Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

Grade crkvu usred parka: 'Gdje će se sada naša djeca igrati?'

Stanovnici Trnjanske Savice protive se gradnji crkvenog kompleksa na mjestu gdje se godinama nalazi jedan od prepoznatljivih parkova tog kvarta

Komentari 323 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Default avatar - helenaspo
    helenaspo

    Vidim medijska propaganda je uzela maha, evo odgovora na medijske laži: 1. Izgradit će se crkva usred parka! – Ne, crkva će biti na sjeveroistočnom uglu zelene površine (to nije park). 2. Crkva će zauzeti 30 % površine parka! – ...prikaži još! a! – Ne, nego 9,40% (ukupna zelena površina 21684 m2, tlocrt građevine 1650.45 m2, tlocrt parkirališta s 33 parkirna mjesta 500 m2, ukupno 2150.45 m2). 3. Rušit će se stabla, staze i klupe! – Ne, uklonit će se 19 stabala, a posaditi 56 novih, te ukrasno grmlje i cvijeće. Staze i klupe će ostati, a dodat će se i nove. 4.Uzima se djeci mjesto za igru! – Ne, nego se proširuje postojeće dječje igralište na 200 m2, gradi još jedno od 500 m2, te dodatni sadržaj za starije. 5. Grad poklanja Crkvi zemljište! – Ne, zemljište je crkveno! Naime, Župa Krista Kralja je svoje zemljište adekvatne kvadrature dala gradu u zamjenu za ovo zemljište (uknjižba je samo stvar procedure).

    24 Četvrtak, 11.08.2016. u 18:25
    • Default avatar - pula65

      pula65: Ok!! A zvonik veci od svih zgrada?? Sad si vjernik!! Ali kad ti nedjeljom u 7 zvona krenu lupat!!!

      Odgovori Četvrtak, 11.08.2016. u 18:30
    • Default avatar - LembaLemba

      LembaLemba: kažeš pod 1crkva će biti na sjeveroistočnom uglu zelene površine (to nije park),a pod 2 da će zauzeti 9.4% parka,,,,hahahah.pa zar nisu dosta oteli,sad treba i igralište dijeci,pa ako ljudi neće crkvu što ih se prisiljava,,,ovo je demokracija,helooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!

      Odgovori Četvrtak, 11.08.2016. u 18:35
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: A tko će financirati izgradnju?

      Odgovori Četvrtak, 11.08.2016. u 18:36
    • Default avatar - tomogrgi

      tomogrgi: pula65, kod mene na Volovčici (Zagreb), je crkva u centru kvarta, oko crkve same zgrade i da crkva zvoni svaki dan u 7 ujutro i 7 navečer. Čovjek jednostavno navikne na zvono, mene osobno kao i moje prijatelje ta zvonjava ...prikaži još! ne smeta, ujutro zvono ni ne čujem, jednostavno zvono izignoriram. Da ne bi ispalo da sam vjernik pa zato branim crkvu, ne, agnostik sam i zvono nije nikakva smetnja jednostavno se uho prilagodi svim zvukovima u kvartu.

      Odgovori Četvrtak, 11.08.2016. u 18:39
    • Avatar DamTi18cm

      DamTi18cm: Iq149 pregledaj urbani plan prije komentiranja. Djeci se nista ne uzima.

      Odgovori Četvrtak, 11.08.2016. u 18:45
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Helena, glavna informacija tu je ona da Je DAZ protiv. Trnje... Stepinac... Tko gradi?

      Odgovori Četvrtak, 11.08.2016. u 19:21
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Ne, stvarno!? Tko to projektira, ako su društvo arhitekata i hortikulturaca protiv??

      Odgovori Četvrtak, 11.08.2016. u 19:30
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Helena, zašto se gradi trećenagrađeni projekt? Meni onaj Ćutkovićev već na prvi pogled izgleda stoput bolje. Ovo je neki tak-tak formalizam.

      Odgovori Četvrtak, 11.08.2016. u 19:38
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: ... pardon, Ćurkovićev. Baš onak fino izgleda... kao da se i psi smiju kraj nje šetati...

      Odgovori Četvrtak, 11.08.2016. u 19:42
    • Avatar Znanstvenik1

      Znanstvenik1: Iako je to sve super promiče ti jedna bitna stavka a to je blizina djece koja se igraju i crkve koja konstantno indoktrinira djecu. Samo zbog toga bi bio protiv. Čim dalje tim bolje.

      Odgovori Četvrtak, 11.08.2016. u 20:02
    • Avatar chevichejs

      chevichejs: Ako bude lijepa ko ona u dugavama izgledat ce ko neko skladiste sa velikim limenim spremnikom za vodu ko iz westerna

      Odgovori Četvrtak, 11.08.2016. u 20:14
    • Default avatar - Bosna d.o.o..

      Bosna d.o.o..: Znači napravit će pedofilsku kuću u parku gdje se djeca igraju. Hmm

      Odgovori Četvrtak, 11.08.2016. u 20:18
    • Default avatar - sing 211

      sing 211: Nije njima do igrališta za djecu nego cucki ne buju imali di srati.

      Odgovori Četvrtak, 11.08.2016. u 21:45
    • Avatar gordi

      gordi: Da se gradi neka kuća za lgtb zajednicu svi ovi koji su sad protiv crkve ne bi imali ništa protiv

      Odgovori Četvrtak, 11.08.2016. u 22:04
    • Avatar Julian Assange

      Julian Assange: helenaspo beskrupulozno lažeš i obmnjuješ javnost svojim komentarima, koji su toliko prozirni, a tako se silno i panočno trudiš zaviti ih u kvazi "činjenice", da je iz aviona jasno da si u nečijoj plaćenoj nadležnosti... ti najbolje znaš čijoj, mene ...prikaži još! uopće NE ZANIMA, pa mi se ne moraš pravdat! Ono što me zanima jest 1. zašto širiš neistine (što je logički gledano jasno već i djetetu iz nižih razreda osnnovne školeuz uvjet da živi na Savici, za razliku od tebe)? 2. Zatim me zanima zašto se uopće javljaš na komentare koji se ne dotiču tvoje životne sredine (moje se recimo dotiču itekako, jer sam od rođenja dio Savice)?! 3. sve prve četiri točke koje iznosiš su NEISTINE, da ne kažem zdravoseljački LAŽI, al ti to najbolje znaš, jer uopće ne živiš na Savici i nemaš pojma na što se referiraš... 4. od svega pobrojanog najsmješnija je tvoja točka 5.!!! znaš zašto?! zato jer to ni sedmogodišnje dijete ne bi izvalilo, svjesno da mu takva makinacija ne bi prošla ni kod svog vršnjaka, a kamoli iole obrazovane populacije jednog novinskog portala... "zemljište je crkveno!!!" hahahaha... al nije uknjiženo, jer je eto crkva preko misnog pokornika i odnedavno velikog vjernika (bivšeg komuniste) Suncokreta Bandića (ili bolje rečeno - novcokreta) brže bolje željela prenamjenit svoje beznačajno zemljište s ovim udarnim usred dječjeg igrališta! Izgradnja crkve na tom mjestu je NAKARADA najvišeg stupnja, što je uostalom potvrdila i profesionalna struka.

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 02:58
    • Avatar Julian Assange

      Julian Assange: Međutim gosponu Suncokretu (Batmanu) Bandiću je jaaaaako bitno podvuć se prije 11.09. godine gospodnje, pod crkvene halje i prikupit poene misnog stada ne bi li ko ona mučka manipulatorica - Markićka, na jednak način dobio oltarske megafone za svoju (bolesnu) ...prikaži još! premijersku ambiciju... Sve za vlast, vlast NI ZA ŠTO!!! pa makar eto svjesno žrtvovao sreću i interes sve naše djece sa Savice... djeca su NEBITNA Bandiću, djeca su NEBITNA crkvi... puna su im usta djece samo u šupljim floskulama njihovih LAŽNIH kampanja... i dok nam se djeca kao sardine tiskaju u torovima nedostatnih vrtića, prenapučenih sobičaka sa 30 djece na 2 tete (po jedna u smjeni), srezanih troškova jelovnika siromašnijih i od pučke kuhinje - hajmo mi radije gradit crkvene mastodonte, hajmo još više zatupljivat i obamnjivat našu djecu... hajmo vrištat kako je sportska aktivnost JOGA pravo vražje poslanje i oličenje samog sotone, a samo zato jer je korijenski potekla iz filozofije "suparničke" vjere - hinduizma... vjere koja je uzgred svjetlosnim godinama plemenitija i altruističnija od ovakve isključive zadrtosti jedne "preuzvišene" Crkve! bravo helenaspo!!! go helena, go... galopom naprijed u srednji vijek!

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 03:16
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Bosna... A sto se ti javljas? Zna se ciji prorok je bio pedofil

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 10:46
    • Default avatar - samoproglašeni antifašist

      samoproglašeni antifašist: auh helenaspo, kako se samo usuđuješ govoriti istinu onima koji su navikli prihvaćati totalitarnu propagandu kao istinu, samo istinu i ništa osim potpune istine? srami se Helena što takvima totalitarnom propagandom ispranih glavica naviklim na "historiografske legende" govoriti povijesne činjenicama ...prikaži još! zasnovane na stvarnim podacima. srami se, a stidi pogotovo!

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 11:24
    • Avatar Znanstvenik1

      Znanstvenik1: gordi,jbg lgtb osobe te ne pokušavaju pretvoriti u gay osobu. A to što ti misliš da će ti dijete biti gay ako vidi gay osobu stvarno pokazuje kako malo mozga koristis za pisanje tih komentara. Nemoj ovo shvatiti kao uvredu ...prikaži još! nego kao primjedbu i činjenicu.

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 16:01
    • Avatar Julian Assange

      Julian Assange: 228877 činjenica ne može biti uvreda, a svaka zabluđena osoba zaslužuje dobiti svog životnog korektora, pa makar i na ovim komentarima! ;)

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 16:11
    • Avatar Znanstvenik1

      Znanstvenik1: Malo van teme,živcira me ova zastavica za prijavljivanje jer imam naviku označavati tekst koji čitam i gotovo uvijek barem jednom dnevno slučajno stisnem to. Ovaj put sam sebi lol.

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 17:20
    • Default avatar - Bosna d.o.o.

      Bosna d.o.o.: Sceletroy. Balijski, al kakve to veze ima s ovim?

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 20:06
    • Default avatar - LembaLemba

      LembaLemba: najpoštenije je da ako većina hoće da se gradi,nek se gradi,i nek sami plate ili nek plati crkva,a što se mene osobno tiče bolje da naprave bilo što drugo što će pomoći ljudima,npr..gladnima,beskućnicima i sl...bogu se možež moliti i doma

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 20:43
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Pa nisam obracao paznju na tvoj avatar te sam pretpostavio da si musa jer uglavnom nehrvati povezuju crkvu i pedofiliju, a ti si jos bosna...

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 22:33
  • Default avatar - Znanstvenik
    Znanstvenik

    Lazovi jedni!!! https://www.bitno.net/vijesti/hrvatska/crkva-na-savici-uzeti-park-djeci-izgradnja-crkve/

    19 Četvrtak, 11.08.2016. u 18:08
    • Avatar lotus_1

      lotus_1: http://www.vecernji.hr/zg-vijesti/izdana-lokacijska-dozvola-za-gradnju-crkve-u-kvartovskom-parku-na-savici-1105590

      Odgovori Četvrtak, 11.08.2016. u 18:27
    • Avatar gordi

      gordi: Kako ću s ponosom otići tamo na misu kada bude gotova crkva

      Odgovori Četvrtak, 11.08.2016. u 22:17
    • Default avatar - 7ivo777

      7ivo777: skupa ćemo,neka crknu sotonisti

      Odgovori Četvrtak, 11.08.2016. u 22:19
    • Avatar kliker24

      kliker24: Ovo je toliko jadno i tužno da u mom bivšem kvartu još ima toliko komunjara zaostalih od oficirskih vremena ..., a o novinarčiću iz 24 časa ne trošim više riječi...

      Odgovori Četvrtak, 11.08.2016. u 23:59
    • Default avatar - lucky strike_1

      lucky strike_1: Ako su ateisti, nisu sotonisti

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 00:01
    • Default avatar - StjepanFilipović

      StjepanFilipović: nisi ti nikakav znanstvenik, nego iz te crkve

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 01:01
    • Avatar kosmopolit

      kosmopolit: Ovo je najbolji dokaz koliko glupih i naivnih ima.. jedan portal objavi jedno, drugi objavi drugo i budale navode jedno ili drugo kao "argument" laži... A niko od nas nema pojma što je istina.. Tovara pun k...

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 05:55
    • Avatar Licitarsko_srce

      Licitarsko_srce: Ja ću samo reći: kod toliko crkava, maltene na svakom čošku, sve će ostati poluprazne. Dok bakice poumiru jedva da će netko doći na misu kada se može birati na svakih 500 m

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 09:35
    • Default avatar - samoproglašeni antifašist

      samoproglašeni antifašist: auh znanstveniče, kako se samo usuđuješ optužiti propagandiste za laži! srami se , a stidi pogotovo! crkva bi gradila crkvena zdanja na crkvenom zemljištu?!?!?! ma odakle im samo pravo? odakle im pravo na manje od 10% svoga zemljišta graditi crkvu, ...prikaži još! a ostatak prepustiti građanima na korištenje? odakle im pravo ignorirati mjesto koje su im unaprijed namijenili ostatci i otpadci bivšeg režima i svi oni na kojima je režimska propaganda ostavila dubljeg traga? odakle im pravo zahtijevati ista prava kao i ostali građani rh?! ma mogu se sramiti!

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 09:45
    • Avatar Osijek-1

      Osijek-1: Jel ima tamo koji mega trgovački centar najvećeg uvoznika, strani trgovački lanac, i slični "kapitalni projekti"? Jesu li potpisnici reagirali glede takvih uzurpacija ili im je svaki takav objekt bio baš nasušno potreban? Koliko čujem tamo postoji i džamija, nisu ...prikaži još! ni glasa pustili??? Da ne povjeruješ!

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 11:47
    • Avatar RafaNadal

      RafaNadal: Pazi ovaj se argumentira clankom sa bitno.net... O Zemljo otvori se! Inace park je vec jednim dijelom smanjen gradnjom zgrade u kojoj cu zivjeti pa ponesto o tome znam... Crkva ce imati 420!! sjedecih mjesta i 33 parkirna... 99% stanara ...prikaži još! (bez imalo pretjerivanja) je protiv gradnje crkve na toj lokaciji (cak smo nabrojali 5 boljih lokacija u istom kvartu koje ne bi unistile park). Problem je u tome sto se crkva treba sagraditi usred drustvenog dijela kvarta i prakticki se unositi stanarima u facu... Stovise crkva ce biti visoka 45 m sa perforiranim zvonom da nam glasnije zvoni u 7 ujutro... Tako da ovi pametnjakovici koji kazu da nam crkva ustvari ne smeta nego nam je ona problem jer smo "komunjare" i "ateisti" nemaju pojma o cemu govore...

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 12:53
    • Default avatar - samoproglašeni antifašist

      samoproglašeni antifašist: rafa, reci mi samo čije je zemljište odnosno tko je vlasnik istog? ukoliko nije crkva, tvoji komentari stoje relativno stabilno iako bi se i tu dalo diskutirati, ali hajdmo reći da ti je stav ok ukoliko crkva nije vlasnik zemljišta. ...prikaži još! ti, kao žitelj dotičnog parka bi mogao znati, je li crkva ima ikakva vlasnička prava nad zemljištem gdje se gradi sporni kompleks?

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 13:52
    • Avatar RafaNadal

      RafaNadal: Eh zato posjeti na fejsu stranicu "Savica za park", oni ce ti bolje objasniti... To je gradsko zemljiste, ali je grad to zemljiste dao zupi u zamjenu za zemljiste iste povrsine u drugom dijelu kvarta (ne znam kojeg dijela niti ...prikaži još! zna li se to uopce). To su bila mutna posla jer naime, grad ne moze prodati povrsinu parka nekoj graditeljskoj agenciji, ali moze onu povrsinu koju je dobio od zupe... Na tu foru crkvenjaci dobiju crkvu usred parka (bez obzira na neslaganje stanovnika), a Bandic proda zemlju koju je dobio od zupe kako bi prigrabio jos koji milijuncek za fontane...

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 13:59
    • Default avatar - samoproglašeni antifašist

      samoproglašeni antifašist: aha, znači "grad zemljište dao župi" bi se lako moglo sažeti u "vlasnik zemljišta je crkva!" naravno, kad kažeš "dao" netko objektivan bi podrazumijevao kako je grad dao zemljište i ništa nije dobio zauzvrat, ali onda odmah potom kažeš kako ...prikaži još! o je "dao u zamjenu" što podrazumijeva kako je grad zapravo prodao to zemljište župi. cijena? prava sitnica...koju je župa platila! hvala na odgovoru. a sada bih te molio objasniti mi zbog čega ti smatraš da crkva nema odnosno ne bi smjela imati ista prava kao i svi ostali pravni subjekti u rh? nije valjda da si malkice pristran (u razloge pristranosti neću ulaziti) i samim tim nesposoban donijeti autoritativan stav.

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 14:24
    • Avatar RafaNadal

      RafaNadal: Kao sto rekoh mutna posla... Isto tako sam rekao da nisam 100% siguran jesam li tocno shvatio tu trampu... Ali ajde, recimo da je crkveno zemljiste... Ali opet, i opet, i opet cu ponoviti da bi se trebalo postupati kako ...prikaži još! stanari tog kvarta (mog) zele, a oni tu crkvu tamo ne zele... I ponovo ponavljam da crkva moze biti 100 metara dalje gdje nikom ne bi smetala... Skupljaju se izborni bodovi za one izvan ovog dijela Zagreba na temelju neupucenosti, a zrtvuje manji broj onih koji su odavde i koji su upuceni u situaciju...

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 14:37
    • Default avatar - samoproglašeni antifašist

      samoproglašeni antifašist: ako je zemljište crkveno, a crkva gradi u skladu s prostornim uređenjem, žao mi je što te moram obavijestiti, želje žitelja tvog kvarta možeš urinom upisati u snijeg i čekati proljeće. razloge zbog čega (skupljanje bodova ili nešto drugo) neću ...prikaži još! spominjati jer ih ne znam, ali znam ono što sam rekao: vlasnik zemljišta ima pravo raspolagati svojom imovinom u skladu sa zakonima. ili hajdmo ovako: da se žitelji tvog kvarta udruže i kažu kako si ti nepoželjan u tom kvartu, a tvoj stan bi trebao biti darovan nekoj udruzi (npr liječenih alkoholičara), bi li i dalje zastupao tezu o "postupanju kako stanari tvog kvarta žele?"

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 14:45
    • Default avatar - samoproglašeni antifašist

      samoproglašeni antifašist: i ja smatram da je previše crkava i premalo drugih sadržaja u svim gradovima rh, a ne samo zagrebu ali si neću dopustiti takvu pogrešku da tuđim ku*cem po koprivi mlatim!

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 14:46
    • Avatar RafaNadal

      RafaNadal: Nazalost, na kraju si u pravu, ali trebalo bi istraziti je li ta zamjena zemljista bila legalna...

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 15:11
    • Default avatar - samoproglašeni antifašist

      samoproglašeni antifašist: moje osobne želje i stavovi ipak nisu najvažniji pogotovo ako se zalažem za socijalizam. al naravno, potpuno se slažem s tobom po pitanju zamjene zemljišta pogotovo imajući na umu kako nam vlast nikad nisu ni prestali tvoriti isti oni koji ...prikaži još! su nepotističkim putevima, mitom i korupcijom osiguravali desetljećima pozicije sebi i svojim rođenjem ustoličenim nasljednicima još za vrijeme sfrja. kojekakve abolicije i potpuni izostanak lustracije je dopustio kasti nedodirljivih nastavak tvorbe vladajuće elite. prvo su nas uveli u more g*vana i samo zato što su isti akteri još uvijek "vladajuća elita", u istim smo g*vnima još uvijek.

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 15:17
  • Default avatar - helenaspo
    helenaspo

    Crkva će, osim što će zadovoljavati potrebe brojnih vjernika tog naselja, biti i ukras parka, izgrađen će biti i park za djecu. Crkva zauzima mali dio cjelokupne površine po kojoj sada nekontrolirano jurcaju psi, park je pun izmeta. U čemu ...prikaži još! je problem, drugovi? Ako ste ateisti, ok, budite tolerantni prema drugačijima koji su u velikoj većini! Hvala Bogu,, konačno u mojoj Savici crkva, kolko puta smo prosvjedovali zbog toga što se sabotira izgradnja crkve, sve zbog par komunista gunđala.

    11 Četvrtak, 11.08.2016. u 18:14
    • Avatar Deleted user

      Deleted user: opet crkva??? fuj!!!! daje mjesta djeci a ne ishlapljlim starcima koji jedinu nadu u oprost od grijeha koje su napravii vide u crkvi!!! budućnost nam je jako crna zbog tih vjerskih idiotarija!!!

      Odgovori Četvrtak, 11.08.2016. u 18:19
    • Default avatar - pucko1977

      pucko1977: Ja sam na Savici i kontra sam toga, imas lijepo preko puta u gradske vrtove i neka tamo naprave. Isto kao sto sam kontra parka za pse kod PBZa (to jest, kontra sam toga da ljudi sa psima dolaze u ...prikaži još! velikom parku di je lijepo oznaceno da je zabranjeno psima... Isao sam na Krugama dok je bio Pjotr i mogu ti reci da mi nije nimalo falila crkva u kvartu, ali mi je falilo KVALITETNE zelene povrsine za djecu...

      Odgovori Četvrtak, 11.08.2016. u 18:34
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Helena, odličan P R ! Tko je projektant, ako je DAZ protiv??

      Odgovori Četvrtak, 11.08.2016. u 19:25
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Steva@ vidim da ti helena uporno ne želi odgovorit na pitanja koja postavljaš budi uporan možda ipak dobiješ odgovore....u što čisto sumljam boli je savjest jer u božjim zapovjedima stoji NE LAŽI....

      Odgovori Četvrtak, 11.08.2016. u 20:03
    • Default avatar - Bosna d.o.o..

      Bosna d.o.o..: Koji je uopče smisao crkve? Pa možeš se molit di očeš.

      Odgovori Četvrtak, 11.08.2016. u 20:25
    • Avatar Svjedok

      Svjedok: @Bosna d.o.o. Tvoje pitanje je kao da si rekao: "Koji je uopće smisao koncertnih dvorana? Pa možeš pjevati gdje hoćeš!"

      Odgovori Četvrtak, 11.08.2016. u 20:34
    • Default avatar - Bosna d.o.o..

      Bosna d.o.o..: Koncertne dvorane služe da glazbu mogu cuti samo oni koji su platili. Makar ajde ni crkva ne radi za đabe.

      Odgovori Četvrtak, 11.08.2016. u 20:56
    • Default avatar - 7ivo777

      7ivo777: bosna vi se možete močiti svugdje,pustekiju staviš na zemlju,travu ili već gdje i klanjaj,samo pazi da ti ga netko na otvorenom otpozada ne nabije

      Odgovori Četvrtak, 11.08.2016. u 22:24
    • Default avatar - Bosna d.o.o..

      Bosna d.o.o..: Moja duša pripada Sotoni. A alah isto ko i isus. Šonjo i beskičmenjak.

      Odgovori Četvrtak, 11.08.2016. u 22:29
    • Avatar Poison Ivy †

      Poison Ivy †: A DAZ je kao nekakav autoritet??? Sprdačina! Udruženje koje je podržavalo izgradnju Cvjetnog i Glazbene akademije!!!

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 00:06
    • Default avatar - samoproglašeni antifašist

      samoproglašeni antifašist: ali helenaspo, srami se što ukazuješ na činjenice svim ostacima i otpadcima bivšeg režima koji su navikli znati samo ono što im je totalitarna propaganda ubacila u glavice. srami se, a stidi pogotovo! srami se i stidi što odbijaš prihvatiti ...prikaži još! kojekakva laprdanja i ignoriranja stvarnosti drugova od strane totalitarne propagande ispranih glavica

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 11:27
  • Default avatar - ecimis
    ecimis

    Bolje da ste stavili naslov: 'Gdje će se sada naši psi igrati?' Uglavnom, igrat će se i dalje u parku koji će sad biti nešto uređeniji.

    Četvrtak, 11.08.2016. u 18:58
  • Default avatar - maxich
    maxich

    https://www.bitno.net/vijesti/hrvatska/crkva-na-savici-uzeti-park-djeci-izgradnja-crkve

    Četvrtak, 11.08.2016. u 18:26
  • Avatar dario6
    dario6

    Sram vas bilo !! Crkva ce zauzeti gotovo nista! Uz to ce bit izgraden djeciji park !!!

    19 Četvrtak, 11.08.2016. u 18:07
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Dječji park????

      Odgovori Četvrtak, 11.08.2016. u 18:27
    • Avatar AC.MILAN

      AC.MILAN: pa da nesuglasno, dječji park unutar crkve :)))))

      Odgovori Četvrtak, 11.08.2016. u 18:29
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Aha sad mi je sve jasno... Oprez svi!

      Odgovori Četvrtak, 11.08.2016. u 18:30
    • Avatar dario6

      dario6: Ja uostalom ni ne znam sto vas to zanima oko crkve ?! Nemate veze sa njom.

      Odgovori Četvrtak, 11.08.2016. u 18:55
    • Avatar AC.MILAN

      AC.MILAN: a ti dario si mi veliki vjernik. gade mi se takvi kao ti, glumite najveće vjernike, a puni ste mržnje, pogotovo za bilo koga tko ne razmišlja kao vi i 95% vas su jako zločeste osobe, a tobože veliki vjernici. ...prikaži još! i zašto ti misliš da ja ili bilo tko od nas koji smo protiv crkve na tom mjestu nemamo veze s time i da nismo vjernici? evo, ja se za mjesec dana ženim u crkvi, da nisam vjernik, ne bih mogao, ali očito da jesam.

      Odgovori Četvrtak, 11.08.2016. u 19:07
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Velika je razlika između katolika i kršćana. Svi mi plaćamo porez na crkvu i na kraju krajeva je i gradimo, i zato imamo pravo glasa.

      Odgovori Četvrtak, 11.08.2016. u 19:09
    • Avatar AC.MILAN

      AC.MILAN: tako je nesuglasno, pa i ateisti imaju isto pravo glasa jer se uzima i iz njihovih usta htjeli oni ili ne, oni pogotovo imaju pravo glasa u vezi toga jer se radi luksuz na luksuz, a oni moraju davati za ...prikaži još! to, a ne znači im ništa

      Odgovori Četvrtak, 11.08.2016. u 19:16
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Kratko i jasno!

      Odgovori Četvrtak, 11.08.2016. u 19:17
    • Avatar đuro kojotovski

      đuro kojotovski: AC.MILAN na temelju čega možeš tvrditi da je 95% vjernika zločesto?? proveo si nekakvo znanstveno istraživanje ili nešto slično?? ako si proveo istraživanje, ja se onda ispričavam.. ako ćemo o zločestoći, dovoljno je vidjeti termine koje upotrebljavaju oni koji nisu ...prikaži još! vjernici i koju su protiv crkve.. jedan od tih izraza si i ti upotrijebio, a to je gađenje.. da ne spominjem katolibane, pedofile, ovce, budale i slično.. isto tako, da si vjernik, znao bi da se u crkvi mogu vjenčati vjernik i nevjernik ili pripadnik druge religije, a to se zove mješovita ženidba koju odobrava dijecezanski biskup na zahtjev samih osoba koje se žele vjenčati.. očito je da ne moraš biti vjernik da bi se vjenčao u crkvi, a i vjernik nisi samo po tome što primaš sakramente jer uzalud to sve ako ti je to samo nekakva obveza ili tradicija..

      Odgovori Četvrtak, 11.08.2016. u 19:18
    • Avatar AC.MILAN

      AC.MILAN: ja sam rekao da mi se gade takvi kao ti, lažni moralisti i veliki vjernici, a mrzite i svašta pričate o onima koji nisu vjernici. što se tiče ateista i crkve, njima ne smeta vjera niti Bog nego smeta što ...prikaži još! se rade višemilijunske građevine u onyxu, mramoru, pozlaćeno i slične stvari, crkva se ne ravna po riječi Isusovoj i po Bibliji nego su gramzivi i to smeta svima, a pogotovo ljudima koji ne vjeeruju u Boga. molim, ma otkad se to u crkvi mogu vjenčati osobe koje nemaju sva 3 sakramenta??? daj ne pričaj gluposti, pouzdano znam da ne mogu tako da se ne izvlačiš sada. nisi ni ti vjernik ako si pun mržnje prema neistomišljenicima ma što god ti mislio o tome

      Odgovori Četvrtak, 11.08.2016. u 19:26
    • Default avatar - Milodar POOPovac

      Milodar POOPovac: Vidi ovog primitivca sto se prosrao ovdje. Dođe, riga otrov, riga mrznju pa druge optuzuje za mrznju.

      Odgovori Četvrtak, 11.08.2016. u 19:37
    • Avatar AC.MILAN

      AC.MILAN: to meni poglavnik ili?

      Odgovori Četvrtak, 11.08.2016. u 19:38
    • Avatar đuro kojotovski

      đuro kojotovski: pronađi u mojem komentaru samo jednu riječ koja pokazuje mržnju prema nekome i odmah ti kupujem novi auto.. :D a na ovome o ženidbi sam te čekao.. citirati ću Zakonik kanonskog prava iz 1978. godine: Kan. 1059 - Ženidba katolika, ...prikaži još! makar samo jedna stranka bila katolička, ravna se ne samo prema božanskom nego i prema kanonskom pravu, pri čemu ostaje netaknuta mjerodavnost svjetovne vlasti s obzirom na čisto svjetovne učinke ženidbe. Kan. 1124 - Ženidba između dviju krštenih osoba od kojih je jedna krštena u Katoličkoj crkvi ili je u nju primljena poslije krštenja i koja nije od nje formalnim činom otpala, a druga pripada Crkvi, ili crkvenoj zajednici koja nema potpunog zajedništva s Katoličkom crkvom, zabranjena je bez izričite dozvole mjerodavne vlasti. Kan. 1125 - Tu dozvolu može dati mjesni ordinarij ako postoji opravdan i razborit razlog; neka je ne dade, osim pošto se ispune sljedeći uvjeti: 1. katolička stranka treba izjaviti da je spremna otkloniti pogibelji otpada od vjere i dati iskreno obećanje da će učiniti sve što je u njezinoj moći kako bi sva djeca bila krštena i odgojena u Katoličkoj crkvi; 2. o tim obećanjima koja treba da dade katolička stranka neka se pravodobno obavijesti druga stranka tako da bude sigurno da je ova svjesna obećanja i obveze katoličke stranke; 3. obje stranke treba da se pouče o svrhama i bitnim svojstvima ženidbe, koje ni jedna ni druga stranka ne smiju isključiti.

      Odgovori Četvrtak, 11.08.2016. u 19:41
    • Default avatar - Milodar POOPovac

      Milodar POOPovac: Tebi.

      Odgovori Četvrtak, 11.08.2016. u 19:41
    • Avatar đuro kojotovski

      đuro kojotovski: Kan. 1126 - Zadaća je biskupske konferencije i da utvrdi oblik u kojem treba da se dadu te izjave i obećanja, koja se uvijek traže, i da odredi način na koji će se to i utvrditi na izvanjskom području i ...prikaži još! obavijestiti nekatolička stranka. Kan. 1127 - § 1. Što se tiče oblika koji treba da se primijeni u mješovitoj ženidbi, neka se obdržavaju propisi kan. 1108; ako pak katolička stranka sklapa ženidbu s nekatoličkom strankom istočnog obreda, kanonski oblik sklapanja treba da se obdržava samo za dopuštenost; za valjanost pak traži se sudjelovanje posvećenog službenika, uz obdržavanje ostaloga što po pravu treba obdržavati. § 2. Ako obdržavanju kanonskog oblika stoje na putu velike poteškoće, mjesni ordinarij katoličke stranke ima pravo u pojedinačnim slučajevima dati oprost od njega, posavjetovavši se ipak s ordinarijem mjesta gdje se sklapa ženidba i poštujući za valjanost neki javni oblik sklapanja; biskupska konferencija treba da donese odredbe prema kojima će se pomenuti oprost ujednačeno davati. § 3. Zabranjuje se, prije ili poslije kanonskog sklapanja prema odredbi § 1, drugo vjersko sklapanje ste ženidbe radi davanja ili obnavljanja ženidbene privole; isto tako neka ne bude vjerskog sklapanja u kojemu bi katolički i nekatolički služitelj istodobno, obavljajući svaki svoj obred, tražili privolu stranaka.

      Odgovori Četvrtak, 11.08.2016. u 19:42
    • Avatar đuro kojotovski

      đuro kojotovski: Kan. 1128 - Neka se mjesni ordinariji i drugi pastiri duša brinu da katoličkom ženidbenom drugu i djeci rođenoj iz mješovite ženidbe ne uzmanjka duhovne pomoći za izvršavanje njihovih obveza i neka pomažu ženidbenim drugovima u unapređivanju jedinstva ženidbenog i ...prikaži još! obiteljskog života. Kan. 1129 - Propisi kann. 1127 i 1128 treba da se primjenjuju i na ženidbe kojima stoji na putu smetnja različitosti vjere, o kojoj se govori u kan. 1086, § 1.

      Odgovori Četvrtak, 11.08.2016. u 19:42
    • Avatar AC.MILAN

      AC.MILAN: poglavniče, mržnja? ja ni ne glumim velikog katolika i vjernika kao on pa meni netko i može ići na živce i mogu ne mrziti nego nesimpatizirati nekoga tj. takve kao on, a on kao veliki vjernik ako živi tako onda ...prikaži još! je mržnja i smrtni grijeh, a upravo većina njih to i radi kada im ne odgovara nešto. Đuro, kako onda kada mi se prijatelj ženio, imao je samo krsni list i morao se i pričestiti i krizmati ako je htio vjenčanje u crkvi, inače ga nigdje nisu htjeli u crkvi vjenčati. kako to objašnjavaš?

      Odgovori Četvrtak, 11.08.2016. u 19:45
    • Avatar đuro kojotovski

      đuro kojotovski: vrlo jednostavno ti to mogu objasniti.. i sam si rekao da ima sakrament krštenja.. e vidiš, upravo u tome leži glavni razlog jer je on po tom sakramentu vjernik, a vjernici se mogu vjenčati samo ako imaju sakramente krštenja, euharistije ...prikaži još! i potvrde.. da nije imao sakrament krštenja, vrlo lako je mogao pisati zahtjev za ženidbu između katoličke i nekatoličke strane, tj. mješovitu ženidbu.. s obzirom da je primio jedan sakrament mora primiti i druga dva kako bi mogao pristupiti ženidbi, u ovom slučaju, između dvije katoličke strane (jer je primio sakrament)..

      Odgovori Četvrtak, 11.08.2016. u 19:51
    • Default avatar - Milodar POOPovac

      Milodar POOPovac: Kakva to vecina kao on? Kakav je to uopce on? Sto si to uspio iscitati iz jednog komentara? I za kraj, katolik je covjek, valjda si i ti, pa uspoređuj dva covjeka a ne "katolika" i nekoga "tko za sebe ...prikaži još! ne kaze da je veliki katolik". Iste kriterije postavi za obojicu.

      Odgovori Četvrtak, 11.08.2016. u 19:53
  • Avatar Vlad
    Vlad

    Tamo uglavnom vidim peseke iza kojih vlasnici ne čiste a dijeca se igraju na obližnjim igralištima koja imaju sve sadržaje. Niste napisali da se stanovnici protive zvonjavi u 7 sati ujutro a narkići gube tržnicu

    Četvrtak, 11.08.2016. u 18:27
  • Avatar Vlad
    Vlad

    Meni je veči problem što se misa održava u OSNOVNOJ ŠKOLI gdje je i biračko mjesto!!!

    6 Četvrtak, 11.08.2016. u 18:48
    • Avatar Osijek-1

      Osijek-1: Izvan svake pameti.

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 11:49
    • Avatar RafaNadal

      RafaNadal: Prvo u crkvu na savjetovanje a onda samo desno za desne na izborima...

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 13:03
    • Avatar Vlad

      Vlad: U Trnju (crvenom) sada su najveći protivnici "branitelji" koji se boje buđenja u 7h. Ja sam trnjan a OVI koji su domoljubi se bore za park i...

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 15:48
    • Avatar RafaNadal

      RafaNadal: Ma nemoj... Mislim da bi se svi trebali boriti za park, lijevi-desni, koji god... Nit sam branitelj, nit sam desni, pa zelim da ostane park.

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 16:36
    • Avatar Vlad

      Vlad: NIJE TO PARK nego peskštrase a djeca se igraju na drugim mjestima da ne bi izmet cucka konzumirali..

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 17:02
    • Avatar Vlad

      Vlad: Rafa; to nije park već ZEMJIŠTE za TRG!!! NE fontane

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 17:12
  • Avatar nostradamus
    nostradamus

    Da se ne radi o crkvi ne bi niti bilo u novinama. U Hrvatskoj je 86% deklariranih vjernika i onda je gradnja crkve problem. A sve dakako u službi politike

    7 Četvrtak, 11.08.2016. u 18:48
    • Avatar Licitarsko_srce

      Licitarsko_srce: Nije 86% deklariranih vjernika, nego katolika. To što je običaj masovno krstiti djecu dok imaju 1-3 mjeseca i određivati što će biti je, koliko vidimo, loše. Ja sam katolik po krštenju, ali vjernik nisam.

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 09:31
    • Avatar nostradamus

      nostradamus: To je istina, nije bilo politički korektno reći da je 86% vjernika, ima i drugih vjera, ali shvatila se bit u kontekstu činjenice da se govori o gradnji katoličke crkve. I istina je da je tih 86% deklariranih katolika vjerojatno ...prikaži još! nerealno puno, ali da je 30% manje opet se radi o većini. A zadnji popis se nije radio uvidom u krsne listove pohranjene u Crkvi nego ispitivanjem građana RH. Dakle, svaka punoljetna osoba unatoč tome što je krštena je mogla slobodno reći da nije vjernik. Dakle, argument ti ne drži vodu.

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 10:01
    • Avatar RafaNadal

      RafaNadal: Evo, ja sam krsten jer sam rodjen u vinkovcima (tamo ako nisi krsten nisi jednako vrijedan kao ostali... Sad 16 godina poslije, smatram se ateistom kao i moji roditelji koji isto spadaju pod katolike... Broj pravih katolika pada (mozda je ...prikaži još! vec i ispod 50%), ali to Bandeka ne sprjecava da sagradi crkvu gdje stigne...

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 13:07
    • Avatar Licitarsko_srce

      Licitarsko_srce: pa to sam i mislila kako kaže Rafa. Pitanje je bilo poluskriveno, kojoj vjeri pripadate ili tako nešto, automatski sam rekla katoličkoj jer sam tako krštena i moji papiri su u katoličkoj arhivi a ne židovskoj npr., ali nisam vjernik.

      Odgovori Subota, 13.08.2016. u 09:38
    • Avatar Licitarsko_srce

      Licitarsko_srce: što će reći, da u mojoj obitelji gdje nas je 4, 4 su katolika u popisu, ali niti jedan vjernik.

      Odgovori Subota, 13.08.2016. u 09:39
    • Avatar nostradamus

      nostradamus: Pitanje je bilo savršeno jasno za one koji imaju mozga, sorry. Drugi put se izjasnite kao ateisti, pa kada službena brojka kaže da su vjernici u manjini, onda ima razgovarajmo o smislenosti gradnje crkve.

      Odgovori Ponedjeljak, 15.08.2016. u 10:13
    • Avatar nostradamus

      nostradamus: To me podsjeća na glupe Britance i referendumu o izlasku iz EU. Kaže, da je "za" izlazak i dan kasnije nije tako mislila...

      Odgovori Ponedjeljak, 15.08.2016. u 10:14
  • Default avatar - tomogrgi
    tomogrgi

    85 posto Hrvatske je pod šumama, šikarama i zelenim površinama, zašto neki kada dosele u grad, žele od grada napraviti botanički vrt? Ako je nekom do zelenila, neka ode u Gorski Kotar, Liku, zelenila koliko hoćete, sve pusto i zeleno.

    6 Četvrtak, 11.08.2016. u 18:32
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Zelene površine pročišćavaju zrak i imaju dobroćudan učinak na kvalitetu života u gradu.

      Odgovori Četvrtak, 11.08.2016. u 19:08
    • Default avatar - tomogrgi

      tomogrgi: Osobno obožavam beton, staklo, usku zbijenu gradnju, kao npr. u Dubravniku ili donji i gornji grad, a mokar san mi je Manhattan. Zagreb u odnosu na druge gradovi ima jako puno zelenih oaza i tzv. zelenih pluća grada.

      Odgovori Četvrtak, 11.08.2016. u 19:15
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Zato u jezgri Dubrovnika ne idu automobili pa je to sve zgodno, problem su ispušni plinovi automobila i prometni dijelovi grada.

      Odgovori Četvrtak, 11.08.2016. u 19:16
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Zelenilo je nesto najbitnije za gradove, sto je rekao LGBT rekao, to su pluca grada i zelenilo je oko puno ugodnije.. .Ali to je koliko vidim u Hrvatskoj slabo rasireno...

      Odgovori Četvrtak, 11.08.2016. u 20:11
    • Default avatar - Preteznovedro

      Preteznovedro: Bilo bi najbolje da automobilima bude zabranjeno na cijeli Gornji grad. Od Ilice pa sjeverno sve do iza Tuškanca i Pantovčaka. Od Kaptola do Cvjetnog trga.

      Odgovori Četvrtak, 11.08.2016. u 20:16
    • Default avatar - mirkakopirka

      mirkakopirka: tomogrgi kaj si ti Bandićev brat?

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 17:02
  • Avatar ilmare
    ilmare

    Dobro ! Netko želi da ima crkvu blizu . A ima li blizu ljekarna ? Škola ? , Dom zdravlja ?? " Skužajte " Nisam iz Zg , iz Splita sam , pa me zanima koji su prioriteti u Zg ...prikaži još! g . U Splitu ,zna se. NIJEDNA nova škola nije sagrađena od '90-tih, a crkava ohoho. Valjda škola ima i previše po nečijim kriterijima , pa se i ovo malo škola jedva i održavaju...

    44 Četvrtak, 11.08.2016. u 18:49
    • Avatar dario6

      dario6: To je crkvino zemljiste, ne znam u cemu je problem ?

      Odgovori Četvrtak, 11.08.2016. u 18:56
    • Avatar ilmare

      ilmare: Ne znam ni ja . Valjda je problem u prioritetima. Možda građanima treba nešto drugo . A i OD CRKVE bi se moglo očekivati da im izađe u susret. Da im pomogne . Zar ne ?? Ako neće , NE MORA...

      Odgovori Četvrtak, 11.08.2016. u 19:07
    • Avatar purgerica prva

      purgerica prva: Ostanite vi sa problemima Splita, evo, imate talačku krizu danas pa o njoj komentirajte a o temama grada, izgradnje crkve, projektne dokumentacije oko iste, te sabotaže ono malo "građana" na savici, kaj vas briga. Niti ja ne komentiram batinjanje uber ...prikaži još! r taksista u Splitu.

      Odgovori Četvrtak, 11.08.2016. u 19:46
    • Avatar ilmare

      ilmare: Ma," bravo" purgerice! "Ajmo" se podijeliti . Svak ' za sebe ?? Pa ,ja komentiram kao građanka HR , a ne samo grada... Uf! Uf! Uf! ;))

      Odgovori Četvrtak, 11.08.2016. u 19:58
    • Avatar marcus89

      marcus89: Koji je problem ilmare sa izgradnjom crkvi? Možda bi ti džamije više odgovarale?

      Odgovori Četvrtak, 11.08.2016. u 21:55
    • Avatar Vlad

      Vlad: Ovako ilmare: u krugu od 300 (TRISTO) metara postoje ambulanta, 2 vrtića, tržnica, Lidl, Billa, 2 Konzuma, DM, Bipa, pošta, Privredna, Zagrebačka i Splitska banka... i OŠ u kojoj se održavaju mise što je NEPRIHVATLJIVO. Savica i susjedno Folnegovićevo naselje ...prikaži još! sa Borovjem sada ima oko 25 000 stanovnika. Isto tako ima jedno ograđeno dječje igralište uz DVA sportska centra, još 2 OŠ i Srednja...

      Odgovori Četvrtak, 11.08.2016. u 22:41
    • Avatar ilmare

      ilmare: Vlad, hvala na odgovoru. To sam očekivala ., a to je bjašnjenje. A sad sve možda i nije dovoljno za taj dio grada ,ne znam . Zato kažem da SAMO oni koji žive u tom dijelu grada znaju šta im ...prikaži još! je potrebnije , a šta može čekati.

      Odgovori Četvrtak, 11.08.2016. u 22:48
    • Avatar Vlad

      Vlad: Više nego dovoljno. U blizini je i džamija. Samo što nekome crkva smeta, što je apsurdno obzirom da su se u "oficirske" stanove i Borovje naselio veliki broj branitelja kojima bi zvonjava u 7 sati remetila san a ta zelena ...prikaži još! a površina je noću okupljalište narkomana

      Odgovori Četvrtak, 11.08.2016. u 23:12
    • Avatar Julian Assange

      Julian Assange: izgradnja ovakvog mastodonskog zdanja usred dječjeg parka, uzurpiranjem mjesta djeci za igru i veselje, je NAKARADA za cijelu Savicu... od urbanističke, arhitektonske do one pravne!!! to zemljište NIJE crkveno kao što lašci ovdje uporno tvrde, nego se pokušava bandićevskim scenarijem ...prikaži još! zamjene (a nije mu to prva takva afera) drugog crkvenog zemljišta za ovo ishodovati njegovo vlasništvo i upis u zemljišne knjige, preko svih pravnih regula! na suprotnoj strani ceste gdje su tzv velebni ništkoristi Bandićevi vrtovi (pa i njegov osobno), cijeli taj projekt stane bez ikakvog uzurpiranja prostora djeci i urbanističkog rugla koji se silom želi nametnuti građanima Savice... u doba kada Bandić NE GRADI vrtiće nego našu djecu trpa u prekapacitirane stješnjene torove sa po 30 djece po jednoj teti u smjeni, iako je EU normativ 5 djece po teti, sa skandaloznim jelovnicima primjenom kojih naša djeca doslovno GLADUJU u vrtićima, ova vijest da se djeci oduzima namjerno prostor za fizičku aktivnost i igru i tjera ih se nazad na debljanje pred TV i video igre, treba naići na ozbiljnu kritiku i osudu cijele javnosti!!!

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 03:47
    • Avatar Julian Assange

      Julian Assange: a ovaj šta tvrdi da je ta zelena površina okupljalište narkomana i da je to opravdani razlog da se zbog toga tamo izgradi crkva, nema veze sa zdravom pameću...

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 03:51
    • Avatar Vlad

      Vlad: Živim u tom području Julian pa znam. Jedina tvoja istina je da se projekt mogao staviti bliže Savi, zapadno od S.C. Cromos gdje je zapušteno zemljište tzv. "prcvald" ali bi i onda stanarima smetala zvonjava

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 06:28
    • Avatar purgerica prva

      purgerica prva: "Vlad" 2011.g. savica je brojila 42.500 stanovnika, zbog onih novih "blokova" koje sagradi Zagrebgradnja" danas ih je zasigurno više.

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 08:42
    • Avatar Vlad

      Vlad: Cijelo Trnje prema popisu 2011. ima oko 43 000 stanovnika, proguglaj pa ispeci onda reci

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 10:56
    • Default avatar - samoproglašeni antifašist

      samoproglašeni antifašist: ilmare, pa ispravi me ukoliko griješim ali bi valjda za gradnju škola, domova zdravlja, ljekarni ipak bilo primjerenije priupitati državne institucije i ministarstva. naravno, što se tiče gradnje crkve, pa valjda bi tu trebalo vidjeti tko je vlasnik zemljišta i ...prikaži još! ukoliko je crkva, bojim se da se zakoni i na nju odnose identično kao i na sve ostale subjekte u rh. naravno, ukoliko griješim, slobodno me ispravi

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 11:31
    • Avatar purgerica prva

      purgerica prva: Koliko vidim ne čitate puno, čak niti komentar na ovoj temi, među prvima, evo, citiram vam ga. Inače, to je tekst koji je službeno objavio projektant, a vi sad razmišljajte: " 1. Izgradit će se crkva usred parka! – Ne, ...prikaži još! Ne, crkva će biti na sjeveroistočnom uglu zelene površine (to nije park). 2. Crkva će zauzeti 30 % površine parka! – Ne, nego 9,40% (ukupna zelena površina 21684 m2, tlocrt građevine 1650.45 m2, tlocrt parkirališta s 33 parkirna mjesta 500 m2, ukupno 2150.45 m2). 3. Rušit će se stabla, staze i klupe! – Ne, uklonit će se 19 stabala, a posaditi 56 novih, te ukrasno grmlje i cvijeće. Staze i klupe će ostati, a dodat će se i nove. 4.Uzima se djeci mjesto za igru! – Ne, nego se proširuje postojeće dječje igralište na 200 m2, gradi još jedno od 500 m2, te dodatni sadržaj za starije. 5. Grad poklanja Crkvi zemljište! – Ne, zemljište je crkveno! Naime, Župa Krista Kralja je svoje zemljište adekvatne kvadrature dala gradu u zamjenu za ovo zemljište (uknjižba je samo stvar procedure). "

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 12:12
    • Avatar RafaNadal

      RafaNadal: purgerica prva evo vec 5 puta pisem isti komentar... To je clanak sa bitno.net... Zna se kakav je to portal tako da sve sto je tu napisano su gluposti... Molim te posjeti na fejsu stranicu "Savica za park" pa procitaj ...prikaži još! sto oni imaju reci o tome...

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 13:14
    • Default avatar - samoproglašeni antifašist

      samoproglašeni antifašist: rafa, fejsbuk "Savica za park" je sasvim sigurno primjerenija dati autoritativniji stav od bitno.neta. kad već koristiš retoriku kojom osporavaš donosioca poruke zbog njegove navodne pristranosti, bio bi red ne stavljati stavove još pristranijih kao kontra argument.

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 14:09
    • Avatar RafaNadal

      RafaNadal: Gle, to su ljudi koji vec godinama prate situaciju, i odlicno znaju sto se tamo događa... Podrsku im je dalo Hrvatsko drustvo krajobraznih arhitekata i Drustvo arhitekata Zagreba... Mislim da su oni dosta autoritativni...

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 14:13
    • Avatar ilmare

      ilmare: samoproglašeni antifašist, sve što se gradi gradi se za potrebe GRAĐANA, A ako im nešto ne odgovara ,imaju pravo reagirati. I zahtjevati da im se gradi prema NJIHOVIM prioritetima

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 14:16
    • Avatar RafaNadal

      RafaNadal: Ma tako je ilmare. Drago mi je da je netko konacno shvatio poantu svega!

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 14:18
    • Default avatar - samoproglašeni antifašist

      samoproglašeni antifašist: rafa, gle, to su pristrani pojedinci koji imaju privatne interese, a od "običnih" ljudi očekuju ignorirati postojeće zakone kako bi uslišali njihove privatne želje. koju god podršku oni dobili, ja im nudim cijelu dršku jer ipak, zakon još uvijek stoji ...prikaži još! da vlasnik zemljišta ima pravo raspolagati dotičnim zemljištem u skladu s prostornim uređenjem pa makar taj vlasnik bila crkva. ili, hajdmo ti postaviti pitanje: što bi ti rekao da hrvatsko društvo krajobraznih arhitekata i društvo arhitekata zagreba i društvo profesionalnih teističkih arhitekata donese odluku kako vaš privatni stan (baš kao što je ovaj park privatno zemljište jelte) zapravo narušava kojekakva pravila i da bi ga trebalo oduzeti vama i dati khm khm njima? vjerujem da bi se naglo krenuli hvatati postojećeg zakona koji štiti ili bi barem trebao štititi privatnu imovinu. ali to je samo moj stav

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 14:35
    • Default avatar - samoproglašeni antifašist

      samoproglašeni antifašist: ilmare, podsjetnik...ovo više nije državno socijalističko uređenje gdje je sve naše i gdje se sve gradi za potrebe građana. u rh danas postoji koncept privatne imovine koju štiti ili bi barem trebao štititi zakon, a zemljište parka jest crkveno zemljište. ...prikaži još! i meni je osobno žao što u rh nema više kvalitetnijih škola, domova zdravlja i ostalih građanima potrebnih objekata, ali sam svjestan kako je crkva zapravo vlasnik zemljišta i sama činjenica da je crkva odlučila dopustiti ostanak parka u kojem će za potrebe svog kompleksa okupirati samo 10% površine parka je sasvim dovoljna hvaliti crkvene predstavnike zbog te činjenice.

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 14:39
    • Avatar RafaNadal

      RafaNadal: Pa drustveno uređenje u kojem se crkva gradi ne zbog interesa građana vec zbog privatnih interesa je trulo i treba ga srusiti... Sta cemo postat totalitarna drzava na celu sa crkvom i HDZ-om? Sa Bandicem kao dozivotnim diktatorom? Bome smo Apsurdistan...

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 14:47
    • Avatar Julian Assange

      Julian Assange: ponavljam po stoti put - zemljište parka NIJE crkveno!!! već se makinacijama matana Bandića u njegovoj predizbornoj hajci za ulov glasova misnog stada, vrši ispodpultna "zamjena" jednog sasvim drugog crkvenog zemljišta za tu parkovnu parcelu, naravno cijela ta afera još ...prikaži još! nije stigla ni do upisa u zemljišnie knjige, a ovaj prekaljeni SKOJ-ovac već šalje bagere na teren da mu lučajno ne probadne ta predizborna "zlatno jaje" akvizicija... apsolutno je jasno da Crkva u jednom urednom urbanističkom naselju nije imala svoje zemljište, jer se na istom NIKAD ne bi mogli graditi stambeni blokovi zgrada sa parkovnim zonama, kakvi već desetljećima izgrađeni stoje na Savici.

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 14:49
    • Default avatar - samoproglašeni antifašist

      samoproglašeni antifašist: rafa, opet zvučiš pristrano..."drustveno uređenje u kojem se crkva gradi ne zbog interesa građana vec zbog privatnih interesa je trulo i treba ga srusiti" ali bi valjda "drustveno uređenje u kojem se gradi društvo za manjine" bilo prihvatljivo? ukoliko se ...prikaži još! zalažeš za socijalističko uređenje, osnuj socijalističku stranku (realno socijalističku a ne ove koji danas u rh glume socijaliste tek deklarativno) i pobijedi na izborima. tada ćeš dobiti priliku ispraviti krivu drinu. i tek kao mali podsjetnik, mi i sve ostale zemlje bivše sfrja smo zbog kojekakvih abolicija i izostanka lustracije još uvijek država totalitarnog mentaliteta jer su isti oni koji su vladali za totalitarnog režima samo postali članovi svih stranaka, a ne samo hdza kako zdrpenjarski propagandisti mantraju. budimo iskreni pa recimo kako su nas ostaci bivšeg režima i uveli u situaciju u kojoj se nalazimo, a neki od njih očekuju da nas izvuku iz problema u koji su nas oni i doveli?! i što je najgore, među građanima još uvijek ima onih koji prstom upiru u kradeze prigodno zaboravljajući na zdrpenjare koji su, kao pravna slijednica skha, preuzeli sva prava (čitaj bankovne račune i nekretnine) rečene skha. stvarno smo apsurdistan

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 14:55
    • Avatar Julian Assange

      Julian Assange: Rafa slažem se s tobom apsolutno i pozdravljam zdrav razum... Vlad prvi red sam do parka, potpisnik građanske peticije i apsolutno poznajem situaciju oko tog parka i svih zamjenskih mogućih parcela... problem pasa koje spominješ apsolutno osuđujem i pozdravljam tvoj ...prikaži još! aple, ali time bi se trebalo vrlo ozbiljno pozabavit komunalna služba... jedina u zadnje vrijeme odluka Bandića koja mi se sviđa to je uvođenje kazne 4000kn vlasnicima pasa za njihovo sranje po livadama na osnovi DNA analize uzetog uzorka s terena! što se tiče zvonika, postoji ubranistički plan izgradnje zgrada u tom kvartu gdje nije dopušteno graditi preko 7/8. kata stoga niti zvonik ne bi trebao biti nakaradno ruglo, već prilagođen GUP-u tog kvarta, isto tako decibeli ne smiju narušavati mir i stvarati uznemirenje građana. Sve je to zakonom propisano. Crkva NIJE iznad zakona!

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 14:57
    • Default avatar - samoproglašeni antifašist

      samoproglašeni antifašist: rafa, nadam se da shvaćaš moju dilemu. crkva kao vlasnik zemljišta ima pravo raspolagati vlastitom imovinom dokle god poštuje zakone, a dosadašnja praksa i iskustvo mi kaže da poštuju. naime, crkva je jedna od iznimno rijetkih subjekata koji se drže ...prikaži još! slova zakona doslovno bez iznimki upravo zbog njihove povijesti za sfrja gdje je svaka mogućnost pogrešne interpretacije zakona bila zlonamjerno iskorištavana, a imovina oduzimana. zato crkva danas prati zakon do najmanjih detalja. i ja bih rado na mjestu parka vidio školu ili dom zdravlja ali zemljište je crkveno, a ne moje i ja, baš kao ni ti niti itko drugi nemamo pravo nametati drugima naše želje pa makar ti drugi bila crkva. ne smijemo sebi dopuštati patronizirati i terorizirat druge sugrađane pristranim i, što je još gore, pogrešnim interpretacijama zakona kako bi ostvarili neke svoje privatne ciljeve. nitko nije iznad zakona!

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 15:05
    • Avatar RafaNadal

      RafaNadal: Eto Assange ocito zna o tome vise i bolje nego ja pa to raspravi s njim... U svakom slucaju u vukovarsko-srijemskoj zupaniji gdje sam prozivio 15 godina crkva je najkorumpiranija organizacija... Sto je zupa u selu u kojem sam zivio ...prikaži još! radila ne zelim ni pocinjati pricati tako da... Shvacam da ti imas svoje misljenje i da ga postujes, ali cisto sumnjam da je crkva na legalan nacin dosla do ovog zemljista i da legalno moze sagraditi crkvu na istom... Pozdrav! Rafa out...

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 15:21
    • Default avatar - samoproglašeni antifašist

      samoproglašeni antifašist: svaki čovjek koji ignorira činjenicu da NITKO nije iznad zakona, a taj položaj prema zakonu implicira samo crkvi izjavom "CRKVA nije iznad zakona" dokazuje subjektivnost prilikom razgovora o istoj toj crkvi i samim tim njegove izjave treba, u najboljem slučaju ...prikaži još! uzimati sa zadrškom. svakako, svako ti dobro

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 15:24
    • Default avatar - mily

      mily: da, to je sada crkveno zemljište, ali da priupitamo ,,budućeg premijera,, Bandića, zašto je odobrio zamjenu gradskog zemljišta kako bi ovo postalo crkveno zemljište. Bio bi to jako interesantan odgovor

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 16:03
    • Avatar Julian Assange

      Julian Assange: a gdje si ti molim te lijepo iščitao takvu nebulozu da ja "ignoriram činjenicu da NITKO nije iznad zakona"... pa jesam ti se upravo referirao na Crkvu koja to u ovom slučaju pokušava silom biti - iznad zakona i to ...prikaži još! na krilima ispodpultnih malverzacija Matana Bandića, a u cilju njegove predizborne kampanje i zašljokavanja naklonosti misnog stada!

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 16:07
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: @samoproglašeni antifašist ne zna izaći iz uloge,koju koliko vidim šiba u istom tonu i dalje @julian assange budi strpljiv možda završi na psihijatriju,tamo ih ima puno što non stop ponavljaju isto.Oni su tamo jer su bolesni a ovaj nabubao u ...prikaži još! bivšoj državi puno toga i sad kad smo dobili državu ganja krivog neprijatelja u nedostatku onih koje smo pobijedili.

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 16:53
    • Default avatar - samoproglašeni antifašist

      samoproglašeni antifašist: žao mi je što neki još uvijek nisu shvatili kako je vrijeme totalitarne propagande ostalo daleko iza nas pa pokušavaju pronaći način kako nastaviti s istom na svaki mogući način. i tek maleni savjet: ukoliko itko osjeća potrebu pljunuti na ...prikaži još! neku udrugu, udrugicu, grupu, grupaciju, grupacijicu, agenciju ili društvance, slobodno tako i recite umjesto da se skrivate iza kojekakvih samoproglašeno i samo deklarativno tolerantnih izjava tipa "Crkva NIJE iznad zakona!". naime, odreknete li se tekovina totalitarnog režima i njegove propagande možda i shvatite da NITKO NIJE iznad zakona, a ne samo crkva. nijedan individualac nije iznad zakona bez obzira koliko raznorazni ostaci i otpadci bivšeg režima pokušavali nastaviti svojim dobro utabanim putevima društva koje je titralo jaj*a svojim članovima kaste nedodirljivih. ponovimo gradivo: NITKO NIJE iznad zakona!

      Odgovori Utorak, 16.08.2016. u 08:59
    • Avatar purgerica prva

      purgerica prva: Prvo, uvijek je dobro istražiti podatke prije komentiranja, danas je to lako. DRUGO, poruka za ilmare ili kak već, građanke me ne zanimaju, TREĆE, otvorite web župe: www.zupa-bl-stepinac.hr a potom slijedite sve poveznice, doći ćete do savršenih dokumenata i podataka. ...prikaži još! aka. Sve ispravno. Ma, nisu na Savici u pitanju crkva i zvona, nego MANJINI na Savici ne treba Bog čija se Riječ naviješta u crkvama.

      Odgovori Utorak, 16.08.2016. u 14:18
    • Default avatar - samoproglašeni antifašist

      samoproglašeni antifašist: auh purgerice kako se samo usuđuješ u društvu samoproglašeno tolerantnih i otvorenoumnih legalista implicirati kako nitko nije iznad zakona, a crkva ih, bez obzira koliko kojekakvi ostaci i otpadci bivšeg režima mantrali još uvijek nastavlja poštivati. stvarno nisi nimalo subjektivna ...prikaži još! i naoštrena naspram crkve. srami se , a stidi pogotovo!

      Odgovori Utorak, 16.08.2016. u 14:22
    • Avatar purgerica prva

      purgerica prva: Ovo je zanimljiv podatak, Bože, koliko ti u manjini građani i građanke manipuliraju činjenicama! Od ukupne površine k.č. 2729/10 koja predstavlja područje parka (od čega se 21684 m2 nalazi unutar tematske zone Z4 - javna gradska površina), za potrebe formiranja ...prikaži još! ja k.č. crkve uzet će se cca 3600 m2, što predstavlja otprilike 1/6 površine parka. Od tih 3600 m2 gradnja crkve i pastoralnog centra zauzet će samo 1650 m2, iz čega slijedi da je odnos izgrađenosti crkvenog objekta prema ukupnoj površini parka unutar zone Z4 otprilike 8 %, a s parkiralištem dolazi do cca 10 %. Dakle, na pitanje zauzima li crkva četvrtinu parka - odgovor je NE, ona zauzima manje od jedne desetine površine parka!

      Odgovori Utorak, 16.08.2016. u 14:27
    • Avatar purgerica prva

      purgerica prva: Ma ubite se vi samo tamo neki anti faši! Bok!

      Odgovori Utorak, 16.08.2016. u 14:28
    • Avatar Julian Assange

      Julian Assange: hahaha ah purgerice, kakva bedasta naklapanja... jesi ti vidjela uopće projekt ili se samo javljaš da poklopiš drugu stranu i podržiš slijepo onu koja ti se više sviđa... vidiš meni se puno više sviđa ona strana gdje su interesi djece ...prikaži još! i građana Savice, nego strana trulog bahatog klera vidimo sposobnog i na malverzacije s preprodajom zemljišta ne bi li ostvarili svoje mračne planove, poput ovih da se crkva u 21.st. izgradi u samom središtu naselja, pa taman bilo to i u dječjem parku, okruženo stambenim blokovima, ko neviđeno arhitektonsko i urbanističko ruglo... nakon toga fali još samo samopromovirajuća spomen ploča na ulazu, po primjeru na Kim Jong Tolušića: "Ovo zdanje omogućeno je svesrdnim zalaganjem i posebnim zaslugama iznimno spretnih malverzacija uzvišenog gradonačelnika Kim Jong Bandića, u vrijeme predizborne kampanje godine gospodnje 2016."

      Odgovori Utorak, 16.08.2016. u 16:06
    • Avatar purgerica prva

      purgerica prva: Julijan, preporučam, poradi ISTINE, otvoriti sve na stranici Župe pa pročitati. A kak sam sticajem okolnosti cijeli život među projektantima zagrebačkim vidim sve zagrebačke projekte, čak i u 3D, prije drugih, puno prije drugih. Ovaj možete vidjeti i na web ...prikaži još! web stranici Župe ( www.zupa-bl-stepinac.hr ). Za vas će i to biti previše. No, gdje je problem? Ma kužim, samo je problem ime VEKOG Alojzija Stepinca!

      Odgovori Srijeda, 17.08.2016. u 08:01
    • Default avatar - samoproglašeni antifašist

      samoproglašeni antifašist: auh purgerice kako se samo ti usuđuješ govoriti o činjenicama kad su samoproglašeni borci protiv inkvizicije i "trulog bahatog klera sposobnog i na malverzacije s preprodajom zemljišta ne bi li ostvarili svoje mračne poslove" ovako nesebično stali u obranu "djece ...prikaži još! i građana savice". moram te podsjetiti, ne zaboravi kako je kler mučio, silovao, klao, pa onda opet još malo mučio djecu i građane savice, aipak djecu najviše po zvonicima i ispovjedaonicama, a ti bi sada htjela njima dopustiti vladati svijetom iz sjene i upravljati životima samoproglašenih antifašista. nećeš razbojniče! samoproglašeni tolerantni će obraniti djecu i građane savice, a sve u skladu sa zakonom...naravno...ili barem onim njegovim dijelom koji im trenutno odgovara.

      Odgovori Srijeda, 17.08.2016. u 08:51
    • Avatar Julian Assange

      Julian Assange: a čuj ovog samoproglašenog trola - toliko sranja, a nigdje ručice za pustit vodu... gnušam se takvih individua koji trkeljaju samo da nekaj trkeljaju, koji izvlače iz konteksta, dodaju neke svoje kontekste i galame ničim izazvani... Purgerica, vidio sam projekt ...prikaži još! i u 3D varijanti i prije medijske pompe, jer živim u tom okruženju i bitno mi je kako to okruženje izgleda i životno djeluje na svoje stanovnike... pa ako je i sama STRUKA čvrsto i argumentirala popljuvala tu skalameriju od zdanja na tom mjestu, što ima šačica štovatelja Alojzija Stepinca po raznim portalima reć drugo u prilog, nego se branit tezama da to crveni napadaju sirote vjernike, a kao jedini relevantni argument veličat ime Alojzija Stepinca! Pa jbte ako ste vi sektaši toliko plitki, sirovi i tašti nek se eto preimenuje park u Park Alojzija Stepinca, boli me bimbo dal je Karlo Veliki, Musolini ili Stepinac, dok god se moje dijete može u njemu i dalje mirno igrati i dok god nas zaobiđe zgađivanje nad ruglom jedne takve natrkeljene monumentalnosti usred parka i naselja! Šta se popovi ne sjete s Bandićem malo razmjenit zemljište Manduševca, pa tamo dizat svoje monumentalne spodobe! Čak bi i mjesto Holjevčeve Aleje tik pored fontana bilo idealno za popunit prostor, a i dinamov stadion već duže vrijeme zjapi prazan, pa što fali tamo od šesnaesterca do šesnaesterca?!

      Odgovori Srijeda, 17.08.2016. u 12:20
    • Default avatar - samoproglašeni antifašist

      samoproglašeni antifašist: hihiih a čuj ovog ostatka i otpatka nad kojim je propaganda bivšeg režima zapravo i ostavila dubljeg traga. pljuje po svakome tko glavu koristi u dizajnirane svrhe jer eto, ne podržavaju totalitarnu propagandu izvrćući ili barem izbjegavajući činjenice ukazujući na ...prikaži još! kojekakve gluposti. naravno, sve to pod parolom tolerancije i otvorenog uma. drug žulijanček bi rado vlasniku zemljišta dirigirao što i kako raditi s istim tim zemljištem. i naravno, činjenica da je manje od 10% zemljišta predviđeno za crkvene objekte dok bi ostatak (preko 90% jelte) ostao u identičnoj funkciji parka slobodnog za korištenje bilo kome, je ipak previše za shvatiti svakome tko je navikao raspoređivati snage kako osobno smatra potrebnim. crkva će svoje privatno vlasništvo ostaviti u službi društvenog dobra, a samoproglašeni tolerantni nađu način kako popljucati istu tu crkvu?! i kao najvažniji khm khm "argument" se uvede karlo veliki i musolini. a osobno mi je najdraži dio kad se krene s retorikama "oh wont somebody please think about the children!" jer eto, 90% parka je sasvim nedovoljno da bi se djeca nastavila igrati. oni su i inače navikli na 60 heltara gdje mogu rastrčati svoje nejake noge. da su u pitanju čistokrvni lipicanci imali bi dovoljno prostora, a ne dijete i to, s obzirom na primjer roditelja, malkice zakinuto!

      Odgovori Srijeda, 17.08.2016. u 13:40
    • Avatar Julian Assange

      Julian Assange: "hihihhihi" - e sad mi je sve jasno o kome se radi, hijena dlaku mijenja al ćud nikada!!! sakrij se ti hihotiću u mišju rupu i kmeči i mjenjaj si profile do besvjesti...

      Odgovori Srijeda, 17.08.2016. u 15:17
    • Default avatar - samoproglašeni antifašist

      samoproglašeni antifašist: hihihi, oduvijek je bilo jasno tko si i što si zahtijevanjem da se crkva ponaša u skladu s tvojim osobnim stavovima koji zapravo ni nisu tvoji nego su ti ih ugradili u glavicu tijekom desetljeća totalitarne propagande. slobodno ti nastavi ...prikaži još! kmečati o planovima crkve vezano za njihovo vlasništvo i propinjati se na stražnje nogice upirući prstom u zločestu crkvu koja želi samo 90% svog vlasništva ostaviti na korištenje javnosti. hihihi žulijanček žulijanček sad slobodno nastavi kmečati i podvij repicu

      Odgovori Srijeda, 17.08.2016. u 15:28
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    Kada se gradila Dzanija nikome nije smetala a i to je bila zelena povrsina

    3 Četvrtak, 11.08.2016. u 19:10
    • Avatar Licitarsko_srce

      Licitarsko_srce: trebalo bi i sinagogu sagraditi, i protestantsku crkvu..... Katoličkih ima i puno previše već, ljudima se neda 300 m prošetati do mise. Zar stvarno treba viti katolička crkva na svakom čošku?

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 09:33
    • Avatar RafaNadal

      RafaNadal: Gle ima vise vrsta zelene povrsine. 100 metara dalje od parka (između teniskog centra i gradskih vrtova) ima neuređena zelena povrsina na kojoj se moze napraviti crkva... Ali ne, njima je u interesu da crkvu naprave u jedinom uređenom parku u kvartu...

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 13:11
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: DA budu blizu izgubljenim ovcama

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 18:57
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    Bolje da naprave džamiju trebati će uskoro

    10 Četvrtak, 11.08.2016. u 18:06
    • Default avatar - marijeta30

      marijeta30: Da prave džamiju, vjerojatno se nitko ne bi bunio, da ne povrijedi osječaje manjina... no mi kao krščani, najviše najviše osporavamo u biti sami svoja prava, svoj identitet... Bitno da se djeca imaju gdje igrati, za ove krščanske duše ćemo ...prikaži još! lako, ne treba nama Crkva ni Svečenik, tek kad se dođe do kraja "puta" onda se pita za Svečenika, jer ono zrno sumnje, nama kao "vjernim" Krščanima u tom zadnjem trenu proradi, što ako Ga ipak ima..

      Odgovori Četvrtak, 11.08.2016. u 18:18
    • Avatar Vlad

      Vlad: Džamija je 15 minuta pješke udaljena i vrlo se dobro čuje budnica.

      Odgovori Četvrtak, 11.08.2016. u 18:31
    • Default avatar - LembaLemba

      LembaLemba: marijeta30....pa zašto ti je važnija crkva od radosne djece koja se igraju u parku,pa zar nemamo mali milijun crkvi po hrvatskoj,a koliko je ostalo zelenih površina za djecu po velikim gradovima,da je bog htio tu crkvu nebi stvorio zemlju bez crkv

      Odgovori Četvrtak, 11.08.2016. u 18:38
    • Default avatar - marijeta30

      marijeta30: iq149, zanimljiv nadimak ;) Je, najbitnija su mi radosna djeca, no buni me kada ta djeca prestaju biti bitna, jer svi smo mi jednom bili djeca i ta sadašnja djeca će odrasti i doći do kraja puta, zar smo na ...prikaži još! kraju puta manje bitni? A Bog nam je dao puno toga, puno zelenila i prostora, i dao nam je dobru volju, da sami odlućimo koliko prtostora ćemo posvetiti Njemu za slaviti Ga, a koliko za zemaljsko slavlje.. za slavljenje samih sebe. Na žalost čini mi se da se danas inteligencija koristi za upravo ovakvo dokazivanje što je Bog htjeo ili nije, ne bi li Ga se totalno maknulo u stranu, u nebitne stvari, u smetnju za dječju igru... A za duhovnost ili za duše te djece ćemo lako, pošaljimo ih ljeti na zrće, pobrinimo se da imaju diskoteka za uživanja u alkoholu i drogi, i nema problema, Bog je ljubav, ljubav, mir... dolazimo do sex revolucije, bitna je ljubav i sve je dozvoljeno za ljubav.. što će nama neki Svečenik u Crkvi soliti pamet, nama , a ni našoj djeci, jer, kako je danas moderno reći, oni su izopačeni. a sve druge nastranosti današnjeg modernog svijeta su ljubav, pravo na izbor...

      Odgovori Četvrtak, 11.08.2016. u 18:53
    • Default avatar - kuku meni73

      kuku meni73: Koliko pričate o toj djeci ispada da svatko tamo ima bar troje. Većini vas treba park da bi svoje pse imali kamo izvesti. Većina mladih obitelji a pogotovo u urbanim sredinama ako se i odluče imati djecu onda imaju jedno ...prikaži još! o djete uz objašnjenje nema se vremena, prostora, novca.

      Odgovori Četvrtak, 11.08.2016. u 19:18
    • Avatar marcus89

      marcus89: Žalosno je gledat kako Hrvatska ide putem ostalih zapadnih zemalja. Uskoro neće bit Kršćanska zemlja i pripremit će se teren za arape. Fuj!

      Odgovori Četvrtak, 11.08.2016. u 21:53
    • Default avatar - LembaLemba

      LembaLemba: Pa zašto nešto nametati na silu,pa ako ljudi neće crkvu u čemu je problem,

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 00:12
    • Avatar Vlad

      Vlad: Od 25 000 stanovnika Župe, 20 000 žele crkvu a 1 200 potpisali peticiju da to ostane zona narkomana i mjesto gdje peseki mogu slobodno vršiti nuždu. Djeca se tamo ni ne igraju. Imaju u blizini igrališta i DVA sportska ...prikaži još! centra i TRI OŠ sa terenima i ...

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 00:21
    • Default avatar - LembaLemba

      LembaLemba: pa ako većina želi onda nek se sagradi,to je pošteno,premda bi bolje bilo nahraniti gladne sa tim parama,bar ja tako mislim,jer pravome vjerniku nije potrebna crkva da bi se molio bogu

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 00:34
    • Avatar Vlad

      Vlad: Meni je NEPRIHVATLJIVA ova situacija da se u OŠ vrši misa. Ta škola je i biračko mjesto tako da kad su izbori poslije mise dolaze instruirani vjernici glasati. Inače misa bude samo ujutro ali na dan izbora, župnik se potrudi ...prikaži još! da budu i podnevna i večernja.

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 06:37
  • Default avatar - just-4-fun
    just-4-fun

    Već sam negdje pisala vezano za istu temu... tako je bilo i u Travnom (naselje u Zg).. ogromna livada koja je uglavnom služila samo za peseke, jer su djeca uglavnom na ljuljačkama i sl., nemaju šta raditi na goloj livadi.. ...prikaži još! u blizini dva igrališta (škola).. vrtić... i naravno, peticija.. (dobar dio stanovnika u kvartu Srbi!).. da skratim, crkva je tu, zauzela je otprilike 1/20 livade, ostalo je mjesta i za peseke i za sve... sve 5.. glavno da se drami bezveze.. a što se tiče komentara da su crkve prazne - totalna laž.. i hvala Bogu u ovoj crkvici puno mladih.. osobno nisam redovna, ali ne vjerujem da je ikad netko nešto loše naučio u crkvi.. prema tome, ne kakajte

    4 Četvrtak, 11.08.2016. u 19:35
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: kažeš dobar dio stanovnika su srbi...dali bi isto tako branila njihove stavove da oni traže izgradnju svoje crkve ...ili ti je i tu svejedno što bi ta crkvica zauzela 5% livade

      Odgovori Četvrtak, 11.08.2016. u 20:17
    • Default avatar - just-4-fun

      just-4-fun: zašto ne? naravno da bi... pa i džamija mi je relativno blizu (zračne linije) i čujem ih ranom zorom kad su oni bajrami ili što već.. :-)) odnosno, mislim da je to za vrijeme posta, prije bajrama (priznam da ne ...prikaži još! znam).. i ne smeta mi to.. dajte ljudima ako to žele i nalaze se u takvim stvarima... to je kao da zabraniš otvaranje nekakvog kluba jer nisi više u godinama kad te to zanima, ali gle, nekome je to mjesto gdje želi ići.. pa zašto ne?! ljudi moji... opustite se ;)

      Odgovori Četvrtak, 11.08.2016. u 20:29
    • Default avatar - onomatopeja00

      onomatopeja00: Koje glupe predrasude!

      Odgovori Četvrtak, 11.08.2016. u 20:34
    • Default avatar - kandelaber21

      kandelaber21: Svaki kvart u Novom Zagrebu mora imati crkvu? Bedastoca. Nekad smo svi isli u Siget i kaj ti je falilo? Dobili krila i lovu pa rastepaju!

      Odgovori Četvrtak, 11.08.2016. u 23:47
  • Avatar sunčanana
    sunčanana

    Koliko ljudi tamo živi? Skupljeno je 1200 potpisa peticije.

    20 Četvrtak, 11.08.2016. u 18:27
    • Avatar purgerica prva

      purgerica prva: 2011.g. bilo ih 42.500 danas sigurno više obzirom na nekoliko većih stambenih blokova koje sagradi Zagrebgradnja.

      Odgovori Četvrtak, 11.08.2016. u 19:50
    • Avatar sunčanana

      sunčanana: Što ostali kažu o gradnji crkve?

      Odgovori Četvrtak, 11.08.2016. u 20:04
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Grad je dozvolio da se skupljaju potpisi u samo dvije okolne zgrade!

      Odgovori Četvrtak, 11.08.2016. u 20:39
    • Avatar krupa

      krupa: Tih 1200 jako glasnih, su ovom portalu najbitniji.

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 12:51
    • Avatar sunčanana

      sunčanana: @krupa, kao i obično.

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 12:53
    • Avatar krupa

      krupa: Vjernici ne smiju ovakve napade na Crkvu promatrati ravnodušno, već argumentirano braniti svoju Crkvu, ona nas je kroz stoljeća sačuvala.

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 12:56
    • Avatar sunčanana

      sunčanana: Zato sam pitala što ostali stanovnici toga dijela grada kažu jer se njihov stav ne čuje. Bar ne u medijima.

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 12:59
    • Avatar krupa

      krupa: Takvoga bi ti isti prikazali kao obiteljskog nasilnika i klerofašista , tako im se uklapa.

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 13:00
    • Avatar sunčanana

      sunčanana: Da, to je danas moderan argument kad nemaju ništa drugo.

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 13:03
    • Avatar krupa

      krupa: Pročitah nekog hrabrog komentatora koji reče da je kao malo dijete odveden od strane roditelja na krštenje, a sada je nevjernik, kao da su ga moji roditelji nosili, zamislite oni bi sve mijenjali, i Crkvene zakone, čiji dio nisu, u ...prikaži još! ime zatrovanim srca i mržnje pod krinkom sloboda!

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 13:08
    • Avatar RafaNadal

      RafaNadal: Peticija se moze skupiti samo u zgradama koje granice sa crkvom sto bi znacilo 7-8 zgrada. MEĐUTIM, u planu gradnje zasebno od crkve bi se sagradila cestica koja odvaja crkvu od 4 zgrade, tako da se peticija skupljala za samo ...prikaži još! 2-3, nisam tocno siguran... Ono sto znam iz osobnog iskustva velika vecina stanovnika je protiv izgradnje... U svakom slucaju, Savica se bori za svoj park tako da se pripremaju prosvjedi i pozivat ce se mediji na lokaciju gdje bi se trebala graditi ta crkva...

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 13:18
    • Avatar sunčanana

      sunčanana: Slušala sam nedavno predavanje o jednom žestokom francuskom ateisti koji je javno iznio dio svoje oporuke. Tražio je da mu na sprovodu pročitaju Isusovu Prispodobu o milosrdnom ocu (Lk 15, 11-24).

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 13:19
    • Avatar krupa

      krupa: Ovi argumenti nepogrešivih zaštitnika ulice i nereda me podsjećaju na dizanje na pijedestal onog Jokića i kurikularne reforme naspram većine akademske zajednice koja je imala zamjerke, druga strana nema ravnopravnu medijsku zastupljenost, iako predstavlja veći broj članova.

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 13:23
    • Avatar sunčanana

      sunčanana: Hm, da, u medijima jedna priča i samohvala do nebesa dok smo na stručnim vijećima slušali sasvim druge stvari o reformi. Ipak, istina uvijek nađe put do sunca. Dobro uvijek pobjeđuje unatoč prividnoj snazi laži i manipulacije.

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 13:34
    • Avatar krupa

      krupa: Jeste, ali za sve ima mjesta, pa prelijepa naša je poluprazna, nigdje u svijetu, poslije tako krvavog rata, sve manjinske zajednice nisu uspjele izboriti toliko prava, neka su, ali bi ponekada trebali malo povući i kočnicu i razmisliti o posljedicama ...prikaži još! ovakvog djelovanja.

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 13:40
    • Avatar sunčanana

      sunčanana: Slažem se, osobito ako znamo koliko se ne poštuju prava hrv. manjine u nekim zemljama pa čak i prava Hrvata kao konstitutivnog naroda jedne zemlje.

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 13:51
    • Avatar krupa

      krupa: U pravu si, prosječan Hrvat uopće ne zna kako žive njihova braća u BiH i Srbiji, nažalost krivice ima na sve strane, ali ovakva mržnja naspram čitave dijaspore je neviđena, kuhinja za to je poznata.

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 13:54
    • Avatar sunčanana

      sunčanana: Voljela bih da je mentalitet našeg naroda drugačiji, čini mi se da je većina problema baš u mentalitetu. Nesklad, razjedinjenost, podložnost manipulaciji, pohlepa i zavist, sklonost lopovluku...Ne znam jesu li riječi Bruna Bušića baš njegove riječi, ali su istinite: "... ...prikaži još! Da smo složni i čestiti davno bi imali državu. A bit će nje, rodit će se slobodna Hrvatska kad padne Berlinski zid i kad se budu rušila komunistička krvava carstva kao kule od karata. Nema ni jedne drzave da je nastala bez krvavih gaća. Vjerojatno ćemo se i mi morati pobiti za slobodu sa Srbima, a možda i sa Turcima. Teret rata morat ćemo podnijeti svi podjednako ... ... No kad se oslobodimo srpskog ropstva i stvorimo državu, vidjet ćete kako tek naši kradu. Svak nas je stoljećima krao i potkradao, a najteže i najgore će biti kad nas naši budu krali te prodavali svjetskim jebivjetrima i makro lopovima. Navalit će na nas kao velike ptice grabljivice. Tada će biti najveće i nerješivo pitanje - kako nas tada spasiti od nas samih?"

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 14:05
    • Avatar krupa

      krupa: Čemu se čuditi, kad se oko Alojzija Stepinca nismo u stanju složiti, toliko argumenata, a neki ne vide i ne čuju pored očiju i ušiju, i razuma.

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 14:10
    • Avatar sunčanana

      sunčanana: Zato jer ne žele čuti ni znati zbog drugih interesa. Stepinac im je svojim životom nedostižan. Gitman je svjedočila Židovima o svojim istraživanjima pa su ostali šokirani njegovom moralnom i ljudskom veličinom. Ovih dana izlazi i knjiga kardinala Mullera (http://www.vecernji.hr/hrvatska/drugi-covjek-vatikana-muller-stepinac-je-svet-1105496). ...prikaži još! Polako, ali sigurno, Stepinac će imati zadnju riječ odn. Istina.

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 14:19
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    Zašto ne mogu napraviti lijepu crkvu kao katedralu, a ne ovakve ružne?

    Četvrtak, 11.08.2016. u 18:30
  • Avatar 110
    110

    Crkvu trebaju financirati iskljucivo vjernici, pa neka onda grade sto ih je volja. Drzava treba prestati financirati megalomanske prohtjeve onih koji ne zive u svom vremenu, petljaju se u sve i svasta i prave razlike medju ljudima. Zanimljivo je koliko ...prikaži još! su njihovi zagovornici bahati i verbalno agresivni.

    18 Četvrtak, 11.08.2016. u 20:34
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: baš me zanima tko onda po tvojoj logici treba financirati kazalište,umjetnost ili sport?oni koji idu na utakmice ili u muzeje ili na kazališne predstave?

      Odgovori Četvrtak, 11.08.2016. u 21:28
    • Avatar Osijek-1

      Osijek-1: Tako je, @110! Stoga drugovi i drugarce iz KPH, tj. pravne sljednice koja je uzela imovinu dotične, nek izvole vratiti sve nekretnine prisvojene na taj način i svoje partijske objekte graditi od članarina.

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 11:51
    • Avatar krupa

      krupa: A trebaju li institucije financirati milijunima kuna nevladine udruge koje dobiju više milijuna kuna već što imaju članova, a od Hrvatske samo kune vole!

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 12:53
    • Avatar RafaNadal

      RafaNadal: Eh ali vjernika je sad u Zg toliko malo da nikad ne bi nakupili za tu crkvu... Jedno su vjernici na papiru, drugo su oni stvarni vjernici... Evo spadam medju vjernike na papiru, a ustvari sam agnostik koji polako ide prema ateizmu...

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 13:22
    • Avatar krupa

      krupa: Popis je nedavno bio, na sljedećem odlučite, ne relativizirajte, nitko nikoga ne sili prilikom izjašnjavanja, mislim da su vjernici čak i ugroženiji!

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 13:25
    • Avatar RafaNadal

      RafaNadal: Popis je bio prije 5 godina, tad sam zivio u vinkovcima i bio maloljetan... Nisam imao neki izbor (tamo ili si vjernik ili si cudak)... Sljedeci put necu napraviti tu gresku... Da ne govorim kako se u zadnjih 5 godina ...prikaži još! situacija jakooo promijenila... Djeca se udaljavaju od crkve jer su i oni vec svjesni kako ta ista crkva svakog dana sve vise lici na kriminalnu organizaciju...

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 13:33
    • Avatar krupa

      krupa: Svi griješimo, samo ateisti i agnostici misle da su nepogrešivi i imaju pravo na propitkivanje svega i svačega, pa čak i tuđeg veoma intimnog izbora, u biti se radi o sebičnosti i oholosti.

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 13:37
    • Avatar RafaNadal

      RafaNadal: Cekaj, ja kao buduci stanovnik savice (u zgradi koja se sad gradi) nemam pravo glasa u ovoj situaciji... Ako su stanari tog dijela kvarta protiv crkve (a jesu) onda ta crkva tamo nema mjesto...

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 13:52
    • Avatar krupa

      krupa: Imaš, ali svatko ima pravo na svoje argumente, ovakvo parcijalno informiranje javnosti je štetno, na štetu svih, medija pogotovo, treba čuti još zainteresiranih strana, neki su očito navikli u svojoj glavi osuđivati Crkvu, jako ružno, obit će se to mnogima o glavu.

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 13:58
    • Avatar RafaNadal

      RafaNadal: Mislim da su jedino u ovoj prici bitni stanari, jer bi se zbog njih i radila ta crkva (ili?)... Ako mi smatramo da ta lokacija nije primjerena za to, zasto se ne pokusa pronaci kompromis, nego se svi prigovori (njih ...prikaži još! 200, i to od strane drustva arhitekata i mnogih drugih strucnih osoba) odbiju bez gledanja i izda se lokacijska u rekordnom roku... To je sve predizborna kampanja, jer i dalje ce brojni katolici (i to nazalost oni koji nisu dovoljno saznali o ovome) zbog ovog razvoja dogadjaja bas Batmanu dati glas...

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 14:06
    • Avatar krupa

      krupa: Ako je dobro proračunati Bandić dao dozvolu, kojega uopće ne smatram vjernikom, uopće ne sumnjam , da je broj onih koji su za izgradnju Crkve mnogostruko veći!

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 14:12
    • Avatar RafaNadal

      RafaNadal: U drzavi vjerojatno da, ali u kvartu ne... Svi koji zive izvan Zagreba kazu kako njima crkva ne bi smetala i slicno, ali tek kad si u ovakvoj situaciji promijenis stajaliste...

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 14:16
    • Avatar krupa

      krupa: Ova priča ne drži vodu, pročitao sam o ovome već na ovakav način nešto otprije, ali sam si dao truda pa pročitao i drugu stranu, mislim da su ovi u kvartu okupili što su mogli, sada preko medija pokušavaju bombardirati ...prikaži još! jednostranim prikazom stanje, oni su naučili, da u Jugi partija mora dati ključnu riječ, po pitanju izgradnje Crkve, čudni ljudi čudnih imena, slučajno probuđeni u zemlji koju ne doživljavaju.

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 14:25
    • Avatar RafaNadal

      RafaNadal: Gle, ja sam ugledao svjetlo dana poslije Juge tak da meni to nis ne znaci, jedino sto bi trebalo biti vazno je misljenje stanara okolnih zgrada a mislim da je ono jasno, tako da, ne da mi se vise prepucavati... ...prikaži još! Ti imas svoju stranu, ja imam svoju i tu ocito nece biti promjene... Pozdrav!

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 14:31
    • Avatar krupa

      krupa: Njima je otpočetka smetalo ideološki samo ime crkve, blaženog Alojzija, u međuvremenu su politički mentori osuđeni, blaženi Alojzije u većini naroda prihvaćen, pa glume indoktrinirani brigu za djecu, pucanj u ništa!

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 14:32
    • Avatar RafaNadal

      RafaNadal: Ime crkve je takvo kakvo je, ali tako se zove zupa na Savici... Ne mogu reci da se slazem s tim da bi Alojzije trebao biti svetac jer mislim da je imao nekih mutnih poslova, ali dobro... Ja te jedino ...prikaži još! mogu pokusati (vjerojatno bezuspjesno) uvjeriti da je to najmanji problem oko svega ovoga. Stvar je cisto da zelimo sacuvati jedan pravi veliki park jer je to nesto prirodno, zdravo i oku ugodno...

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 14:43
    • Avatar krupa

      krupa: A ako se svo vrijeme radi o desetak posto parka, čini se da neki imaju veliku averziju na samu Crkvu, kao i na blaženog Alojzija, narod je progledao, tako da ovi medijski pamfleti samo štete, budući da nijednom nisu pokušali ...prikaži još! napisati nešto s druge strane, postavlja se pitanje jesu li oni tržišno orijentirani uopće u ovoj zemlji ili su samo financirani od strane čudnih izvora......

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 14:46
    • Avatar RafaNadal

      RafaNadal: Ako se radi o 10% posto parka... Koliko ti je realno da sve ono sto je nabrojano (ne da mi se ponovno pisati) zauzme samo 10% parka... To su price za malu djecu. Ali crkvenjaci "nikad" ne lazu...

      Odgovori Petak, 12.08.2016. u 15:14
  • Avatar povratnik12(jakolishe)
    povratnik12(jakolishe)

    svako jutro ili vece lijepo u crkvu pomoliti se Bogu-pozdraviti se i popricati malko sa susjedima mozda i popiti pice u ugodnom drustvu za ljepsi i mirniji san !

    Petak, 12.08.2016. u 09:02
  • Avatar Bitchie
    Bitchie

    Živjela sam nekad na savici. Za vrijeme rata. Crvena zgrada 😄😄 ( crvene ograde na balkonima ) no tad nije bilo parka. Samo neka šikara gdje sam posjekla koljeno i zaradila šavove 😛😛 ali jos se sjećam imena od nekoliko ...prikaži još! djece sa kojima sam se igrala 😊😊

    3 Četvrtak, 11.08.2016. u 19:10
  • Default avatar - Nadasve
    Nadasve

    Sramotan clanak!!! Umjesto da se dicite nasom vjerom vi tu pisete protiv crkve! Jadno!

    3 Četvrtak, 11.08.2016. u 19:23
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message