Gorjelo je u hotelu Delminivm. Očistili smo ložište i dimnjak. Izgorjela je sva nečistoća i masti - javljaju vatrogasci.
Gorio hotel u Zagrebu: Radi se o požaru dimnjaka od kuhinje
U četvrtak ujutro zapalio se dimnjak od kuhinje hotela u Zagrebu.
- Radi se o požaru roštilja, uhvatilo je i dimnjak. Gorjelo je u hotelu Delminivm. Očistili smo ložište i dimnjak. Izgorjela je sva nečistoća i masti - javljaju vatrogasci.
POGLEDAJTE VIDEO:
Pokretanje videa...
Upozoravaju dalje kako se mora paziti na ventilaciju u kuhinjama:
Među najvažnije komponente svake kuhinje spada i kuhinjska napa. Njena je zadaća odvođenje svih isparavanja, mirisa, dima i čađi nastale pri kuhanju van iz kuhinjskog prostora. No, svaku napu potrebno je kvalitetno i na odgovarajući način održavati.
Svaku napu potrebno je redovito čistiti i dezinficirati, kao i ostali ventilacijski sustav – kanale, filtere i ventilatore. Jedan od razloga čišćenja je i zakonska obaveza propisana Pravilnikom o zaštiti od požara ugostiteljskih objekata. Rad u kuhinji uzrokuje taloženje masnoća u napi i njenim filterima i u odsisnim kanalima. Te masnoće su redovito izložene visokim temperaturama i predstavljaju veliki rizik od zapaljenja.
Pravilik o zaštiti od požara ugostiteljskih objekata propisuje obavezu čišćenja nape najmanje jednom svaka tri mjeseca. Čišćenje nape mora provoditi za to ovlaštena osoba o čemu je potrebno voditi evidenciju. Evidenciju vodi ona osoba koja je zadužena za poslove zaštite od požara. Osoba odgovorna za redovito čišćenje nape i ventilacijskih kana je upravitelj ugostiteljskog objekta.
Nakon čišćenja izdaje se zapisnik o obavljenim poslovima za potrebe inspekcije. Po potrebi naručitelja može se izdati i atest.
U ugostiteljskim objektima koji rade sezonski, čišćenje ventilacijskih kanala mora se obaviti sukladno odredbi stavka 1. ovog članka, a iz prostorija za pripremu hrane i prije i nakon prestanka rada ugostiteljskog objekta.