Ako ste ovog vikenda osjetili podrhtavanje tla, bez brige, ne radi se o potresu – Zagreb je poskakivao u ritmu urbane glazbe i plesa!
Festival urbanog plesa Kings of Style okupio 600 plesača
Festival urbanog plesa Kings of Style powered by adidas Originals, u organizaciji plesne skupine Atomic Dance Factory, ovog vikenda je ponovo okupio oko 600 plesača iz Hrvatske i regije iz dobnih skupina djece, juniora i seniora, a plesače je bodrilo preko 1000 gledatelja.
Prvi dan festivala je prošao u znaku tematskih freestyle battleova Who Got the Ju!ce powered by adidas Originals, na kojima su svoju kreativnost i plesne sposobnosti pokazivali plesači spremni na poseban plesni izazov. Specifičnost ovog natjecanja je u tome što plesači imaju zadatak, prateći određenu pjesmu i plesni stil, svoj ples prilagoditi i zadanoj asocijaciji ili priči. Ovakav koncept natjecanja garantira dobru zabavu i puno smijeha! Pobjednik ovogodišnjeg izdanja battleova je Anto Petričević, koji se najbolje snašao u zadanim ulogama, od kojih je jedna bila uloga zmaja, čije je kretnje morao dočarati kroz ples, u prepunom Vinyl
baru.
Natjecanje u urbanim plesnim koreografijama je obilježilo nedjelju 02.04., drugi dan festivala. Za titulu najboljih su se borila djeca, juniori i seniori u kategorijama timova i velikih timova, a slijedeći su se pokazali najboljima:
- Djeca / timovi: Base kidz, Kazina, Slovenija
- Junior / timovi: B Residence, Zagreb
- Seniori / timovi: Hip Hop House, Zagreb
- Djeca / veliki timovi: Funky Soulz, Kazina, Slovenija
- Juniori / veliki timovi: Artifex, Slovenija
- Seniori / veliki timovi: Urban klan, ŠD Ilužn, Slovenija
Na samom finalu je atmosfera dovedena do potpunog usijanja, a u publici su se posebno istaknuli roditelji koji su došli bodriti svoje ekipe s transparentima, u pravom navijačkom duhu.
Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve