvari ubojstvo.

      Odgovori Subota, 11.08.2018. u 03:28
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: Ubojstvo u samoobrani je nužno ako želimo sačuvati vlastiti život. Međutim, i ubojstvo u samoobrani ostavlja na normalnom čovjeku koji ima savjest teške psihičke posljedice. Nije lako biti svjestan da si ubio drugog čovjeka, makar i u samoobrani. Bolujem od ...prikaži još! neizlječive bolesti koja je u stalnoj progresiji, a može trajati još godinama. Znam što me čeka jer je bolest nasljedna. Vjeruj mi, ono što vidim na svojoj majci nije baš privlačno ni oku ugodno. Ne pada mi na pamet zato si oduzimati život, iako me ne čeka blistava budućnost. Život je dar, svaki trenutak ima svoj smisao, pa i trenuci najveće boli. Zato istinski vjernici kršćani umiru mnogo mirnije i spokojnije od onih koji ne vjeruju. Ja znam da se ateisti tome smiju, ali to je čak i znanstveno dokazana činjenica. Što se djece tiče, mislim da je to, u konačnici, ipak odluka roditelja, a ne njihova. Zamisli da je Nicku Vujčiću uspio pokušaj samoubojstva u djetinjstvu, da se nije predomislio u vezi s tim... Svijet bi danas bio siromašan za osobu koja je stotinama tisuća drugih ljudi promijenila život. Svatko, svatko ima svoju svrhu na ovome svijetu i nitko nema pravo nasilno prekidati nečije postojanje, ma kakvo ono bilo. Ja mislim da se tu više radi o sebičnosti i komociji rodbine koja se danas ne želi brinuti za svoje bolesnike, nego o nekoj sućuti i samilosti. To je samo kamuflaža.

      Odgovori Subota, 11.08.2018. u 09:01
    • Default avatar - PolicijaRH

      PolicijaRH: Nisam rekao ni da je neizlječiva bolest sama po sebi dovoljan razlog za eutanaziju. Ima puno ljudi koji dugo žive s neizlječivim bolestima, ali ne žive u stalnim bolovima. A i one koji žive u stalnim bolovima nitko ne tjera ...prikaži još! da se ubiju. Ne znam uopće zašto misliš da se tu više radi o komociji i sebičnosti rodbine kojima se ne da brinuti za bolesnike, nego o samilosti. Daj jedan dobar razlog za ove specifične slučajeve iz kojeg bi se to moglo naslutiti. Osim toga ako stvarno misliš da je u pitanju sebičnost rodbine, onda mi je malo čudno da si protiv toga da djeca odlučuju o svojoj smrti. Ne bi li onda to pravo trebala zagovarati, tako da glas navodno sebične rodbine nije vrijedniji od djetetovog?

      Odgovori Subota, 11.08.2018. u 11:44
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: PolicijaRH: Mislim da nisi pažljivo čitao moj zadnji komentar. Znaš li išta Nicku Vujičiću? Kad je bio dijete, vjerojatno bi objeručke prihvatio eutanaziju. Mnogim ljudima je drago da u to vrijeme takve mogućnosti nisu postojale, jer je on danas ovdje, ...prikaži još! Bogu hvala. P. S. Smatraš li neizdrživu prihičku bol jednakom neizdrživoj fizičkoj boli? Djeca nisu sposobna odlučivati o životu i smrti jer premalo znaju i o jednom i o drugom. https://www.24sata.hr/news/karizmatik-bez-ruku-i-nogu-na-dar-dobio-dres-hrvatske-repke-282642

      Odgovori Subota, 11.08.2018. u 12:51
    • Default avatar - PolicijaRH

      PolicijaRH: Ne znam kakve su inače regulacije, ali ja Vujičiću ne bi odobrio eutanaziju da se mene pita. Ne želim biti dosadan i da se ponavljam kao pokvarena ploča, ali on je samo još jedan od manjkavih primjera koji ne zadovoljavaju ...prikaži još! sva tri kriterija koja sam naveo. Čovjek ne živi u stalnim bolovima i osim što nema udove, normalno funkcionira. Živi maltene kao i svaki teški invalid. Mislim da u trenutku kad se htio ubiti nitko ne bi popušio priču da on ne može biti funkcionalan čovjek kad odraste i nadam se da mu nitko ne bi odobrio eutanaziju. Što se tiče fizičke i psihičke boli, naravno da nisu ista stvar. Ne smatram ih jednakima.

      Odgovori Subota, 11.08.2018. u 15:54
    • Default avatar - Mbb

      Mbb: Tipfeler...religtard. Kad već spominješ da djeca nisu sposobna odlučivati o životu i smrti zašto im onda od rođenja namečete religiju? Uvodite ih u ideju straha od smrti i kazne nakon smrti prije nego su uopče naučila što to znači živjeti! ...prikaži još! Plašite ih nevidljivim djedicom sa nebesa koji ima mjesto puno vatre,patnje i boli stvoreno za njih ako zase.u samo jednu njegovu zapovjed a kao stvorio ih je,voli ih i daje im slobodnu volju. Ako smatraš da djeca nisu sposobna odlučivati o životu i smrti je premalo znaju o jednom i drugom zašto im namečete ideologiju straha od smrti i kazne nakon smrti? Dvolično razmišljanje! Klasični relgijski fanatizam...da ne kažem terorizam.....jer religije se zasnivaju na teroru! Zastrašivanju neukih izmišljotinama i lažima!

      Odgovori Subota, 11.08.2018. u 18:45
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: PolicijaRH: Dakle, psihičke i fizičke boli nisu isto? Slažem se! Psihičke (duševne) boli mnogo su gore. Čovjek koji osjeća duboku duševnu bol, osjeća je kao tešku fizičku bol koja nikako ne prestaje i on se ne može nositi s time. ...prikaži još! Zanimljivo je pogledati malo statistike o samoubojstvima. Daleko, nekoliko puta je manje samoubojstava ljudi koji pate od neke neizlječive fizičke bolesti, nego onih koji pate od duševnih bolesti, kao što je najpoznatija od njih, depresija. Dakle, ne postoji sredstvo ili način da se utvrdi zbog čega neka osoba više ili manje trpi. To je individualno i pretežito podložno vlastitim afinitetima. Osobe koja smatraju da se sama ne bi bile u stanju nositi sa fizičkom ili psihičkom boli, podržavaju eutanaziju. Ili osobe koje su se susrele s trpljenjem nekog člana obitelji, a nisu mu mogle pomoći pa ih je to psihički strašno boljelo. Za moj pojam, eutanazija je neprihvatljiva u svakom slučaju. A, kako rekoh, dokazano je da ljudi koji su vjernici mnogo lakše sve podnose. Zato nije ni čudo da su istinski vjernici decidirano protiv eutanazije, a za nju uglavnom ateisti ili vjernici samo po vokaciji, ali ne i po uvjerenju, kakvih je, na žalost, veliki broj. Vidiš, Nick Vujičić je kao dijete želio umrijeti. Danas bi mu u Danskoj to bilo dopušteno, bez obzira što ti smatraš da to nije razlog za smrt. Nedavno je bogati Australac otišao u Švicarsku po smrt, jer nije mogao podnijeti da sa svojih 104 godine više ne može igrati tenis! Eutanazija je veliko zlo!

      Odgovori Subota, 11.08.2018. u 20:05
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: Mbb: Zgodno, opet tipfeler. Nije religtard, nego religitard. Nedostaje ti jedno i. Slučajno po drugi put? Ne vjerujem. 😋 Namećemo religiju? Ne. mi im dajemo vjeru, a to je ono što daje smisao ljudskom postojanju. Međutim, sa punoljetnošću svako dijete ...prikaži još! postaje odrasla osoba i ima pravo odbaciti, kako ti kažeš, religiju. Punoljetne osobe trebale bi biti sposobne donositi odluke i biti same za njih odgovorne. Vjera ne uči djecu ništa loše, dapače. Što se tiče tvojih pitanja o Bogu, nema smisla da ti ovdje držim vjeronauk. Da su ti roditelji pružili vjeru od djetinjstva, sad o tome ne bi trebao ispitivati nepoznate ljude. A znam da te te stvari užasno zanimaju, a nemaš za njih objašnjenja. Vidiš, reći ću ti samo ovo: da Bog nekoliko puta nije očistio svijet od zlih ljudi koji su se od Njega odmetnuli, čovječanstva (pa tako i tebe i mene) već odavno ne bi bilo. Sljedeće čišćenje koje tek treba doći, bit će konačno i vječno. Čovječanstvo ovoga puta ima posljednju šansu za popravak, a vidjevši iz priloženog, danas je dalje od Boga nego što je ikad bilo. Sa zlim Bogom djecu plaše samo oni koji nisu upoznali istinskog Boga koji je sama ljubav i milosrđe i koji ne znaju da je On sišao na zemlju i umro na križu upravo zbog grešnika. Svako zlo koje se događa ljudima, ne bira Bog nego ga biraju oni sami. Žao mi je što su te prestrašili Bogom. Da Ga se ne bi bojao, lakše ti je vjerovati da Ga nema. Ali ima. Bb!

      Odgovori Subota, 11.08.2018. u 20:22
    • Default avatar - Mbb

      Mbb: dodir ne dajete nego namećete! I da,kaj god da mi kažeš o religiji i bogu nećeš mi reći nikaj kaj ne znam....ali ja bi tebi mogao a i govorim ti mnoge stvari o tvojoj religji koje ti očito nisu poznate....a ...prikaži još! očito ih ne želiš znati jer uporno piliš isto! Religije,poglavito abrahamske se šire ognjem i mačem! Manje ili više nasilnim nametanjem nemočnima i neukima! Vidim da spominješ da je bog sišao na Zemlju i umro na križu.....kojie fail....Isus u priči NIJE bog.....jbate pa ti čak ni bibliju kojom se toliko dičiš nisi pročitao....kaj si samo otvorio i pogledao kazalo? Ga ,Ga ,Ga....zvučiš kao guska..... daj odi psihijatru jer si stvarno bubani u glavu. Čisti fanatik....samo korak od toga da se razneseš na nekom trgu ili zgradi prepunoj ljudi..... I da,ja ne vjerujem da ga nema...ja to ZNAM! Ti si taj koji vjeruje!

      Odgovori Subota, 11.08.2018. u 20:58
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: Mbb: OK. Ja ne znam ništa o svojoj religiji. Ali znam o svojoj vjeri. Da ne znam ništa više, dovoljno je samo da Ga ljubim. Farizeji i pismoznanci znali su sve, ali su Ga razapeli, baš kao što Ga ti ...prikaži još! razapinješ. Znaš, budući da ti želiš razgovarati o religiji, a ja o njoj ništa ne znam, ovaj razgovor postaje bespredmetan jer polazi sa neravnopravne pozicije. Laku noć! Želim ti svako dobro! Bb!

      Odgovori Subota, 11.08.2018. u 23:08
    • Default avatar - Mbb

      Mbb: Ga ga ga ga guskaaaa

      Odgovori Subota, 11.08.2018. u 23:44
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: Ahaaa! 👹

      Odgovori Nedjelja, 12.08.2018. u 00:41
    • Default avatar - PolicijaRH

      PolicijaRH: @dodir Te statistike o samoubojstvima ti ne idu u korist. Eutanazija se, koliko ja znam, ne odobrava psihičkim bolesnicima. Ne postoji oblik psihičke bolesti koji je neizlječiv. I ovo što kažeš da se ne može objektivno odrediti tko trpi više, ...prikaži još! a tko manje je potpuno nebitno; ne radi se tu o nekom određenom pragu trpljenja, osoba mora imati neizlječivu bolest, neprestane bolove koji joj ne dopuštaju da živi funkcionalan život i ako joj je smrt blizu. Ovo me nasmijalo: "...dokazano je da ljudi koji su vjernici mnogo lakše sve podnose." Znam što si otprilike imala na umu, ali mogla si to malo bolje sročiti. Mogao bih do sutra nabrajati stvari koje vjernici teže podnose od nevjernika, kao npr. homoseksualnost, vanbračni snošaj i što god im drugo njihova vjera brani. Ono što si rekla u prošlom komentaru (da vjernici lakše podnose smrt) je puno smislenije i s tim se mogu složiti, ali radije ne bih puno o tome jer ne želim previše skretati s teme. "Zato nije ni čudo da su istinski vjernici decidirano protiv eutanazije..." Jao, jao. "No true Scotsman"? Nisam znao da si baš ti taj arbitar koji odlučuje tko je pravi vjernik, a tko nije. No kako god, sve da su i svi vjernici, svi ateisti i sve što ima između protiv eutanazije, mene ne bi bilo briga, ja bih svejedno bio za. Ispravnost nekog čina je neovisna o mišljenju pojedinaca.

      Odgovori Ponedjeljak, 13.08.2018. u 00:39
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: PolicijaRH: Mnogo je slučajeva eutanazije u kojima ljudi nisu u velikoj fizičkoj patnji ili smrtno bolesni. Izvoli malo informacija: https://www.24sata.hr/news/david-104-je-dobio-kraj-kakav-je-htio-svicarci-ga-eutanazirali-572978, https://www.24sata.hr/news/belgijanca-eutanazirali-nakon-sto-promjena-spola-nije-uspjela-334832 Možeš guglati: Nizozemska legalizira eutanaziju i za one koji nisu smrtno bolesni; OKONČANJE ŽIVOTA - Sve više ljudi traži ...prikaži još! i eutanaziju, a nisu smrtonosno bolesni; Film o mladoj ženi koja je željela eutanaziju zbog depresije, pa odustala u zadnji tren; OTIŠLA U KLINIKU SMRTI JER JE NISU HTJELI EUTANAZIRATI 'Ubijte me, trpim neizdrživu bol, tijelo mi gori'

      Odgovori Ponedjeljak, 13.08.2018. u 01:59
    • Default avatar - PolicijaRH

      PolicijaRH: Ispravak: ja osobno ne bih odobrio eutanaziju psihičkim bolesnicima. Što se tiče ova dva slučaja za koje si dala link, za njih nisam siguran. Nema dovoljno dobrih razloga da se eutanazija u poptunosti zabrani, ali bi ju trebalo bolje regulirati.

      Odgovori Ponedjeljak, 13.08.2018. u 15:20
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: Svakom svoje mišljenje. Po meni, nitko nema pravo oduzeti život drugom ljudskom biču. Regulativa nikad neće biti dobra. U zlu nikad nema dobre regulative. Zlo uvijek pokazuje neki mali djelić dobra, kako bi nas zavelo.

      Odgovori Ponedjeljak, 13.08.2018. u 18:38
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message