Obavijesti

News

Komentari 0

Francuzi kupili američku ikonu, dali 16 mlrd. dolara za Tiffany

Francuzi kupili američku ikonu, dali 16 mlrd. dolara za Tiffany
1

Iz francuske kompanije LVMH navode da su odbori obje tvrtke odobrili sporazum, izražavajući nadu da će preuzimanje biti dovršeno do 2020. godine, pod uvjetom da budu pribavljene regulatorne dozvole

VIDEO

 Francuski proizvođač luksuzne robe LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton objavio je u ponedjeljak da je postigao dogovor o kupnji američkog Tiffanyja za 16,2 milijarde dolara.

Sporazumom je vrijednost 180-godišnjeg Tiffanyja i njegovih 300 trgovina diljem svijeta procijenjena na 135 dolara po dionici, navode u LVMH-u.

Vrijednost transakcije od 16,2 milijarde dolara nadmašila je prošlomjesečnu ponudu LVMH-a, 'tešku' 14,5 milijardi dolara.

Iz francuske kompanije navode da su odbori obje tvrtke odobrili sporazum, izražavajući nadu da će preuzimanje biti dovršeno do 2020. godine, pod uvjetom da budu pribavljene regulatorne dozvole i privola Tiffanyjevih dioničara.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.

U LVMH-u ističu da će kupnjom američke kompanije ojačati poziciju na tržištu vrhunskog nakita i u SAD-u.

Francuska kompanija već posjeduje 75 brendova, uključujući Christian Dior, Fendi, Givenchy i proizvođača satova Tag Heuer. Uključivanjem američke kompanije u portfelj brendova znatno bi proširili uporište u SAD-u i ponudu nakita.

U Tiffanyju pak ističu da će im dogovor osigurati dugoročnu održivost. Američka kompanija pokušava izmijeniti svoj brend kako bi bio privlačniji mlađim potrošačima a financijski moćni LVMH jamči im više novca za širenje poslovanja.

Sporazum LVMH-a i Tiffanyja vremenski se poklopio s nastojanjima proizvođača luksuzne robe da se prilagode promjenama navika kupaca koji sve više kupuju putem Interneta. Problema im zadaje i njihova sklonost kupnji rabljenih luksuznih proizvoda.

Proizvođači luksuzne robe strahuju i od gospodarskog usporavanja u Kini, ključnom tržištu, i paralelnog pada broja posjeta stranih turista SAD-u.

Izvršni direktor Tiffanyja Alessandro Boglio pokušava privući mlađe potrošače modernijim nakitom. Početkom godine lansirali su kolekciju nakita za muškarce, pojačali su marketing prema novim potrošačkim skupinama, uključujući istospolne parove, te krenuli u obnovu glavne trgovine na Manhattanu.

Unatoč tome, prodaja u SAD-u i dalje stagnira, budući da zbog usporavanja domaćeg gospodarstva kineski turisti u inozemstvu manje troše. Ujedno su Tiffanyjevi proizvodi zbog jačeg dolara poskupjeli za potrošače izvan SAD-a.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 0
VIDEO

Roditelji djevojčice su ponovno u policijskoj postaji! Na mjesto potrage stigao i bager, kopaju
ZBOG NOVIH SAZNANJA?

Roditelji djevojčice su ponovno u policijskoj postaji! Na mjesto potrage stigao i bager, kopaju

Nekoliko pripadnika policije iskopava prostor ispred štaglja gdje je djevojčica Danka Ilić nestala prije dva dana. Pretražuje se teren kako bi se pronašao bilo kakav trag

Snimke s mjesta događaja: Policija kopa teren kod štaglja gdje je nestala malena Danka
VIDEO: CURICA NESTALA U SRBIJI

Snimke s mjesta događaja: Policija kopa teren kod štaglja gdje je nestala malena Danka

BANJSKO POLJE, SRBIJA - Nekoliko pripadnika policije iskopava prostor ispred štaglja gdje je djevojčica Danka Ilić nestala prije dva dana. Pretražuje se teren kako bi se pronašao bilo kakav trag. Roditelji djevojčice ponovno su pozvani u policijsku postaju, ali za sada još nema informacija je li to povezano s kopanjem zemljišta oko kuće gdje je malena Danka nestala.
FOTO Ovo su muškarci koji su lagali da je Danka (2) kod njih: U kuću u BiH upali su specijalci
SNIMILI VIDEO NA TIKTOKU

FOTO Ovo su muškarci koji su lagali da je Danka (2) kod njih: U kuću u BiH upali su specijalci

Muškarci su tražili 50.000 KM za objavu informacija o nestaloj Danki Ilić (2)