Obavijesti

News

Komentari 0

Francuzi kupili američku ikonu, dali 16 mlrd. dolara za Tiffany

Francuzi kupili američku ikonu, dali 16 mlrd. dolara za Tiffany
1

Iz francuske kompanije LVMH navode da su odbori obje tvrtke odobrili sporazum, izražavajući nadu da će preuzimanje biti dovršeno do 2020. godine, pod uvjetom da budu pribavljene regulatorne dozvole

 Francuski proizvođač luksuzne robe LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton objavio je u ponedjeljak da je postigao dogovor o kupnji američkog Tiffanyja za 16,2 milijarde dolara.

Sporazumom je vrijednost 180-godišnjeg Tiffanyja i njegovih 300 trgovina diljem svijeta procijenjena na 135 dolara po dionici, navode u LVMH-u.

Vrijednost transakcije od 16,2 milijarde dolara nadmašila je prošlomjesečnu ponudu LVMH-a, 'tešku' 14,5 milijardi dolara.

Iz francuske kompanije navode da su odbori obje tvrtke odobrili sporazum, izražavajući nadu da će preuzimanje biti dovršeno do 2020. godine, pod uvjetom da budu pribavljene regulatorne dozvole i privola Tiffanyjevih dioničara.

U LVMH-u ističu da će kupnjom američke kompanije ojačati poziciju na tržištu vrhunskog nakita i u SAD-u.

Francuska kompanija već posjeduje 75 brendova, uključujući Christian Dior, Fendi, Givenchy i proizvođača satova Tag Heuer. Uključivanjem američke kompanije u portfelj brendova znatno bi proširili uporište u SAD-u i ponudu nakita.

U Tiffanyju pak ističu da će im dogovor osigurati dugoročnu održivost. Američka kompanija pokušava izmijeniti svoj brend kako bi bio privlačniji mlađim potrošačima a financijski moćni LVMH jamči im više novca za širenje poslovanja.

Sporazum LVMH-a i Tiffanyja vremenski se poklopio s nastojanjima proizvođača luksuzne robe da se prilagode promjenama navika kupaca koji sve više kupuju putem Interneta. Problema im zadaje i njihova sklonost kupnji rabljenih luksuznih proizvoda.

Proizvođači luksuzne robe strahuju i od gospodarskog usporavanja u Kini, ključnom tržištu, i paralelnog pada broja posjeta stranih turista SAD-u.

Izvršni direktor Tiffanyja Alessandro Boglio pokušava privući mlađe potrošače modernijim nakitom. Početkom godine lansirali su kolekciju nakita za muškarce, pojačali su marketing prema novim potrošačkim skupinama, uključujući istospolne parove, te krenuli u obnovu glavne trgovine na Manhattanu.

Unatoč tome, prodaja u SAD-u i dalje stagnira, budući da zbog usporavanja domaćeg gospodarstva kineski turisti u inozemstvu manje troše. Ujedno su Tiffanyjevi proizvodi zbog jačeg dolara poskupjeli za potrošače izvan SAD-a.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0
FOTO Pogledajte kako izgleda vila u Istri bračnog para Kekin: Cijena noćenja ide i do 500 €
U ISTARSKOM MOMJANU

FOTO Pogledajte kako izgleda vila u Istri bračnog para Kekin: Cijena noćenja ide i do 500 €

Renovirana tradicionalna istarska kuća moderno je uređena, a cijena noćenja se kreće od 300 eura do 500 eura. Od iznajmljivanja Kekin zaradi nešto više od 13 tisuća eura godišnje
Vakula je rek'o: Stižu nam debeli minusi i najhladniji dan
ZIMA POKAZUJE ZUBE

Vakula je rek'o: Stižu nam debeli minusi i najhladniji dan

DHMZ je za subotu zbog poledice izdao žuto upozorenje za karlovačku i gospićku regiju
Jelavić, ali pravi: 'Možemo me koristi u prljavoj kampanji. Mile je znao tko sam, a ovo je istina'
O SUSRETU S KEKIN

Jelavić, ali pravi: 'Možemo me koristi u prljavoj kampanji. Mile je znao tko sam, a ovo je istina'

Ja se Mili Kekinu nisam lažno predstavio. Mile Kekin je točno znao tko sam ja. Sa mnom svi točno znaju na čemu su - ja sam Nikica Jelavić - i nikome se lažno ne predstavljam, rekao je