Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

Glavašević o tekstu Expressa: Ne mrzim Kolindu, prezirem ju!

Dio teksta u Expressu na koji se osvrnuo govori o tome kako je tijekom kampanje palo pitanje treba li Bujanec pozvati u svoju emisiju srpskog zločinca Šešelja koji je trebao diskreditirati predsjednika Josipovića.

Komentari 329 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Avatar mstengl10
    mstengl10

    Ovaj lik je totalni fake.

    Petak, 12.04.2019. u 15:34
  • Avatar dahhmal
    dahhmal

    Jadnik koji jedino zivi i prosperira na racun svoga velikoga oca tak kaj god ta jadna i mizerna osoba izjavi to je potez ocajnika jer on tati nije ni do gleznja koliko god se trudio da nesto napravi a to ...prikaži još! o kaj napada Kolindu to je samo dokaz koliko je jadan

    10 Petak, 12.04.2019. u 15:17
    • Default avatar - prvi general

      prvi general: baš naprotiv, jadni su oni koji se neselektivno klanjaju ljudima na položaju bez obzira na njihova djela i nedjela. To pokazuje izrazito negativne i primitivne osobine popot povodljivosti i neinteligencije

      Odgovori Petak, 12.04.2019. u 18:18
    • Avatar Marin Pavelic

      Marin Pavelic: Sinisa je njegov otac samo na papiru.

      Odgovori Petak, 12.04.2019. u 23:03
    • Default avatar - dogma11

      dogma11: njegov otac je mrtav zbog politike hdza...trebao bi ih voljeti?

      Odgovori Subota, 13.04.2019. u 10:28
    • Avatar Marin Pavelic

      Marin Pavelic: dogma...Ne branim hdz ali njegovog oca su ubili cetnici.

      Odgovori Subota, 13.04.2019. u 10:29
    • Default avatar - dogma11

      dogma11: mhm...sjećaš se njegovog proglasa... na kraju..prije nego je zaklan?...da ti ga zalijepim?

      Odgovori Subota, 13.04.2019. u 10:34
    • Default avatar - dogma11

      dogma11: znam da ti neće pasati...pa neću aj...

      Odgovori Subota, 13.04.2019. u 10:35
    • Avatar Marin Pavelic

      Marin Pavelic: dogma ja nisan hdz_ovac kako si ti sebi to zalipija u glavu. Sican se ja dobro sto je i kako je Sinisa izvjestava iz razrusenog i opkoljenog Vukovara.

      Odgovori Subota, 13.04.2019. u 11:43
    • Default avatar - dogma11

      dogma11: Eto....kad se već sićaš onda znaš šta je Siniši prolazilo kroz glavu kad je shvatio da su izdani....a samim time i zašto Bojan ne simpatizira HDZ i sve vezano za njega...

      Odgovori Subota, 13.04.2019. u 12:20
    • Avatar Marin Pavelic

      Marin Pavelic: dogma1 ...Za Boga miloga jel ja tebi moram crtati neke stvari da bi shvatija. Ne simpatiziram ni ja hdz i njihovu politiku onda a jos manje sada od kada im pupovac vodi drzavu. Mali Glavasevic mi se zgadija skupa sa ...prikaži još! Maticem kad su ismijavali poginule hrvatske branitelje....jesi li to zaboravija ili?

      Odgovori Subota, 13.04.2019. u 16:19
    • Default avatar - dogma11

      dogma11: Dakako da si ti to sebi preveo na taj način....

      Odgovori Subota, 13.04.2019. u 16:58
  • Avatar Anarhosindikalist
    Anarhosindikalist

    KGK je važna točno toliko, koliko to definira Ustav RH. Dakle, nevažna.

    7 Petak, 12.04.2019. u 15:36
    • Default avatar - Winks

      Winks: Kada bude trošila novc poreznih obveznika u mjeri koliko joj Ustav dozvoljava, na sve ovlasti i obveze u skladu sa time, onda tvoja teorija bude imala smisls. Kgk je najveci uhljeb u povijesti RH, previše troši, rezultati NULA!

      Odgovori Petak, 12.04.2019. u 19:17
    • Avatar Anarhosindikalist

      Anarhosindikalist: Je, ali ja ne govorim o proračunskom novcu, koji je naravno važan, nego o političkoj šteti ili koristi, koju ta institucija može proizvesti. Snažni legitimitet, koji predsjednik stječe izravnim izborima je u potpunoj suprotnosti s ustavnim ovlastima.

      Odgovori Petak, 12.04.2019. u 19:33
    • Default avatar - Winks

      Winks: Shvacam sto mislis i slazem se! :) Samo se nadovezujem kada je njeni fanovi brane tvrdeci da nema ovlasti. A istina je da ona “ima” ovlasti kod predizbornih obecanja, u stvarnosti nema. Ali zato, kada trosi novac poreznih obveznika, ti ...prikaži još! iznosi debelo premašuju budžet njezinih ovlasti.

      Odgovori Petak, 12.04.2019. u 20:11
    • Avatar Anarhosindikalist

      Anarhosindikalist: Zanimljivo je da predsjednik možda i može nešto korisno pokrenuti, jer ako ništa drugo, ima nesmetan pristup medijima, može pokrenuti škakljive teme, senzibilizirati javnost i tako to, ali... evo što se događa u njenom prvom mandatu. Njoj je jako dobro ...prikaži još! poznato da bez podrške matične stranke, ne bi imala nikakvu šansu za drugi mandat. Razumljivo je da neće kritizirati vladu, jer anemični to ne prašta. Dakle, K. je na neki način taoc vlastitih ambicija i želje za drugim mandatom. Sad pretpostavimo da dobije drugi mandat, što je realna mogućnost, jer imaju medije, novac i discipliniranu glasačku mašineriju. Dakle, u tom drugom mandatu, znajući da joj je zadnji, može: (1) prepustiti se ljenčarenju i napuštanju svake ambicije. (2) S druge strane, možda dobije želju za međunarodnom političkom afirmacijom (EU, NATO, UN...) pa, neopterećena HDZ-om, postane ''hiperaktivna''. U ovom drugom slučaju smo najebali.

      Odgovori Petak, 12.04.2019. u 20:46
    • Default avatar - Winks

      Winks: Ako i izbori drugi mandat, sumnjam da je dovoljno sposobna da napravi nesto vise nego u prvom mandatu.. Ona radi za sebe, provodi predizbornu kampanju od prvog dana. Glumi Lady D., sa kojom se ne može usporediti i ispunjava vlastite ...prikaži još! propale mladenačke snove. Od selfija, traženja pažnje na društvenim mrežama, turistiranja, botoksiranja, mršavljenja i liposukcija, do hodočašćenja po sportskim eventima, gdje procijeni da ce dobiti dobru reklamu. U 6.deceniji života otkrila je da voli pse i nogomet i tenis, zamisli :-)...Pitam se zašto nije otišla na Davis cup u Slovačku ili SP u JAR, na svoj račun, npr. Nije imala 4 milijuna budala da to financiraju. ...Dakle, ona koristi sve blagodati vlastitog dokoličarenja i niškoristi, ispunjava propale snove, a to što se država raspada i što je doživjela najveci egzodus Hrvata za njene vladavine, to se nje ne tiče. Ona čak vjeruje da Zagreb nema beskućnika.

      Odgovori Subota, 13.04.2019. u 00:02
    • Default avatar - Winks

      Winks: Na političkom planu je potpuno neučinkovita i nebitna. Ono na čemu ona radi je da opet na primitivnom puku i kamenjarima (koji biraju po ideologji, a ne po sposobnosti) osigura drugi mandat da može dokoličariti i na tome masno zaradjivati. ...prikaži još! Ako ne uspije, uvijek može biti Nato podanica, toliko se osigurala. Naravno da je trebala i mogla iskoristiti svoju funkciju za lobiranje za svoju zemlju, dovodjenje investitora (što krivousti Vučić bolje radi od nje), bolje pozicioniranje Hrvatske itd., ona je previse opsjednuta sobom i plasticnim trepavicama, umecima u kosi. Jednom se živi. A iskreno vjerujem da je mentalno dorasla većim dostignućima. Ona nije previše bistra. Vec obična štreberica, nametljive naravi, seljančica koja je odlučila u djetinjstvu biti netko i nešto. Ali na račun naroda. Što joj je hdz i omogućio.

      Odgovori Subota, 13.04.2019. u 00:03
    • Avatar Anarhosindikalist

      Anarhosindikalist: Haha, dobar si profiler. Kako ono... trčala bosa po rosnim livadama, dok su joj se obrazi rumenjeli? :))

      Odgovori Četvrtak, 25.04.2019. u 01:56
  • Default avatar - Budni
    Budni

    Jao dobro su te podučiti za vrijeme domovinskog rata u Bih! Da mrziš sve kaj je Hrvatsko! !!!!!!

    12 Petak, 12.04.2019. u 14:14
    • Default avatar - dogma11

      dogma11: ne hrvatsko....hdzovsko....i razumijem ga....

      Odgovori Subota, 13.04.2019. u 10:29
    • Default avatar - Budni

      Budni: Dogma 11 , ponekada je bolje ne trošiti vrijeme na takve kao ti!Niti je Kolinda izabrana samo od HDZ niti pak ga predstavlja!A nadamo se da više nikada ne bude predsjednik u Hr koji radi protiv Hrvatske kao što su ...prikaži još! su smiješni mesic i trubadur koji si stavio harac od ZAMPA , na sve i kojemu je tata bio zapovjednik Golog Otoka! !!!

      Odgovori Subota, 13.04.2019. u 15:12
    • Default avatar - dogma11

      dogma11: Dakle....Kolinda je izabrana od HDZ-a...i HDZ-a samo....i razumijem ga zašto mrzi HDZ...

      Odgovori Subota, 13.04.2019. u 16:55
    • Default avatar - Budni

      Budni: Ako HDZ ima 65% glasova u Hr, zašto onda trošiti vrijeme na izborima? !Ne ima samo 32%a ostalo su glasali ljudi Hrvatske!

      Odgovori Subota, 13.04.2019. u 19:24
    • Default avatar - dogma11

      dogma11: ...ostalo je glasala dijaspora i mrtvi...po običaju...no nebitno...riječ je o bojanu i svaka mu čast

      Odgovori Subota, 13.04.2019. u 19:46
    • Default avatar - Budni

      Budni: Da o njemu koji mrzi sve što je Hrvatsko!A ko mu je ubio oca?Isti ti koje brani i za koje se zalaže!

      Odgovori Subota, 13.04.2019. u 20:01
    • Default avatar - dogma11

      dogma11: Mrzi hdzovsko....ne hrvatsko....s razlogom

      Odgovori Subota, 13.04.2019. u 20:02
    • Default avatar - dogma11

      dogma11: A ti koji su mu oca ubili su prijatelji HDZ-a...

      Odgovori Subota, 13.04.2019. u 20:03
    • Default avatar - Budni

      Budni: Danas je cvjetnica i nema mjesta ja prepucavanja preko poruka! A da to tebi ništa ne znači jer ti nemaš Uskršnji tjedan sada!Zar ne dogma ili kako se već zoveš?

      Odgovori Nedjelja, 14.04.2019. u 06:31
    • Default avatar - dogma11

      dogma11: nikakve veze sa temom....

      Odgovori Nedjelja, 14.04.2019. u 11:34
    • Default avatar - Budni

      Budni: Za tebe nema ali a za 3.000 000 Hrvata da!

      Odgovori Nedjelja, 14.04.2019. u 13:15
    • Default avatar - dogma11

      dogma11: 3 milijuna Hrvata znači slavim li ja Uskrs ili ne? ....a dobro...

      Odgovori Nedjelja, 14.04.2019. u 13:43
  • Default avatar - baja88
    baja88

    Jako je bitno da ovaj kepec ne prezire i ne imenuje agresore odnosno zlikovce koji su mu ubili oca.....kako on kaže njegovog oca je ubio samo metak...........

    5 Petak, 12.04.2019. u 11:48
    • Avatar Nepotkupljivi

      Nepotkupljivi: Koje licemjerstvo??? Vojislav Stanimirović: ‘ Toga 18. studenog 1991. pao je i posljednji bastion, posljednje uporište ustaške vlasti u Vukovaru, vukovarska bolnica’ A 1995. primio orden za posebne ratne zasluge u ratu u podunavlju od karadžića. Izjava u koju je ...prikaži još! je 2008. godine: „Ne stidim se što sam bio u Vladi Krajine, nemam zašto žaliti za Krajinom. Da se ponovno nešto dogodi u Vukovaru, isto bih učinio!“

      Odgovori Petak, 12.04.2019. u 12:24
    • Avatar maxim m

      maxim m: nepotkupljivi.vidiš,to vaki ka baja,zaboravljaju ...

      Odgovori Petak, 12.04.2019. u 12:31
    • Default avatar - baja88

      baja88: Stanimirović, svi znamo kome pripada i kojoj skupini,nemora ništa reći. Kepec čijega su oca ubili pripadnici te Stanimirovićeve družine nikad nije izjavio tko mu je ubio oca i tko je agresor na rodni grad..... mislim ako voli ovu državu u ...prikaži još! kojoj je uhljebljen na račun oca, novinara heroja može reći ili bar pretpostaviti od čijeg metka...... ali očito teško je,neznam razlog........četnici pod blagoslovom JNA....čemu šutnja...........

      Odgovori Petak, 12.04.2019. u 13:51
    • Default avatar - Anonimus2017

      Anonimus2017: A isti taj Stanimirović je bio potpredsjednik Vlade RH u Sanaderovom mandatu.....toliko o HDZu i ljudima koji za njih glasaju

      Odgovori Petak, 12.04.2019. u 14:21
    • Default avatar - prvi general

      prvi general: njegovog oca ništa ne može vratiti i tu se nema što prezirati, ali Kolinda postoji u sadašnjosti i pretstavlja problem koji se itekako može riješiti. Samo izrazito neinteligentne osobe žive u prošlosti. Pametni žive u sadašnjosti i njome se bave. ...prikaži još! Ljudi su svojim komentarima kojima pljuju po Bojanu nažalost pokazali u koju od te dvije skupine pripadaju

      Odgovori Petak, 12.04.2019. u 18:16
  • Avatar giovanni123
    giovanni123

    Nije ni čudo ?! Ima ogledalo pa kada se pogleda ..prezire tad i sebe samog ..nemoguce je da je ovo sin od Siniše Glavasevica ..heroja ..nemoguce ..toliko mržnje u jednoj osobi prema Hrvatskoj i Hrvatima ..

    2 Petak, 12.04.2019. u 16:10
  • Default avatar - lokal patriota
    lokal patriota

    Bojane Glavaševiću, nadam se da te pokojni otac ne čuje , jer bi se okretao u grobu kao ventilator. Sram te bilo, kako godinama hvališ našu Hrvatsku i njene građane. Sramota te ne može biti, jer za sramotu treba obraz.

    13 Petak, 12.04.2019. u 16:18
    • Default avatar - sit_lazi

      sit_lazi: Jel bi vama cunjoglavima bio dobar da se lize s seseljom kao kolinda

      Odgovori Petak, 12.04.2019. u 16:56
    • Avatar rođo101

      rođo101: misliš na onog izdajnika vukovara? ne kaže se uzalud kakav otac ztakav sini,on je slika i prilika svog oca.

      Odgovori Subota, 13.04.2019. u 08:40
    • Avatar TARABA_5

      TARABA_5: Rođo, na kojeg izdajnika Vukovara misliš? Na Tuđmana? Čini se da misliš da je Vu izdao Siniša Glavašević, pa su ga zato četnici ubili na Ovčari! Možeš li pojasniti svoje duboke misaone eskapade?

      Odgovori Subota, 13.04.2019. u 09:13
    • Avatar rođo101

      rođo101: eto baš to mislim gospon taraba,a to što su ga četnici kasnije ubili,jbg izdajnike nitko ne voli ,pa tako ni srbi. ti za sebe kažeš i ovdje pišeš da si jako pametan i školovan čovjek,pa eto poslušaj malo snimke govara ...prikaži još! i direktnih javljanja siniše u eter radio vukovara,pa prosudi sam kalovi su bili njegovi govori i kome su poslužili više,a do tada L.p i hvala na javljanju.

      Odgovori Subota, 13.04.2019. u 09:19
    • Avatar rođo101

      rođo101: eto zaboravih te pitat zašto ja ne bi imao pravo na svoje mišljenje,ako ti imaš na svoje,ne vidim razloga zašto,nema veze što se ona ne slažu,ovako i onako naša mišljenja gotov nikad se ne podudaraju,pa ne očekujem da se podudaraju ...prikaži još! i kad je pad vukovara u pitanju.

      Odgovori Subota, 13.04.2019. u 09:40
    • Avatar TARABA_5

      TARABA_5: Ma ne...nisam u ozbiljnoj namjeri tražio odgovor...znam jako dobro procijeniti ljude koji ne mogu povezati najjednostavnije premise u kakav-takav zaključak, i razumijem ih, nisu jadni krivi zbog svog urođenog deficita. Ali, teško je ne reagirati na one koji su svjesni ...prikaži još! tog svog stanja, ali ga, zbog vlastite moralne ograničenosti, koriste kao sredstvo niskih i podmuklih nakana.

      Odgovori Subota, 13.04.2019. u 09:49
    • Avatar TARABA_5

      TARABA_5: "...Optužujem Vas, gospodo sabornici, za trenutak iznenađenja kada su Vukovaru stigli nepobitni materijalni dokazi da Republika Hrvatska raspolaže ljudstvom i svim sredstvima potrebnim za proboj puta te obranu Vukovara, ali ista ne želi upotrijebiti, tj. dostaviti Zapovjedništvu operativne grupe Vukovar, ...prikaži još! Vinkovci, Županja, a koje je Zapovjedništvo zahtijevalo za izvršenje zadatka koji je postavljen pred Zapovjedništvo. Optužujem Vas, gospodo, za svu bol trenutka u kojem je Vukovar shvatio da između Vas, Hrvatskog sabora, Hrvatske vlade, Predsjednika Republike Hrvatske i četnika nema nikakve razlike..."

      Odgovori Subota, 13.04.2019. u 09:53
    • Avatar TARABA_5

      TARABA_5: "...Optužujem Vas, gospodo, za smrt Vukovara. Materijalni dokazi Vaše nesumnjive krivice bit će dani na uvid hrvatskom narodu i cijeloj svjetskoj javnosti. Ne zavaravajte se da ćete Vi doći prije do njih, ne možete gospodo, garantiram Vam..." - govorio je ...prikaži još! Glavašević iz okupiranog Vukovara.

      Odgovori Subota, 13.04.2019. u 09:56
    • Avatar TARABA_5

      TARABA_5: "Osuđujem vas, gospodo, za svu sramotu koju ste nanijeli hrvatskom narodu pokapajući ga. Hrvatski narod nije vas za ovo ovlastio i zato vas optužujem za izdaju. Optužujem vas, gospodo, zato jer ste stajali ispred svetinje hrvatskog naroda, ispred hrvatske trobojnice, ...prikaži još! a izdajnici si to nikada ne smiju dopustiti. Okaljali ste našu zastavu i zato vas optužujem. Optužujem vas zato što ste svojim izdajničkim ustima pjevali našu lijepu himnu koju su pjevali heroji Trpinjske ceste, heroji Lužca, heroji Mitnice, Sajmišta, Borova Naselja, heroji Bogdanovaca. Heroji Vukovara pjevali su je dok su branili Vukovar u tijeku borbe, kad su sahranjivali raskomadane ostatke svojih prijatelja, pjevali su je dok su umirali."

      Odgovori Subota, 13.04.2019. u 09:59
    • Avatar TARABA_5

      TARABA_5: Kome ostaviti grad? Tko će mi ga čuvati dok mene ne bude, dok se budem tražio po smetlištima ljudskih duša, dok budem onako sam bez sebe glavinjao, ranjiv i umoran, u vrućici, dok moje oči budu rasle pred osobnim porazom?

      Odgovori Subota, 13.04.2019. u 10:03
    • Avatar TARABA_5

      TARABA_5: "Netko je dirao moje parkove, klupe na kojima su još urezana vaša imena, sjenu u kojoj ste istodobno i dali, i primili prvi poljubac - netko je jednostavno sve ukrao...jer, kako objasniti da ni sjene nema?Nema izloga u kojem ste ...prikaži još! se divili vlastitim radostima, nema kina u kojem ste gledali najtužniji film, vaša je prošlost jednostavno razorena i sada nemate ništa."

      Odgovori Subota, 13.04.2019. u 10:06
    • Avatar TARABA_5

      TARABA_5: Eto, Rođo, vjerojatno nikad nisi imao potrebu poslušati riječi besmrtnog Siniše Glavaševića, iako ne znam zašto...ne treba neka prevelika duhovna snaga da bi ih se shvatilo...možda više treba moralna... Govorio je, i dok su riječi bolno parale eter, bio je ...prikaži još! e već sasvim svjestan da će biti pogubljen...Ali, ne kao izdajnik, nego kao heroj.Izdajnici su pobjegli u Njemačku, a danas po portalima pljuckaju po onome što je jedino vrijedno, kao moralni putokaz novim generacijama, kako se voli svoj grad, svoja domovina.

      Odgovori Subota, 13.04.2019. u 10:23
    • Default avatar - dogma11

      dogma11: otac bi mu bio ponosan da ga čuje....svaka čast bojane....samo nastavi

      Odgovori Subota, 13.04.2019. u 10:32
  • Default avatar - ŠEFIKA
    ŠEFIKA

    E moj bojane to je sve što ti i tebi slični mogu prezirati i mrziti.

    Petak, 12.04.2019. u 11:51
  • Avatar skipi
    skipi

    Tražimo kad netko izađe iz stranke ne može više nikakvi zastupnik biti i uzimati saborsku plaću ....to vrijedi za sve ili ćemo bojkotirati izbore

    Petak, 12.04.2019. u 12:18
  • Default avatar - ronald666
    ronald666

    Briga me za njih sve..ali ovaj je oso u tri pi mat...toliko nisko padati ...toliko bez pameti taj Glavasevis da nemozes vjerovati

    Subota, 13.04.2019. u 08:44
  • Avatar GovnaraSmrti
    GovnaraSmrti

    samo podrzavajte predsjednicu koja se dosla okoristiti u ovoj nasoj drzavi koja se raspada, hrvati se iseljavaju a cijela privreda drzave propala, pa nek pobijedi na iducim izborima, jos bolje, zasto bi netko drugi bio krivi na samom raspadu drzave ...prikaži još! koji je nemonovan, zasto da u trenutku raspada bude netko drugi na vlasti pa da on ispadne kriv. Evo ja cu samo radi toga glasati za nasu predsjednicu. U biti ona nije kriva za raspad drzave , samo nije ucinila nista da se to kasnije sprijeci a nece ni u buducnosti uciniti nista.

    2 Petak, 12.04.2019. u 23:52
    • Default avatar - Andrej Horvatini

      Andrej Horvatini: Svakako da se može i treba bolje ali ovo su komentari na izjavu dotičnog 'gospodina'. Najprije pogledaj tko govori, a tek onda poslušaj što govori.

      Odgovori Subota, 13.04.2019. u 00:11
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: ne treba meni nitko govoriti nista, imam sama oci i usi

      Odgovori Subota, 13.04.2019. u 15:38
  • Avatar nadkonobar
    nadkonobar

    Bujanca treba skloniti jer bu počel vikati da su Kinezi komunisti,da hoće obnoviti Kumrovec i propast će nam posao koji sami nismo mogli napraviti 30 godina a sada će nam to srediti komunisti.Tko nam je vrijednost ? Bujanec ili Kinezi ?

    39 Petak, 12.04.2019. u 10:35
    • Avatar purgerica prva

      purgerica prva: Vam mali od kužine, nije dobro. ovdje je tema još jedan mali, Glavašević, "dete" iz Prijedora. A vi o Bujancu. Kaj vas svrbi Bujanec? E, da, vrijedi svake minute, istine izlaze na vidjelo, baš ovih "prijedoraša"! Pa otac mu je, ...prikaži još! eno živih branitelja u Vinkovcima, kad su HOS-ovci došli po njega na izvlačenje u Vukovaru rekao: "Ne idem s vama, ne želim živjeti u ustaškoj državi!" To je taj siniša. A tek onaj prerađivani iz KOS-ove kuhinje pamflet koji je čitao, po nalogu "prijedoraša"!

      Odgovori Petak, 12.04.2019. u 10:48
    • Default avatar - lika hrvatska dika

      lika hrvatska dika: Zlo mi je više od ovih desničarskih istina pogotovo kad se pozivaju na neka kao svjedočanstva iz rata jer tko god je sluša Glavaševića javljanja iz ratom razorenog Vukovara zna da taj kod Srba nije imao nikakve šanse (nakraju se ...prikaži još! to i nažalost dokazalo) pa mi je nekako teško povjerovati da je rađe izabrao sigurnu smrt od života u "ustaškoj državi" što mogu povjerovati jedino vjerni Bujančevi pratitelji!

      Odgovori Petak, 12.04.2019. u 11:09
    • Avatar detektor istine

      detektor istine: Hoće li Bujanec preživjeti sad kad Brenda prije izbora vrati bravara na Pantovčak , pa zašto ste ga izbacili , pitat će novinari , a lukava naša Brenda će odgovoriti , to su mene moji savjetnici krivo savjetovali pa zato ...prikaži još! o ja sad vraćam na Pantovčak najećeg sina našeg naroda i narodnosti . Eto , stigoše kinezi a bravar je "brend" u Kini , jel . Marx , Engels , Lenjin , Staljin , Mao pa bravar , a naivna Brenda ga izbaci sa Pantovčaka .

      Odgovori Petak, 12.04.2019. u 11:18
    • Default avatar - radišaklapun

      radišaklapun: detektore ako se po svitu plaća da se od ti niškoristi i diktatora radi brend onda će kinezi po svitu raditi od nji brend ovako zaboli ćuna koneze za jenonogim i ovim ostalim što ih nabroji

      Odgovori Petak, 12.04.2019. u 11:29
    • Avatar tuti fruti 11

      tuti fruti 11: Nema veze bujanac sa tim, dobro je da dođu kinezi u kumrovac, da vam jednom promjene rušilačke gene .

      Odgovori Petak, 12.04.2019. u 11:33
    • Avatar detektor istine

      detektor istine: Kinezi upravo rade crtane filmove o mladom Marxu , to da bi djeca vidjela kako se pravi komunisti ponašaju . Priprema se i crtani film o ostalim velikim komunistima , naš stari bravar će dobiti svoj crtić , u zadnjoj ...prikaži još! epizodi biti će prikazano kako naša Brenda nogira bravara sa Pantovčaka . Ali , nije ni Brenda veslo sisala , ona će uskoro vratiti starog bravara i sve svaliti na svoje savjetnike .

      Odgovori Petak, 12.04.2019. u 11:42
    • Avatar nadkonobar

      nadkonobar: Ljudi ja ovu kvazi purgericu ni ne čitam,očito ima insufijenciju racio.

      Odgovori Petak, 12.04.2019. u 11:47
    • Default avatar - Qurcy Ban

      Qurcy Ban: Meni je također Bojan Glavašević iritantan. Al’ ove konstrukcije su degutantne. Takvu stvar za oca može tvrditi samo sirota iskompleksirana osoba. A tko drugi se i može “zaljubiti” u Bujanca?! Možda je točnije pitanje što, a ne tko...

      Odgovori Petak, 12.04.2019. u 11:59
    • Default avatar - radišaklapun

      radišaklapun: detektore je se zajebavaš ili viruješ da može postojati pravi komunista u životu osim na papiru.Neznam dali si kad bija u Kini pa da vidiš što je sirotinja,tek bi se onda uvjerija da u Hr.nema sirotinje,da vidiš što ta njihova ...prikaži još! sirotinja misli o tom njihovom brendu zvanom Mao,pusti ovi 100-200 miliona pijani milijunaša sa pedigreom kojima je sve u rukama,da su postali svjetska velesila to im se mora priznati da jesu al na grbači potlačeni i kakve koristi od toga imaju oni milijardu i parsto miliona koji rade za pedesetak dolari misečno i to ne svi već samo sretnici koji mogu to naći.Najgore moguće društveno uređenje na zemlji istina je Kapitalizam al nažalost nema boljeg da bi država mogla opstati ,funkcionirati i da radnik bude plaćen za svoj rad

      Odgovori Petak, 12.04.2019. u 12:50
    • Avatar purgerica prva

      purgerica prva: Po vama ku.ciban nicka ove "konstrukcije" su istinite izjave davnih dana naših branitelja, HOS-ovaca čija se imena znaju. što ste očekivali? A tek ovo što je čitao? Pa sve se zna, zar opet moram vaditi dokumentaciju kako bi vi nakon ...prikaži još! 28 godina nešto naučili? Evo, naš kolega ovdje, Semper Fidelis piše ovo, još u rujnu 2017. kad smo vodili jednu sličnu raspravu, većina i tada pojma nije imala, citiram ga: "Nema osobe u Hrvatskoj koja nije čula za Sinišu Glavaševića. „Heroj domovinskog rata i obrane Vukovara“, uglavnom je percepcija hrvatske javnosti o tom čovjeku. No, da li je doista tako? Da li je Siniša Glavašević doista heroj ili pak nevjerojatno uspješno „kukavičje jaje“, ubačeno od strane tadašnjeg KOS-a (Kontra Obavještajna Služba JNA)? Smatram da je ovo drugo. Jer kako drugačije objasniti Glavaševićevu čuvenu „Optužnicu“? Prije nego krenem u pojašnjavanje svog stava samo da kažem kako osobno smatram da Glavašević uopće nije autor „Optužnice“, već da je ista osmišljena i sastavljena u nekom od operativnih središta KOS-a, Glavašević je bio samo glasnik. "

      Odgovori Petak, 12.04.2019. u 20:39
    • Avatar purgerica prva

      purgerica prva: Pa nastavlja kolega: "„Boj ne bije svijetlo oružje, već boj bije srce u junaka.“, davno je napisao Njegoš. Svatko tko ima imalo vojnog iskustva, poglavitno ratnog, zna koliko je u odsutnim trenucima bitan moral vojske u borbenim djelovanjima. Borbeni moral ...prikaži još! je bitan u najmanju ruku koliko i naoružanje kojim vojska raspolaže. Moral daje vojniku moralnu snagu i odlučnost da ustraje. Vojska koja ima visok borbeni moral u stanju je nadvladati dvostruko jačeg neprijatelja. Vojska koja ima nizak ili nikakav borbeni moral izgubit će bitku i od višestruko slabijeg protivnika. Jer nema volju i odlučnost, i sklona je odustajanju i predaji. Svatko tko ima imalo vojne naobrazbe i tko ima imalo znanja o vojnom obavještajnom djelovanju kao obliku specijalnog ratovanja, zna koliko je protuobavještajna djelatnost bitna i koliki učinak može imati na protivnika. Ne samo na protivničke vojne snage, već i na civilnu javnost. Protuobavještajna djelatnost ima za cilj dezinformirati protivnika, srušiti mu moral, te ga navesti da odustane od svoga cilja. Takva pobjeda daleko je učinkovitija i uspješnija od pobjede kroz borbena djelovanja, jer štedi resurse, štedi vrijeme, te ima dalekosežno psihološko djelovanje. Dobiti bitku bez borbe daleko je bolje nego izgubiti vojnike i druge vojne resurse. I ne samo vojne. "

      Odgovori Petak, 12.04.2019. u 20:40
    • Avatar purgerica prva

      purgerica prva: I kaže kolega još i ovo: "U tom kontekstu, „Optužnica“ se savršeno uklapa u ovakvo specijalno djelovanje, koje je imalo za cilj psihološki utjecati, prije svega na (vukovarske) branitelje, ali i na cijelokupnu hrvatsku javnost, te ih uvjeriti da je ...prikaži još! hrvatska državna vlast izdala, napustila i dignula ruke, ne samo od Vukovara, već i od cijele Istočne Slavonije i Baranje. Uvjeriti branitelje da su napušteni od Zagreba i prepušteni sami sebi, te da su njihova borba i žrtva uzaludni. Zagreb je tako odlučio, a vi ste napušteni. Istovremeno, u cjelokupnoj hrvatskoj javnosti treba stvoriti osjećaj razočaranja državnom vlašću, te uskraćivanjem povjerenja građana hrvatskom vodstvu, političkom i vojnom. Kao voditelj na radiju okruženog i odsječenog Vukovara, Glavašević je imao nevjerojatnu moć manipulacije, kako nad vukovarskim braniteljima, tako i nad cijelom javnošću u ostatku Hrvatske, koja se oslanjala upravo na njega kao jedini izvor informacija iz opkoljenog Vukovara. Ili dezinformacija… "

      Odgovori Petak, 12.04.2019. u 20:40
    • Avatar purgerica prva

      purgerica prva: " Optužnica“ Siniše Glavaševića bila je sve samo ne ohrabrujuća, sve samo ne podizanje morala i ustrajnosti hrvatskih, poglavito vukovarskih branitelja. Ona je bila upravo suprotno tome. Što se tiče samog Siniše, neću tvrditi da je bio izdajnik, ne mogu ...prikaži još! to. Niti imam dokaza, a i da imam, čovjek je mrtav. Zašto je učinio što je učinio zna samo on i dragi Bog. Da li je bio zaveden, izmanipuliran, kao i mnogi njegovom „Optužnicom“, tko će ga znati. No, ostaje činjenica da je „Optužnica“ najuspješnija propagandna operacija ne samo Domovinskog rata, jer ima svoj učinak čak i danas, gotovo 30 godina poslije, već vjerojatno jedna od najuspješnijih propagandnih operacija u povijesti ratovanja. Ono što dodaje ulje na vatru i dodatno pobuđuje sumnje u djelovanja Siniše Glavaševića u najkritičnijim danima rata, jest i angažman Glavaševića mlađeg danas. Ako se Bojan Glavašević po ičemu istaknuo u svome mladom životu, onda je to njegovo gotovo fanatično djelovanje i upornost na ocrnjivanju Domovinskog rata, hrvatskih branitelja i hrvatske državne vlasti iz ratnih vremena. I da stvar bude još gora, njegovi uporni pokušaji da opravda i abolira pripadnike pobunjeničke i agresorske vojske, te nastojanju da se istima priznaju prava istovjetna hrvatskim braniteljima. Nečuveno!!! "

      Odgovori Petak, 12.04.2019. u 20:41
    • Avatar purgerica prva

      purgerica prva: Semper Fidelis: Neću trošiti previše riječi na Bojana Glavaševića, samo ću reći – pročitajte Memorandum SANU 2 i usporedite ciljeve navedene u Memorandumu i nastojanja Glavaševića mlađeg. Poglavito onaj dio koji govori o relativizaciji ishoda rata, relativizaciji krivnje za rat, ...prikaži još! te promjenu negativne percepcije Srbije u pozitivnu, kroz kontinuirano djelovanje na ocrnjivanju protivničkih strana (Hrvatske i BiH). Tko ima uši neka čuje… Utorak, 12.09.2017. u 11:23

      Odgovori Petak, 12.04.2019. u 20:42
    • Avatar purgerica prva

      purgerica prva: I na sve to ja sam tada komentirala samo činjenice do kojih svatko tko želi može doći: Kolega "Semper F", ma bravo (zašto mislim da ste kolega SJP?)! Ovako kao vi rasprave vode mnogi zapovjednici, generali, i iz Domovinskog rata, ...prikaži još! a bome sve ih je razotkrio i prof. dr. sc Miroslav Tuđman u jednom svom Udžbeniku: Programiranje istine. Izdanje Hrvatska sveučilišna naklada, str. 131. Na str 135 ulomak 2 kaže: " Važno je utvrditi vrijeme, mjesto i autora "Optužnice". Sigurno je da "Optužnica" nije napisana u Vukovaru, niti ju je napisao Siniša Glavašević. Mile Dedaković Jastreb potvrdio je to još u prosincu 1991.g.: "Činjenica je da je, oko 7 sati , Ljilja je meni pročitala "Optužnicu", koja je bila u rukopisu. Čiji je rukopis, ne znam. Dokument je faksiran u Zagreb (RADIO DESK Zg Yu) iz CO SNO Vinkovci (fax 056 21266), 09.studenog 1991.g. u 12 sati 57 minuta. Zanimljivo je da Glavašević nije pročitao cjelovitu tzv. "Optužnicu", izostavio je neke dijelove. Namjerno. I dao drugi kontekst istoj. Bilo bi dobro pročitati i knjigu Mile Dedakovića Jastreba, Davora Runtića: Bitka za Vukovar, str. 195.

      Odgovori Petak, 12.04.2019. u 20:43
    • Avatar purgerica prva

      purgerica prva: Ajmo junaci, hoću vaše činjenice. Ima li tko koju?

      Odgovori Petak, 12.04.2019. u 20:43
    • Avatar nadkonobar

      nadkonobar: Ajme tko se sve ne naziva purgerom.

      Odgovori Petak, 12.04.2019. u 20:49
    • Avatar purgerica prva

      purgerica prva: cosmo, ja ovdje uredno citiram, navodim dijelo čak i dokumenata, i to ne sad, već tako od 2014. godine, i, gdje je problem? Istina? Da, ona je uvijek problem, al izašla je iz boce, nema više povratka. Vremena su razotkrivanja! ...prikaži još! Da, cosmić, još nešto, za svaku moju napisanu riječ, sukladno Pravilima, spremna sam odgovarati. I za mene se zna tko sam, a za vas? I mnoge druge?

      Odgovori Subota, 13.04.2019. u 11:31
    • Avatar nadkonobar

      nadkonobar: Karamarko ti je pustio duha iz boce a dobro se zna tko si, ali se zna i da imaš veze sa purgerajom kao i Bandić .

      Odgovori Subota, 13.04.2019. u 11:35
    • Avatar purgerica prva

      purgerica prva: "mići od kužine", u svakom trenutku mog vam dokazati suprotno. Čak i s Zavičajnim listovima mojih baka i djedova, a vi? Što vi imate? Izvadak iz gruntovnice za stan nekih Židova ili mojih iz obitelji kaj ih "osloboditelji" oslobodiše u svibnju 45.

      Odgovori Subota, 13.04.2019. u 11:39
    • Avatar nadkonobar

      nadkonobar: Bujančevka.

      Odgovori Subota, 13.04.2019. u 11:54
    • Default avatar - Qurcy Ban

      Qurcy Ban: Dokazivati nekome nešto, zavičajni listovi... Nezgodno je kad se od previše tipkanja preskoči terapija...

      Odgovori Subota, 13.04.2019. u 12:18
    • Default avatar - lika hrvatska dika

      lika hrvatska dika: Ovu Bujančevku koja na fejsu ima nick Zagrepčanka prva ili tako nešto slično i sami hadezeovci poput onog Kamenjara i sličnih otvoreno vrijeđaju i ne mogu se načudit ženinom mentalnom sklopu, a dođe to s godinama kad pred kraj život ...prikaži još! zabriješ da sve znaš ne shvaćajući da si šuplji od ementalera pa te na kraju baš svi počnu intelektualno i verbalno šamarat pa se kreneš svađat i raspravljat doslovno sa svima s pozicije da brani najgore moguće mitove nastale u desničarskoj kuhinji notornog Bujanca i njemu sličnih poluluđaka.

      Odgovori Subota, 13.04.2019. u 12:24
    • Avatar nadkonobar

      nadkonobar: Lika odličan ti komentar Bujančevka zna sve o drugima ali ništa o sebi jer da zna bila bi u jednoj zgradi na zapadu Zagreba.

      Odgovori Subota, 13.04.2019. u 12:41
    • Avatar purgerica prva

      purgerica prva: kaj, udružili se manjican nikad lika a još manje dika odavno kod mene na ignore (da ga niste oslovili pojma ne bih imala) i vi "mali od kužine"! Svi koji ne misle kao vi odmah su il ustaše ih vama ...prikaži još! neki nepoželjni. O čem vi maštate, dečeci? Osim ak niste dedeki. Zašto imate problem sa istinom? Bojite se za imovinu koju ste "stekli" ono kad se Zagreb "oslobodio"!

      Odgovori Subota, 13.04.2019. u 13:38
    • Avatar nadkonobar

      nadkonobar: Zagreb je danas okupiran da okupiraniji ne može biti.Rođo do rođe.

      Odgovori Subota, 13.04.2019. u 14:32
    • Avatar purgerica prva

      purgerica prva: Krivo, potomci "osloboditelja" u cijelom "donjem gradu"! Kak je i ovai muljator milijunima kuna, Boris T. Matić, najmoprimac kina Europa, još malo.

      Odgovori Subota, 13.04.2019. u 14:37
    • Default avatar - Qurcy Ban

      Qurcy Ban: Lol... stara. Jesi li čula kad za Generalcommando in der Banalgrenze?! Ako imaš dokumente iz tog perioda (18st) onda možeš biti purgerica prva... ovako si u redu daleko iza “mojih”, a ne busam se u prsa. Jel ti netko od ...prikaži još! tvojih “prvih” popisam 1807 g. Jesu li bili domobrani?! Dokazanih 300g za Hrvatsku. Al’ pravi Hrvati su iznad Balkanskog mentaliteta. Ne mrze generalno nikoga, al’ ne daju nikome da ih je... Čak niti domaćim izdajnicima. A to su oni koji uništavaju Lijepu našu. Bez obzira na političku orijentaciju ili nacionalnost...

      Odgovori Subota, 13.04.2019. u 14:52
    • Default avatar - lika hrvatska dika

      lika hrvatska dika: Uništili su film preko HAVC-a, a sad je Matić tj.legendarno kino došlo na red!

      Odgovori Subota, 13.04.2019. u 14:53
    • Avatar purgerica prva

      purgerica prva: 1807? Pa to je niš za mene, tj moje! Da, bilo i domobrana s tatine strane. Liječnika i uglavnom inženjera. Čak su radili i na izgradnji arhitektonskog faksa. Čak i jedan slikar u obitelji, s mamine strane, sad je već ...prikaži još! pokojni, al ime znano. Danas imam bratića u Canadi, isto je slikar. Bilo i onih iz Austrougarske, rodom iz Austrije. Iz Insbruka. Jel problem, baš me zanima. I, dajte se uljudite, kakv je to nick? Više ne komuniciram s vama. Kak bi rekao naš "železni", kojeg ja zovem "armaturni", aj bok!

      Odgovori Subota, 13.04.2019. u 19:29
    • Avatar purgerica prva

      purgerica prva: Pobježe mi komentar na ovu banskukomandu, no nema veze, sve znamo. Aj bok!

      Odgovori Subota, 13.04.2019. u 19:31
    • Avatar nadkonobar

      nadkonobar: Purgerica a kaj ti je Vaso opet je popularan.

      Odgovori Subota, 13.04.2019. u 19:53
    • Default avatar - Qurcy Ban

      Qurcy Ban: 1807 je bio popis stanovništva u Zagrebu. Neki od dokumenata su dosta stariji od tog doba (18st). Al’ vidim da baš ne barataš s materijom, osim kad je Copy paste u pitanju... Znači obitelji su nam se gotovo sigurno poznavale ...prikaži još! u neko doba. Moguće i zajedno radile... Šteta što nisi na nivou kao ovi tvoji koje spominješ. Ako je istina, bilo su “krema” u ono doba... nije niti čudo što nazadujemo (kao država) sad kad imamo najveću šansu napredovati. Al’ što je tu je... Ajd bok!

      Odgovori Nedjelja, 14.04.2019. u 00:06
    • Avatar purgerica prva

      purgerica prva: jd bok!" Odalo vas! Nitko u ZG tako u brzini ne pozdravlja, samo "Aj bok!" Kao kako niti jedan zagrepčanec za Glavni neće reći Trg kralja Tomislava. A o pozdravima, od "Bok!" do "bok bok bok", "Aj bok", "Ej, bok!", ...prikaži još! Eeeej, bok!", "Bokić!", "O, bok!" ili onaj "BoOoK!" ma sve znam, a vi? A sad odite u miru, dosta prepucavanja, pokazimo uljudnost, što kažete? Sad moram ići, ili, "Aj bok!" I mijenjajte nick, sramota za vas. Znate onu staru: "svak o onom čega nema!"

      Odgovori Nedjelja, 14.04.2019. u 08:58
    • Avatar nadkonobar

      nadkonobar: Bujančevsko Bandičevska rvatica.

      Odgovori Nedjelja, 14.04.2019. u 10:42
    • Default avatar - Qurcy Ban

      Qurcy Ban: Lol... strašno koja Copy paste “Gospoja”... U nicku nema ništa ružnog i nema veze s onim što Vam (osim očitog) fali. Objašnjavati nema smisla nekome tko shvatiti ne može. A ove jeftine fore s “pljunem” te, pa ćemo na fino, ...prikaži još! ala Vaso možete si prodavati doma...

      Odgovori Nedjelja, 14.04.2019. u 12:08
    • Default avatar - lika hrvatska dika

      lika hrvatska dika: Čuj ovu otkrilo ga D u pozdravu da nije Purger hahaha ako je i od notorne Bujančevke - previše je! Mislim da ona spada u one koje je Musić jednom u Petom danu fantastično opisao rekavši da je u vrijeme ...prikaži još! Austro-Ugarske Zagreb bio teža zabit, a stanovnici uglavnom konjušari, sluge, zemljoradnici i sl.zanimanja i profesija s dna liste pa se onda rodio tipični malograđanski mentalitet veličanja sebe samih i svog nasljeđa bez ikakve podloge u stvarnom stanju stvari pa kad Purgerica prva kaže kako ima par slikara u obitelji znajte da su to oni koji su škrabali na cesti da im germansko-ugarska gospoda udijeli koji filir ili groš...

      Odgovori Ponedjeljak, 15.04.2019. u 10:33
    • Default avatar - Qurcy Ban

      Qurcy Ban: Lika... istinu govoriš. Ljudi koji se nemaju s čime pohvaliti, moraju iskopati nešto. Npr... nisam ništa postigao u životu, al’ sam živio u boljem kvartu nego “ti”... i takve dječje fore, tipa moj tata je jači od tvog.

      Odgovori Ponedjeljak, 15.04.2019. u 19:30
  • Avatar hyndaii
    hyndaii

    Momak,po hitno se pokušaj izlječiti.Iako mislim da je za tebe kasno.

    3 Petak, 12.04.2019. u 13:20
  • Avatar purgerica prva
    purgerica prva

    Ma danas sam zaboravila priupitati ovga mladca, Pupijevog učenika, jel ikada vratio onaj TULE gepek kupivši ga našim novcem kad je išao u posjet stricu u Švedsku ili Norvešku?

    Petak, 12.04.2019. u 20:23
  • Avatar Megapopularni_KSI
    Megapopularni_KSI

    Zanima me, da smo kojim slučajem osvojili svjetsko prvenstvo, da li bi se francuski predsjednik grlio s našim igračima, išao im u svlačionicu i milovao trofej. To je klasični primjer Šume Striborove i svračjih jaja. A primjera poput tog ima ...prikaži još! na lopate. Određena poziciju sa sobom nosi određenu etiketu ponašanja. Zato odijelo ne čini čovjeka.

    7 Petak, 12.04.2019. u 11:22
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Pogledaj kakvu sada poruku mi šaljemo Kineskoj delegaciji. Oni Plenkiju poklone dres i loptu vrijednosti cca 100€, dok Plenki, poklanja Greyp od vrijednosti cca 10000€? 10000€ poreznih obveznika, ali dobro. Sada mi kao država kojoj treba pomoć, na taj način ...prikaži još! se isprsuje, smatram da je to čista uvreda za Kinesku delegaciju, bez obzira na njihove namjere. Slična stvar kao sa onim Mercedes c klasama, koje su kupili za onaj summit u ZG. Mercedesi koji nisu bili ni u pretprodaji, oni su se isprsili i hvalili time. Još je hrpa takvih primjera...

      Odgovori Petak, 12.04.2019. u 13:35
    • Avatar Braslav

      Braslav: Megapopularni_KSI Čuj, moš ti pričat što hoćeš, Kolinda je sa svojim navijanjem pobrala simpatije kao i reprezentacija sa svojom igrom. Plači i tuguj.

      Odgovori Petak, 12.04.2019. u 16:10
    • Avatar Megapopularni_KSI

      Megapopularni_KSI: Iskreno, da me liječi neki doktor, želio bih da me izliječi, a njegove nogometne strasti i simpatičnost me ne zanimaju. Koliko vidim još uvijek nismo Švicarska i ljudi odlaze.

      Odgovori Petak, 12.04.2019. u 17:40
    • Default avatar - ulbo

      ulbo: "Braslav", a zamisli koliku bi medijsku popularnost stekla da se skinula ... Mislim, barem do pola ... Bila bi u svim svjetskim medijima i to bi bilo super!? Svake godina simpatije svijeta pobiru i naši Malena i Klepatan. I? Naravno ...prikaži još! da je Francuzima bilo simpa što je ljubila trofej koji su oni osvojili. Slavila je njihovu pobjedu!, slavila je hrvatski poraz. Siguran sam da bi svjetskim medijima bilo simpatično i da je Nives Celzijus predsjednica RH. Ne znam za tebe, ali meni ne bi bilo ...

      Odgovori Petak, 12.04.2019. u 18:55
    • Avatar Braslav

      Braslav: Megapopularni_KSI: A ti si jedan od interektualaca koji misli da predsjednik ima ovlasti da kreira ekonomsku politiku? Pa vrapcima je jasno da su to predizborni slogani kojim se privlače glasači. Ista stvar kod svih. Neki pričaju o Švicarskoj a neki ...prikaži još! vide ustaške guje i slično.

      Odgovori Subota, 13.04.2019. u 19:16
    • Avatar Megapopularni_KSI

      Megapopularni_KSI: Ne Braslave, ovlasti predsjednika su određene zakonom. Jedna od njih je ta da povjerava mandat za sastavljanje Vlade osobi koja, na temelju raspodjele zastupničkih mjesta u Hrvatskom saboru i obavljenih konzultacija, uživa povjerenje većine zastupnika u Saboru. A taj gospodin ...prikaži još! onda kreira ekonomsku politiku, kao što se može vidjeti iz ovog posjeta Kineza Hrvatskoj. Stoga, i njezini su prsti u čokoladi. Ali u pravu si. Nekima treba samo treba zamahati predizbornim sloganom pred licem i oni se zalete ko tele. I još će ju braniti - pa šta ako nije ispunila predizborna obećanja- mi ju volimo. Ne znam da li si ti taj ili ne, samo ću ti jedno reći - najbolje ljubavne veze imaju najgori prekid. Nemoj se vezati previše.

      Odgovori Subota, 13.04.2019. u 20:37
    • Avatar Braslav

      Braslav: Megapopularni_KSI: Ona samo potvrdi onoga koga je odabrala većina u Saboru. Tu prestaje njena ekonomska politika, može samo govoriti i to je to. Za nju sam glasao u drugom krugu samo zato što je sa druge strane bio doslovno komunist ...prikaži još! t koji blati vlastitu zemlju u inozemstvu. Nemam tolerancije za komuniste i/ili lopove. Tako da HDZ i SDP mogu samo u ropotarnicu povijesti za mene.

      Odgovori Ponedjeljak, 15.04.2019. u 11:09
  • Avatar ŠtangaŽelezni
    ŠtangaŽelezni

    Meni ovo vleče na onu "Rugala se sova sjenici da ima veliku glavu" aj bok

    1 Petak, 12.04.2019. u 12:03
  • Avatar kormilar
    kormilar

    Kad netko ima dvojno državljanstvo, za koju će državu raditi: za državu A ili za državu B? Odgovor: Za onu koja više ponudi!

    7 Petak, 12.04.2019. u 15:44
  • Avatar kormilar
    kormilar

    Što mislite ima li kakve sličnosti između KGK i Severine?

    Nedjelja, 14.04.2019. u 08:33
  • Default avatar - sit_lazi
    sit_lazi

    Sve neka falicna ekipa. Seselj ima govornu manu, vepar ima 1,30m visine, plavusa nema pola mozga i neispunjen san da se intimno druzi s crnim nogometasima. Nije ni cudo da nas druge maltretiraju.

    1 Petak, 12.04.2019. u 11:43
  • Default avatar - ljubica ljubičica_1
    ljubica ljubičica_1

    Ko može nekog mrzet? I ja je nevolim.Ali svako ima pravo na svoje mišljenje.Ali mrzet to je već nešto drugo.

    Subota, 13.04.2019. u 07:31
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message