Obavijesti

Promo sadržaj

Festival urbanog plesa Kings of Style okupio 600 plesača

Festival urbanog plesa Kings of Style okupio 600 plesača
8

Ako ste ovog vikenda osjetili podrhtavanje tla, bez brige, ne radi se o potresu – Zagreb je poskakivao u ritmu urbane glazbe i plesa!

Festival urbanog plesa Kings of Style powered by adidas Originals, u organizaciji plesne skupine Atomic Dance Factory, ovog vikenda je ponovo okupio oko 600 plesača iz Hrvatske i regije iz dobnih skupina djece, juniora i seniora, a plesače je bodrilo preko 1000 gledatelja.
Prvi dan festivala je prošao u znaku tematskih freestyle battleova Who Got the Ju!ce powered by adidas Originals, na kojima su svoju kreativnost i plesne sposobnosti pokazivali plesači spremni na poseban plesni izazov. Specifičnost ovog natjecanja je u tome što plesači imaju zadatak, prateći određenu pjesmu i plesni stil, svoj ples prilagoditi i zadanoj asocijaciji ili priči. Ovakav koncept natjecanja garantira dobru zabavu i puno smijeha! Pobjednik ovogodišnjeg izdanja battleova je Anto Petričević, koji se najbolje snašao u zadanim ulogama, od kojih je jedna bila uloga zmaja, čije je kretnje morao dočarati kroz ples, u prepunom Vinyl
baru.


Natjecanje u urbanim plesnim koreografijama je obilježilo nedjelju 02.04., drugi dan festivala. Za titulu najboljih su se borila djeca, juniori i seniori u kategorijama timova i velikih timova, a slijedeći su se pokazali najboljima:

  • Djeca / timovi: Base kidz, Kazina, Slovenija
  • Junior / timovi: B Residence, Zagreb
  • Seniori / timovi: Hip Hop House, Zagreb
  • Djeca / veliki timovi: Funky Soulz, Kazina, Slovenija
  • Juniori / veliki timovi: Artifex, Slovenija
  • Seniori / veliki timovi: Urban klan, ŠD Ilužn, Slovenija

Na samom finalu je atmosfera dovedena do potpunog usijanja, a u publici su se posebno istaknuli roditelji koji su došli bodriti svoje ekipe s transparentima, u pravom navijačkom duhu.

Organizator Saša Krnetić se osvrnuo na festival: „Ovogodišnje izdanje Festivala Kings of Style powered by adidas Originals dokaz je da urbana plesna scena raste, ne samo brojčano, već i u kvaliteti plesača. Drago mi je vidjeti da ljudi prepoznaju vrijednost koju ovakvo događanje ima za urbani ples, čemu svjedoče i potpuno pune tribine, ali i plesni podij.“
 
Posjetite naše web stranice ili Facebook event.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve