Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

Gledala je sestru kako umire: Ispila je 'lijek' i bilo je gotovo...

Shvatila sam što radimo tek kada smo ušli u avion. Imali smo pet karata za tamo, a samo četiri za nazad, rekla je Annabel Dixon koja je svoju teško blesnu sestru Jemimu odvela u švicarsku klinuku Dignitas...

Komentari 120 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Avatar gara22 dojebić PATURAK
    gara22 dojebić PATURAK

    Nitko nije zasluzio da se pati u nepodnosljivim bolovima...eutanazija=milosrdje

    1 Nedjelja, 06.05.2018. u 08:40
  • Default avatar - zinky
    zinky

    Eutanazija bi trebala biti legalna te odobrena bolesnicima sa terminalnim oboljenjima... humaniji način kako pomoći čovjeku nego patnja koju proživljava

    6 Nedjelja, 06.05.2018. u 08:09
    • Default avatar - dkmjnn

      dkmjnn: Eutanazija, baš kao i abortus, mora biti osobna odluka osobe na koju se to odnosi. E, sad. Liječnici koji *pomažu" u tim situacijama, sigurno im nije lako.

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 08:34
    • Avatar tallija

      tallija: oni su sudionici necijeg ubojstva...sve u svrhu humanosti

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 09:05
    • Avatar Upitnik30

      Upitnik30: Slažem se.. humanije je čovjeku prekinuti patnje.. i životinje imaju pravo na okončanje patnje, a ljudi ne..

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 09:54
    • Avatar Belzi

      Belzi: Asistirani suicid je mnogo prikladniji od eutanazije. Osoba sama uzima sredstvo. Klinika joj samo omogucava da dodje do tog sredstva. To je vrlo osjetljivo pitanje, s vise aspekata. I zagovornici eutanazije i asistiranog suicida bi se trebali zapitati, sto prijeci ...prikaži još! odredjenu osobu ( koja zna da ce bolest vrlo brzo zavrsiti lose) da sama sredi stvar, a ne da teret toga stavlja na ruke doktora ili nekog drugog. Ovdje naravno islljucujem iznenadne dogadjaje. Ali meni je fascinantno kako osoba koja zna da ima MS, pati godinama i stvar se pogorsava zeli eutanaziju, a nije u stanju sama srediti stvar? To pitanje me doista okupira a mislim da pravog odgovora nema. I stoga mislim da nema ni pravog odgovora po potanju eutanazije, asistiranog suicida, kao ni pobacaja.

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 12:00
    • Default avatar - djordje70

      djordje70: Previse je to kompleksno..ali oni koji otvaraju klinike za samoubojstva su definitivno bolesniji od klijenata..

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 12:49
    • Avatar Belzi

      Belzi: A gledaj, pa otvaraju se i klinike za pobacaj. Ubistvo je ubistvo, kako god da okrenes

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 18:50
  • Default avatar - lola322
    lola322

    Ne vidim problem, neizlječivo bolesni, a svjesni pacijenti trebaju imati pravo na izbor.

    Nedjelja, 06.05.2018. u 08:14
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    Koliko su ljudi koji zele eutanaziju sebicni, to je pitanje. Kad gledas kako ti netko blizak umire u agoniji i bolovima, vidis i koliko to razara djecu te osobe.. ja svom djetetu nikad ne bih mogla prouzrociti toliko patnje i ...prikaži još! boli gledajuci majku mjesecima da se pati. Ako je terminalno i nema pomoci, vjerojatno bih htjela eutanaziju. Tko nije prosao, ne zna.

    5 Nedjelja, 06.05.2018. u 09:11
    • Avatar Santa Eufemia

      Santa Eufemia: Ali vaša će djeca možda jednog dana vas ipak gledati u toj situaciji jer kod nas eutanazije nema.

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 09:17
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Nadam se da nece prolazit ono sto smo mi doma prolazili.. to svojoj djeci ne zelim.

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 09:54
    • Avatar Santa Eufemia

      Santa Eufemia: Ne želimo mi puno toga u životu pa nas snađe zato sam ja da se da sloboda izbora. Ako se legalizira eutanazija to ne znači da će se ona provoditi na svakom umirućem čovjeku već samo nad onim koji to ...prikaži još! svjesno žele. Ubjeđena sam da bi postotak takvih kod nas bio tako mali da je nemjerljiv. Samo dozvolit ljudima slobodnu volju i ništa drugo.

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 10:06
    • Avatar Belzi

      Belzi: Pa svi znaju gdje je Dignitas.

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 12:02
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Eufemia, slazem se u potpunosti.

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 12:17
  • Default avatar - Ekaterina_1
    Ekaterina_1

    Bolujem od parkinsonove bolesti nekoliko godina. Mozak propada i tu nema lijeka. Ako dođem u stanje pelena i kreveta, pobrinut ću se prije toga da nikome ne budem na teret. Glasam za slobodnu volju i po pitanju trenutka smrti.

    5 Nedjelja, 06.05.2018. u 10:19
    • Default avatar - leo55_1

      leo55_1: Pobrini se bolje da ti Bog da snage podnijeti patnju do kraja . Zelim ti da ozdravis kod Boga je sve moguće samo treba čvrsto vjerovati.

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 10:37
    • Default avatar - anakin(95287)

      anakin(95287): Hahaha kod boga je sve moguce...pa da ga ima nebi bilo bolesnih i gladnih i neznam cega sve ne. Jbt koja zatucanost da ne povjeruješ

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 11:04
    • Default avatar - Ekaterina_1

      Ekaterina_1: Hvala ti, leo na želji za ozdravljenjem. Nisam vjernica i ne vjerujem u čuda. Patnju podnosim svakoga dana, a kraj će biti kad odlučim. Ukoliko me ne udari autobus prije toga 😁

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 11:07
    • Avatar Belzi

      Belzi: Ekaterina, zelim Vam da Vam bude bolje, zelim Vam da lijekovi pomognu, ima i dr Chudy koji ugradjuje cipove u mozak kod Prkinsona s dobrim rezultatima. Zelim Vam da sve to pomogne i da jos duuuuuuugo, duuuuugo ne morate razmisljati ...prikaži još! o krevetu i pelenama. I postujem Vas stav, ja bih isto tako. A debi. Li tipa Lea, samo naprijed, vjerujte i nosite krizeve, ali to nemojte govoriti drugima. Osim sto ispadate smijesni s krizem u 21 stoljecu, iz vas progovara zloba, cista , nepatvorena zloba i zelja da drugi ljudi pate u ime Boga. Mislim da vas Gospodin gleda s gnusanjem.

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 12:06
    • Avatar judita 💋

      judita 💋: puno sreće dalje.

      Odgovori Utorak, 08.05.2018. u 11:39
  • Default avatar - JosipPivar
    JosipPivar

    Lijek koji te ubije. Pa sam naziv 'lijek' bi trebalo značiti da liječi.

    6 Nedjelja, 06.05.2018. u 07:12
  • Avatar kliko
    kliko

    Zadnjih dana kao da nam diskretno reklamiraju eutanaziju. Svako malo clanci o tome. Mozda je to poruka sto je najbolje za nas koji ostajemo u"lijepoj njihovoj'-da probamo makar "ustedit" za eutanaziju kad vec ne mozemo za dostojan zivot!

    2 Nedjelja, 06.05.2018. u 07:52
    • Avatar caliper

      caliper: Kad će u Saboru prvo čitanje tog, na ovaj način predloženog zakona?

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 07:55
    • Default avatar - lola322

      lola322: Nije to reklamiranje, to je istinita priča. Veća je reklama to što na nekim vjerskim portalima izmišljaju da žene s neizlječivim smrtonosnim bolestima rađaju i žive sretno, zbog svog fanatizma ismijavaju se bolesnima.

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 08:21
  • Avatar Deleted user
    Deleted user

    humano umiranje......potpuno podržavam...

    Nedjelja, 06.05.2018. u 09:44
  • Default avatar - Emi01
    Emi01

    Prvo, nije popila lijek nego otrov, a drugo, "Njezina obitelj sada bi se mogla suočiti s policijom, jer je u Britaniji kažnjivo pomagati nekome da okonča svoj život, ili mu oko toga na bilo koji način asistirati". Što je s ...prikaži još! ona dva dječačića osuđena na smrt, koja nisu imala mogućnost da im se pomogne van Britanije?

    Petak, 11.05.2018. u 08:13
  • Avatar Mellinda
    Mellinda

    Pravo na osobni izbor! Uvijek!

    Nedjelja, 06.05.2018. u 10:27
  • Default avatar - SlavkoIgric
    SlavkoIgric

    Kada bi to postalo legalno u Hrvatskoj brzo bi nestalo siročadi i samaca jer bi ih naši "doktori" rasprodali u dijelovima.

    Nedjelja, 06.05.2018. u 12:43
  • Avatar Belzi
    Belzi

    Leo 55 jos jednom: samo ti nosi kriz, j... se ti i takvi koji bi da ljudi nose krizeve jer im ih je Bog dao. Samo daj, uzmi sve krizeve na sebe i nosi ih sto se mene tice do ...prikaži još! kraja zivota. U 21 stoljecu zagovarati nosenje krizeva?! Fizickih i/ili mentalnih? Fuuuuj, gadljivo do pakla i nazad.

    Nedjelja, 06.05.2018. u 11:52
  • Default avatar - Schnemann
    Schnemann

    ...a od koga ce zaradivati lovu ako to svi rade ??????

    Nedjelja, 06.05.2018. u 15:36
  • Avatar Vlad
    Vlad

    Nikada ne bih podržao osobu koja mi je draga da želi eutanaziju. Jako bolesna osoba nije sposobna donositi razumne odluke a bojim se da rodbina koja treba skrbiti o bolesnoj osobi traženjem raznih opravdanja se žele riješiti problema. Koliko bi ...prikaži još! svijet bio siromašniji da nije bilo Hawkinsa koji je 3/4 života bio potpuno nepokretan a iza njega je ostala intelektualna ostavština koju će znanstvenici desetlječima analizirati. Isključivanje sa aparata je druga stvar.

    8 Nedjelja, 06.05.2018. u 08:15
    • Default avatar - lola322

      lola322: Sreća što osoba dok je svjesna može sama odlučiti, a ne da članovi obitelji zbog sebe ne mogu prihvatiti da je nekoj osobi kraj. Koliko god ti netko bio blizak svatko je osoba za sebe, i samo on zna koliko ...prikaži još! o pati, egoistično je očekivati da netko pati i živi samo zbog nas!

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 08:55
    • Avatar Vlad

      Vlad: Nije čovjek uređaj koji isključiš i baciš kad ne radi kako treba a ne da se popraviti.

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 09:04
    • Default avatar - lola322

      lola322: Nitko nikome ne brani da se bori ako to želi, ali također treba postojati izbor ako je nekome dosta muke da može dostojanstveno otići, ne vidim tu moralne dileme.

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 09:17
    • Avatar Santa Eufemia

      Santa Eufemia: Je ako je to njegov izbor. Ja osobno nokad za drugog nebi mogla odlučit, ali ako sam odluči nemam ništa protiv.

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 09:19
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: hawkins je bio svjestan i svjesno odlučio živjeti.....nisu to obitelji odlučile nego sami bolesni ljudi. i prije svakog postupka, psiholozi donose krajnju odluku a ne obitelj ili sam čovjek koji je bolestan. mora svjestan biti i psihički stabilan za tu odluku.

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 09:46
    • Default avatar - NKNK

      NKNK: Isključivanje s aparata je upravo ravno poredbi sa uređajem. Mada ne smatram to neispravnim. A u ovom slučaju čovjek se "isključuje" sam svojom voljom jer ne želi prvenstveno sam osobno patiti. Ne isključuje ga nitko drugi.

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 10:57
    • Avatar Vlad

      Vlad: Svatko ima pravo na svoje mišljenje i razmišljanje o najdražim. Bitno je da bi Hawkins ( sam je tražio da ga eutanaziraju) dok nije pronašao da iskoristu UM a zanemari tijelo.

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 13:11
    • Avatar Vlad

      Vlad: I ovo o najvećem umu nisam pobrao iz filma već na osnovu saznanja prije dvadesetak godina kad sam upoznao njegovog suradnika i osobu od povjertenja.

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 13:15
  • Avatar Belzi
    Belzi

    Mi smo u vecini slucajeva licemjeri. Kako se vecina nasih komentatora zdusno zalaze za tzv.pravo na pobacaj, a to pravo zagovaraju i strukture vlasti, postavlja se razumno pitanje zasto pravo na odlazak "kad ja hocu" onemogucavamo pojedincima koji "to hoce". ...prikaži još! Ja sam osobno protivnik i pobacaja i eutanazije, ali dozvoljavam da druhi nisu, i dozvoljavam da svakome treba omoguciti odredjenu slobodu u izrazavanju svojih zelja. Ljudi poput lea i talije koji zagovaraju patnju mi se iskonski gade; u 21 stoljeci NITKO, ali bas NITKO ne bi smio patiti. Imamo medikamente, imamo postupke, ima nacina da se patnja bitno, bitno ublazi. Samo to treba zeljeti i omoguciti ljudima koji trpe. Zagovaranje patnje u 21 stoljecu je povratak u srednji vijek. Samo vi dajte, patite ako zelite, bicujte se i razapinjite, ali normalne ljude pustite na miru.

    Nedjelja, 06.05.2018. u 11:50
  • Avatar tallija
    tallija

    zagovornici eutanazije bi se trebali eutanizirati i prije bolesti, tako negdje odmah iza pedesete, ako ne i ranije...jer zasto bi se oni uopce doveli u tu situaciju straha, stresa i patnje kad im lijecnik priopcava dijagnozu 🙄

    43 Nedjelja, 06.05.2018. u 08:41
    • Avatar vilo moja_

      vilo moja_: Da li si želiš život prikovan za krevet..u pelenama..da ne možeš pomaknuti ruku..da ne možeš reći da si žedna...da te trgaju bolovi a ti ne možeš ni vrisnuti?

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 08:53
    • Default avatar - lola322

      lola322: A protivnici bi se trebali okaniti tuđih života, ako se netko hoće eutanizirati njegov izbor, vama nitko ne brani da to ne napravite, ali bogme nećete drugima odlučivati!

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 08:57
    • Avatar tallija

      tallija: nitko si vilo ne zeli takav zivot ali isto tako ne znas ni sto zivot nosi pa kad te sustignu i lijepe i teske stvari, nosis se s njima...nitko te nije pitao ni zelis li se roditi pa nemas pravo ...prikaži još! odlucit ni kad ces umrijet...a ti se lola ne propinji na zadnje noge, pobacuj svoju djecu i eutaniziraj se cim prije, koga briga

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 09:01
    • Avatar Illaminat

      Illaminat: tallija, zagovornica života, najvjerovatnije i uzorna vjernica - poručuje drugima da se eutaniziraju čim prije i koga briga... Spomeni i tu izjavu na sljedećoj ispovjedi ako imaš obraza i hrabrosti.

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 09:09
    • Avatar tallija

      tallija: nazalost, vrlo sam daleko od uzorne vjernice, ti moralna velicino koja nikog ne osudjuje... 🤣😂🤣😂👍

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 09:14
    • Default avatar - Gebze

      Gebze: tallina sta te briga za druge???? sta te briga???? tko zeli da ga se eutanizira ko si ti da dajes ovakav komentar???

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 09:16
    • Default avatar - Gebze

      Gebze: eutanazira*

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 09:17
    • Avatar Illaminat

      Illaminat: Ali tako zvučiš i ostavljaš takav dojam. Ja osuđujem i to priznajem jer nemam toleranciju za glupost i ignoranciju. Guranje nosa u tuđi život, pogotovo kad je patnja u pitanju. Posjeti onkološki odjel bilo koje bolnice, pa mi reci svoje ...prikaži još! mišljenje o eutanaziji i terminalno bolesnim osobama koje proživljavaju nezamislive muke. Pogledaj tim osobama u oči, molim te - pa im reci da su zagovornici smrti i da nisu bitni. Ne dao Bog da ti se u obitelji dogodi takva situacija.

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 09:19
    • Default avatar - Gebze

      Gebze: ako je netko i zdrav, al nezadovoljan svojim zivotom takoder ima pravo na eutanaziju i neka ju izvede ako zeli

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 09:19
    • Avatar Santa Eufemia

      Santa Eufemia: @talija upravo suprotno, niko nas nije pitao da li se želimo roditi, ali bi zato trebali imati pravo odlučiti kako ćemo umrijeti. Koliki zdravi ljudi naprave samoubojstvo pa se čudom čudimo šta mu bi, ali nema čuđenja čovjeku koji pati ...prikaži još! u teškim bolovima svijestan da na taj način muči i sebe, ali i familiju.

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 09:24
    • Avatar tallija

      tallija: Gebze, nadam se da spadas u tu kategoriju zdravih i da ces se odlucit na taj korak 🤗

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 09:27
    • Avatar vilo moja_

      vilo moja_: Osoba sam puna optimizma i pozitive , ali da dođem u situaciju koju sam navele u prethodnom komentaru molila bih za eutanaziju...

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 09:29
    • Default avatar - Gebze

      Gebze: ocu ako cu se mucit u zivotu i bit nesretan

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 09:29
    • Default avatar - lola322

      lola322: Vama je samo cilj petljanje u tuđe živote i time si dajete na važnosti, sreća što se vas ništa ne pita i ako netko želi prekinuti život(neovisno iz kojih razloga) ima pravo to napraviti, ili sam ili u kontroliranim uvjetima ...prikaži još! a kao u klinikama u Švicarskoj, a vi tu ne možete apsolutno ništa osim jeftinih floskula o patnji i kako se treba boriti i patiti jer to vjera promovira, haha, kako da ne. Evo iz ovakvih komentara možete zaključiti koliko je opasno kad bi se crkva petljala u zakone i onemogućavala druge da žive svoj život kako žele, vrlo opasno.

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 09:45
    • Avatar Illaminat

      Illaminat: Paaaaaa tallija, mogu ti reći da sam prošao puno bolnica i onkoloških odjela, što dječjih, što onih za odrasle i rekao bih da nemaš pojma o čemu pričam/pišem. Mislim da nikad nisi vidjela terminalno bolesno dijete od 7 godina spojeno ...prikaži još! na cijevi i aparate, čelavo i posušeno od kemoterapija i raka koje ga izjeda, a kamoli provela noć u sobi sa tim djetetom brisajući mu krv koju iskašljava dok se muči zaspati - da se možda više nikad ne probudi. Zato ti izađi iz svoje uskogrudne ignorancije i razmisli prije nekom pametuješ i naravno - eutaniziraj se jer koliko vidim, šteta na tvom mozgu je već nepovratna, i što je najbolje tako više nećeš moći drugima laprdati o patnji, humanosti i petljati se u tuđe živote i odluke.

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 09:47
    • Avatar Illaminat

      Illaminat: Ako je tebi to ubojstvo, zašto je želiš mojoj cijeloj familiji? Jel ti to prijetiš mojoj obitelji? Jel si sigurna da želiš ići u tom smijeru???

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 09:56
    • Avatar Illaminat

      Illaminat: Eto, evo počele su indirektne prijetnje smrću na portalu. Hvala tallija, prijavljeno je adminu, a možda ne stane samo na tome.

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 09:59
    • Avatar tallija

      tallija: zato sto je to tebi cin milosrdja...jel zelis da itko od tvojih pati? moji su patili...i nisam zeljela eutanaziju...sram te bilo da me optuzujes i prijetis...samo zato sto mislim drugacije...dno dna

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 10:04
    • Avatar tallija

      tallija: prijetnje smrcu???? kako se to prijeti smrcu eutanazijom??? sramota optuzit me za tako nesto i jos vrijedjas

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 10:06
    • Avatar Illaminat

      Illaminat: Pa napisala si da želiš mojoj familiji eutanaziju. Ja tvojoj ne želim, nego želim da žive dugo i zdravo i da odu mirno u snu bez muke i patnje. Mislim, jel znaš u kojim primjerima se primjenjuje eutanazija??? Kad je ...prikaži još! osoba toliko u bolovima, mukama i patnji da bi radije odabrala smrt nego dalje takav život. Zar zaista želiš mojoj obitelji bol, muku i patnju toliko jaku da radije izaberu smrt nego i sekundu života dalje? Jer tako si napisala u postu iznad: "a sto se eutanazije tice pozeljet cu je tebi i citavoj tvojoj familiji..." U tom slučaju, puno ti hvala i uživaj u paklu koji te čeka, jer takvi kao ti raja neće vidjeti sigurno.

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 10:11
    • Avatar Santa Eufemia

      Santa Eufemia: Zar je moguće da jedan vjernik napiše ovako nešto? Pa čemu vas pobogu uče u toj instituciji, ja sam mislila da oni šire ljubav, toleranciju, razumjevanje, empatiju...., a vidi ovo. Kao što rekoh, treba sagledati malo širu sliku.

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 10:17
    • Avatar tallija

      tallija: reci ti meni koja je granica??? i netko tko dozivi mozdani moze zivjet u mukama, i netko tko ceka i vjeroj nikad ne doceka transplataciju organa isto moze zivjet u mukama i netko tko nema ruke i noge moze zivjet ...prikaži još! u mukama...oni ne bi imali pravo na eutanaziju???? znaci samo onkoloski bolesnici imaju??? realno, jedino bi srcani udar bio ok...i znas sta, ne znam kojo je tvoj problem, niti me briga! ja da zagovaram eutanaziju i da netko meni i mojoj obitelji pozeli istu rekla bih hvala, to bi znacilo da se ni ja ni itko od njih nece patit jel! a ti si toliko negativan, vrijedjas, optuzujes da te zbilja iskreno zalim...zagovaras nesto s cim se jadan ne znas ni nosit

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 10:21
    • Avatar Illaminat

      Illaminat: Onkologija je bila samo primjer jer se onkologija bavi terminalnim bolestima (rakom) iz kojih nema izlaska u većini slučajeva. Ti znaš da se eutanazija ne primjenjuje na moždane i srčane udare? Znaš što znači terminalna bolest i kakve su to ...prikaži još! bolesti? Čuj nju, moždani, srčani udari i ljudi bez udova... Eutanazija zbog srčanog udara? Aha, sad mi je jasno da nemaš poooooooojma o čemu se ovdje priča.

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 10:27
    • Avatar tallija

      tallija: nisam znala da je onaj starac otisao na eutanaziju u muci i patnji, nego jer vise nije mogao zaigrat tenis i dojadilo mu zivjet... a o tome da ljudi umiru u snu je smjesno govorit, koliko god mi to zeljeli ...prikaži još! i meni i tvojima, mozemo biti sretni ako se kod jednog to desi, kakve gluposti pises!

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 10:29
    • Avatar tallija

      tallija: rekla sam da bi jedino srcani gdje odmah umres po tebi bio ok! citaj s razumijevanjem! znas li ti kako izgleda covjek nakon teskog mozdanog? vidio si to? zasto se takav covjek po tebi ne bi mogao eutanizirat? itekako znam ...prikaži još! o cemu govorim! a ti koji si veliki zagovaratelj istog ne mozes podnijet kad ti se ta velika milost pozeli...ma jadno

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 10:32
    • Avatar Illaminat

      Illaminat: Hahahahahahaha, da ti znaš. Eutanazija za srčani udar hahahahahaha, sa tim si sve rekla.

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 10:33
    • Avatar tallija

      tallija: sad ne znam jel bi se smijala ili cudila tvojoj pameti...ponovit cu... rekla sam da bi po tebi jedino srcani udar gdje (ako ga ne prezivis) osigurava mirnu i trenutacnu smrt...sve druge bolesti nazalost prouzrokuju patnju i bol...fakat mi te ...prikaži još! zao s tim tvojim nenormalnim promjenama raspolozenja....poradi na tome...

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 10:38
    • Avatar Illaminat

      Illaminat: Vidio sam kako izgleda čovjek koji je preživio teški moždani, a jel si ti vidjela ženu koja je imala kombinirani tumor na mozgu i rak pluća? Te su doktori potvrdili da joj je odumrlo 20% tkiva mozga te je samo ...prikaži još! pitanje vremena kad će živo tijelo početi trunuti jer mozak više ne može obavljati osnovne funkcije, a stanice i tkivo su joj se več počele raspadati? Onaj rigor mortis u tijelu, onaj miris tijela u raspadu, i žive oči koje te gledaju u muci i strahoviti jauk iz usta dok pokušava nešto izgovoriti? Kad ti se to dogodi u obitelji onda se javi i pametuj. Kad takvu muku vidiš vlastitim očima.

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 10:40
    • Avatar Illaminat

      Illaminat: Srčani je mirna i trenutačna smrt? Pucanje srčanog mišića je mirna smrt? Da, na planetu Vikler gdje rastu hrenovke.

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 10:42
    • Avatar Illaminat

      Illaminat: Da pogodim, Zemlja je ravna ploča, truju nas chemtrailsima, masoni su krivi za sve, obama je čovjek gušter, kad je već srčani mirna smrt?

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 10:43
    • Avatar tallija

      tallija: vidim ti si sve bolesti u obitelji vidio...od djeteta do starca...sve si prozivio...sve znas...jako si pametan... cak toliko da mi trabunjas o eutanaziji samo u terminalnoj fazi bolesti a ne znas da je starac neki dan odsetao na eutanaziju jer ...prikaži još! mu je dojadilo zivjet...uz to kad ti netko pozeli smrt bez muke prijetis policijom i osjecas se napadnut...dogovori se sam sa sobom...vidim da ti je kosmar u glavi...od silne pameti vjerujem, cega bi drugog 🤗 ajd uzivaj, postajes dosadan sa vrijedjanjem i pametovanjem (neosnovanim)

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 10:52
    • Avatar vilo moja_

      vilo moja_: Uf, IlIaminat, ovim tvojim kometarima mi naviru bolna sjećanja na majku....dok je još mogla govoriti rečenica koju je stalno ponovljala.."majko Bistirčka pomozi mi, zemi me k sebi"..i sad zaplakah..

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 10:56
    • Avatar Illaminat

      Illaminat: Ah tallija, nisi ti očito pravog života i prave muke vidjela. Starac je otišao na eutanaziju jer mu je dojadio život? Ajd molim te, jel vjeruješ i u jednoroge? Pa nije eutanazija ko da naručuješ pizzu u restoranu.

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 11:08
    • Avatar Illaminat

      Illaminat: @vilo moja_, nemoj tako - to je po Talliji zagovaranje smrti.

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 11:13
    • Avatar Santa Eufemia

      Santa Eufemia: Vjerujem da su ovi protivnici eutanazije isto tako i protivnici pobačaja, sve što u životu znaju naučili su u crkvi.

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 11:23
    • Default avatar - anakin(95287)

      anakin(95287): illaminat pa zar nije srčani trenutacna smrt. Mislim srusis se u sekundi i nema te, nisi nicega svjestan Ne mislim kad imas infarkt pa cekas hitnu pola sata pa sad ak te spase il ne

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 11:27
    • Avatar Illaminat

      Illaminat: Srčani udar = infarkt miokarda. Otprilike se dvije od tri osobe oporave od srčanog udara. Tako da srčani nije trenutačna smrt. Inače infarkt se može totalno izbjeći zdravim načinom života i bla bla bla, ali kanceri i ostale terminalne teške bolesti ne pitaju.

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 11:41
    • Default avatar - anakin(95287)

      anakin(95287): Ali kolko to traje kad kažes da to nije lagana smrt?

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 11:53
    • Avatar Illaminat

      Illaminat: Pa traje sve dok se krvni ugrušak koji blokira protok krvi kroz koronarne arterije ne makne. Ljudi, 21. je stoljeće, imate internet i google.

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 12:02
    • Avatar Santa Eufemia

      Santa Eufemia: Kad srce stane, mozak je još aktivan, ne umiru zajedno. Može trajati od 30 sekundi pa do par minuta, a tad je svaka sekunda ko godina.

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 12:05
    • Default avatar - anakin(95287)

      anakin(95287): Ma ok, ali nije bas tako. Vecina njih izgubi svijest i samo se sruse i umru. Uzmi kao primjer nogometase kojih je nazalost jako puno. Samo se srusi i umre bez da je icega svjestan. Bar ja tako mislim.

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 12:20
    • Default avatar - Lalala5

      Lalala5: tallija, ne znam ni tko si ni sta si,ne znam ni tvoj životni put, ni trenutno stanje u životu,ali jadan je tvoj stav, argumenti i prepucavanje oko, za mene osobno,jedne prestrašne situacije kada gledaš voljenu osobu u uzasnim mukama, uz ...prikaži još! sve sta pokusavas da joj te muke bar olaksas,ne uspijevaš, a ona te moli da joj ih skratis, moli boga da je digne...smatram da ljudi trebaju imati PRAVO NA IZBOR....

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 12:29
    • Avatar Santa Eufemia

      Santa Eufemia: Od kud znaš da nije ničega svijestan? To što ne reagira na vanjske podražaje ne znači da se u svijesti nešto ne dešava. Nama to izgleda kao srušio se i gotovo, ali ipak nije tako jednostavno. Puno se lančanih reakcija ...prikaži još! dešava u tijelu u tom kratkom periodu i ne umire se baš tako lako. Nogometaši i sportaši ti nisu kompetentni jer je to zanemariv broj u odnosu na ostatak takvih slučajeva. Oni su slučaj za sebe, ali to je neka druga tema.

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 12:48
  • Default avatar - leo55_1
    leo55_1

    Katastrofa . Ovo mi je stvarno odvratno ni jedno samoubojstvo ne podrzavam . Kriz treba nositi dok nam ga je Bog namjenio. Amen

    29 Nedjelja, 06.05.2018. u 07:43
    • Avatar caliper

      caliper: Ja ne nosim nikakav križ, prema tome ne slažem se s tobom.

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 07:58
    • Default avatar - lola322

      lola322: Pa nitko ti ne brani da ga nosiš, ali drugi imaju pravo na izbor.

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 08:11
    • Default avatar - 0304

      0304: mislim mogla je i doma popit tabletu cianida.I u Svicarskoj nije odma umrla

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 08:51
    • Avatar tallija

      tallija: tako je leo, ali covjek je covjek...sebican...

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 08:54
    • Default avatar - 0304

      0304: Eutanaziom se uvijek moze manipulirat

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 08:56
    • Default avatar - lola322

      lola322: Tko je protiv jednostavno neka je ne napravi, ne vidim problem. Vjerske fanatizme ostavite za privatnost, niti su svi vjernici niti su dužni nositi kojekakve križeve.

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 09:00
    • Default avatar - stork

      stork: Dobro Talija čitaš ti što pišeš? Čovjek je sebican jer sam sebi skrati muke koje osjeća?

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 09:01
    • Avatar tallija

      tallija: da...ajd si skrati i lijepe stvari u zivotu...al ne...ne daj boze boli, patnje...sve je super samo kad je naj... a sto je zivot? ugoda? samo lijepe stvari? daj molim te

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 09:03
    • Avatar Santa Eufemia

      Santa Eufemia: Nije mogla doma popit cijanid jer je nepokrerna i netko joj ga je morao nabaviti, a onda ta osoba dobiva robiju. Na ovaj način se štiti obitelj, a iz članka je vidljivo da bi i tu obitelj mogla nastradati jer ...prikaži još! su je odveli na taj čin. Vjernici uvijek govore da nam je bog dao slobodnu volju, pa zar nije ovo čisti primjer slobodne volje?

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 09:28
    • Default avatar - lola322

      lola322: talija i slični njoj- pa tko vam brani da patite? Eto to je vaš izbor, ako se nađete u takvoj situaciji slobodno patite i govorite "to je moj križ", ja svoj život imam pravo živjeti onako kako želim i ako ...prikaži još! ne želim patnju i bol, to je moj izbor, a ne tuđi. I u čemu je tu problem? Nametati tu neke vjerske dogme koji uzdižu patnju drugima nema smisla, kao prvo niti su svi vjernici, a i oni koji jesu imaju pravo sami odlučiti što će i ne moraju se nužno slagati sa svime.

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 09:39
    • Avatar tallija

      tallija: slobodna volja da odlucis sto je dobro a sto nije i cinis po savjesti...pa slobodna volja je i da sad sjednes u auto i pregazis ljude na zebri pa to neces ucinit

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 09:39
    • Avatar tallija

      tallija: lola, jel tebi itko ista brani? o cemu ti? svi moraju mislit kao ti? ne mozes podnijet tudji stav? vrlo si tolerantna vidim...i nista ja tebi ne branim, ja tebi od srca zelim da se eutaniziras a to sto tebe ...prikaži još! i ta moja zelja zivcira, e draga moja...to je tvoj problem i mislim da nije jedini...

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 09:46
    • Avatar Jozoglumac1

      Jozoglumac1: Sit se gladnom ne razumi ...s takvim razmišljanjima vidi se kako ste bešćutni i bez empatije, sve je jasno kakvi ste ljudi ...a to za nošenje križa samo potvrđuje

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 09:50
    • Default avatar - lola322

      lola322: talija....Tu promoviraš patnju kao sastavni dio života i petljaš se tamo gdje ti nije mjesto jer ti je ispran mozak vjerskim fanatizmom, svaka osoba ima pravo odlučiti za sebe, nemaš pravo davati svoje mišljenje o tuđem životu jer to nije ...prikaži još! tvoja stvar. Ti slobodno pati, bori se do kraja, nosi 101 križ, radi što god poželiš, ali druge ostavi na miru, bolesne i njihove obitelji. Da imaš empatije ne bi tu pametovala što bi terminalno bolesni ljudi trebali raditi i jel bi se trebali boriti ili ne, to je na njima. Sve te floskule o patnji i križevima su dokaz da vjera promovira patnju, a nimalo suosjećanja prema bolesnima i kako je njima, bitno da "križ" nosi, pa neka nosi onaj tko hoće, druge ostavite na miru.

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 09:56
    • Avatar Santa Eufemia

      Santa Eufemia: Ali u tom slučaju si nanio štetu drugome i za to si odgovoran, a ovdje je o tebi riječ. I osoba koja ti spremi smrtonosan koktel da ti ga u ruku, tvoj je izbor hoćeš li ga na kraju popiti ...prikaži još! ili ćeš odustati. Po tome bi za gaženje ljudi na cesti trebala biti kriva tvornica auta jer su ti oni u ruke dali oružje kojim si na cesti pokosio ljude. Nije sve uvijek crno i bijelo i ne može čovjek kroz život ići kao kad konju staviš ono na oči, treba nekad malo bolje pogledati širu sliku jer lako je pričati dok se čovjek ne nađe u toj situaciji. Pa šta vi mislite da se u našim bolnicama ne vrši jedan vid eutanazije? Daju ljudima jače doze morfija gdje je očito da bi to moga za tog pacijenta biti smrtonosna doza da ga ili uspava da ga ne boli ili da zauvijek zaspi i riješi se muka.

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 10:01
    • Avatar tallija

      tallija: lola, prvo se nauci da ne moras drugog vrijedjat kad mu se obracas...recimo, i ja za tebe svasta mislim ali zadrzat cu za sebe jer koja poanta da te vrijedjam? i pokusaj ne drzat ljudima prodike... naporna si 🤗

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 10:03
    • Default avatar - lola322

      lola322: Nije to nikakvo vrijeđanje, to su činjenice, i jedino tko je naporan ovdje si ti, ajde odlepršaj negdje drugdje već došla liječiti komplekse na članak o teško bolesnoj ženi, pljuvati po bolesnima koji su "sebični" kao i njihove obitelji, mada ...prikaži još! me ne čudi jer svi takvi koji promoviraju patnju, križeve i vjerske dogme na kraju pokažu takvo lice. Malo si pročitaj komentare, jadan onaj tko mora živjeti kraj takve osobe, nije mu lako.

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 10:10
    • Avatar tallija

      tallija: savrseno si se opisala lola...postedjela me tipkanja 🤗

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 10:23
    • Default avatar - maxim m

      maxim m: talija,kreni od sebe i ti drugin držiš prodike...

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 10:43
    • Default avatar - NKNK

      NKNK: talija, ti i leo imate očito drugačiji stav od većine. Ja volim takve ljude koji čvrsto vjeruju i zagovaraju to što misle, bez obzira na ostale. Međutim, vjera i križ nisu argumenti...., ne opravdavaš svoj stav dobro. Ja se također ...prikaži još! ne slažem s tobom, ali tema je vrlo kontroverzna i vrlo rado bi pročitao s druge strane stvari koje bi me natjerale ma razmišljanje o ispravnosti ovoga..., poput npr zlouporabe, nadzora i sl..., ali niste ih dali.

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 10:52
    • Default avatar - stork

      stork: Meni se sve čini da je Talija član određenog "kulta" koji brani eutanaziju svojim članovima, pa je malo zavidna ostalim ljudima koji ne vide smisao u bespotrebnoj patnji...

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 10:54
    • Avatar tallija

      tallija: napisala sam na jednom drugom komentaru...gdje bi bila granica toj eutanaziji...ovaj mi tamo lupeta o terminalnim fazama bolesti a neki dan starac ode na eutanaziju jer mu je dojadilo zivjet, ne moze vise igrat tenis...sebicnost

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 10:55
    • Default avatar - NKNK

      NKNK: talija...primjer tog starca je pokazatelj da treba postojati granica. Naravno da je to glupost i da, ako je tako, to nebi smjelo postojati. Međutim, taj primjer je neusporediv sa ljudima koji umiru ili žive u teškoj patnji i bolovima i ...prikaži još! koji su svjesni i znaju da izlječenje ne postoji, a patnja i bol samo mogu trajati. Čovjeku je u naravi da želi život i da se bori protiv smrti. Ali kad je svjestan da povratka nema i da mu preostaje samo patnja i bol, zašto bi se dalje preostalo vrijeme samo patio i na taj način skončao ?

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 11:08
    • Avatar Belzi

      Belzi: Leo55 samo ti nosi kriz. Uzmi slobodno i dva. Ja u 21 stoljecu ne mislim nositi nikakve krizeve.

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 11:44
    • Default avatar - Lalala5

      Lalala5: tallija,terminalna faza nije lupetanje kako kažeš...to je brutalna stvarnost....nitko nikoga ne prisiljava na nista, samo ljudi bi trebali imati pravo na izbor...

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 12:42
    • Default avatar - lola322

      lola322: Talija....Ja sebe sigurno nisam opisala jer ja bih poštovala volju najbližnjih i ne bih ih "tjerala" da se zbog mene pate u bolovima, ako bi izabrali eutanaziju ja bih ih sigurno podržala u tome jer je najbitnije kako je njima ...prikaži još! i da si olakšaju bol. Postoje mnoge terminalne bolesti koje izazivaju veliku patnju, očigledno nemaš iskustva kad jedine riječi oboljele osobe u rijetkim trenucima svijesti se svode na "bože, uzmi me, pustite me da umrem i slično" , eto dok ovo pišem plače mi se, to su teške muke i ne znam koji bi mazohist mogao podržavati da se takva osoba nema pravo prestati patiti.

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 12:44
    • Default avatar - leo55_1

      leo55_1: Belzi ; Normalno da ne mislis jer sigurno si sa davlom ugovor sklopio .

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 13:51
    • Avatar Belzi

      Belzi: jeli bi ti to mene na lomacu?! Mislis da si u srednjem vijeku?

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 18:48
    • Default avatar - leo55_1

      leo55_1: Belzi ; Naravno davla treba iskorijeniti. Sto si tražio i ocekivao to sam ti i rekao . Sad kukaj zali se lupaj minuse blokirajte

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 20:49
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message